ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی

مدارک لازم برای تدریس خصوصی

مدارک لازم برای تدریس خصوصی

در این مقاله به صورت مختصر در رابطه با مدارک لازم برای تدریس خصوصی و اینکه آیا تدریس خصوصی مدرک خاصی را لازم دارد یا نه توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی


مدارک لازم تدریس خصوصی


در حقیقت، به صورت کلی اگر بخواهیم حرف بزنیم کار و شغل تدریس خصوصی مدرک خاصی را لازم ندارد. تفاوتی نمی کند که شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، عربی، شیمی، ادبیات، دروس کنکوری و یا هر درس و رشته دیگری فعالیت داشته باشید، در هر صورت مطالب ارائه شده در این مقاله کلیت دارد و برای تمام اساتید صادق است. البته در ادامه توضیحات کاملتری را ارائه خواهیم کرد. بستگی دارد که شما بخواهید به چه ترتیبی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید. به عنوان مثال اگر بخواهید با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید، در این حالت مدرک خاصی را لازم ندارید.


البته بعضا ممکن است والدین شاگردهایی که برای کلاس با شما تماس می گیرند درخواست مدرک کنند و مثلا اگر شما ادعا کرده اید در فلان دانشگاه مدرک دکتری دارید ممکن است این مدرک از شما توسط والدین خواسته شود. یا اگر نرم افزاری را تدریس می کنید و در متن تبلیغ ادعا می کنید که خودتان دوره ای را شرکت کرده اید، ممکن است از شما مدرک آن دوره خواسته شود. در چنین شرایطی ارائه مدرک لازم است. ولی در حالت کلی جذب شاگرد از طریق ثبت تبلیغ در این سایت و یا سایت های تبلیغات تدریس دیگر مدارکی را لازم ندارد.


مطالعه مقاله چگونه شاگرد و کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه اساتید) هم مفید است.


مدارک مورد نیاز آموزشگاه تدریس خصوصی


البته اگر بخواهید گروه آموزشی و یا آموزشگاه تدریس خصوصی داشته باشید ممکن است نیاز به مدارک و مجوزهایی باشد که باید از اداره ثبت شرکت ها و موسسات و یا آموزش و پرورش منطقه خودتان و یا ادارات مربوط به آن سوال بپرسید. حالت های دیگری هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی وجود دارد و آن هم این است که بخواهید از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و یا سایت هایی که به صورت واسطه ای در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند شاگرد جذب نمائید. در چنین مواردی ممکن است مدارکی مانند کپی آخرین مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه، عکس و ..... مورد نیاز باشد. در این حالت هم مدارک مورد نیاز برای تدریس خصوصی بسته به آموزشگاه و موسسه ای که مراجعه می کنید می تواند متفاوت باشد.



مطالعه مقاله شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی هم پیشنهاد می گردد.


نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی که به جز تسلط بر درس و تعهد به انجام کار در حد عالی به مدرک دیگری نیاز ندارد، ثبت نام در همین سایت ایران مدرس و درج تبلیغات تدریس خصوصی است. با ثبت آگهی تدریس در این سایت می توانید بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی را بخوانید.


عبارت های کلیدی: برای شروع تدریس خصوصی چه مدارکی لازم است، نحوه شروع و گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، مدرک لازم برای فعالیت به عنوان مدرس در آموزشگاهها


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 12773 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image