ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 راهکار برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی

10 راهکار برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی

10 راهکار برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله 10 راهکار برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی و موفقیت در کار تدریس به عنوان معلم خصوصی ریاضی ارائه می شود. اگر می خواهید بهترین تدریس خصوصی ریاضی را داشته باشید و موفق باشید و شاگردهای موفق و راضی ای هم داشته باشید، در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی
تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه مقاله بهترین روش تدریس ریاضی و روش های نوین و جدید تدریس ریاضی هم مفید است.

1- با علاقه ریاضی تدریس کنید: تمام افرادی که در کار خودشان بهترین هستند به کاری که انجام می دهند علاقه دارند. اگر تدریس ریاضی را با علاقه انجام دهید و خودتان از تدریس آن لذت ببرید شاگردهای شما هم علاقه مند شده و در نهایت بهتر نتیجه می گیرند. اگر به ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی علاقه ندارید کار دیگری انجام دهید که از انجام آن لذت می برید.




2- بر ریاضی مسلط باشید و مرتبا بهتر شوید: اساتید خوب و موفق ریاضی و بهترین مدرسین ریاضی به صورت مداوم در حال یادگیری هستند. این اساتید هم تسلط خودشان را به صورت مداوم بر درس ریاضی افزایش می دهند و هم اینکه در رابطه با بهترین روش های تدریس ریاضی و نحوه ارائه درس به صورت مفیدتر و پربازده تر مطالعه می کنند (مثلا این مقاله را بخوانید: چگونگی داشتن یک تدریس موفق و عالی). اگر می خواهید یکی از بهترین معلم های ریاضی تهران و کل ایران باشید حتما هیچ گاه یادگیری را متوقف نکنید و مرتبا در حال یادگیری و افزایش معلومات و اطلاعات خودتان باشید.

3- متناسب با هر شاگرد روش تدریس را انتخاب کنید: ممکن است یکی از شاگردهای شما در درس ریاضی ضعف پایه ای دارد و شاگرد دیگری متوسط است و می خواهد نمره اول کلاس را بگیرد. نباید برای تمام شاگردهایی که دارید یک روش تدریس را به کار ببندید. سعی کنید به شناخت خوب از هر شاگرد برسید و به تناسب دانسته ها و توانایی ها و اهداف ایشان تدریس کنید.

مطالعه مقاله
نکات کلیدی و مهم برای تبدیل شدن به بهترین معلم خصوصی ریاضی هم مفید است.

4- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید: اگر می خواهید یکی از بهترین مدرسین و معلم خصوصی های درس ریاضی باشید در مرحله اول باید شاگرد داشته باشید. می توانید در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com یا سایت تدریس ریاضی www.Tasris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. مطالعه مقاله
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی هم در این زمینه مفید است. شاگردهای فعلی ای که دارید می توانند برای جذب شاگردهای بیشتر خیلی مفید باشند اگر آنها را به نتیجه خوبی برسانید.



5- ارزیابی داشته باشید: فرض کنید قرار است ریاضی را در 10 جلسه به یکی از شاگردهایی که دارید تدریس کنید. اگر در طول این 10 جلسه ارزیابی نداشته باشید ممکن است کلاس ها تمام شود و شاگرد شما درس را یاد نگرفته باشد. اگر ارزیابی نداشته باشید شما با یک روند مشخص تدریس می کنید و این روند مشخص ممکن است مفید نباشد. سعی کنید هر از چندگاهی با تمرین دادن و خواستن حل آن، با سوال پرسیدن و یا با روش های دیگر شاگرد خودتان را مورد ارزیابی قرار دهید و اگر پیشرفت خوب نیست تغییری ایجاد کنید.

6- تمرین بدهید و حل تمرینات را بخواهید: واقعا درس ریاضی را بدون تمرین حل کردن نمی توان یاد گرفت. یک معلم ریاضی خوب نه تنها خوب درس می دهد و عالی تدریس می کند بلکه چون می داند برای شاگردهایی که دارد حل تمرین و مسئله لازم است، در نتیجه حتما تمرین می دهد و با جدیت انجام تمرینات را می خواهد. حتما شاگردهای خودتان را در مسیر درست هدایت نمائید. فقط خوب تدریس کردن کافی نیست.

حتما بخوانید:
درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

7- با تعهد تدریس کنید: افرادی که به کار خودشان متعهد هستند در نهایت موفق هم خواهند شد. تعهد در کار تدریس خصوصی ریاضی به این معنی است که شما تمام تلاش خودتان را برای موفق شدن شاگردی که دارید به کار ببندید. با صداقت کامل از وقت کلاس بهترین استفاده را داشته باشید و سعی کنید شاگردهایی که دارید بهترین نتیجه را بگیرند. مزایای آن در نهایت متوجه خودتان خواهد شد و درآمد و موفقیت های بیشتری بدست خواهید آورد.

8- سوال بپرسید: وقتی که دارید ریاضی را درس می دهید فقط خودتان حرف نزنید. ممکن است شاگرد شما متوجه نشود ولی سوالی هم نپرسد. باید سعی کنید شاگرد را وارد بحث کنید. به هر میزان مشارکت شاگرد شما در کلاس ریاضی بیشتر باشد در نهایت بازدهی کلاس بیشتر خواهد شد. باید شاگرد شما حرف بزند تا متوجه شوید درس را یاد گرفته است یا نه. سوال بپرسید و کلاس دو طرفه داشته باشید.

9- از والدین کمک بگیرید: ممکن است تعدادی از شاگردهایی که دارید کلاس ریاضی را جدی نگیرند و یا تمرینات را انجام ندهند. برای اینکه بتوانید این شاگردها را هم به موفقیت برسانید می توانید از والدین کمک بگیرید. در فاصله زمانی بین کلاس ها والدین می توانند نظارت داشته باشند که فرزندشان تمرین حل کند و درس بخواند.

این مقاله خوب را هم از دست ندهید:
روش ها و راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی

10- تا شب امتحان حمایت کنید: در کار تدریس خصوصی ریاضی و در کار تدریس به صورت کلی هدف نهایی شما باید نتیجه گرفتن شاگردهایی باشد که دارید. باید تا شب امتحان از شاگردهای خودتان حمایت کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. بسیار خوب است که شب امتحان یک جلسه کلاس برای شاگردهای خودتان به منظور رفع اشکال برگزار نمائید.

جمع بندی و نتیجه گیری: در این مقاله 10 راهکار برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی ارائه شد. از بین این موارد علاقه به ریاضی و تسلط بر درس شاید جزو مهمترین موارد باشد. در ضمن، در نظر داشته باشید که در کار تدریس خصوصی اولین جلسه بسیار مهم است. اولین جلسه کلیدی و حیاتی است. در اولین جلسه باید بسیار عالی تدریس کنید و مهمتر از آن مطالب را به گونه ای ارائه کنید که برای شاگرد شما قابل فهم و قابل درک باشد. باید از همان ابتدای جلسه خیلی سریع به شناخت خوبی از شاگرد خودتان برسید و متوجه شوید چه سطح درسی ای دارد، چه نوع تدریسی را می پسندد و چه هدفی دارد. باید در جلسه اول خیلی سریع با شاگرد خودتان هماهنگ شوید و متناسب با ایشان تدریس کنید. در رابطه با جلسه اول تدریس این مقاله را بخوانید:
اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1658 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image