ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


در این مقاله در رابطه با فواید و مزایای داشتن استاد و معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و مجازی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، گرامر، موفقیت در آزمون آیلتس، تافل و ... توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم زبان آنلاین و 16 بهترین اساتید زبان آنلاین تهران و کل ایران


از میان برداشتن محدودیت مکانی و امکان انتخاب معلم خصوصی زبان از هر جای ایران و جهان


برای بسیاری از زبان آموزان که ساکن شهرستان های کوچک هستند ممکن است پیدا کردن معلم خوب زبان انگلیسی برای تدریس خصوصی در منزل در شهر محل سکونت خودشان آسان نباشد. ممکن است زبان آموز معیارهایی داشته باشد که در شهر محل سکونت خودش نتواند یک معلم برجسته با آن معیارها پیدا کند.


در ضمن، حتی در تهران هم یک زبان آموز ممکن است ساکن شرق تهران باشد و بخواهد با یک معلم خصوصی عالی زبان که ساکن غرب تهران است کلاس داشته باشد.


حتی برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور که باید زبان انگلیسی خودشان را تقویت نمایند یا مدرک آیلتس و تافل بگیرند انتخاب معلم خصوصی زبان از ایران ارزان تر تمام می شود. تمامی این موارد نشان می دهد که کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی می تواند بسیار مفید باشد.


کلاس های آنلاین محدودیت مکانی را از میان برداشته است و می توان از هر جای ایران و جهان با یک استاد عالی زبان انگلیسی از هر جای ایران و جهان کلاس هماهنگ نمود. اگر ساکن تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز، یزد، اهواز و یا هر جای دیگر ایران و جهان هستید می توانید یک معلم خوب زبان انگلیسی آنلاین را انتخاب نموده و زبان انگلیسی خودتان را در کمترین زمان ممکن تقویت نمایید.


کلاس های خصوصی زبان آنلاین برای مدرسین زبان هم بسیار خوب است چرا که بازار کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای اساتید از شهر محل سکونت خودشان به کل جهان گسترش پیدا می کند. در نتیجه با برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین، مدرسین زبان انگلیسی هم می توانند به نسبت قبل به درآمد بهتری برسند.





مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


19 بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین تهران، ایران و کل جهان


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


از بین رفتن محدودیت زمانی و امکان برگزاری کلاس خصوصی زبان آنلاین در هر ساعت از شبانه روز


فرض کنید برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی پایه دهم شب امتحان اشکالات زیادی دارید و می خواهید رفع اشکال کنید. در چنین شرایطی به احتمال زیاد اینکه بتوانید معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل داشته باشید بسیار کم است. اما می توان به راحتی یک معلم زبان انگلیسی خوب را به صورت آنلاین هماهنگ کرد. یا اگر یک ساعت مانده به امتحان اشکالاتی داشته باشید مسلما یک معلم زبان حضوری تا بخواهد به منزل شما برسد کل زمان از دست رفته است. در چنین شرایطی هم استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین بسیار مفید است. به عنوان مثالی دیگر فرض کنید شما به خاطر شرایط کاری در طول روز امکان شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را ندارید. مدرسین زبان هم معمولا شب کلاس حضوری برگزار نمی کنند. در چنین حالتی هم کلاس آنلاین زبان می تواند بسیار مفید باشد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


امکان برگزاری کلاس آنلاین با هزینه کمتر و ارزان تر در مقایسه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


کلاس خصوصی زبان آنلاین معمولا در مقایسه با تدریس خصوصی زبان در منزل از ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر می باشد. به عنوان مثال یک معلم خصوصی آیلتس مجرب و برتر که برای هر ساعت تدریس حضوری آیلتس مبلغ ۹۰۰ هزار تومان را درخواست می کند اگر کلاس آنلاین برگزار شود با نرخ ۶۰۰ یا ۷۰۰ هزار تومان هم کلاس را برگزار می نماید. البته این هزینه کمتر وقتی تعداد جلسات بیشتر می شود بیشتر خودش را نشان می دهد. به عنوان مثال برای ۱۰ جلسه کلاس مثال قبلی اگر هر جلسه ۲۰۰ هزار تومان برای کلاس آنلاین تخفیف بگیرید در مجموع ۲ میلیون تومان به نفع شما خواهد بود.


اساتید زبان انگلیسی برتر و فوق العاده برای برگزاری کلاس خصوصی زبان آنلاین لازم نیست زمان زیادی را در مسیر از دست بدهند و هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمی کنند. در نتیجه کلاس های مجازی و آنلاین را در مقایسه با تدریس خصوصی زبان در منزل ارزان تر برگزار می کنند. بنابراین اگر قیمت مناسب و ارزان کلاس های خصوصی زبان برای شما مهم می باشد بهتر است از کلاس های مجازی استفاده کنید.



مطالعه نمائید: 8 توصیه مهم برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


امنیت و اطمینان خاطر بیشتر برای مدرسین زبان خانم و زبان آموزان خانم


بسیاری از مدرسین زبان خانم ترجیح می دهند کلاس های آنلاین را برگزار کنند چرا که لازم نیست به منزل شاگرد بروند و احساس امنیت بیشتری دارند. زبان آموزان خانم هم در بسیاری از مواقع که مدرس زبان آقا دارند ترجیح می دهند کلاس غیر حضوری باشد. البته در کلاس های خصوصی در منزل هم معمولا مشکل خاصی ایجاد نمی شود اما در هر صورت کلاس های آنلاین برای بسیاری از افراد مطمئن تر می باشد. نکته بعدی اینکه شاید بسیاری از مدرسین خانم برای برگزاری کلاس خصوصی تدریس زبان از طرف خانواده محدودیت داشته باشند و به ایشان اجازه برگزاری کلاس خصوصی در منزل شاگرد داده نشود. در چنین مواردی هم کلاس آنلاین راهکار بسیار مناسبی است.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم


ذخیره کردن زمان و از بین رفتن مشکلاتی مانند ترافیک و اتلاف زمان با کلاس اینترنتی زبان


یکی از مهمترین مزیت های کلاس خصوصی آنلاین این است که وقت استاد و زبان آموز در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج و ... که معضل ترافیک و آلودگی هوا وجود دارد این نکته بسیار مهم می باشد. اگر استاد برای برگزاری کلاس خصوصی به منزل شاگرد برود زمان زیادی را در مسیر از دست خواهد داد و اگر استاد و شاگرد هر دو برای برگزاری کلاس به آموزشگاه بروند هم استاد و هم زبان آموز زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست می دهند.


در نظر بگیرید که حوالی عصر به سمت غروب در ترافیک اتوبان همت شرق به غرب باشید و بخواهید به کلاس خصوصی خودتان برسید. به احتمال زیاد در چنین شرایطی به همان اندازه زمانی که برای برگزاری کلاس در نظر می گیرید باید در مسیر رسیدن به کلاس زمان را از دست بدهید. بنابراین برای شهرهای بزرگ کلاس آنلاین زبان بسیار مفید است مگر اینکه منزل شاگرد و استاد به هم نزدیک باشد و در چنین حالتی می توان از کلاس های خصوصی زبان در منزل هم استفاده کرد.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


امکان ذخیره کردن فایل تدریس کلاس خصوصی زبان آنلاین و مشاهده دوباره آن


در کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی استاد می تواند کلاس را ضبط نموده و در اختیار شاگرد قرار دهد. در نتیجه شاگرد می تواند چند بار فیلم کلاس را ببیند و درس را بهتر یاد بگیرید. به عبارتی، در این کلاس ها هم همان جلسه که برگزار می شود زبان آموز می تواند سوالات خودش را بپرسد و هم اینکه بعدا مانند یک فیلم آموزشی هم از آن استفاده نماید. در کلاس های حضوری چنین امکانی وجود ندارد و بنابراین این نکته که گفته شد یک مزیت مهم و اصلی کلاس مجازی زبان نسبت به تدریس خصوصی در منزل است. اگر استاد شما کلاس را ضبط نمی کند از ایشان بخواهید ضبط کلاس را انجام دهد.


مطالعه کنید: تدریس آنلاین زبان انگلیسی و لیست 15 معلم بسیار خوب آنلاین زبان انگلیسی


استفاده از فیلم آموزشی، انیمیشن، پاورپوینت و ... در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی


در کلاس های خصوصی زبان مجازی و اینترنتی معلم زبان معمولا اینطور نیست که فقط خودش حرف بزند بلکه از امکانات کمک آموزشی متعدد هم استفاده می نماید. کلاس های مجازی تنوع و انعطاف بیشتری به نسبت تدریس خصوصی در منزل دارد.


درست است که در کلاس های حضوری زبان هم می توان از چنین امکانات آموزشی ای استفاده نمود اما در هر صورت حین ارائه درس به صورت آنلاین چون از طریق کامپیوتر و لپ تاپ کلاس برگزار می شود همان لحظه استاد زبان می تواند همزمان مطالب آموزشی و فیلم های مورد نظرش را هم نمایش دهد. حتی برای مدرسین زبان هم راحت تر است چرا که می توانند بخش هایی از کلاس را از فیلم های ضبط شده قبلی خودشان که با دقت بالا و کیفیت عالی تهیه کرده اند استفاده نمایند.


مطالعه تدریس زبان انگلیسی آنلاین و 10 بهترین معلم زبان انلاین - جلسه اول رایگان هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image