ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین تدریس خصوصی در تهران

شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین تدریس خصوصی در تهران

شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین تدریس خصوصی در تهران


اگر در جستجوی شماره تماس مستقیم بهترین مدرسین تدریس خصوصی در تهران و یا هر جای ایران هستید ....  اگر می خواهید با بهترین اساتید تدریس خصوصی کلاس داشته باشید و در امتحانات نهایی نمره عالی و در کنکور درصد بالا بزنید یا زبان انگلیسی و ... را در کمترین زمان یاد بگیرید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی و ... در تهران و کل ایران به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند. کلاس های خصوصی می تواند به صورت مجازی و یا تدریس خصوصی در منزل برگزار شود. به جرات می توان گفت بهترین مدرسین تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و تعداد اساتید تا سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۰۰۰ استاد و مدرس خصوصی رسیده است.


برای تمامی مدرسین می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، قیمت درخواستی هر مدرس برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس خصوصی و شماره تماس مستقیم مدرسین را مشاهده کنید. اگر می خواهید برای دروس ابتدایی، متوسطه اول و دوم، دانشگاهی، دروس کنکوری و یا هر درس و رشته دیگری معلم خصوصی داشته باشید در همین سایت بهترین و با تجربه ترین اساتید را می توانید پیدا کنید و انتخاب نمایید.


بهترین مدرسین و معلم های تدریس خصوصی معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند و از دانشگاههای خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت و ... فارغ التحصیل شده اند. این اساتید سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و شاگردهای قبلی ایشان هم بهترین نتیجه را گرفته اند. برای تمامی مدرسین می توانید رزومه و سوابق تدریس ایشان را در همین سایت ایران مدرس ببینید و یک مدرس خوب و فوق العاده برای خودتان انتخاب نمائید.


حتما بخوانید: بهترین معلم های ایران و معلم های معروف ایران


اساتید کلاس های خصوصی را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می نمایند. بازدهی تدریس خصوصی در منزل به صورت کلی بیشتر است اما واضح است که مدرسین برای کلاس آنلاین نرخ کمتری در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر هزینه تدریس خصوصی زیست در منزل توسط یک استاد مجرب برای هر ساعت تدریس ۵۰۰ هزار تومان باشد همان استاد کلاس آنلاین را با نرخ ۳۰۰ یا ۳۵۰ هزار تومان برگزار خواهد کرد. کلاس های آنلاین مزایای زیادی دارد و این کلاس ها محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است.


هر جای تهران که ساکن هستید می توانید با هر مدرسی که هر جای تهران یا ایران ساکن است کلاس خصوصی داشته باشید. خلاصه اینکه معلم خصوصی آنلاین ممکن است به اندازه تدریس خصوصی در منزل بازدهی نداشته باشد اما مزایای زیادی دارد و حتی شب امتحان برای رفع اشکال می توان یک جلسه تدریس خصوصی آنلاین برگزار نمود. مدرسین برتر خدمات تدریس خصوصی را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری و در خانه ارائه می نمایند.


اگر می خواهید در امتحان ریاضی نمره عالی و حتی ۲۰ بگیرید ... اگر قصد دارید در کنکور زیست، زبان، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری را عالی بزنید .... اگر گرفتن نمره بالای ۶ یا ۷ در آیلتس را مد نظر دارید ... در هر صورت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید است. بهترین معلم های تهران و ایران در همین سایت ایران مدرس حضور دارند.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 17 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی تهران و کل ایران


اگر می خواهید ریاضی را عالی یاد بگیرید و حتی در امتحان نمره اول کلاس و ۲۰ بگیرید ... اگر در درس ریاضی نهم، دهم، یازدهم یا هر مقطع دیگری اشکالات اساسی و پایه ای دارید .... چنانچه قصد دارید در ریاضی کنکور درصد بالا بزنید ... در هر صورت در همین سایت ایران مدرس بهترین اساتید ریاضی و سایر دروس حضور دارند و شماره تماس مستقیم تمام معلم های خصوصی را هم می توانید مشاهده کنید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس را ببینید و مطالعه مقاله زیر هم در این زمینه بسیار مفید است.



حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


شماره تلفن مستقیم بهترین مدرسین زبان انگلیسی در تهران


زبان انگلیسی یکی از دروسی است که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد. در حقیقت زبان انگلیسی بسیار مورد نیاز افراد مختلف، دانش آموزان و دانشجویان می باشد. برای موفقیت در کنکور هم تسلط بر زبان نیاز می باشد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار مجرب و برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مکالمه، زبان کنکور، گرامر و ... فعال هستند. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان تهران و کل ایران را در همین سایت مشاهده کنید. در ضمن در مقالاتی سعی کرده ایم بهترین مدرسین تدریس خصوصی زبان را هم معرفی کنیم. به عنوان مثال مقاله زیر را بخوانید.



مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


شماره تماس بهترین معلم های خصوصی فیزیک متوسطه، دانشگاه و کنکور


اگر قصد دارید درس فیزیک را به صورت مفهومی، اصولی و پایه ای یاد بگیرید در این وب سایت مدرسین برجسته‌ای حضور دارند که در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. فیزیک درسی است که هم باید فهمیده شود و هم اینکه بر روابط و فرمول های آن مسلط باشید. استفاده از کلاس های خصوصی مدرسین مجرب در این زمینه بسیار مفید است. در مقاله زیر تعدادی از بهترین مدرسین فیزیک تهران و کل ایران را معرفی نموده ایم. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در این وب سایت حضور دارند اما در مقاله زیر تعدادی از برترین اساتید را معرفی نموده ایم.



پیشنهاد می شود مطالعه کنید: بهترین مدرسین فیزیک (لیست 22 استاد و معلم خصوصی برتر فیزیک)


برترین مدرسین تدریس خصوصی آیلتس در تهران با سابقه کاری بالا


یکی از دلایلی که افراد مختلف در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی شرکت می کنند این است که می خواهند در آزمون آیلتس نمره عالی بگیرند. در همین سایت ایران مدرس به جرات می توان گفت که بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران حضور دارند. برای تمامی این اساتید شماره تماس مستقیم ایشان را هم می توانید مشاهده کنید و مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید. این مدرسین برجسته خودشان مدرک آیلتس با نمره بالا دارند و شاگردهای قبلی ایشان هم بسیار موفق بوده اند. برای مشاهده تعدادی از اساتید برتر آیلتس حاضر در همین سایت ایران مدرس مقاله زیر را بخوانید. به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.



مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


شرکت در کلاس های خصوصی برای موفقیت در آزمون آیلتس بسیار مفید می باشد چرا که اساتید مجرب با تدریس عالی و راهنمایی های مفید در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهند کرد.


شماره تماس بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی دبیرستان و کنکور


برای موفقیت در کنکور تجربی و کسب درصد بالا در زیست استفاده از کلاس های خصوصی مدرسین برتر بسیار مفید است. خصوصا اگر بخواهید در رشته های پرطرفدار مانند پزشکی و داروسازی قبول شوید بسیار مهم است که یک راهنما و معلم عالی در کنار خودتان داشته باشید. مدرسینی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که خودشان هم اکنون در رشته پزشکی مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ التحصیل شده اند. این مدرسین برتر چون خودشان مسیر قبولی در این رشته های عالی را با موفقیت طی کرده اند و در زیست کنکور درصد بالایی زده اند مطمئنا می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی زیست شناسی می توانید لیست کامل اساتید زیست خانم و آقا که در تهران و کل ایران به صورت آنلاین و حضوری تدریس را انجام می دهند را ببینید. در ضمن، در مقاله زیر تعدادی از بهترین مدرسین زیست شناسی را هم معرفی کرده ایم.



حتما بخوانید: بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


شماره تماس مستقیم بهترین معلم های خصوصی سایر دروس


علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، در همین سایت ایران مدرس برای سایر دروس هم می توانید برترین اساتید را ببینید و شماره تماس مستقیم ایشان را برای هماهنگی کلاس خصوصی داشته باشید. اگر در جستجوی بهترین مدرسین شیمی، عربی، زبان آلمانی، تافل، زبان فرانسه و ... هستید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


بهترین معلم عربی کنکور، لیست 11 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور



بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 11 استاد برتر زبان آلمانی


بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


15 بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج در حد نیتیو آنلاین و حضوری


بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


اگر برای درس یا رشته دیگری در جستجوی معلم های خوب تدریس خصوصی هستید، بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد نمایید. هر جای تهران یا ایران که ساکن هستید و برای هر درس و رشته ای می توانید استاد و معلم خصوصی خودتان را به راحتی از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید. برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان، رزومه و سوابق تدریس مدرسین و قیمت درخواستی هر استاد برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس ارائه شده است. انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس مستقیم و بدون واسطه و با آگاهی کامل می باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image