ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی راهنمایی کامل و جامع برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین تهران و ایران

راهنمایی کامل و جامع برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین تهران و ایران

راهنمایی کامل و جامع برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین تهران و ایران

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران به صورت آنلاین توضیح داده شده است. اگر می خواهید برای پیشرفت سریع در زبان انگلیسی با یک استاد برتر کلاس خصوصی آنلاین یا حضوری داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل اساتید زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید.


دلیل استفاده از تدریس خصوصی زبان برای پیشرفت سریع در یادگیری زبان


در حال حاضر یکی از بهترین روش ها و راهکارها برای پیشرفت سریع در یادگیری زبان انگلیسی استفاده از کلاس های خصوصی است. اگر زمان زیادی در اختیار دارید و می خواهید کنار کارهای دیگر خودتان زبان انگلیسی را هم آموزش ببینید ممکن است استفاده از کلاس های گروهی و کلاس های آموزشگاهها مفید باشد. اما اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی در زمان کوتاهی آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد نمائید، برای کنکور، زبان انگلیسی را بخوانید و درصد بالا بزنید، در آزمون آیلتس یا تافل نمره عالی بگیرید و اهدافی از این دست دارید، مسلما در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی می تواند بسیار مفید باشد.


کلاس های خصوصی مزایای بسیار زیادی دارد. اولا تعداد جلسات در روز یا هفته را خودتان مشخص می کنید و استاد را هم خودتان انتخاب می نمائید. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و فوق العاده ای حضور دارند که به عنوان مثال در مقاله بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی تهران تعدادی از آنها را می توانید مشاهده نمائید. کلاس های خصوصی با توجه به نیاز شما و سطح توانایی و دانسته های شما برگزار می کنند و معلم خصوصی زبان خودش را با شما هماهنگ می کند به گونه ای که بیشترین بازدهی حاصل گردد. بنابراین اگر برای یادگیری زبان انگلیسی جدی هستید و می خواهید در کمترین زمان بیشترین بازدهی را بدست آورید حتما کلاس خصوصی را مد نظر داشته باشید. این کلاس ها انعطاف بالایی دارد و در هر زمان و مکانی به صورت آنلاین و حضوری قابل برگزاری است. هر جای ایران یا جهان که حضور داشته باشید، می توانید به صورت مجازی از هر جای ایران یا جهان استاد انتخاب نموده و کلاس خودتان را آنلاین برگزار کنید.



حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


نحوه انتخاب بهترین استاد و معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه یک معلم خصوصی زبان انگلیسی عالی و فوق العاده را انتخاب نمائید توضیحاتی ارائه می کنیم. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس IranModares.com اساتید بسیار خوب و مجربی حضور دارند که این اساتید رزومه فوق العاده و سوابق تدریس درخشان دارند. در این وب سایت برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار خوب و کاملی ارائه شده است که می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی فوق العاده کمک نماید. برای تمامی مدرسین دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی قابل مشاهده است. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و در رشته زبان انگلیسی درس خوانده و مدرک ارشد یا دکتری دارد. اساتیدی که در دانشگاههای معتبر دولتی درس خوانده اند سطح سواد بالاتری دارند و بهتر می توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک نمایند.


نکته بعدی که باید در نظر بگیرید سابقه تدریس اساتید است. بهتر است با مدرسین مجرب زبان کلاس داشته باشید. استادی که تجربه بالا دارد شاگردهای مختلفی داشته است و از برگزاری کلاس با هر شاگرد نکته ای را یاد گرفته است و در کل برای شاگردهای جدید هم روند بهتر و درست تری را برای آموزش در نظر می گیرد. البته هیچ کدام از این پارامترها به تنهایی نمی تواند ملاک انتخاب استاد زبان باشد. اما اگر دو استاد شرایط یکسانی را به صورت تقریبی داشته باشند، مدرسی که سابقه کاری بالاتر دارد مسلما انتخاب بهتری است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که با استادی کلاس داشته باشید که مدرک TTC، آیلتس و یا تافل داشته باشد. این مدارک هم نشانه دیگری است که یک استاد می تواند به شما در یادگیری زبان بیشتر و بهتر کمک نماید.



حتما بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 14 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


خصوصا اگر می خواهید مدرک آیلتس بگیرید حتما باید با استادی تدریس خصوصی آیلتس داشته باشید که خود ایشان مدرک آیلتس با نمره خوب دارند. قیمت مناسب برای کلاس های خصوصی زبان انگلیسی، علاقه به تدریس، تعهد به کار، داشتن فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی، داشتن شاگردهای موفق قبلی و ... هم موارد دیگری است که اگر یک استاد چنین ویژگی هایی داشته باشد هم می تواند باعث شود که ایشان انتخاب خوبی برای یادگیری زبان در کمترین زمان است. در همین سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است (به عنوان مثال صفحه این استاد خوب زبان را ببینید) و بنابراین با توجه به چنین اطلاعات کاملی می توانید معلم خوبی را انتخاب نموده و قبل از شروع کلاس ها از انتخاب خودتان مطمئن گردید.


قیمت تدریس خصوصی زبان ساعتی و جلسه ای چقدر است؟


یکی از سوالات اصلی زبان آموزان و متقاضیان کلاس خصوصی زبان انگلیسی قیمت این کلاس ها می باشد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان هم اعلام شده است. البته برخی از مدرسین خوب زبان نرخ کلاس را به صورت توافقی اعلام نموده اند و اگر از طریق شماره تماس ایشان با مدرس تماس بگیرید قیمت را به شما خواهد گفت. نرخ کلاس های زبان انگلیسی به صورت ساعتی و یا جلسه ای محاسبه می شود. هزینه کلاس های زبان از ساعتی 50 هزار تومان تا یک میلیون تومان و بیشتر متغیر است. توجه کنید که برای انتخاب بهترین معلم زبان انلاین یا حضوری فقط قیمت کلاس را ملاک قرار ندهید. ارزان بودن کلاس نباید برای شما اولویت اول باشد. در ضمن، لزوما استادی که با نرخ خیلی بالا تدریس می کند ممکن است برای شما استاد مناسبی نباشد. بهتر است ابتدا بدون توجه به قیمت کلاس خصوصی زبان، 5 استاد خوب را انتخاب نمائید. در ادامه از بین این 5 استاد با مدرسی که نرخ مناسب تری تدریس را انجام می دهد تماس بگیرید. در ایران مدرس (همین وب سایت) شماره تماس مستقیم تمامی مدرسین ارائه شده است.


برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


نحوه استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اینکه با یکی از بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی تهران و کل ایران کلاس داشته باشید به شما کمک می کند نتیجه بسیار خوبی بگیرید. اما در نظر داشته باشید که این کافی نیست و باید عملکرد خودتان هم درست باشد. البته یکی از مزیت های کلاس خصوصی زبان این است که وقتی با یک استاد برتر کلاس برگزار می نمائید خود ایشان معمولا تمرینات مناسبی به شما می دهد و شما را در مسیر صحیح و درست قرار خواهد داد. اساتید برتر زبان انگلیسی تدریس را فقط محدود به زمان کلاس نمی دانند و در زمان های دیگر هم از شاگردهای خودشان حمایت کرده و تمرینات مناسبی ارائه می کنند به گونه ای که زبان آموز بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. اما در هر صورت، خود شما هم باید حواستان به این نکته باشد که برای حصول نتیجه عالی باید در کنار کلاس های خصوصی مرور و تمرین را مد نظر داشته باشید. سعی کنید کلاس های خصوصی زبان را جدی بگیرید و تمرینات را انجام دهید. در زمان هایی که انرژی خوب و بالایی دارید کلاس برگزار کنید و برای یادگیری زبان وقت بگذارید. داشتن یک معلم خصوصی خوب می تواند بسیار کمک کننده باشد اما در هر صورت، کار اصلی را خودتان انجام می دهید و باید در فاصله زمانی بین کلاس ها بسیار خوب مطالب را مرور نمائید.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 738 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image