ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تجربیات تدریس خصوصی بسیار مفید یک مدرس و معلم موفق

تجربیات تدریس خصوصی بسیار مفید یک مدرس و معلم موفق

تجربیات تدریس خصوصی بسیار مفید یک مدرس و معلم موفق

تجربیات تدریس خصوصی بسیار مفید و کاربردی یک مدرس و معلم موفق که در کار خودشان موفق بوده اند و درآمد بالایی از این کار کسب نموده اند در این بخش ارائه می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید این تجربیات می تواند برای شما مفید باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تجربیات یک مدرس موفق در زمینه تدریس خصوصی


بهترین تجربیات تدریس خصوصی


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و موفق شدن در این زمینه نکاتی را یادآور می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و موفق باشید و به درآمدهای بالا برسید در مرحله اول باید به کار تدریس علاقه داشته باشید. بسیاری از افراد ممکن است چون کار دیگری ندارند تدریس را انجام دهند. به این شکا کار کردن شما را به نتیجه خوبی نخواهد رساند. واضح است که برای کسب موفقیت های بزرگ باید سراغ کاری بروید که به آن علاقه دارید. در مرحله بعد از بین دروس پرمتقاضی تدریس خصوصی دروسی را تدریس کنید که به آن درس علاقه دارید و در دوران تحصیل خودتان همیشه نمره خوبی می گرفتید. وقتی خودتان از درسی خوشتان می آید آن درس را بهتر هم توضیح خواهید داد.


1- روی تدریس یک درس متمرکز شوید


بسیار خوب است که روی یک درس متمرکز شوید. شاید با خودتان بگوئید که اگر درس های متعددی را تدریس کنید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر باشد. ولی باز هم خودتان بهتر می دانید که افرادی که در زمینه تدریس و آموزش در کل کشور معروف هستند برای یک درس شهرت دارند. به عنوان مثال، بهترین مدرسین فیزیک فقط تدریس خصوصی فیزیک انجام می دهند. بنابراین اگر می خواهید بسیار معروف و شناخته شده شوید و برای کلاس های شما متقاضیان بسیار زیادی وجود داشته باشد بهتر است فقط یک درس را تدریس کنید. اگر برای یک درس غیر قابل جایگزین شوید و معروف شوید در نهایت قیمت کلاس های تدریس خصوصی را خودتان تعیین خواهید کرد.


مطالعه مقاله نحوه پیشرفت در کار تدریس خصوصی هم مفید است.


2- در انتخاب دروس تدریس خودتان دقت کنید



اگر بخواهید درس های متعددی را تدریس کنید برای هر درس کار بسیار خوبی را نمی توانید انجام دهید. روی یک درس متمرکز شوید و بهتر است آن درس درسی باشد که بسیار زیاد به آن علاقه دارید. البته درست است که باید تعداد متقاضیان را هم در نظر بگیرید. بنابراین:


1- دروس پرمتقاضی که برای تدریس خصوصی افراد زیادی می خواهند کلاس داشته باشند را پیدا کنید.


2- از بین دروس پرمتقاضی برای کلاس خصوصی درسی که خودتان بیشتر به آن علاقه دارید را انتخاب نمائید.


3- روی آن درس متمرکز شوید و نفر اول شهر و استان خودتان شوید و حتی در کل کشور شناخته شوید.


3- هم تقویتی و هم کنکوری تدریس کنید


اگر این موارد را رعایت نمائید حتما نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت. اگر علاقه داشته باشید برای درسی که انتخاب کرده اید هم می توانید به صورت تقویتی و هم به صورت کنکوری کار کنید. البته واضح است که برای کلاس های کنکور شاید پتانسیل درآمد زایی بیشتری وجود داشته باشد ولی به هر حال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و آموزش دروس به صورت کنکوری سطح تسلط بالاتری می خواهد و روند اماده شدن شما هم برای کلاس ها متفاوت خواهد بود. اگر در کار تدریس خصوصی دو پارامتر عشق و تمرکز را با هم داشته باشید حتما نتایج خیلی خوبی خواهید گرفت.


دقت کنید که مواردی که ذکر شد بسیار پایه ای است. شاید بخواهید در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد و نحوه تدریس موفق و .... اطلاعاتی را بدست آورید ولی به هر حال واضح است که مسائل پایه ای اگر درست در نظر گرفته شود حتما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. شما اگر درسی را انتخاب کنید که به آن علاقه ندارید و یا تمرکز نداشته باشید و چندین درس را بخواهید همزمان تدریس نمائید، هر روش جذب شاگردی در نهایت شما را به درآمدهای بالا از تدریس خصوصی نخواهد رساند و در حد معمولی و متوسط باقی خواهید ماند.


مطالعه مقاله چگونه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودمان را شروع کنیم و یا موفق تر شویم؟ هم مفید است.


4- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید


در ادامه سراغ روش های مختلف جذب شاگرد بروید. می توانید از تبلیغات تراکتی استفاده نمائید. اگر محله یا مدرسه و دانشگاه مشخصی را در نظر دارید این روش می تواند مفید باشد. البته محدوده تحت پوشش آن بسیار کم است. روش دیگر استفاده از تبیلغات روزنامه است که معمولا در ایام امتحانات بازدهی مناسبی دارد. البته تبلیغ روزنامه برای جذب شاگرد هم محدود به شهر محل سکونت خودتان می شود و هزینه بالایی هم دارد. می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای شروع کار خوب است ولی به هر حال با کار کردن برای دیگران نمی توانید به درآمد بالا برسید.


5- در اینترنت حضور قوی داشته باشید


بهترین راهکار استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام، سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان است. خلاصه اینکه باید در اینترنت حضور قوی ای داشته باشید. باید سعی کنید شناخته شوید و معروف گردید. برای خودتان سایتی بزنید و در سایت خودتان مطالب آموزشی قرار دهید. اگر درسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کرده باشید که به آن علاقه دارید خود به خود با عشق و علاقه روی سایت خودتان هم کار می کنید و محتواهای مفیدی را تولید خواهید کرد.


مطالعه مقاله 7 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


6- سایت و یا وبلاگی داشته باشید


سایت و وبلاگ شما به تدریج بازدیدهای بیشتری را بدست خواهد آورد و شماره تماس خودتان را قرار دهید تا برای کلاس با شما تماس گرفته شود. به هر میزان با علاقه بیشتر کاری کنید و محتوای مفیدتری را تولید نمائید در نهایت شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد. در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. در همین سایت امکان درج جزوه و خلاصه جزوه هم وجود دارد. می توانید برای خودتان در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس خصوصی قرار دهید. اگر در ابتدای کار تعداد شاگردهای کمی داشتید نا امید نشوید. اگر با عشق و علاقه ادامه دهید و هر شاگردی که می گیرید را به نتیجه خوبی برسانید در نهایت شناخته می شوید و شاگردهای بیشتری را جذب خواهید کرد.


سخن پایانی


یادتان باشد که عشق به کار و تمرکز 100 درصدی روی آن می تواند شما را به یکی از بهترین افراد در زمینه کاری خودتان تبدیل کند و درامد شما با سرعت زیادی افزایش خواهد یافت. در شبکه های اجتماعی هم حضور فعالی داشته باشید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. همه ی این توصیه ها وقتی موثر خواهد بود که درس مورد علاقه خودتان را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کرده باشید. وقتی خودتان با علاقه تدریس می کنید شاگردهای شما هم علاقه مند شده و خوب نتیجه می گیرند.


مشاهده این فیلم هم مفید است: فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق


عبارت های کلیدی: راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی، چگونگی کسب درآمدهای عالی از کار تدریس خصوصی، روش های تدریس بهترین مدرسین و معلم های موفق، 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image