ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی

12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی

12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با درس هایی که برای کلاس تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارد توضیح داده می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید باید سعی کنید در زمینه تدریس دروسی فعالیت داشته باشید که پرمتقاضی باشند و در عین حال به آن دروس علاقه داشته باشید. در این حالت بیشترین بازدهی را خواهید داشت.
پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس:
20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی تعدادی از دروسی که برای تدریس خصوصی متقاضی بالایی دارند در ادامه ارائه شده است:
1-
تدریس خصوصی ریاضی: ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن اشکال دارند. در ضمن، تقریبا تمام دانشجویان و دانش آموزان هم این درس را لازم دارند. نکته دیگر اینکه بلد بودن ریاضی نه تنها برای موفقیت در امتحان و کنکور خود این درس مهم است بلکه برای حل مسائل دروس دیگر (مانند فیزیک و دروس رشته های مهندسی) هم تسلط بر درس ریاضی اهمیت بالایی دارد. به دلایلی که گفته شد ریاضی برای تدریس خصوصی متقاضیان بسیار زیادی دارد. همانطور که در عکس زیر هم نمایش داده شده است، وقتی تدریس خصوصی را در گوگل سرچ می کنید یکی از پیشنهادهای خود گوگل که بر مبنای تعداد سرچ کاربران است، عبارت تدریس خصوصی ریاضی می باشد. اگر بر درس ریاضی مسلط هستید و به تدریس این درس علاقه دارید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. اگر ریاضی کنکور را هم درس بدهید دیگر نان شما در روغن است. البته در نظر داشته باشید که فقط پرمتقاضی بودن یک درس برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی آن درس کافی نیست بلکه باید درس مورد نظر مورد علاقه خودتان هم باشد. دروسی را تدریس نمائید که هم پرمتقاضی باشند و مورد علاقه شما باشند.

2- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: زبان انگلیسی از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. افرادی که قصد مهاجرت دارند می خواهند مکالمه زبان را یاد بگیرند. برای بسیاری از رشته ها کسب درصد بالا در زبان کنکور اهمیت زیادی دارد. برای قبولی و موفقیت در امتحان هم دانش آموزان و دانشجویان زیادی می خواهند زبان را خوب یاد بگیرند. به دلایلی که گفته شد تدریس خصوصی زبان انگلیسی متقاضیان زیادی دارد. در ضمن، فعالیت در این زمینه مزیتی که دارد این است که تعطیلی ندارد و بر خلاف سایر دروس در تابستان نه تنها بازار آن و تعداد متقاضیان آن کم نمی شود بلکه بیشتر هم خواهد شد. اگر بر زبان انگلیسی مسلط هستید و به تدریس آن علاقه دارید فعالیت در این زمینه بسیار می تواند برای شما پولساز باشد. در تصویر بالا، تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی از عبارت های پرسرچ است و نشان می دهد افراد زیادی در جستجوی یک معلم خوب زبان انگلیسی هستند.
3-
تدریس خصوصی فیزیک: فیزیک هم برای رشته های تجربی و ریاضی در کنکور مهم است و می تواند متقاضیان زیادی داشته باشد. در مقطع متوسطه هم دانش آموزان در این درس اشکال دارند. البته تعداد متقاضیان فیزیک به اندازه ریاضی و زبان نیست. اما اگر به فیزیک علاقه دارید و یا در کنار درس ریاضی می توانید این درس را هم ارائه بدهید. اکثر اساتیدی که ریاضی تدریس می کنند فیزیک هم درس می دهند. در مقطع دانشگاه هم فیزیک هالیدی و خصوصا فیزیک عمومی 2 دانشگاه متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارد چرا که کمی سخت و گنگ است.
4-
تدریس خصوصی شیمی: درس شیمی هم معمولا برای کنکور متقاضی دارد. اگر می خواهید شیمی تدریس کنید توصیه می شود کنکوری کار کنید. البته برای شیمی متوسطه و دانشگاه و دروس تخصصی شیمی هم می توانید شاگرد داشته باشید ولی به نسبت دروس قبلی متقاضی کمتری دارد.
5-
تدریس خصوصی زیست شناسی: برای رشته تجربی زیست شناسی مهمترین درس است. افرادی که می خواهند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و .... قبول شوند باید زیست را در کنکور خوب بزنند. اگر برای زیست کنکور معروف شوید واقعا درآمد خوب و بالایی خواهید داشت.
پیشنهاد می شود مطالعه نمائید:
نحوه کسب درآمد بالای 15 میلیون تومان در ماه از کار تدریس خصوصی
6- تدریس خصوصی آزمون های زبان انگلیسی: افرادی که قصد مهاجرت دارند باید در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل نمره قبولی و نمره خوبی بگیرند. اگر در این حد زبان را خوب بلد هستید و مدرک تافل یا آیلتس دارید، در چنین شرایطی فعالیت در این زمینه هم می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند هم متقاضی این کلاس ها خواهند بود.
7- تدریس خصوصی سایر زبان های خارجی: علاوه بر زبان انگلیسی می توانید در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی، فرانسه و یا سایر زبان های خارجی هم فعالیت داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس که تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد تبلیغ خودتان را ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید.
8- تدریس خصوصی دروس کنکوری: کنکور همیشه متقاضیان خودش برای کلاس خصوصی را دارد. حتی اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس عمومی برای کنکور فعالیت داشته باشید و در این زمینه خوب و عالی عمل کنید می توانید شاگرد جذب کنید. توصیه می شود روی یکی درس که به آن علاقه دارید متمرکز شوید و برای تدریس کنکوری آن درس نفر اول ایران شوید.
9- تدریس خصوصی و آموزش کامپیوتر: در حال حاضر افراد زیادی متقاضی کلاس خصوصی کامپیوتر از آموزش اولیه و ابتدایی آن تا نرم افزارهای تخصصی هستند. امروزه کسی نمی تواند بدون کار با کامپیوتر کارهای خودش را انجام دهد. افرادی همواره به کامپیوتر نیاز دارند. بنابراین تدریس ویندوز، ورد، آفیس و انواع نرم افزارها می تواند بسیار پرمتقاضی باشد.
10- تدریس خصوصی نرم افزارهای مهندسی: دانشجویان رشته های مهندسی برای انجام پروژه های کلاسی و پایان نامه و پروژه پایانی خودشان لازم دارند از نرم افزارها استفاده نمایند. اگر خودتان در یک رشته مهندسی تحصیل کرده اید بر نرم افزارهای تخصصی رشته خودتان مسلط شده و آنها را تدریس نمائید. مثلا برای رشته مهندسی مکانیک نرم افزارهایی مانند سالیدورکز، آباکوس، انسیس، اتوکد، کتیا و ... از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
مطالعه مقاله
نحوه خوب پول در آوردن از تدریس خصوصی هم مفید است.
11- تدریس خصوصی دروس مهندسی: رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران و .... رشته های سختی هستند و قبول شدن در دروس این رشته ها کار خیلی آسانی نیست. بسیاری از دانشجویان در یکی دو ترم اول مشروط می شوند. تدریس خصوصی دروس تخصصی رشته های مهندسی هم متقاضیان زیادی دارد.
12-
تدریس خصوصی عربی: عربی در کنکور در بین دروس عمومی درسی است که بسیاری از افراد و دانش آموزان با آن مشکل دارند. اگر در زمینه تدریس خصوصی عربی کنکور فعالیت کنید هم می توانید به درآمد خوب و بالایی برسید. البته بهتر است وقتی در زمینه تدریس این درس فعالیت داشته باشید که بر آن مسلط هستید و به آن علاقه دارید.
منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 10467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image