ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل

کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل

کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید نمرات خودتان را بهبود ببخشید و به نسبت ترم های قبل نمره های بهتری بگیرید. کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات عالی و ارتقای معدل و پیشرفت در درس و تحصیل کاملا موثر است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی


تدریس خصوصی و ارتقای معدل


اگر مثلا در درس ریاضی نمره خوبی نمی گیرید و از نحوه تدریس ریاضی توسط معلم یا استاد ریاضی خودتان در مدرسه و دانشگاه راضی نیستید .... اگر به درس فیزیک علاقه زیادی دارید ولی در چند ترم گذشته با وجود اینکه برای یادگیری آن وقت زیادی گذاشته اید نمرات شما تعریف چندانی ندارد .... اگر می خواهید در درس زبان انگلیسی، زیست، عربی، شیمی و یا هر درس دیگری نمرات به مراتب بالاتری به نسبت ترم های قبل بگیرید .... اگر روش های متعددی را برای گرفتن نمرات خوب استفاده کرده اید ولی پاسخگو نبوده است .... در هر صورت، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی و استفاده از مشورت و پشتیبانی یک معلم خصوصی خوب می تواند کاملا مفید و کارساز باشد. کلاس های خصوصی می تواند مانند یک داروی قدرت افزا و مانند یک دوای افزایش توان به شما در ایجاد تغییرات مثبت بسیار عظیم کمک زیادی بکند.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی خانم و آقا بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.


تدریس خصوصی ریاضی


به عنوان مثال اگر در درس ریاضی اشکالات زیادی داشته باشید و مباحث ساده ای مانند رسم نمودار، تابع، اتحادها و .... را به درستی یاد نگرفته باشید در پایه های بالاتر اگر هم بخواهید درس های جدید را خوب یاد بگیرید در نهایت اشکالات پایه ای باعث می شود نمرات خیلی خوبی نگیرید. در ضمن در کلاس های مدرسه و دانشگاه زمان برای رفع اشکالات پایه ای وجود ندارد و نمی توان از پایه های قبل سوال پرسید. در چنین مواردی در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب بسیار کار ساز است و در حداقل زمان می تواند درس این ترم را هم بهتر برای شما توضیح دهد و در عین حال به سوالات و اشکالات پایه ای شما هم پاسخ خواهد داد.


پیشنهاد می کنیم مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.



معلم خصوصی فیزیک


به عنوان یک مثال دیگر، همان طور که می دانید فیزیک یک درس مفهومی است و یادگیری پایه ای آن مستلزم اهمیت دادن به این درس و گذاشتن زمان برای یادگیری آن است. در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک می توانید هر سوالی را بپرسید و روی هر رابطه بحث نمائید تا به صورت کامل برای شما جا بیفتد. در کلاس های مدرسه و دانشگاه تعداد دانش آموزان و دانشجویان زیاد هستند و نمی توان هر سوالی را پرسید و خود استاد یا مدرس ممکن است مجبور باشد از کنار بعضی از مباحث با سرعت بیشتری رد شود تا سر فصل ها را به صورت کامل پوشش دهد. بنابراین سوالات عمقی و مفهومی را در این کلاس ها نمی توان پرسید.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


کلاس خصوصی در طول ترم


همانطور که می دانید برای گرفتن نمرات بهتر و بهبود نمرات و معدل باید در طول ترم درس خواند. اگر می خواهید در درس و تحصیل موفق باشید باید در طول ترم برای یادگیری دروس خودتان وقت اختصاص دهید. اما به هر حال، در کنار ان خود ایام امتحانات هم اهمیت ویژه ای دارد. اگر بتوانید در طول ترم درس ها را تمام کنید و در ایام امتحانات به جمع بندی، رفع اشکال و حل نمونه سوالات امتحانی بپردازید که بسیار عالی است. اما نکته دیگری که وجود دارد این است که حتی اگر در طول ترم درس را بخوانید و برای ایام امتحانات فقط جمع بندی و رفع اشکال باقی بماند، در این ایام حین مرور درس ممکن است سوالاتی برای شما پیش بیاید.


کلاس خصوصی در ایام امتحانات


در ایام امتحانات به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید و در نتیجه اینکه در کنار خودتان یک معلم تدریس خصوصی خوب، باسواد و مجرب داشته باشید بسیار مفید و موثر خواهد بود. در بسیاری از موارد رفع اشکال درست حسابی در ایام امتحانات و جمع بندی و مرور خوب در این ایام روی بهبود نمرات شما تاثیر بسیار شگرفی دارد و یک معلم خصوصی خوب می تواند در ارتقای معدل شما نقش بسزایی داشته باشد.


مطالعه مقاله شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و ارتقا و افزایش معدل هم می تواند مفید باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image