ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 روش عالی برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی فیزیک

10 روش عالی برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی فیزیک

10 روش عالی برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی فیزیک

در این مقاله 10 روش عالی برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی فیزیک و نحوه کسب درامد عالی از کار تدریس فیزیک توضیح داده شده است. اگر می خواهید یک معلم فیزیک بسیار موفق باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه در تدریس خصوصی فیزیک موفق تر باشیم؟

1- تدریس خصوصی فیزیک را با علاقه انتخاب کنید

برای موفقیت در هر کاری و از جمله کار تدریس خصوصی فیزیک علاقه به کار بسیار مهم است. اگر به درس فیزیک و مسائل فیزیک علاقه دارید این درس را برای تدریس انتخاب کنید. اگر مثلا از شیمی بیشتر خوشتان می آید شیمی را درس بدهید.

2- بر درس فیزیک مسلط باشید

بسیار مهم است که در کلاس های خصوصی فیزیک به صورت کامل بر درس مسلط باشید. خصوصا در جلسه اول شما به عنوان یک استاد توسط شاگرد و والدین ایشان مورد ارزیابی قرار می گیرید. به صورت مداوم مطالعه کنید و تسلط خودتان را بیشتر نمائید.

3- ابتدا از پایه متوسطه شروع کنید

اگر در شروع کار هستید سعی کنید از مقطع متوسطه که تدریس آن راحت تر است شروع نمائید. حتی می توانید از فیزیک 1 شروع کنید و بعد سراغ فیزیک یازدهم و دوازدهم بروید و بعد فیزیک دانشگاهی و هالیدی و در نهایت فیزیک کنکور را تدریس کنید.


حتما بخوانید: چگونه فیزیک تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق فیزیک)

4- متناسب با هر شاگرد نحوه تدریس و مطالب را انتخاب کنید

هنر یک معلم خوب فیزیک این است که خیلی سریع به شناخت خوبی از شاگردهایش می رسد و متناسب با هر شاگرد درس را ارائه می دهد. اگر یکی از شاگردهای شما ضعف پایه ای دارد مطالب را پایه ای تدریس کنید. برای شاگرد باهوش مطالب پیش پا افتاده درس ندهید.

5- کلاس متنوعی داشته باشید

در عین حال که سعی می کنید کلاس شما مفید باشد و مطالب بسیار کاربردی و مورد استفاده در امتحان و کنکور را درس می دهید، به صورت همزمان باید تلاش کنید که کلاس شما جذاب باشد. هر از چندگاهی شوخی را چاشنی کار کنید و استراحتی بدهید.

6- فیزیک را مفهومی تدریس کنید

فیزیک درسی است که ذاتا بسیار مفهومی است. سعی کنید شاگردهای شما مطالب را درک کنند. اگر کلاس ها در طول ترم برگزار شود و تعداد جلسه کافی داشته باشید انجام این کار راحت تر است. فقط فرمول ارائه نکنید و معنا و مفهوم ان را هم بگوئید و مثال های واقعی بزنید.

مطالعه
قیمت کلاس های خصوصی فیزیک چگونه تعیین می شود؟ و بهترین روش تدریس فیزیک هم مفید است.

7- ارزیابی را انجام دهید

اگر می خواهید خیلی سریع در تدریس خصوصی فیزیک پیشرفت کنید و به درآمدهای بالا برسید باید شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند. اگر می خواهید شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند باید به صورت مداوم ارزیابی را انجام دهید و مطمئنا شوید روند پیشرفت ایشان رضایت بخش است.

8- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید

واضح است که بدون داشتن شاگرد کاری نمی توانید انجام دهید. روش های مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که در این مقاله توضیح داده شده است. می توانید در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی فیزیک اقدام نمائید.

9- تمرین بدهید و جواب آن را بخواهید

یک راهکار خوب برای اینکه شما در تدریس فیزیک سریع رشد کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند این است که شاگردهای خودتان را در مسیر موفقیت هدایت کنید. باید برای زمان های بین هر دو جلسه به ایشان تمرین بدهید و تمرینات را با جدیت بخواهید. فیزیک را بدون تمرین حل کردن نمی توان یاد گرفت.

این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم:
کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی فیزیک

10- به کار تدریس خصوصی فیزیک متعهد باشید

تلاش کنید شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. یک معلم فیزیک موفق شاگردهای موفقی هم دارد. به هر میزان خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید بیشتر متعهد و مسئول بدانید در نهایت خودتان هم بیشتر پیشرفت خواهید کرد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 912 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image