ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه در کار تدریس خصوصی سریع و عالی پیشرفت کنیم؟

چگونه در کار تدریس خصوصی سریع و عالی پیشرفت کنیم؟

چگونه در کار تدریس خصوصی سریع و عالی پیشرفت کنیم؟


در این مقاله در رابطه با نحوه پیشرفت سریع و عالی در کار تدریس خصوصی توضیح داده شده است. برای کسب درآمد بسیار خوب از تدریس خصوصی ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی


۱. درسی را تدریس کنید که به آن علاقه دارید


اگر در ایام تحصیل در درس شیمی عملکرد عالی داشته اید، نمرات خوبی می گرفتید و از یادگیری شیمی لذت می بردید بسیار خوب است که به عنوان معلم شیمی فعالیت داشته باشید. اگر درس فیزیک برای شما جذاب است و از درک قوانین فیزیکی و حل مسائل فیزیک لذت می برید بهتر است در زمینه تدریس خصوصی فیزیک آنلاین یا حضوری فعالیت داشته باشید. چنانچه به ریاضی علاقه دارید مدرس ریاضی شوید و اگر به عنوان مثالی دیگر از تدریس پیانو در منزل لذت می برید آموزش دادن پیانو برای شما زمینه کاری بسیار مناسبی است. حتما علاقه خودتان را در نظر بگیرید. وقتی با علاقه در کلاس های تدریس خصوصی حاضر می شوید ناخودآگاه اخلاق و حالت چهره بسیار خوب و خوشایندی خواهید داشت و شاگردهای شما از حضور در کلاس شما لذت می برند. اگر علاقه نداشته باشید با یادگیری هیچ تکنیک و روش تدریس خلاقانه ای این بی علاقگی جبران نمی شود.


اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید شما می توانید یک مدرس و استاد خصوصی زبان انگلیسی بسیار موفق شوید. خصوصا که زبان انگلیسی متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی هم دارد. درست است که در کنار علاقه خودتان باید تعداد متقاضیان درسی که می خواهید تدریس کنید را هم در نظر بگیرید. ممکن است شما به چند درس علاقه داشته باشید از بین این چند درس، درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که متقاضیان بیشتری دارد. مشخص است بعضی از دروس در گوگل بیشتر جستجو می شود و برای کنکور و امتحانات مهمتر بوده و یادگیری آنها هم سخت تر است. بنابراین به عنوان یک معیار کلی، برای پیشرفت سریع و عالی به عنوان یک معلم خصوصی موفق و پردرآمد سعی کنید درس یا دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که مورد علاقه خودتان باشد و متقاضیان زیادی هم برای کلاس خصوصی داشته باشد.


مطالعه کنید: چگونه اولین جلسه تدریس خصوصی را با موفقیت برگزار کنیم؟



۲. دروس محدود و ترجیحا یک درس را تدریس کنید


به هر میزان تعداد دروس تدریسی شما کمتر باشد فرصت بیشتری برای مطالعه کردن آن و تسلط پیدا کردن بر آن خواهید داشت. افراد فکر می کنند اگر دروس زیادی را تدریس نمایند شاگردهای بیشتری را جذب خواهند کرد. اما در نظر داشته باشید وقتی که درسهای زیادی را تدریس می کنید برای هر درس در حد متوسط باقی خواهید ماند. در ضمن مدرسین زیادی هستند که دروس متعددی را تدریس می کنند و شما هیچ مزیت رقابتی برای انتخاب شدن توسط والدین و شاگردها نخواهید داشت. وقتی فقط یک درس را تدریس می کنید و برای آن جزو بهترین معلم های خصوصی ایران می شوید درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش می یابد.



خودتان در اینترنت جستجو کنید. بهترین مدرسین شیمی فقط شیمی تدریس می کنند و بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی هم بر روی تدریس زبان متمرکز شده اند. تمرکز بر روی تدریس یک درس اگر با علاقه که در بخش قبل توضیح داده شد ترکیب گردد با سرعت بسیار زیاد شما را به سمت موفقیت سوق خواهد داد. حتی در بحث زبان انگلیسی افرادی هستند که به صورت تخصصی آیلتس تدریس می کنند و جزو بهترین اساتید آیلتس تهران و ایران شده اند. شما می توانید دروس متعددی را تدریس کنید و توسط افراد بیشتری دیده شوید که هر کدام انگیزه کمی برای انتخاب شما به عنوان معلم خصوصی خواهد داشت. اما اگر فقط یک درس را تدریس کنید و متمرکز شوید افراد کمتری ممکن است در حوزه کاری شما قرار بگیرند ولی چون در کار خودتان عالی هستید این افراد هر نرخی را پرداخت می کنند تا با شما کلاس داشته باشند. وقتی برای یک یا نهایتا دو درس جزو بهترین مدرسین ایران هستید قیمت کلاس های خصوصی را خودتان مشخص می کنید . به عنوان استاد برند شناخته می شوید. در چنین حالتی درآمد بسیار خوب در انتظار شما خواهد بود.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


۳. روی کار تدریس خصوصی متمرکز شوید


بسیاری از افراد کار دیگری هم دارند و تدریس خصوصی را به عنوان کار پاره وقت یا شغل دوم انجام می دهند. اگر به تدریس و انجام این کار علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که تمام تمرکز خودتان را روی آن بگذارید. چنانچه ابتدای کار می ترسید که کار اصلی خودتان را رها کنید به صورت پاره وقت تدریس خصوصی را شروع نمایید و با رعایت سایر مواردی که گفته شد به پیشرفت قابل توجهی برسید سپس برای رقم زدن نتیجه های بزرگتر روی تدریس خصوصی تمرکز کنید. وقتی روی انجام این کار متمرکز می شوید برای جذب شاگرد و انجام بهتر کار روش های جدید و خلاقانه ای را استفاده می کنید و بر روی دروس تدریسی خودتان مسلط تر می شوید که باعث پیشرفت عالی شما می گردد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 10 روش عالی برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی فیزیک



۴. در اینترنت و شبکه های اجتماعی فعال باشید


در حال حاضر بسیاری از مدرسین در کنار تدریس خصوصی در منزل، تدریس آنلاین را هم انجام می دهند. تدریس آنلاین برای اساتید مزیت های بسیار زیادی دارد از جمله این که مدرس خصوصی امکان جذب شاگرد از کل کشور را خواهد داشت و در ضمن وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. البته مدرسین برای کلاس آنلاین معمولا قیمتی در حدود ۲۰ درصد کمتر از قیمت کلاس های حضوری در نظر می گیرند اما با این وجود باز هم کلاس های آنلاین مزیت‌های زیادی دارد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com که بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰۰ استاد و مدرس ثبت نامی دارد تبلیغ خودتان را درج کنید و می توانید به صورت حضوری از تهران و کرج و یا شهر محل سکونت خودتان و به صورت آنلاین و مجازی از کل ایران و جهان شاگرد جذب نمایید. در این وب سایت شماره تماس اساتید مستقیم نمایش داده شده و بدون واسطه می توانید شاگرد جذب کنید. در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هم حضور فعال داشته باشید تا در کمترین زمان به نتایج عالی برسید.


مطالعه کنید: نحوه پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا


۵. فیلم نمونه تدریس و جزوه بسازید


در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس و جزوه دارید. فیلم های کوتاه عالی بسازید و در همین سایت، شبکه های اجتماعی، آپارات، یوتیوب و ... قرار دهید و خودتان را به عنوان یکی از بهترین مدرسین ریاضی، فیزیک، شیمی، کامپیوتر، زبان، عربی و یا هر درسی که تدریس می کنید مطرح نمایید. تعداد فیلم های خودتان را افزایش دهید. به هر میزان فیلم های تدریس شما بیشتر ‌و با کیفیت تر باشد در نهایت نتیجه بهتری گرفته و در شغل تدریس خصوصی پیشرفت سریعتری خواهید داشت. 


مطالعه کنید: تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس



۶. تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ویژه کنید


همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد این است که در همین سایت ایران مدرس عضو شده و تبلیغ خودتان را ثبت نمایید. ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی در تهران و کل ایران فعالیت دارد. با درج تبلیغ در این وب سایت می توانید از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. مدرسینی در همین سایت حضور دارند که از خارج از ایران هم جذب شاگرد داشته اند. البته واضح است که باید تبلیغ خودتان را عالی بنویسید و رزومه خوبی ارائه کنید تا این روش برای شما بازدهی عالی داشته باشد. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را در این زمینه پیشنهاد می کنیم.


در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شوید. مدرسین ویژه در صفحه اصلی سایت ایران مدرس تبلیغ دارند و مشخصات ایشان بالاتر از سایر اساتید قرار می گیرد. دقت کنید که در نهایت برای پیشرفت سریع و رسیدن به درآمدهای بالا باید خودتان مستقیم شاگرد بگیرید. برای رسیدن به درآمدهای عالی نمی توانید همواره از آموزشگاهها شاگرد بگیرید. باید تصمیم بگیرید و برای خودتان کار کنید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.


۷. قیمت تدریس خصوصی را مناسب انتخاب کنید 


اگر در شروع کار هستید نرخ خیلی بالایی برای کلاس های خودتان در نظر نگیرید. در همین سایت ایران مدرس شما قیمت را هم اعلام می کنید و متقاضیان تدریس خصوصی آن را مشاهده می کنند و بر اساس آن و در مقایسه با سایر اساتید تصمیم می گیرند که با شما تماس بگیرند یا با سایر مدرسین. قیمتی که شما اعلام می کنید باید متناسب با سوابق تدریس و رزومه شما باشد. تبلیغ سایر اساتید را در همین سایت بررسی کنید و به تناسب آن برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس خودتان نرخ مناسبی در نظر بگیرید. به تدریج رزومه کاری و سوابق تدریس خودتان را تقویت نمایید و قیمت کلاس را بیشتر کنید.


اگر مواردی که گفته شد را مد نظر قرار دهید، با علاقه تدریس کنید و دروس محدودی را انتخاب نموده و برای آن درس‌ها جزو بهترین مدرسین شوید قیمت کلاس ها را خودتان مشخص خواهید کرد و هر قیمتی پیشنهاد دهید باز هم متقاضی برای کلاس های شما وجود خواهد داشت. در نظر گرفتن مواردی که در این مقاله گفته شد و عمل کردن به آنها می تواند باعث پیشرفت سریع و فوق العاده شما در کار تدریس خصوصی گردد.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: راهکارهایی برای پیشرفت سریع در کار و شغل تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 697 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image