ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی رموز داشتن بهترین تدریس خصوصی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی

رموز داشتن بهترین تدریس خصوصی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی

رموز داشتن بهترین تدریس خصوصی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی


در این مقاله در رابطه با چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های خصوصی آنلاین و در منزل و در رابطه با نحوه داشتن بهترین تدریس خصوصی و ویژگی های بهترین معلم های خصوصی توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.


توضیحات کلی در رابطه با خصوصیات برترین اساتید تدریس خصوصی


اساتید خوب معمولا از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه شریف https://www.sharif.edu/، امیرکبیر، تهران https://ut.ac.ir/fa، خواجه نصیر، تربیت مدرس و .... فارغ التحصیل شده اند. بهترین اساتید خودشان در بهترین دانشگاهها درس خوانده اند و در ایام تحصیل خودشان جزو دانشجویان موفق بوده اند. به همین دلیل سطح سواد و دانش بالایی دارند و کلاس خصوصی ایشان مفید و پربازده خواهد بود. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) دانشگاه محل تحصیل خودشان را ذکر کرده اند و در ضمن تعدادی از مدرسین حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند. بنابراین می توانید با اطمینان یک استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید. اساتید ثبت نامی در این سایت سوابق تدریس و نرخی که برای هر جلسه و یا هر ساعت کلاس در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. بنابراین می توانید برای یادگیری بهتر ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی یا هر درس و رشته دیگری استاد خوبی با قیمت مناسب داشته باشید. توصیه می شود خیلی در جستجوی معلم ارزان و تدریس خصوصی ارزان نباشید. اساتید برتر درست است که هزینه های بالاتری را برای کلاس های خودشان درخواست می کنند اما در هر جلسه به اندازه چند جلسه کلاس یک استاد معمولی مطلب یاد می گیرید. بنابراین اولویت اول را این قرار دهید که یک معلم خصوصی خوب و عالی داشته باشید و بعد دنبال قیمت مناسب باشید. یک راهکار خوب این است که ابتدا بدون توجه به قیمت درخواستی اساتید و تنها با در نظر گرفتن سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان 5 استاد از بهترین مدرسین را انتخاب نمائید و در ادامه از بین اساتید انتخابی خودتان با استادی که قیمت مناسب تری را درخواست داده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی، لیست 20 استاد برتر تدریس خصوصی تهران و کل ایران



ویژگی های بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی کنکور


دروسی هستند که برای کلاس خصوصی متقاضیان بالایی دارند. یکی از این دروس ریاضی و ریاضیات کنکور است. در این بخش در رابطه با خصوصیات و ویژگی های بهترین مدرسین ریاضی کنکور توضیحاتی ارائه می دهیم که البته مدرسین برجسته سایر دروس هم اکثر این ویژگی ها را دارند. در همین سایت ایران مدرس می توانید اساتید بسیار خوبی را مشاهده کنید و برای موفقیت در کنکور با این مدرسین مجرب کلاس داشته باشید. ریاضی در کنکور اهمیت زیادی دارد و با کسب درصد بالا در آن می توانید رتبه خوبی را بدست بیاورید. البته سعی کنید کلاس های خصوصی را زودتر شروع کنید تا به لحاظ زمانی با مشکل مواجه نشوید. تاکید می شود برای انتخاب معلم خصوصی خودتان حساسیت به خرج دهید چرا که یک استاد خوب و با تجربه می تواند در موفقیت شما در کنکور و امتحانات نقش بسیار موثری داشته باشد. تعدادی از ویژگی های بهترین اساتید ریاضی کنکور در ادامه ارائه شده است:


- دارای تجربه کاری و سابقه تدریس بالا: اساتید با تجربه بالا قبلا شاگردهای زیادی داشته اند و برای هر شاگرد جدید هم بهتر می دانند چه روش تدریسی را انتخاب کنند که مناسب باشد و بازدهی عالی داشته باشد. بنابراین اگر بین دو استاد که ویژگی های تقریبا مشابهی دارند شک داشتید که با کدام استاد کلاس ریاضی یا هر درس دیگری را هماهنگ کنید، با استادی کلاس داشته باشید که تجربه بیشتری دارد.


- فارغ التحصیل از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج ایران: در بالا توضیح داده شد که تحصیل در دانشگاه معتبر یعنی اینکه استاد شما خودش در درس و تحصیل موفق بوده است و سطح سواد و دانش بالایی دارد. به همین دلیل بیشتر می توانید روی کلاس های ایشان حساب کنید. در ضمن، چنین اساتیدی خودشان در تحصیل موفق بوده اند و مسیر موفقیت را بلد هستند.


- فعالیت تخصصی و تمرکزی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی: اساتیدی که فقط یک درس یا دروس محدودی را تدریس می نمایند بر درس تدریسی خودشان تسلط بیشتری دارند. بهترین مدرسین ریاضی فقط ریاضی تدریس می کنند. برترین اساتید فیزیک فقط در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعال هستند.


- دارای شاگردهای موفق قبلی: در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای اکثر اساتید نظرات شاگردهای قبلی ایشان ثبت شده است. با استادی کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان نتیجه خوبی گرفته اند. به عنوان مثال اگر برای موفقیت در ریاضی کنکور قصد دارید یک استاد خوب داشته باشید به کارنامه و نتایج شاگردهای قبلی ایشان توجه نمائید.


- کسب درصد خوب در ریاضی کنکور: استاد ریاضی یا هر درس دیگری که در کنکور خودش موفق بوده است به احتمال خیلی زیاد شما را هم به موفقیت می رساند. به عنوان مثال، اگر می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالای 80 را کسب نمائید بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان 70 یا 80 درصد زده باشند.


- در نظر گرفتن قیمت مناسب و منطقی برای کلاس ها: البته همانطور که گفته شد منظور این نیست که کلاس های خیلی ارزان را فقط مد نظر داشته باشید. اما مدرسین خوبی در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که نرخ کلاس های ایشان مناسب هم هست. برای تمامی مدرسین می توانید نرخ درخواستی ایشان را در همین سایت ببینید و با معلمی کلاس خصوصی برگزار کنید که هم رزومه خوبی دارد و هم قیمت درخواستی ایشان به نسبت مناسب تر است.


- متعهد بودن به کار و تلاش برای نتیجه گرفتن شاگرد: اساتید برجسته موفقیت خودشان را در موفقیت شاگردهای خودشان می بینند و از هیچ تلاشی برای نتیجه گرفتن شاگردشان فروگذار نمی کنند. این اساتید تا شب کنکور و یا تا شب امتحان حامی شاگردهای خودشان هستند.


- علاقه مند به تدریس ریاضی و عاشق تدریس ریاضی کنکور: استادی که به ریاضی یا درس تدریسی خودش علاقه دارد بهتر و جذابتر تدریس می کند. کلاس های این اساتید بسیار جذاب است و دانش آموز یا دانشجو از حضور در کلاس های ایشان خسته نمی شود و لذت می برد.


- پشتیبانی 100 درصد از شاگرد تا شب کنکور و حتی بعد از آن: بهترین اساتید تدریس خصوصی و مدرسین خصوصی برتر تا شب امتحان شاگرد خودشان را حمایت می کنند و کلاس رفع اشکال هم اگر لازم باشد برگزار می نمایند. در بسیاری از موارد برگزاری یک جلسه رفع اشکال قبل از امتحان می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


- دارای جزوات مدون و تسلط کامل بر تدریس ریاضی: بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و ایران و سایر دروس کار خودشان را کاملا جدی گرفته اند و جزوات کامل و خوبی دارند. این اساتید سعی می کنند همواره آمادگی کامل داشته باشند و جزوه های خودشان را در اختیار شاگردهایشان هم قرار می دهند.


- پرهیز از ارائه نکات کنکوری بدون پایه علمی: اساتید خوب کنکور می دانند که برای موفقیت در کنکور باید دانش آموز مطالب را با پایه علمی درست یاد بگیرید. نکات کنکوری خوب است اگر پایه علمی درستی داشته باشد. برای موفقیت در کنکور یا هر امتحان دیگری باید مطالب را درست و علمی یاد گرفت و حفظ کردن فرمول های بدون پایه و اساس راهکار مناسبی برای موفقیت در درس و تحصیل نیست.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی کلیک کنید: تدریس خصوصی ریاضی آنلاین


نکاتی برای حصول نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی


دانش آموزان و دانشجویان باید به جلسات تدریس خصوصی فقط به عنوان عاملی که کمک می کند تا نتایج بهتری بگیرند و یا نقاط ضعف را برطرف کند، نگاه کنند. کار اصلی به عهده خود دانشجو یا دانش آموز است. در کنار استفاده از یک مدرس خصوصی خوب و جلسات تدریس خصوصی تلاش، پشتکار و برنامه ریزی منطقی ای باید وجود داشته باشد. مدرسین نیز باید در جلسات تدریس به اندازه کافی در این امر دانش آموز یا دانشجو را راهنمایی نمایند. بد نیست در همان جلسات تدریس خصوصی برنامه ای برای فاصله بین دو جلسه در نظر گرفته شده و تمریناتی نیز به دانش آموز یا دانشجو واگذار گردد. به هر میزان فعالیت دانش آموز و دانشجو در فاصله زمانی بین کلاس ها بیشتر باشد و بیشتر درس را مرور نماید و تمرین حل کند، در نهایت خود جلسات تدریس خصوصی هم مفیدتر بوده و بازدهی بالاتری خواهد داشت. بهترین مدرسین تدریس خصوصی نه تنها در کلاس های خصوصی عالی تدریس می کنند بلکه برای فاصله زمانی بین کلاس ها هم به شاگردهای خودشان تمرینات کافی داده و مرور درس و حل تمرینات را با جدیت می خواهند. معلمان خوب و بهترین اساتید در تضمین موفقیت و پیشرفت شاگردان خود، وظیفه مهمی بر عهده دارند و قبل از هر شرطی لازم است دو پیش نیاز زیر را دارا باشند. 1. علاقه به تدریس 2. توانایی ایجاد علاقه در شاگردان. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله عالی ویژگی های بهترین معلم را حتما بخوانید.



چگونه بهترین تدریس خصوصی آیلتس را داشته باشیم؟


یکی از آزمون های بسیار مهم که افراد بسیار زیادی برای موفقیت در آن در جستجوی اساتید برجسته هستند آزمون IELTS است. برای اینکه در آزمون آیلتس موفق شوید و نتیجه خوبی بگیرید یکی از بهترین راهکارها و روش ها داشتن کلاس خصوصی با اساتید موفق و مجرب است. اگر می خواهید بهترین کلاس خصوصی برای موفقیت در آزمون آیلتس را داشته باشید باید مجموعه نکاتی را در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و در زمینه آموزش زبان جهت موفقیت در IELTS فعالیت می کنند. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتیجه عالی داشته باشد اولا به اندازه کافی زود شروع کنید و ثانیا با یک استاد خوب و مجرب که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره خوب دارند کلاس داشته باشید. اگر می خواهید در آزمون آیلتس، به عنوان مثال، نمره 8 و بالاتر بگیرید حتما با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان نمره 8 یا بیشتر در آزمون آیلتس گرفته اند. اساتیدی که مدرک ارشد یا دکتری دارند، در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده اند و از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند را در اولویت اول قرار دهید. البته اساتید خوب و معتبر برای کلاس های خودشان معمولا هزینه بالایی در نظر می گیرند و باید حاضر باشید تا حدودی برای این کلاس ها هزینه کنید. برای مشاهده مدرسین آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و یا تافل و .... فعالیت دارند معمولا خودشان در آزمون شرکت کرده اند و نمره خوبی گرفته اند. بالاخره، وقتی شخصی خودش یک بار مسیری را با موفقیت طی کرده باشد در هدایت شما به سمت موفقیت در آن زمینه هم عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین اگر در جستجوی بهترین معلم آیلتس هستید به نظر می رسد بهتر باشد از خود استادی که انتخاب کرده اید مدارک لازم که نشان دهد خود ایشان در این آزمون موفق بوده اند و نمره خوبی هم گرفته اند را بخواهید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با اساتیدی که از دانشگاه معتبر مدرک تحصیلی خودشان را گرفته اند و فوق لیسانس یا دکتری دارند و در ضمن سابقه کاری بالایی هم در این زمینه دارند کلاس را هماهنگ نمائید. یکی از بهترین و موثرترین پارامترها این است که معلم خصوصی ای که انتخاب کرده اید قبلا شاگردهایی داشته باشد و مستند به شما خوب نتیجه گرفتن آنها را نشان دهد.


مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


ویژگی های بهترین معلم های خصوصی زبان فرانسه


بعد از زبان انگلیسی، یکی از زبان های خارجی پرطرفدار برای یادگیری زبان فرانسه است. اگر می خواهید یک معلم خوب و مجرب زبان فرانسه داشته باشید در مرحله اول به دانشگاه محل تحصیل استاد توجه کنید. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه معتبر درس خوانده باشند. اساتیدی که دارنده ی مدرک a2. و b1 دلف فرانسه یا دارنده ی مدرک C2 ( بالاترین سطح زبان فرانسه)، در حد نیتیو هستند را در اولویت قرار دهید. بسیاری از اساتید مدرک خودشان را در همین سایت ارائه نموده اند و یا می توانید برای اطمینان بیشتر مدارک لازم را بخواهید. اگر می خواهید برای آزمونهای DELF/DALF, TCF, TEF و .... آماده شوید بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که خود ایشان در این آزمون ها موفق بوده باشند و مدرک ارشد یا دکتری فرانسه دارند. اساتید بسیار مجرب در همین سایت ایران مدرس فعالیت دارند و بهتر است با مدرسین مجرب زبان فرانسه خانم یا آقا کلاس برگزار کنید. قیمت کلاس های خصوصی فرانسه را در اولویت بعدی قرار دهید و بهتر است بیشتر تاکید شما روی این باشد که استاد خوبی را هماهنگ نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان فرانسه بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید.


ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا


بهترین مدرسین زبان خانم و آقا معمولا مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن از دانشگاههای خوب و معتبر داخل یا خارج کشور دارند. برای تمام اساتید زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل ایشان ثبت شده است. برخی از اساتید که به صورت جدی تری کار تدریس زبان را دنبال می کنند حتی مدرک تحصیلی خودشان را هم به صورت فایل pdf ارائه نموده اند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد زبان دقت کنید. اساتید خوب معمولا مدرک آیلتس و تافل هم دارند. اساتید بسیار مجرب مدرک آیلتس و حتی مدرک TTC خودشان را هم ارائه نموده اند. لیستی از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان را در همین سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. بسیاری از اساتید فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی، نظرات شاگردهای قبلی، جزوه و .... هم در همین سایت ایران مدرس ارائه نموده اند. به جرات می توان گفت که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین اساتید و مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران حضور دارند. اگر می خواهید تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به صورت آنلاین یا حضوری داشته باشید مطمئنا در همین سایت با هر سلیقه و با هر بودجه ای می توانید یک مدرس برجسته زبان را برای خودتان انتخاب کنید.


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 17 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران



برای بعضی از اساتید که به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند می توانید نظرات شاگردهای قبلی، مدرک تحصیلی (یا مدرک آیلتس و تافل استاد)، فیلم نمونه تدریس و .... را هم مشاهده نمائید. اما از بین اساتید ثبت نامی در این سایت چگونه می توان تشخیص داد با کدام استاد کلاس داشته باشیم و بهترین مدرس زبان چه خصوصیاتی دارد؟ همانطور که گفته شد، چون مشخصات کامل برای تمام اساتید در این وب سایت ارائه شده است، تشخیص بهترین استاد کار سختی نیست. به دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی استاد دقت کنید. تحصیل در رشته زبان انگلیسی، داشتن مدرک آیلتس و تافل، تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان و سابقه حضور در این کشورها، فارغ التحصیل شدن از دانشگاههای معتبر، نظرات مثبت شاگردهای قبلی، تسلط استاد بر زبان در فیلم های نمونه تدریس و .... می تواند موارد مثبتی باشد که اگر یک معلم زبان داشته باشد ایشان را تبدیل به یک گزینه خوب برای هماهنگ کردن کلاس خصوصی می کند. این موارد را مد نظر داشته باشید و به این ترتیب به احتمال زیاد با یکی از بهترین مدرسین زبان کلاس خواهید داشت.


خصوصیات و ویژگی های بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم


ریاضی پایه 6 و درس ریاضی به صورت کلی یکی از دروسی است که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد. بهترین معلم های ریاضی ششم و سایر دروس معمولا خودشان از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند. بنابراین دانشگاه محل تحصیل استاد را می توانید برای خودتان ملاک قرار دهید. اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند هم معمولا بهتر تدریس می کنند. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان یا فرزندتان مطمئن شوید بد نیست که با یک استاد مجرب کلاس داشته باشید. البته مجموعه ای از این عوامل را باید با هم در نظر داشته باشید. تعدادی از بهترین دبیران خصوصی ریاضی ششم شاید سابقه کاری بالایی هم نداشته باشند. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس مدرسین هم ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط باشید و حتی از نحوه حرف زدن استاد هم می توانید تشخیص دهید که ایشان چقدر به کار خودشان مطمئن هستند. در این وب سایت کاملترین اطلاعات برای معلم های خصوصی ریاضی 6 ارائه شده است و با آگاهی کامل می توانید یک معلم بسیار خوب برای خودتان انتخاب نمائید.


مطالعه نمائید: معلم خوب باید چگونه باشد و ویژگی های یک معلم خوب و نمونه


بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی در تهران و کل ایران


نکته خوبی که در رابطه با لیست ارائه شده مدرسین زبان آلمانی در سایت ایران مدرس وجود دارد این است که در این وب سایت مدرسین زبان آلمانی بدون واسطه و به صورت مستقیم اطلاعات خودشان را ارائه نموده اند و بدون هیچ واسطه ای می توانید با اساتید تماس بگیرید و با خود معلم ها حرف بزنید. در ضمن، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) رزومه کامل خودشان، سوابق تدریس، نحوه برگزاری کلاس ها، سطحی که درس می دهند، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، قیمت و هزینه کلاس های خصوصی زبان آلمانی خودشان و .... را ارائه نموده اند. در نتیجه می توانید به صورت کامل مشخصات اساتید را ببینید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید استاد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در این وب سایت، هر استاد اطلاعات کاملی را ارائه نموده است و با توجه به اولویت هایی که در نظر دارید می توانید بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی یا هر درس و رشته دیگری را برای خودتان انتخاب کنید. مطالعه نمائید: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 11 استاد برتر زبان آلمانی


بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی کدام است؟


اگر استاد هستید برای جذب شاگرد احتمالا در جستجوی یک روش عالی و فوق العاده می باشد. بدون شک، بهترین روش تبلیغات تدریس خصوصی این است که تبلیغ خودتان را در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی و یا در شبکه های اجتماعی و .... ثبت نمائید. در حال حاضر استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی و همچنین شبکه های اجتماعی برای دریافت خدمات و پیدا کردن کالاهای مورد نظر بسیار متداول و ساده است. تقریبا همه ی افراد گوشی هوشمند دارند و روی گوشی های خودشان اینترنت پر سرعت را هم دارند. برای پیدا کردن یک مدرس خصوصی خوب مراجعه به اینترنت راحت ترین کار ممکن است. بنابراین شما برای تبلیغ توانایی های خودتان در زمینه تدریس خصوصی حتما باید در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید. باید در سایت های مختلف و تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی حضور داشته باشید.


سایت ایران مدرس (همین سایت) بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. این سایت ها به صورت تخصصی به تبلیغات تدریس خصوصی پرداخته اند و از نظر گوگل بهینه هستند. بهترین راهکار برای اینکه بتوانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی را بدست آورید این است که در اینترنت و در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و .... حضور قوی ای داشته باشید و حتی می توانید برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


10 نکته برای برگزاری کلاس های تدریس خصوصی مفید و پربازده


1- سعی کنید جلسات تدریس خشک و بی روحی نداشته باشید. هر از چند گاهی استراحتی بدهید و در کلاس شوخی کنید. فقط درس ندهید و تمرین هم حل کنید. اجازه بدهید شاگرد شما هم حرف بزند و مرتب اظهار نظر نماید. هر استادی برای اینکه کلاس جذاب و مفید باشد روش های خاص خودش را دارد. البته کلاس باید مفید باشد و مطالب لازم به بهترین شکا ممکن تدریس شود. اما در هر صورت برای اینکه بتوانید هم کلاس شاد و جذابی داشته باشید و هم اینکه کلاس مفید و پرباری برگزار نمائید، باید خلاقیت به خرج دهید و روش های مختلفی را امتحان نمائید.


2- زمان برگزاری جلسات بسیار بلند نباشد. به هر میزان کلاس های تدریس خصوصی طولانی تر باشد بازدهی آن کاهش می یابد. اگر به ناچار کلاس زیادی لازم است استراحت بدهید. در ایام امتحانات ممکن است لازم باشد جلست طولانی و زیادی را برگزار کنید. در چنین شرایطی هر 40 دقیقه 1 بار استراحتی به شاگرد خودتان بدهید. شما در نهایت می خواهید شاگرد شما نتیجه عالی بگیرد. بنابراین تلاش کنید کلاس های پربازده باشد.


3- قبل از جلسات تدریس مطالعه داشته باشید. حتی اگر درس های تدریسی خودتان را خوب بلد هستید باز هم مطالعه را داشته باشید. به هر میزان مسلط تر باشید در کار تدریس موفق تر خواهید بود. در این جهان توقفی در کار نیست. اگر بهتر نشوید بدتر خواهید شد. به صورت مداوم در حال مطالعه باشید و روی تسلط و توانایی های خودتان کار کنید. اگر معلم خصوصی کنکور هستید روی تکنیک های تست زنی بهتر و راه حل های سریعتر و علمی تر برای تست ها کار کنید. اگر مدرس زبان هستید روی لهجه خودتان و روش های تدریس بهتر کار کنید. خلاصه اینکه آموزش دیدن را متوقف نکنید.


4- از دانشجو و دانش آموز حل تمرین و مسئله بخواهید. باید دانشجو را به مسیر درس خواندن و تلاش هدایت نمائید. فقط با سرعت بالا درس ندهید. تمرین بدهید و تمرینات را بررسی کنید. بعضی از دانشجویان و دانش آموزان فکر می کنند همین که در کلاس تدریس خصوصی شرکت کرده اند کافی است و لازم نیست کار دیگری انجام دهند. مدرسین با تجربه تدریس و آموزش را فقط به زمان کلاس محدود نمی کنند بلکه به شاگردهای خودشان تمرین می دهند و حل تمرینات و مسائل را با جدیت می خواهند. بدون درس خواندن و تمرین حل کردن نتیجه ای بدست نمی آید.


5- بعضا اجازه دهید شاگردتان به زبان خودش مطالب را توضیح دهد تا بفهمید که آیا مطلب را گرفته است یا نه. به این ترتیب کلاس جذاب تری هم خواهید داشت. کلاس بهتر است دو طرفه باشد نه اینکه فقط معلم حرف بزند. یک معلم خصوصی خوب و موفق در طول برگزاری کلاس های تدریس خصوصی ارزیابی را فراموش نمی کند. می توانید هر از چند گاهی سوالی بپرسید و از شاگرد خودتان بخواهید مطالب را به زبان خودش توضیح دهد تا متوجه شوید اصلا کلاس مفید بوده است یا نه. پیشنهاد می شود این مقاله عالی را مطالعه نمائید: بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب


6- مطلب را عمقی و مفهومی توضیح دهید و در عین حال سرعت تدریس را حفظ نمائید. فرمولی تدریس نکنید. با دلیل و منطق مطالب را ارائه کنید. البته لازمه انجام این کار این است که خودتان مباحث را خوب درک کرده باشید و مسلط باشید. البته در کلاس های تدریس خصوصی باید حواستان به زمان هم باشد و سرعت ارائه درس و پیشرفت مطالب را حفظ نمائید. بعضا تعداد جلسات کم و محدود است و باید در زمان مشخصی بهترین کار ممکن را انجام دهید.


7- در جلسات تدریس به اندازه کافی مثال و تمرین حل کنید. اگر تنها راه آموزش دادن حل تمرین و مثال نباشد یکی از بهترین راه ها همین است. تا جایی که وقت اجازه می دهد تمرین حل کنید. هر مبحثی را که ارائه می دهید تمرین یا مثالی برای آن حل نمائید. هر از چند گاهی تمرین را به شاگردتان بدهید تا ایشان حل کند. برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... حل تمرین و مسئله بسیار بسیار لازم است.


8- مطلب را از دید شاگردتان ببینید و به زبان خودش توضیح دهید. باید برای هر شاگرد با توجه به سطح سواد و دانسته های ایشان مطالب را به ساده ترین شکل ممکن تدریس نمائید. اینکه فقط عالی تدریس کنید کافی نیست بلکه باید مطالبی را ارائه نمائید که خواسته شاگرد شما است و برای ایشان مفید باشد. سعی کنید شاگرد شما در کلاس حرف بزند. به هر میزان کلاس دو طرفه تر باشد بهتر است. وقتی شاگرد شما حرف می زند با بحث درگیر می شود و می توانید متوجه شوید چه مطلبی را یاد نگرفته است و یا چه اشکالاتی دارد و روی همان موارد بیشتر مانور دهید.


9- جزوات اضافه تر، نمونه سوال امتحانی، مطالب جالب و علمی برای شاگردتان تهیه نمائید. نشان دهید که به کار خودتان متعهد هستید و نتیجه برای شما مهم است. بهترین معلم خصوصی اینطور نیست که فقط خوب تدریس کند. اساتید برتر شاگردهای موفقی دارند و شاگرد باید خوب نتیجه بگیرد. انجام کار اضافه و ارائه مشاوره به شاگردهایتان به منظور موفقیت بیشتر ایشان در درس و تحصیل باعث می شود شما متمایز و غیر قابل جایگزینی شوید.


10- تمرین و مثال را در برگه هایی حل کنید که اسم و شماره تماس خودتان روی آن تایپ شده باشد. با انجام این کار در زمان های دیگر و ترم های بعد شاگرد شما راه ارتباطی با شما را خواهد داشت و می تواند حتی شاگردهای دیگری را به شما معرفی نماید. توجه کنید که بهترین و ارزان ترین روش برای جذب شاگرد این است که شاگردهای قبلی شما شاگرد جدیدی را به شما معرفی نمایند. با ارائه تدریس عالی و با کیفیت هم می توانید در این زمینه موفق باشید. شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید تا شاگردهای جدیدی به شما معرفی شود.


در نظر داشته باشید که برای هر درس و رشته ای بهترین روش تدریس ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال بهترین روش تدریس برای ریاضی با روش تدریس برتر برای درس جامعه شناسی فرق می کند. در این مقاله به روشهای تفکر استقرایی، کاوشگری به شیوه محاکم قضایی، یاد یارها (کمک به حافظه)، کاوشگری علمی، سقراطی، سخنرانی، مباحثهای، تعاملی، ایفای نقش، پیش سازمان دهنده و کاوش گروهی به عنوان بهترین شیوه های تدریس جامعه شناسی اشاره شده است. مقاله خوب دیگری در همین سایت ایران مدرس ارائه شده که در رابطه با تدریس اثربخش و ثمربخش می باشد. بر روی لینک تعریف تدریس اثربخش - ویژگی ها و مراحل بهترین روش تدریس و تدریس اثربخش و ثمربخش کلیک کنید و مقاله را مطالعه نمائید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید دانلود مقاله بهترین تجارب تدریس معلم های ریاضی هم پیشنهاد می گردد. در این مقاله الگوی مشترک بهترین تجارب تدریس معلم های ریاضی مورد بررسی قرار گرفته و ارائه شده است. اگر در جستجوی یک منبع خوب برای کسب اطلاعات در زمینه بهترین تجارب تدریس ریاضی هستید این مقاله را مطالعه نمائید. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، بهترین روش تدریس یک روش خاص و منحصر به فرد نیست و اگر مدرس به کار و دروس تدریسی خودش علاقه داشته باشد و بر مطالب مسلط باشد مطمئنا کلاس جذاب و مفیدی خواهد داشت.


حتما بخوانید: 12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 533 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image