ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران با بهترین قیمت

راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران با بهترین قیمت

راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی ایران با بهترین قیمت


برای اینکه با یکی از بهترین معلم های خصوصی ایران کلاس داشته باشید و در درس و تحصیل موفق شوید یا ریاضی، زبان و موسیقی و کامپیوتر را سریعتر یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


برای داشتن یک معلم خصوصی فوق العاده و هماهنگ کردن کلاس با یکی از بهترین معلم های خصوصی تهران و کل ایران در مرحله اول باید بدانید که بهترین و برترین معلم های خصوصی چه ویژگی هایی دارند. بنابراین ابتدا در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین تدریس خصوصی توضیحات خوبی ارائه می نماییم.


ویژگی بهترین معلم های خصوصی، فارغ‌التحصیل از دانشگاه معتبر


همانطور که می دانید یک استاد و معلم خصوصی وقتی جزو بهترین ها است که خودش در مرحله اول به صورت کامل بر دروسی که تدریس می کند مسلط باشد. اما از کجا بدانیم که یک معلم خصوصی مسلط و با سواد است. واضح است که اساتید برجسته و برتر چون توانایی و پایه تحصیلی قوی ای دارند خودشان در کنکور و در تحصیل موفق بوده اند و در نتیجه در دانشگاه عالی قبول شده و پذیرش گرفته اند. بنابراین یکی از ویژگی های مدرسین برتر این است که در دانشگاه خوب و معتبر درس خوانده اند. با این توضیحات اگر می خواهید از سواد، دانش و توانایی استاد و معلم خصوصی خودتان مطمئن شوید به عنوان یک معیار به دانشگاه محل تحصیل ایشان دقت نمایید.



از بین اساتید مختلف معلمی را انتخاب کنید که در دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، شریف، تربیت مدرس و ... درس خوانده است. استادی را انتخاب کنید که توانا است و در کنکور موفق بوده است و در نتیجه توانسته است در دانشگاه عالی پذیرفته شود. البته این قضیه از نظر دیگری هم مهم است. وقتی یک استاد خودش در دانشگاه خوب درس خوانده است در معرض آموزش عالی و با کیفیت بالا قرار گرفته است و در نتیجه باز هم سطح سواد و دانش این اساتید بالاتر است. نکته سومی که وجود دارد این است که اگر هدف شما موفقیت در تحصیل و پذیرفته شدن در رشته عالی و در دانشگاه های معتبر است مسلما معلمی که خودش این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است می تواند الگو و راهنمای بهتری برای شما باشد. به دلایلی که گفته شد باید روی دانشگاه محل تحصیل استاد و معلم انتخابی خودتان حساس باشید.


خوشبختانه در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی اساتید رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است و در صورت نیاز می توانید مدارک لازم را هم از استاد بخواهید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران



ویژگی مهم برترین اساتید، دارای سابقه تدریس و تجربه بالا


اساتید برتر و برجسته سابقه کاری بالایی هم دارند. بنابراین در انتخاب بهترین معلم خصوصی این ویژگی را هم مد نظر داشته باشید. مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس سابقه کاری و تجارب خودشان را هم توضیح داده اند. معلم خصوصی دارای تجربه بالا چون قبلاً شاگردهای زیادی داشته است خوب میداند که با هر شاگرد با هر سطح دانش و توانایی چگونه برخورد کند و چه روش تدریسی را انتخاب نماید. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست و یا هر درس دیگری هستید پارامتر و فاکتور تجربه بالا را هم در انتخاب خودتان دخیل نمایید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


خصوصیت دیگر مدرسین برتر، داشتن شاگردهای موفق قبلی


در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید نظرات شاگردهای قبلی ایشان ثبت شده است و می توانید متوجه شوید کدام استاد شاگردهای قبلی موفقی داشته است. مدرسی که در به موفقیت رساندن اکثر شاگردهای قبلی خودش عملکرد خوبی داشته است به احتمال زیاد برای شما هم کلاس های ایشان مثمر ثمر خواهد بود. بسیاری از مدرسین مجرب که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند حتی کارنامه شاگردهای قبلی خودشان یا فیلم بیان نظر شاگردهای قبلی خودشان را در این سایت ارائه نموده اند تا شاگرد جدید از انتخاب خودش مطمئن تر گردد. در کنار موارد دیگری که توضیح داده شد برای داشتن بهترین معلم خصوصی این نکته را هم مد نظر داشته باشید.


حتما مطالعه نمائید: لیست اساتید خصوصی تهران و 10 بهترین معلم های خصوصی تهران آنلاین و حضوری


ارائه فیلم نمونه تدریس و جزوه توسط بهترین مدرسین خصوصی


در این وب سایت امکان فیلم نمونه تدریس برای مدرسین وجود دارد. اساتید برجسته چون به کار خودشان مطمئن هستند فیلم نمونه تدریس و جزوه هم در این سایت قرار داده اند تا شاگردهای ایشان و یا افرادی که قصد انتخاب معلم دارند انتخاب بهتر و درست تری داشته باشند. بنابراین به فیلم نمونه تدریس مدرسین هم دقت کنید. بعضاً دو دقیقه ویدئوی نمونه تدریس به اندازه ۱۰ صفحه توضیح می تواند به شما در انتخاب استاد و معلم خصوصی کمک نماید.



تعهد به کار و پشتیبانی از شاگرد تا شب امتحان


بهترین مدرسین تهران و کل ایران به کار خودشان متعهد هستند و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان فروگذار نمی نمایند. این اساتید علاوه بر تدریس عالی در کلاس درس تلاش می کنند در برنامه ریزی درسی و تحصیلی به شاگرد خودشان کمک نمایند. چنین مدرسینی در زمانهای خارج از کلاس هم با شاگردهای خودشان در تماس هستند تا مطمئن شوند شاگرد ایشان در حال درس خواندن و تمرین کردن است. اساتید برتر به دلیل تعهدی که دارند جدی هم هستند و در کلاس های خودشان ارزیابی و تمرین دارند و از شاگردهای خودشان با جدیت انجام تمرینات را می خواهند. مدرسین بسیار خوب و متعهدی در این وب سایت حضور دارند و برای موفقیت در درس و تحصیل می توانید از ایشان کمک بگیرید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران


بهترین مدرسین دارای کتاب تالیفی و ترجمه کتاب و مقالات علمی


همانطور که گفته شد بهترین مدرسین و معلم های خصوصی ایران و تهران و کرج سطح سواد و دانش بالایی دارند. این اساتید در زمینه رشته تخصصی خودشان و به دلیل علاقه به درس و تحصیل کتاب تالیفی و ترجمه کتاب هم دارند و همین باعث شده است رزومه پربار و قوی ای داشته باشند. اگر در جستجوی بهترین دبیرهای ریاضی، بهترین مدرسین شیمی، اساتید بی نظیر زبان انگلیسی و ... هستید به رزومه کاری ایشان که در همین سایت ایران مدرس ثبت شده دقت کنید ‌و به احتمال زیاد مقالات علمی معتبر و ترجمه و تألیف کتاب را پیدا خواهید کرد. مدرسین برتر معمولا مدرک ارشد یا دکتری هم دارند.


دارای سابقه تدریس در بهترین آموزشگاهها و مدارس و دانشگاه‌ها


استادی که در آموزشگاه های معتبر و سطح بالا و یا در مدارس و دانشگاه‌های مختلف سابقه تدریس دارد واضح است که مدرس خوبی است و سابقه تدریس بالایی دارد. در کنار سایر موارد ذکر شده اگر یک مدرس خصوصی در دانشگاه عالی و یا در آموزشگاه خوب تدریس انجام داده است این را به عنوان یک امتیاز مثبت برای ایشان در نظر بگیرید. برای تمامی مدرسین سوابق تدریس ایشان و رزومه کاری هر استاد در این سایت ارائه شده است. برای تمامی دروس و از هر جای ایران که هستید می توانید یک معلم فوق العاده از این وب سایت انتخاب کنید.


مطالعه کنید: ۱۰ ویژگی یک معلم خصوصی خوب را بشناسید



قیمت مناسب کلاس خصوصی ویژگی دیگر بهترین مدرسین خصوصی تهران و ایران


در کنار شماره تماس مستقیم و سایر موارد ذکر شده، رزومه کاری و سوابق تدریس و .... برای تمامی اساتید می توانید قیمت درخواستی هر استاد را در همین سایت ایران مدرس برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس آنلاین یا حضوری مشاهده نمایید. بهترین مدرسین ریاضی، شیمی، فیزیک و ... در کنار ارائه تدریس فوق العاده و با کیفیت برای کلاس های خودشان به نسبت رزومه کاری و سوابق تدریسی که دارند نرخ مناسبی را پیشنهاد می‌دهند. البته اگر در جستجوی بهترین مدرسین تدریس خصوصی هستید نباید انتظار داشته باشید با قیمت خیلی ارزان تدریس برای شما انجام شود اما در هر صورت مدرسین خوب با نرخ مناسبی خدمات خودشان را ارائه می نمایند.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با ویژگی ها و نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی


در این مقاله سعی کردیم در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم خصوصی توضیحات کاملی ارائه نموده و از جنبه های مختلفی این قضیه را بررسی کنیم. ممکن است هیچ استادی به صورت کامل تمام این ویژگی ها را با هم نداشته باشد اما می توانید از توضیحات ارائه شده در این بخش به عنوان یک راهنمای کلی استفاده کنید. در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید چرا که داشتن کلاس با یک مدرس عالی می تواند تفاوت زیادی در نمرات و یادگیری شما ایجاد کند.


مطالعه نمائید: 30 نکته مهم برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 250 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image