ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا

نحوه پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا

نحوه پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا

در این مقاله در رابطه با نحوه پیشرفت سریع در تدریس خصوصی ریاضی، چگونگی جذب شاگردهای زیاد در این زمینه و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. اگر می خواهید یک معلم خوب و موفق ریاضی باشید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


پیشرفت سریع در تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید معلم خصوصی ریاضی هشتم، نهم، دهم یا هر مقطع دیگری شوید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پیشرفت سریعی داشته باشید ... اگر قصد دارید از کار تدریس خصوصی ریاضی به درآمد بالایی برسید ... در هر صورت، ادامه این مقاله را بخوانید و موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


1- علاقه به تدریس خصوصی ریاضی و تسلط بر ریاضی


در تمام مقالات ثبت شده در همین سایت ایران مدرس که در زمینه پیشرفت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس نوشته شده است همواره بر روی دو نکته بسیار تایید شده است. یکی اینکه به تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی علاقه داشته باشید و بعد این کار را انجام دهید و نکته دیگر اینکه بر درسی که تدریس می کنید به صورت کامل و 100 درصد مسلط باشید و همواره تسلط خودتان را افزایش دهید. این دو نکته بسیار مهم و حیاتی است و هر شخصی بخواهد در کار خودش موفق باشد باید علاقه و مهارت و توانایی را داشته باشد. البته نکته مهم دیگری هم وجود دارد و آن هم تمرکز است.


اگر می خواهید بسیار موفق باشید باید متمرکز عمل کنید. شخصی که فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد به نسبت شخص دیگری که درس های زیادی را تدریس می کند و یا در کنار تدریس خصوصی کارهای متعدد دیگری هم دارد مسلما بسیار موفق تر خواهد بود. باید به درون و قلب خودتان مراجعه کنید و اگر به ریاضی و به کار تدریس علاقه دارید آن را انجام دهید و 100 درصد روی آن متمرکز شوید و سعی کنید در زمینه کاری خودتان بهترین باشید. شما به عنوان مثال اگر به عنوان بهترین معلم ریاضی کنکور تهران و یا ایران شناخته شوید مسلما به درآمدهای خیلی بالایی خواهید رسید. بنابراین سه عامل بسیار مهم علاقه، تسلط بر درس و تمرکز را برای پیشرفت سریع در تدریس خصوصی ریاضی و یا هر کار دیگری در نظر داشته باشید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن هم بسیار مفید است.



2- تعهد به کار تدریس خصوصی ریاضی


برای اینکه بتوانید یک معلم خصوصی خوب ریاضی باشید علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد باید به کار خودتان متعهد و به نتیجه گرفتن شاگردهایتان بیش از خودشان علاقه داشته باشید. یک معلم ریاضی موفق که در مسیر پیشرفت قرار دارد و درآمد بالایی هم کسب می کند شاگردهای موفقی دارد. فقط یک معیار برای اینکه مشخص شود که آیا شما در کار خودتان موفق هستید یا نه وجود دارد و آن هم این است که آیا شاگردهای شما خوب نتیجه می گیرند یا نه؟ باید مسئولیت نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان را به صورت کامل به عهده بگیرید در این صورت بسیار موفق خواهید شد.


ممکن است در ایام امتحانات شما شاگردی داشته باشید که در طول ترم خودش درس ریاضی را اصلا مطالعه نکرده است و بخواهد با یکی دو جلسه کلاس در ریاضی نمره خوبی بگیرد. چنین حالتی خیلی در کنترل شما نیست و اگر این شخص نمره بالایی نگیرد خودش کوتاهی کرده است. البته باید برای ایشان هم بهترین کاری که می توانید را انجام دهید. اما برای شاگردهایی که از اوایل یا اواسط ترم با شما کلاس خصوصی ریاضی داشته اند مسئولیتش را 100 درصد به عهده بگیرید. لازم نیست به والدین ایشان بگوئید که اگر فرزند شما قبول نشد یا نمره خوبی نگرفت مسئولیتش با من است. این تعهد را فقط به خودتان بدهید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تمام تلاش خودتان را انجام دهید. شاگرد شما درس نمی خواند؟ شما باید کاری کنید که درس بخواند و اگر همکاری نکرد کلاس ها را ادامه ندهید. شما وقتی موفق خواهید شد که شاگردهای موفقی داشته باشید.


مطالعه مقاله چگونه ریاضی تدریس کنیم؟ (10 نکته برای تدریس موفق ریاضی) هم پیشنهاد می شود.



3- ارزیابی شاگرد و هماهنگ کردن کلاس با سطح توانایی ایشان


بنابراین نکاتی که ذکر شد را در نظر داشته باشید. با علاقه به تدریس ریاضی روی بیاورید و مثلا اگر فیزیک را بیشتر دوست دارید تدریس خصوصی فیزیک انجام دهید. اگر از تدریس و آموزش ریاضی لذت می برید تدریس خصوصی ریاضی برای شما بسیار عالی است و شاگردهای شما هم از کلاس های شما لذت خواهند برد و با علاقه درس را یاد خواهند گرفت. به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و نحوه تدریس خودتان را بهبود ببخشید. البته در نظر داشته باشید اگر شما به ریاضی علاقه داشته باشید و بر درس مسلط باشید خود به خود و به صورت اتوماتیک روش تدریس جذابی خواهید داشت. وقتی خودتان از درس لذت می برید این علاقه را منتقل هم خواهید کرد. در کلاس های خصوصی ریاضی باید نکته دیگری را هم در نظر داشته باشید. باید سعی کنید به صورت مداوم ارزیابی کنید. از همان جلسه اول با سوالاتی ارزیابی خودتان را شروع کنید. در کلاس متکلم وحده نباشید و به شاگرد خودتان اجازه اظهار نظر بدهید.


از ایشان سوالاتی بپرسید تا ببینید درس را متوجه شده اند یا نه. باید مطالب را از دید شاگرد خودتان ببینید و با پرسیدن سوال متوجه شوید تا چه حد مطلب را آموزش دیده اند. در کلاس های خصوصی مزیتی که وجود دارد این است که در هر سطحی می توان درس را ارائه نمود و اگر تشخیص شما این است که شاگردی که دارید درس را متوجه نمی شود باید از مباحث پایه ای تر شروع کنید. مسئولیت صد در صد نتیجه گرفتن شاگردهایتان را بپذیرید و به گونه ای کلاس ها را پیش ببرید که شاگرد شما خوب نتیجه بگیرد. این رمز موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری است.


مطالعه نمائید: صفر تا صد نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا


4- نحوه جذب شاگرد برای پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی


در کنار مطالبی که گفته شد، ممکن است یک سوال مهم هنوز در ذهن شما باقی مانده باشد و آن هم این است که چگونه برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی شاگرد جذب کنیم؟ کاملا درست است. یکی از مهمترین جنبه های کار و شغل تدریس خصوصی این است که چگونه شاگرد جذب نمائیم. برای جذب شاگرد روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. البته مواردی که در بالا گفته شد را اصلا دست کم نگیرید. اگر موارد گفته شده در بالا را در نظر نداشته باشید و رعایت نکنید همین امروز 10 شاگرد هم به شما معرفی شود تا یک ماه دیگر هیچ شاگردی پیش شما باقی نخواهد ماند. بنابراین باید اصولی و درست عمل کنید.


برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله مفصل توضیح داده شده است. می توانید با آموزشگاهها تماس بگیرید و یا برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید و به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند و درج تبلیغ در این سایت ها می تواند به شما کمک کند تا سریع تر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پیشرفت کنید و درآمدهای بالایی را بدست آورید. ثبت آگهی در این سایت های رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید جزو مدرسین ویژه باشید و بازدهی تبلیغ خودتان را افزایش دهید.


مطالعه مقاله نکات تکمیلی در رابطه با نحوه ارائه درس در جلسه اول تدریس خصوصی ریاضی هم پیشنهاد می شود.



جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالبی که ذکر شد، به عنوان جمع بندی می توان گفت، برای پیشرفت سریع در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- با علاقه کار تدریس خصوصی ریاضی را شروع کنید و ادامه دهید.


2- بر درس ریاضی 100 درصد مسلط شوید و به صورت مداوم تسلط خودتان را افزایش دهید.


3- متمرکز عمل کنید و اگر به ریاضی علاقه دارید فقط این درس را تدریس کنید و بهترین باشید.


4- به کار خودتان متعهد باشید و برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان تلاش کنید. مسئولیت 100 درصد نتیجه گرفتن شاگردهایتان را به عهده بگیرید.


این مقاله را هم بخوانید: راهکارهایی برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی


5- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید و مداومت داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس و در سایت تدریس ریاضی تبلیغ خودتان را ثبت نمائید تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 836 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image