ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب

نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب

نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب

در این بخش در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب و نرخ خوب و ارزان توضیحاتی ارائه می گردد. کلاس خصوصی با نرخ مناسب می تواند منجر به پیشرفت درسی و تحصیلی گردد.


تدریس خصوصی با قیمت مناسب


با در نظر گرفتن نکاتی که در این بخش ارائه شده است می توانید کلاس های تدریس خصوصی و آموزش در منزل را با قیمت مناسب تری داشته باشید و این کلاس ها برای شما ارزان تر تمام شود.


1- کلاس های تدریس خصوصی را زودتر هماهنگ کنید


هماهنگ کردن زود هنگام کلاس های تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد. اول اینکه چون اوایل ترم اساتید تدریس خصوصی وقت آزاد بیشتری دارند می توانید با معلم های خوب هم که هنوز وقتشان پر نشده است کلاس داشته باشید. در ایام امتحانات وقت گرفتن از اساتید خوب و با تجربه سخت خواهد شد. نکته دیگر اینکه چون معلم ها وقت آزاد بیشتری دارند و کلاس های زیادی ندارند راضی خواهند شد که با قیمت های کمتر و مناسب تر هم برای شما کلاس برگزار نمایند. در ایام امتحانات اساتید ممکن است هزینه های بالاتری را درخواست کنند.


پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را هم بخوانید.


2- خودتان هم همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید


وقتی خودتان تصمیم می گیرد همزمان با برگزاری کلاس های تدریس خصوصی درس بخوانید دو اتفاق خوب می افتد. اول اینکه چون خودتان درس را می خوانید و تمرین و مسئله حل می کنید مطالب را زودتر آموزش می بینید و در نتیجه تعداد جلسات کمتری را برای یادگیری لازم خواهید داشت. به این ترتیب هزینه کلی کلاس های شما کمتر می شود. نکته دیگر اینکه با درس خواندن خودتان بازدهی کلاس ها هم بیشتر خواهد شد و بنابراین احتمال خوب نتیجه گرفتن و قبولی شما هم افزایش می یابد.



3- با مدرسینی کلاس هماهنگ کنید که به خودتان نزدیکتر هستند


برای اساتید تدریس خصوصی یکی از معضلاتی که وجود دارد این است که معمولا برای رسیدن به کلاس و یا در مسیر برگشت از کلاس زمان زیادی را از دست می دهند. همانطور که می دانید در تهران و کرج و شهرهای بزرگ همیشه ترافیک وجود دارد و در مسیر رفت یا برگشت یا هر دو مسیر ترافیک زمان اساتید را تلف می کند. اگر شما بتوانید با اساتیدی که به خودتان نزدیکتر هستند کلاس داشته باشید وقت مدرس در مسیر کمتر تلف شده و در نتیجه حاضر خواهد بود با هزینه مناسبتری کلاس ها را برای شما برگزار نماید. مثلا اگر خود شما ساکن غرب تهران هستید با استادی کلاس را هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن غرب تهران است. البته می توانید از کلاس های خصوصی آنلاین هم استفاده نمائید.


این مقاله را هم مطالعه نمائید: نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب


4- برای برگزاری کلاس ها تقاضای تخفیف کنید


در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از اساتید و مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید. برای یادگیری ریاضی می توانید با مدرسین تدریس خصوصی ریاضی هماهنگ کنید و برای آموزش فیزیک از اساتید فیزیک کمک بگیرید. برای درس های دیگر هم به همین ترتیب است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین تدریسی خصوصی کلیک کنید. در این وب سایت هر استاد برای کلاس های خودش هزینه ای را در نظر گرفته است و بعضی از اساتید عبارت توافقی را ذکر نموده اند. حین تماس با اساتید تدریس خصوصی برای هماهنگی کلاس ها از آنها تقاضای تخفیف کنید. اگر شما بتوانید برای هر جلسه همان اول کار 50 هزار تومان تخفیف بگیرید و مثلا 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید در نهایت 500 هزار تومان به نفع شما بوده است. پس هر قیمتی را که استاد گفت فورا نپذیرید و از ایشان تقاضای تخفیف کنید.


5- شاگردهای جدیدی را به معلم خصوصی خودتان معرفی نمائید


اساتید تدریس خصوصی تمایل دارند که تعداد شاگردهای بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتری داشته باشند. راهکاری که برای هماهنگ کردن کلاس ها با قیمت مناسب تر وجود دارد این است که به استاد خودتان شاگرد های جدید معرفی کنید و در عوض برای کلاس های خودتان از ایشان تخفیف بگیرید. به احتمال زیاد مدرس و استاد شما این را خواهد پذیرفت. می توانید کارت ایشان را بگیرید و در کلاس توزیع نمائید. یا اگر مدرس خصوصی شما واقعا خوب درس می دهد ایشان را به دوستان صمیمی خودتان و یا فامیل ها و آشنایان معرفی نمائید. با انجام این کار می توانید تخفیف خوبی از معلم خودتان بگیرید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب هم پیشنهاد می شود.


6- فقط ارزان بودن قیمت ها برای شما ملاک نباشد


نکته ای که در این بخش ذکر می شود کمی با موارد گفته شده قبلی متفاوت است. بسیار خوب است که شما کلاس های تدریس خصوصی را با قیمت مناسب و ارزان داشته باشید ولی در نهایت چیزی که مهتر است نتیجه گرفتن شما و خوب نتیجه گرفتن شما است. فقط ارزان بودن کلاس ها و اینکه کلاس های تدریس خصوصی ارزان داشته باشید را در نظر نگیرید. لیست اساتید تدریس خصوصی را در همین سایت ایران مدرس ببینید (مشاهده لیست اساتید) و رزومه و سوابق کاری آنها را بررسی نمائید. در مرحله بعد از بین اساتید خوبی که انتخاب کرده اید با استادی که هزینه مناسب تری برای کلاس ها در نظر دارد هماهنگ کنید. قیمتی که هر استاد برای کلاس های خودش در نظر دارد را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید. پس با یک استاد خوب کلاس خصوصی داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی به نسبت بقیه بالاتر باشد.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


7- برای هر درس به تناسب نیاز کلاس داشته باشید


ممکن است در طول تحصیل برای دروس مختلفی بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. شاید بخواهید از کلاس های تدریس خصوصی شیمی برای گرفتن نمره بهتر در این درس استفاده کنید و در عین حال کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را هم برای پیشرفت در درس زبان انگلیسی در نظر داشته باشید. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای اینکه هزینه کلاس های شما خیلی بالا نباشد برای هر درس به تناسب نیاز کلاس داشته باشید. مثلا اگر در درس عربی اشکالات کمی دارید در همان ایام امتحانات برای رفع اشکال یکی دو جلسه کلاس داشته باشید ولی اگر در درس ریاضی به صورت پایه ای ضعیف هستید از ابتدای ترم کلاس ها را شروع نمائید. به این ترتیب هزینه کلاس های شما خیلی بالا نخواهد شد.


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با نرخ مناسب توضیح داده شد. در نظر داشته باشید که، بعضی از درس ها را خودتان بخوانید و به صورت محدود از کلاس خصوصی استفاده نمائید. برای دروسی که اشکالات زیادی دارید کلاس ها را در طول ترم برگزار نمائید.


مطالعه مقاله نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم می تواند مفید باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 747 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image