ارتباط مستقیم با 30788 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه تدریس خصوصی را شروع کرده و زود پیشرفت نمائیم؟

چگونه تدریس خصوصی را شروع کرده و زود پیشرفت نمائیم؟

چگونه تدریس خصوصی را شروع کرده و زود پیشرفت نمائیم؟


در این مقاله در رابطه با نحوه شروع کار تدریس خصوصی و پیشرفت سریع در آن و همچنین رسیدن به درآمدهای بالا توضیح داده ایم. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در زمان کم یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد شوید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 15 نکته برای تدریس خصوصی موفق


علاقه به تدریس شرط لازم برای شروع تدریس خصوصی


برای شروع کار و شغل تدریس خصوصی در مرحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. دقت کنید که برای تدریس خصوصی بازارکار خوبی وجود دارد. خصوصا در حال حاضر که تدریس آنلاین هم توسط اساتید و شاگردها مورد توجه قرار گرفته است، بیش از هر زمانی حتی از شهرهای کوچک هم می توان شاگرد جذب نمود و از تدریس خصوصی به درآمدهای بالا رسید.


برای شروع تدریس خصوصی یک مرحله مهم تصمیم گیری است. باید واقعا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید یا نه؟ آیا در کنار کار دیگری می خواهید پاره وقت تدریس کنید و یا اینکه به عنوان کار و شغل اصلی به آن نگاه می کنید؟ اگر در شروع کار هستید کمی تامل کنید و به این سوالات پاسخ دهید.


برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه نمائید: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد خصوصی پیدا کنم ؟



روند مناسب و منطقی برای شروع تدریس خصوصی


اگر در حال حاضر کار و شغل دیگری دارید می توانید به تدریج تدریس را هم شروع نمایید و حتی با افزایش درآمد خودتان از کار تدریس، شغل دیگری که دارید را رها نمایید. البته از تدریس خصوصی یا هر کار دیگری وقتی به نتیجه عالی و فوق العاده می رسید که روی آن تمرکز داشته باشید. اما در هر صورت می توانید به تدریج این کار را شروع نمایید و در ادامه یک معلم خصوصی تمام وقت شوید.



برای تصمیم گیری به علایق خودتان رجوع کنید. اگر به تدریس علاقه مند هستید فعالیت در این زمینه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. حتی همواره توصیه کرده ایم که دروسی را تدریس نمایید که مورد علاقه خودتان باشد. اگر به زبان انگلیسی علاقه مند هستید می توانید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی موفق و پردرآمد شوید. اگر در دوران تحصیل خودتان در درس شیمی نمرات عالی می گرفتید و در دانشگاه هم تحصیلات مرتبط با آن دارید بهتر است در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت داشته باشید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


آغاز مناسب و عالی با تصمیم گیری درست


مواردی که گفته شد ممکن است عملا در راستای شروع کار تدریس خصوصی نباشد اما اگر انتخاب شما درست باشد مسلما در ادامه باعث کسب موفقیت های بیشتر و پیشرفت سریع تر و بهتر شما خواهد شد. درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب نمایید که به تدریس آن علاقه دارید و حتی اگر لازم باشد چون از تدریس آن لذت می برید حاضر هستید رایگان آموزش دهید. در ضمن پر متقاضی بودن درس هم اهمیت زیادی دارد.



تمرکز، شرط لازم و ضروری برای موفقیت و پیشرفت سریع


برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، بعد از مشخص کردن زمینه کاری و درس یا دروس تدریسی باید در زمینه جذب شاگرد اقدام نمایید. پیشنهاد می کنیم با یکی دو درس که بر آن مسلط تر هستید کار را شروع کنید. البته بهترین مدرسین ایران و جهان افرادی هستند که روی تدریس فقط یک درس متمرکز هستند. در اینترنت وقتی بهترین معلم شیمی یا بهترین معلم فیزیک و ... را جستجو کنید افرادی را مشاهده خواهید کرد که فقط آن درس را تدریس می نمایند. در بلند مدت شما هم می توانید به سمت تدریس فقط یک درس که بسیار به آن علاقه دارید بروید و به این ترتیب یکی از برترین اساتید ایران و جزو معلم های معروف و برند شوید.


این مقاله عالی را هم از دست ندهید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی


نحوه جذب شاگرد در شروع راه برای موفقیت در تدریس خصوصی


برای شروع تدریس خصوصی و جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم توضیحات کاملی ارائه شده است. برای جذب شاگرد می توانید با آموزشگاه ها و موسسات تدریس خصوصی در تهران و کل ایران در ارتباط باشید و رزومه خودتان را ارائه نمایید. البته همکاری با موسسات بهترین راهکار برای جذب شاگرد نیست اما در شروع کار خوب است و می توانید راه و چاه را یاد بگیرید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com هم می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمایید و به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب کنید.


در این وب سایت شماره تماس شما مستقیم به متقاضیان تدریس خصوصی نمایش داده خواهد شد. فعالیت در شبکه های اجتماعی، ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان، استفاده از تبلیغات تراکتی و پیامکی، همکاری با اساتید سایر دروس و تبادل شاگرد و ... هم می تواند راهکارهای دیگری برای جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی باشد. مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: کجا تدریس خصوصی کنم و از کجا شروع کنم



یک نکته بسیار مهم برای زود پیشرفت کردن در کار و شغل تدریس خصوصی


نکته بسیار مهمی را از همان ابتدای کار در نظر بگیرید. پایه کار را محکم بگذارید. اگر از همان ابتدای کار عالی تدریس کنید و با مطالعه مداوم تسلط خودتان را بر درس یا دروس تدریسی خودتان بالا نگه دارید، در نهایت شاگردهای راضی و موفقی خواهید داشت و در کار خودتان با سرعت بالا پیشرفت می کنید. بنابراین اگر می خواهید زود نتیجه بگیرید و از کار تدریس خصوصی به درآمدهای بسیار خوب برسید کیفیت کلاس های خودتان را بالا نگه دارید و اگر حتی در ابتدای کار فقط یک شاگرد دارید، این شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. شاگردهای موفق ترم های بعد دوباره به شما مراجعه می کنند و در ضمن، شاگردهای جدیدی را هم به شما معرفی خواهند نمود.


همواره در همین سایت ایران مدرس گفته شده است که رمز موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی و پیشرفت سریع و عالی در این کار داشتن شاگردهای موفق است. باید تمام تلاش شما این باشد که شاگردهای شما بهترین نتیجه را بگیرند و به این ترتیب شما هم سریع پیشرفت می کنید و بهترین نتایج و درآمدهای عالی را رقم خواهید زد.


حتما بخوانید: مدارک لازم برای تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image