ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چرا بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

چرا بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

چرا بهتر است از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟

در بسیاری از موارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند بسیار مفید و موثر باشد. کلاسهای تدریس خصوصی را هر دانش آموز یا دانشجویی برای یادگیری بهتر دروس و برای پیشرفت در درس و تحصیل به نسبت وضعیت فعلی خودش می تواند استفاده نماید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


چرا کلاس های تدریس خصوصی؟


کلاسهای خصوصی فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست و کاربرد آن بسیار از این حالت بیشتر می باشد.


این کلاسها کاملا قابل تنظیم با اهداف آموزشی مد نظر شخص شرکت کننده در کلاس است و به همین دلیل بازدهی آن به نسبت کلاسهای گروهی می تواند بسیار بیشتر باشد.


1- انعطاف کلاس خصوصی و سر فصل های قابل تغییر


در کلاسهای گروهی که در مدرسه و دانشگاه و یا در آموزشگاهها برگزار می شود سرفصل های مشخصی ارائه می شود و خود دانش آموزان و دانشجویان در تعیین مطالبی که قرار است درس داده شود نقشی ندارند. البته شرکت در کلاسهای خصوصی تناقضی با شرکت در این کلاسها ندارد و اتفاقا توصیه می شود که دانش آموزان و دانشجویان کلاسهای اصلی خودشان را خیلی جدی بگیرند و در کنار آن و برای کسب موفقیت های بیشتر در درس و تحصیلی و یادگیری بهتر دروس از کلاسهای خصوصی استفاده نمایند. اتفاقا بهترین منبع برای ارائه درس در کلاسهای خصوصی همان جزوه ای است که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه یادداشت شده است.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی



2- قابلیت استفاده برای اهداف مختلف


از کلاسهای تدریس خصوصی برای اهداف مختلفی می توان استفاده کرد. اگر به عنوان مثال در درس ریاضی اشکالات پایه ای و اساسی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای خصوصی بسیار مفید است. کلاسهایی که برای ریاضی در مدرسه و دانشگاه برگزار می شود در هر ترم مباحث مربوط به آن ترم را دارد و چون معمولا حجم مباحثی که باید ارائه شود زیاد است مدرس و یا استاد حاضر در کلاس وقت پاسخ دادن به سوالات پایه ای که مربوط به سالهای قبل است را ندارد. در نتیجه در این کلاسها نمی توان رفع اشکال ریاضی را به صورت اساسی انجام داد. ولی به هر حال با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب می توان در این درس به تسلط کامل رسید و هر اشکالی را برطرف نمود. برای سایر دروس هم شرکت در کلاسهای خصوصی به منظور رفع اشکال کاملا موثر است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: موارد لزوم شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی


کلاسهای تدریس خصوصی


3- حالت های مختلف استفاده از کلاس های تدریس خصوصی


در حالتهای زیر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد:


- در حالتی که در یک درس اشکالات پایه ای دارید و می خواهید به صورت عمقی و مفهومی آن را یاد بگیرید استفاده از این کلاسها مفید است. البته در چنین حالتی باید کلاس در طول ترم برگزار شود تا برای شما موثر و مفید باشد. در کلاسهای خصوصی می توان هر سوالی را پرسید و تمرینات را به صورت کامل مورد بررسی قرار داد. در نتیجه یادگیری بهتر اتفاق می افتد.


- اگر ایام امتحانات نزدیک است و در بعضی از درسها اشکالات جزئی دارید استفاده از کلاسهای خصوصی برای رفع اشکال کاملا موثر است. خصوصا در ایام امتحانات و فرجه ها که معلم و استاد اصلی خودتان در دسترس نیست استفاده از این کلاسها کاملا کمک کننده است.


حتما مطالعه نمائید: معلم خصوصی خوب چگونه است؟ همراه با معرفی بهترین مدرسین تدریس خصوصی


- اگر خودتان وضعیت درسی متوسط و رو به بالایی دارید می توانید برای شاگرد اول شدن و گرفتن نمره 20 در دروس مختلف، برای ارتقای معدل و ... استفاده از این کلاسها را در نظر داشته باشید.


- در حالتی که می خواهید یک نرم افزار و یا زبان خارجی را در زمان کوتاهی آموزش ببینید، استفاده از کلاسهای خصوصی بسیار مفید است. همانطور که گفته شد در این کلاسها بحث های حاشیه ای اصلا مطرح نمی شود و مدرس و استاد مستقیما سراغ مطالبی می رود که شما قصد یادگیری آن را دارید و کلاس و استاد خودشان را با شما تنظیم خواهند کرد. در نتیجه بازدهی این کلاسها بسیار عالی است. استفاده از کلاسهای خصوصی یعنی یادگیری بهتر مطالب در زمان کمتر و با بازدهی بالاتر.


- در حالتی که قرار است برای کنکور یا المپیاد آماده شوید یا می خواهید در آزمون خاصی شرکت کنید، در این حالت در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب که خودش قبلا در زمینه ای که مد نظر شما است موفق شده است می تواند بسیار کمک کننده باشد.


این مقاله هم مفید است: بهترین توصیه ها برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


سخن پایانی


علاوه بر موارد ذکر شده در بسیاری از حالتهای دیگر هم استفاده از این کلاسها ممکن است مفید و موثر باشد. در کلاسهای خصوصی با یک مدرس مجرب و با سابقه سر و کار دارید و مسلما بازدهی این کلاسها به نسبت کتابهای کمک آموزشی و یا فیلم های آموزشی خیلی بالاتر است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 654 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image