ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی اینترنتی و کلاس های خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی اینترنتی و کلاس های خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی اینترنتی و کلاس های خصوصی آنلاین

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی اینترنتی و کلاسهای خصوصی آنلاین توضیحاتی ارائه می گردد و این کلاسها با کلاسهای خصوصی حضوری مقایسه می شود. اخیرا استفاده از کلاس های آنلاین با استقبال خوبی مواجه شده است.


مطالعه نمائید: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


تدریس خصوصی اینترنتی و کلاس آنلاین


در حال حاضر مشاهده لیست مدرسین و هماهنگی با اساتید از طریق اینترنت و سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت (ایران مدرس) بسیار متداول است. البته این مورد مربوط به هماهنگی کلاسها می باشد و برای برگزاری کلاسها هر دو روش حضوری (تدریس خصوصی در منزل توسط خانم و آقا) و اینترنتی می تواند اتفاق بیافتد.


موارد استفاده و مزایای تدریس خصوصی مجازی و اینترنتی


در بسیاری از موارد به منظور افزایش بازدهی کلاسها و چون در حالت حضوری انتقال مفاهیم بهتر انجام می شود، دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند از کلاسهای حضوری استفاده نمایند.


در مواردی هم که به عنوان مثال مدرس در یک شهر و شاگرد در شهر دیگری حضور دارد و یا در همان شهر محل سکونت شاگرد و معلم فاصله ها خیلی زیاد است (مشابه حالتی که معلم ساکن غرب تهران و صادقیه و فردوس غرب و .... باشد و شاگرد هم ساکن شرق تهران و مثلا محدوده میدان پیروزی و میدان رسالت و .... باشد) استفاده از کلاسهای خصوصی اینترنتی و آنلاین می تواند مطرح گردد.


کلاس های آنلاین ممکن است به لحاظ بازدهی دقیقا مانند کلاس های حضوری نباشد اما محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است و مزیت های زیادی دارد.



مطالعه کنید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل



چرا از کلاس خصوصی مجازی و اینترنتی استفاده کنیم؟


به هر حال یکی از معضلات و چالش ها و مشکلاتی که برای کار تدریس خصوصی وجود دارد محل برگزاری کلاس است. این کلاسها در بسیاری از موارد در منزل شاگرد برگزار می شود و در مواردی هم در یک آموزشگاه کلاسی اجاره شده و کلاس در آنجا تشکیل خواهد شد. برای معلم های خصوصی خانم در بسیاری از موارد اینکه بخواهند به منزل شاگردهای خودشان بروند همواره کمی با استرس روبه رو است.


در نتیجه ممکن است مدرسین خانم ترجیح دهند از کلاسهای خصوصی اینترنتی استفاده نموده و به این شکل کلاسها را برگزار نمایند. در مواردی هم والدین که برای فرزند دختر خودشان قرار است کلاسهای خصوصی را با یک مدرس آقا برگزار نمایند شاید ترجیح داده شود که به صورت آنلاین این کلاسها برگزار شود. در حالت دیگر حتی برای مدرسین مرد و آقا هم ترافیک معضل بزرگی است که ممکن است آنها را به سمت استفاده از کلاسهای اینترنتی سوق دهد. به هر حال هر دو حالت کلاسهای حضوری و اینترنتی می تواند مفید و موثر باشد و در صورت تمایل اساتید و شاگردها می توانند با استفاده از نرم افزارهایی مانند اسکایپ و .... کلاسها را غیر حضوری برگزار کنند.


اساتید حاضر در همین سایت ایران مدرس کلاس های خودشان را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری و تدریس خصوصی در منزل برگزار می نمایند. سعی کنید کلاس های خودتان را با یکی از بهترین اساتید و معلم های خصوصی برگزار کنید و به رزومه و سوابق کاری اساتید دقت نمائید.


مطالعه این مقاله هم بسیار مفید است: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


نحوه هماهنگی کلاسهای خصوصی به صورت اینترنتی و آنلاین


اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری شرکت کنید، در هر صورت، در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین را می توانید مشاهده کنید (مشاهده لیست معلم های خصوصی) و مدرس مورد نظر خودتان را هماهنگ نمائید.


بعضی از اساتید در متن آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که کلاسها را به صورت اینترنتی هم برگزار می کنند و یا اگر مدرس دیگری این مطلب را ذکر نکرده است می توانید از ایشان سوال بپرسید و امکان برگزاری این کلاسها توسط بسیاری از مدرسین وجود دارد. در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شماره خود استاد در صفحه ایشان نمایش داده شده است. به صورت کلی نرخ کلاس های مجازی به نسبت کلاس های حضوری و تدریس در منزل تا 50 درصد می تواند کمتر باشد. بنابراین اگر می خواهید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب تری داشته باشید استفاده از تدریس آنلاین می تواند برای شما گزینه خوبی باشد.


حتما بخوانید: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی



مقایسه کلاسهای خصوصی اینترنتی و حضوری


همانطور که گفته شد هر کدام از این کلاسها مزیتهای خاص خودش را دارد. کلاسهای آنلاین مزیتهایی که دارد این است که وقت معلم در مسیر رسیدن به منزل شاگرد تلف نمی شود و هزینه ای برای رفت و آمد پرداخت نخواهد کرد. در ضمن مدرسین خانم و یا خانواده هایی که برای فرزند دختر خودشان می خواهند کلاس برگزار کنند ممکن است با برگزاری این نوع کلاسها راحت تر باشند. البته کلاسهای آن لاین هزینه اینترنت را دارد و ممکن است بازدهی آن صد در صد مانند کلاسهای حضوری نباشد.


در کلاسهای حضوری به هر حال ارتباط رو در رو و مستقیم تری وجود دارد و مطالب بهتر می تواند توضیح داده شود. در نهایت در صورتیکه این کلاسها با یک مدرس خوب و مجرب برگزار شود و خود شاگرد هم برای یادگیری درس تلاش کند و تمرین و مسئله حل نموده و مطالب را مرور نماید، هم کلاسهای حضوری و هم کلاسهای اینترنتی برای یادگیری بهتر دروس می تواند کاملا مفید و موثر باشد.


حتما مطالعه نمائید: سایت تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 654 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image