ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 فایده مهم تدریس خصوصی آنلاین و حضوری برای موفق شدن در امتحانات

10 فایده مهم تدریس خصوصی آنلاین و حضوری برای موفق شدن در امتحانات

10 فایده مهم تدریس خصوصی آنلاین و حضوری برای موفق شدن در امتحانات

در این مقاله در رابطه با مزایای تدریس خصوصی مجازی و حضوری توضیحاتی ارائه می شود و 10 فایده مهم تدریس خصوصی آنلاین و حضوری برای موفق شدن در امتحانات ذکر می گردد. برای گرفتن نمره بهتر و ارتقای معدل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی بسیار مفید است.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت انتخاب آنلاین معلم خصوصی کلیک کنید.


1- تقویت اعتماد به نفس دانش آموز و دانشجو


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان وقتی در کلاس های مدرسه و دانشگاه نمی توانند به سوالات پاسخ دهند اعتماد به نفس خودشان را از دست می دهند و فکر می کنند که به نسبت بقیه سطح هوشی پایین تری دارند. ممکن است واقعا هم اینطور نباشد و به دلیل آموزش اشتباه چنین حالتی پیش آمده باشد. در کلاس های خصوصی وقتی اشکالات پایه ای برطرف می شود مثلا برای درس ریاضی شاگرد راحت تر در کلاس های اصلی خودش مطالب را متوجه می شود و حتی می تواند به سوالات سخت پاسخ دهد. در نتیجه، اعتماد به نفس شاگرد تقویت شده و با اطمینان بیشتری که ایجاد می شود در درس و تحصیل موفق تر خواهد بود.


2- یادگیری درس در کمترین زمان در کلاس های خصوصی


فرض کنید شما در درس حسابان اشکال دارید و می خواهید این اشکال را با استفاده از کتاب یا فیلم کمک آموزشی برطرف کنید. در این حالت باید فصل مربوطه را پیدا کنید و شاید سوالی که برای شما پیش آمده باشد در آن کتاب یا فیلم اصلا موجود نباشد. یا شاید سوال شما به پایه های قبل برگردد و خودتان هم ندانید باید کدام بحث را مطالعه کنید. یک استاد خوب در کلاس های تدریس خصوصی در کمترین زمان اشکال شما را تشخیص داده و به سوال شما پاسخ می دهد. در این کلاس ها مطالب پایه ای مرتبط با اشکال شما هم درس داده می شود.



3- استفاده مفیدتر از زمان های بین جلسات تدریس خصوصی


در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب مزایای زیادی دارد. اساتید برجسته نه تنها در کلاس های خصوصی خودشان مطالب مفیدی را آموزش می دهند بلکه تمریناتی به شاگردهای خودشان می دهند که باعث می شود شاگرد در زمان های بین کلاس های خصوصی هم از زمان خودش بهترین استفاده را داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان سطح هوش بالایی دارند اما در برنامه ریزی درست و صحیح درس خواندن مشکل دارند. اساتید خوب به شاگردهای خودشان این مهارت ها را هم یاد می دهند و با برنامه ریزی صحیح باعث موفقیت شاگردهای خودشان می شوند.



حتما بخوانید: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل


4- رفع اشکالات و ضعف های پایه ای


برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالات اساسی دارند. به عنوان مثال در درس ریاضی عمومی 1 دانشگاه مبحث انتگرال و مشتق و کاربردهای آن به صورت مفصل آموزش داده خواهد شد. اگر دانشجویی در دوره دبیرستان این مباحث را خوب یاد نگرفته باشد و اشکالات اساسی داشته باشد در دوره دانشجویی هم مشکل خواهد داشت. یک استاد خوب در کلاس های خصوصی اشکالات را برطرف می کند و مباحث پایه ای را آموزش می دهد.


5- یادگیری عمقی تر و مفهومی تر دروس


یکی از مهمترین فواید کلاس های تدریس خصوصی این است که دانش آموز و دانشجو به صورت عمقی تری دروس را یاد می گیرد. به عنوان مثال برای درس فیزیک که باید فرمول ها را به خوبی درک نمود، معلم خصوصی فیزیک با در اختیار داشتن زمان کافی مثال های عملی ارائه نموده و در نتیجه مطالب بسیار بهتر برای شاگرد جا می افتد. تعداد جلسات تدریس خصوصی توسط استاد و شاگرد مشخص می شود و زمان کافی برای یادگیری مفهومی دروس وجود دارد. البته باید کلاس ها را زودتر شروع کرد و به ایام امتحانات موکول ننمود.



6- آشنایی با برنامه ریزی درست و نحوه مطالعه صحیح


کلاس های خصوصی فقط برای یادگیری درس نیست. به عنوان مثال استادی که در زمینه تدریس عربی فعالیت دارد و کلاس خصوصی عربی آنلاین یا حضوری برگزار می کند در کلاس های خودش اینطور نیست که فقط درس را ارائه دهد. در کلاس های خصوصی مدرسین نکات کلیدی در رابطه با نحوه مطالعه و برنامه ریزی صحیح برای موفقیت در تحصیل را به شاگردان خودشان آموزش می دهند. مثلا برای همان درس عربی مسلما روش هایی وجود دارد که می تواند باعث شود شاگرد پیشرفت عالی داشته باشد و توسط اساتید این موارد آموزش داده خواهد شد.


پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.


7- ایجاد انگیزه برای شاگرد با دیدن یک الگوی موفق


فرض کنید یک دانش آموز قصد دارد در ادبیات کنکور درصد بالایی را کسب نماید. در چنین حالتی بهتر است با استادی کلاس هماهنگ نمود که خود ایشان در ادبیات کنکور درصد خوبی را بدست آورده باشند. وقتی در کلاس خصوصی ادبیات کنکور استادی حضور دارد که خود ایشان در کنکور موفق بوده اند و ادبیات را بالای 80 یا 90  درصد زده اند مسلما به عنوان یک الگوی خوب برای شاگرد مطرح شده و شاگرد هم این باور را پیدا می کند که ممکن است در کنکور ادبیات را خیلی خوب زد. بنابراین مدرسین موفق نه تنها خوب درس می دهند بلکه الگوی خوبی برای شاگردهایشان هم خواهند شد.


8- پرهیز از هزینه های اضافی برای کتاب و فیلم های کمک آموزشی



استفاده از کلاس های خصوصی دانشجویان و دانش آموزان را از هر فیلم و کتاب کمک آموزشی بی نیاز می کند. در کلاس های خصوصی بهترین معلم های خصوصی حضور دارند و می توان هر سوالی را از ایشان پرسید. از کتاب و فیلم کمک آموزشی نمی توان سوال پرسید. در کلاس های خصوصی به صورت هدفمند و کاملا منعطف استاد ریاضی، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری مطالب را آموزش می دهد و در وقت و زمان شاگرد هم صرفه جویی خواهد شد.


9- یادگیری بهتر با آموزش هدفمند در کلاس های خصوصی


یکی از مهمترین مزیت های آموزش خصوصی در منزل و یا به صورت مجازی و آنلاین این است که در این کلاس ها مطالب به صورت هدفمند ارائه می شود. به عنوان مثال شاگردی که در ریاضی در بحث های پایه ای اشکال دارد استاد خصوصی از همان بحث های پایه ای شروع می کند و در نتیجه کلاس بازدهی بسیار زیادی برای آن شاگرد خواهد داشت. برای شاگرد دیگری که می خواهد در ریاضی نمره 20 بگیرد و مباحث پایه ای را بلد است معلم خصوصی ریاضی سوالات امتحانی سطح بالا را مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین کلاس های خصوصی کاملا هدفمند متناسب با سطح سواد و دانسته های شاگرد برگزار می شود.


پیشنهاد می شود بخوانید: فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی


10- تلف نشدن وقت شاگرد برای حضور در کلاس های تقویتی


اگر دانش آموز یا دانشجویی به عنوان مثال بخواهد در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاهها شرکت نماید برای رسیدن به کلاس باید زمان زیادی را در مسیر از دست بدهد. خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج با وجود ترافیک سنگین موجود رسیدن به کلاس واقعا زمان زیادی را از شاگرد خواهد گرفت. کلاس های خصوصی که به صورت حضوری در منزل و یا به صورت آنلاین برگزار می گردد این مشکل را ندارد و در نتیجه شاگرد زمان بیشتری برای استفاده مفید از وقت خودش را دارد. مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1067 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image