ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی ۷ نکته مهم و راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی خانم یا آقا در تهران، کرج و کل ایران

۷ نکته مهم و راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی خانم یا آقا در تهران، کرج و کل ایران

۷ نکته مهم و راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی خانم یا آقا در تهران، کرج و کل ایران


در این مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب بهترین معلم خصوصی خانم یا آقا از همین سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. در این وب سایت کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی، شماره تماس مستقیم معلم ها و نرخ درخواستی هر استاد ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


برای اینکه بهترین معلم خصوصی خانم یا آقا را از همین سایت ایران مدرس انتخاب کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


۱. در بالای همین صفحه در بخشی که برای جستجو در نظر گرفته شده است اسم درس تدریسی خودتان را وارد نمایید. اگر می خواهید لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی را ببینید در بخش مربوطه ریاضی را وارد کنید. چنانچه تمایل دارید با یک مدرس ریاضی خانم کلاس داشته باشید در بخش جستجو عبارت «مدرس ریاضی خانم» را وارد نمایید. به عنوان مثالی دیگر، اگر ساکن کرج هستید و قصد دارید با یک معلم زبان انگلیسی کلاس داشته باشید در بخش جستجو عبارت «زبان انگلیسی کرج» را وارد کنید. به این ترتیب لیست مدرسین درس مورد نظر شما نمایش داده می شود.


اگر قصد دارید ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، علوم، زیست، ادبیات، دروس دانشگاهی، استاتیک، مدار، الکترونیک، مکانیک خاک، دروس حسابداری، فتوشاپ، کامپیوتر و یا هر درس، مهارت و نرم افزار دیگری را در کمترین زمان و با بهترین روش یاد بگیرید، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی دروس شماره تماس مستقیم و اطلاعات کامل تمامی اساتید ارائه شده است.


در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا ارائه شده و تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ مدرس ثبت نامی داریم. دقت کنید وقتی به عنوان مثال معلم خصوصی شیمی در تبریز را جستجو می کنید ممکن است برخی از اساتید سایر شهرها را هم به شما نشان دهد. این اساتید که ساکن شهرهای دیگر هستند به صورت آنلاین و مجازی برای تبریز، تهران، کرج، شیراز، اصفهان و کل کشور خدمات تدریس خصوصی را ارائه می دهند. البته اگر تدریس خصوصی در منزل را هم مد نظر داشته باشید باز هم اساتید خوبی در ایران مدرس برای تمامی شهرهای ایران حضور دارند.


مطالعه کنید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی



۲. لیست اساتید و مدرسین خصوصی را با دقت بررسی کنید. برای تمامی معلم های خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس شماره تماس مستقیم ایشان، رزومه کاری و سوابق تدریس، نرخ درخواستی هر استاد و معلم برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس خصوصی، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی مدرس، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس و اطلاعات کامل دیگری ارائه شده است.


اگر به عنوان مثال تمایل دارید با یک معلم رسمی آموزش و پرورش تهران https://tehran.medu.gov.ir/fa/ کلاس داشته باشید، استادی را تایید می کنید که سابقه کاری و تجربه بالایی داشته باشد، می خواهید یک معلم خصوصی با سابقه تدریس در مدارس معتبر و دانشگاه ها را داشته باشید و ... در هر صورت در همین سایت ایران مدرس با هر سلیقه، معیار و قیمتی می توانید یک معلم خوب و عالی را برای خودتان انتخاب کنید. با بررسی دقیق لیست اساتید و سوابق تدریس ایشان می توانید یک معلم خصوصی خوب خانم یا آقا را برای خودتان انتخاب کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی


۳. به دانشگاه محل تحصیل مدرسین دقت کنید. بهتر است با یک معلم خصوصی مجرب که از دانشگاه معتبر مانند دانشگاه تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه شریف https://www.sharif.edu/، دانشگاه تبریز، شیراز، اصفهان، صنعتی اصفهان و .... فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید. اساتیدی که در دانشگاه های خوب درس خوانده اند سطح سواد و توانایی بالاتری دارند و بهتر می توانند به شما در یادگیری دروس کمک نمایند.


اساتیدی که در دانشگاههای خوب درس خوانده اند در کنکور موفق بوده اند که توانسته اند در یک دانشگاه خوب پذیرش بگیرند. در ضمن، چون خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند بهتر می توانند شما را به سمت موفقیت هدایت نمایند. نکته دیگر اینکه چون در دانشگاه خوب این مدرسین خودشان در معرض آموزش عالی و با کیفیت قرار داشته اند در نتیجه با سواد تر هستند. بنابراین بسیار مهم است که استاد انتخابی شما در یک دانشگاه خوب درس خوانده باشد.



۴. برای تمامی اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید مدرک تحصیلی را هم مشاهده کنید. اگر در جستجوی معلم زبان انگلیسی هستید بهتر با استادی کلاس داشته باشید که در رشته زبان انگلیسی درس خوانده باشد و مدرک ارشد یا دکتری دارد. چنانچه قصد دارید زبان فرانسه یا آلمانی را یاد بگیرید در این حالت هم باید و بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که در رشته تحصیلی مرتبط درس خوانده باشد.


حتما بخوانید: راهنمای گام به گام انتخاب معلم خصوصی برای تدریس آنلاین و در منزل


۵. نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس ثبت شده برای مدرسین هم می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب معلم خصوصی باشد. اساتیدی که شاگردهای قبلی راضی دارند مسلما در کار خودشان موفق تر هستند. در ضمن، فیلم نمونه تدریس بهتر از هر توضیحی می تواند نحوه تدریس استاد را به شما نشان دهد.


۶. برای تمامی مدرسین و معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. البته پیشنهاد می شود در مراحل اولیه انتخاب معلم خصوصی قیمت را زیاد مد نظر قرار ندهید و سعی کنید با یکی از بهترین معلم های خصوصی کلاس داشته باشید. اینکه فقط در جستجوی کلاس ارزان باشید باعث می شود انتخاب خوبی نداشته باشید. به عنوان مثال اگر در جستجوی مدرس زیست شناسی هستید، ابتدا بدون توجه به قیمت درخواستی مدرسین، ۵ استاد خوب زیست شناسی را انتخاب کنید و از بین آنها با مدرسی که مناسب ترین قیمت را درخواست کرده است کلاس هماهنگ نمایید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


۷. کلاس های خصوصی می تواند به صورت آنلاین یا حضوری برگزار گردد. بازدهی کلاس های خصوصی در منزل بالاتر است اما در هر صورت هزینه تدریس خصوصی آنلاین کمتر می باشد. اگر استاد خوبی را نزدیک به محل سکونت خودتان پیدا کردید بهتر است با ایشان کلاس خصوصی در منزل داشته باشید. در غیر اینصورت برگزاری کلاس خصوصی با معلم های آنلاین معتبر هم می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.


مزیت کلاس خصوصی آنلاین این است که محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است. ساکن هر شهر یا کشوری که باشید می توانید به صورت مجازی و آنلاین با بهترین اساتید کلاس را هماهنگ نموده و در هر ساعتی از شبانه روز درس مورد نظر خودتان را عالی یاد بگیرید. بسیاری از اساتید برای برگزاری کلاس مجازی از گوگل میت استفاده می نمایند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 316 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image