ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

در این مقاله در رابطه با هزینه معلم خصوصی زبان آلمانی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید زبان آلمانی را با اساتید خوب یاد بگیرید و در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان آلمانی و نرخ درخواستی اساتید بر روی عبارت معلم خصوصی زبان آلمانی کلیک نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی زبان آلمانی


توضیحات کلی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی آلمانی آنلاین و حضوری


نرخ و هزینه کلاس های خصوصی زبان آلمانی به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد. در حال حاضر کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های حضوری با استقبال بیشتری مواجه شده است و خوشبختانه نرخ کلاس های مجازی به نسبت کلاس های حضوری در منزل کمتر می باشد. به عنوان مثال اگر یک استاد خوب زبان آلمانی برای هر ساعت تدریس نرخ 200 هزار تومان را در نظر داشته باشد، به احتمال زیاد ایشان کلاس آنلاین را با قیمت 150 یا حتی 120 هزار تومان هم برگزار خواهد نمود. کلاس های آنلاین آلمانی برای اساتید هم به صرفه تر است چرا که وقت ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود.


برای زبان آموزان هم کلاس خصوصی آنلاین می تواند بسیار مفید باشد و در عین حال ارزان تر هم می باشد. پارامتر دیگری که بر روی نرخ کلاس های خصوصی آلمانی اثر می گذارد تعداد جلسات است. به هر میزان جلسات بیشتری لازم داشته باشید می توانید از اساتید تخفیف بیشتری بگیرید. به عنوان مثال اگر یک استاد مجرب زبان آلمانی نرخ 250 هزار تومان را برای هر جلسه کلاس خودش در نظر داشته باشد، اگر به ایشان بگوئید 10 یا 20 جلسه کلاس لازم دارید مسلما به شما تخفیف خوبی خواهد داد. برای کلاس های حضوری شهر محل تدریس هم بر روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد و در شهرهای بزرگتر هزینه این کلاس ها بیشتر است.


این فیلم را مشاهده نمائید: فیلم آموزش نحوه مشاهده بهترین معلم های خصوصی زبان آلمانی


معرفی تعدادی از معلم های خصوصی زبان آلمانی با نرخ مناسب در ایران مدرس



در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی برای تدریس زبان آلمانی آنلاین یا حضوری فعالیت دارند و برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم اساتید ذکر شده است. در ادامه لیست تعدادی از اساتید خوب زبان آلمانی حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com را می توانید مشاهده نمائید.


1- علیرضا جمشیدی


اینجانب علیرضا جمشیدی دانش آموخته ادبیات و تدریس زبان آلمانی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه کاسل آلمان پس از اتمام تحصیلات و کسب تجربه تدریس در کالج های زبان آلمان و سالها همکاری با کانون زبان ایران آماده خدمت رسانی به زبان آموزان عزیزی میباشم که به دنبال بهترین گزینه جهت سوالات بالا می باشند.


2- علی رنج پور


سابقه بیش از 11 ساله تدریس در دانشگاه و موسسات معتبر در ایران و اروپا و فراگیران از چندین کشور مختلف. مدرس بین المللی زبان آلمانی به مدت 12 سال - مدرس زبان بین المللی اسپرانتو به مدت 6 سال - برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمین نتیجه دوره ها از سطح صفر با پیشرفته (A1 تا C2) با علمی ترین، جدیدترین و با کیفیت ترین متد روز


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان آلمانی


3- مهدی کهندانی


مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg - Deutsch lernen mit Dr. Mahdi KOHANDANI (Dr. phil. erw. an der Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg) und Inhaber von ZOP (C2) des Goethe-Instituts und DLL-Premium (Goethe-Institut und Uni Jena)


4- بهناز پند


آموزش زبان آلمانی با متد های علمی ، کلاس های ویژه برای امتحانات گوته و سفارت آلمان - تدریس مطابق با روش های علمی و استاندارد های گوته آلمان - آمادگی جهت امتحانات : testdaf DSH ، start Deutsch , A2 , B1 , B2 , C1 , C2 - مبتکر متد آموزشی با نتیجه توانایی مکالمه روزمره در ۴۰ جلسه - سابقه تدریس زبان آلمانی حضوری و آنلاین


5- علی خسروی


من مهندس مکانیک و کارشناس تجهیزات پزشکی هستم و یادگیری زبان آلمانی در ابتدا برای پیشرفت کاری من لازم بوده و هست و همینطور برای سفر به کشورهای آلمانی زبان مثل اتریش، آلمان و سوییس امری ضروری محسوب می‌شود. من زبان آلمانی را نزد یکی از اساتید آلمانی زبان و نیتیو یاد گرفتم و در حال حاضر سطح B2 را به اتمام رساندم.


حتما بخوانید: بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی زبان آلمانی


6- یلدا طبرستانی


تدریس زبان آلمانی (خصوصی و نیمه خصوصی) بصورت حضوری و آنلاین در مازندران از سطوح پایه (A1) تا سطح پیشرفته (B1) کلاسهای مکالمه و نوشتاری برای آمادگی آزمون در تمام سطوح پایه - آمادگی آزمون در سطح B1 (مسلط به نحوه برگزاری آزمون و تضمین قبولی آزمون B1 در کمترین زمان یادگیری) انجام کارههای پذیرش، نوبت سفارت، نوشتن موتیواتسیون و رزومه


7- رویا ناطقی


سری کتابهای beste Freunde برای نوجوانان، برای بزرگسالان سری کتاب هایMenschen ،Starten wir، و همین طور کلاسهای مکالمه و نوشتاری برای آمادگی آزمون های موسسه گوته و اکایف در سطوح A1 , A2 , B1 - کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی ، نیمه خصوصی به صورت آنلاین برگزار می شود. دوره فشرده A1 تنها در دو ماه " ویزای پیوست به همسر " در طول کلاس ۴ بخش اصلی ( hören , schreiben ,lesen , sprechen ) تمرین می شود. بیش از ۳ سال سابقه تدریس در شعبات آموزشگاه ایرانمهر


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین و معلم خصوصی زبان آلمانی، لیست 12 استاد برتر زبان آلمانی


اطلاعات تکمیلی در رابطه با هزینه معلم خصوصی آلمانی مجازی و حضوری


اساتید معرفی شده در بالا از برترین اساتید زبان آلمانی تهران و کل ایران هستند و در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار بیشتری هم حضور دارند. کافی است در بالای همین صفحه بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود در بخش جستجو عبارت زبان آلمانی را وارد نمائید. برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان هم ذکر شده است. بنابراین در همین سایت می توانید قیمت جدید و به روز شده کلاس های خصوصی آلمانی آنلاین و حضوری را مشاهده نمائید. تعدادی از اساتید برای قیمت کلاس های خودشان از عبارت توافقی استفاده نموده اند. باز هم مشکلی نیست چرا که شماره تماس مستقیم اساتید هم در همین سایت ارائه شده است و می توانید با استاد تماس گرفته و نرخ کلاس را از ایشان بپرسید.


در نظر داشته باشید که اساتید خوب و مجرب با نرخ بسیار کم تدریس را انجام نمی دهند بنابراین به جای اینکه فقط در جستجوی پیدا کردن یک استاد ارزان و با قیمت پایین باشید پیشنهاد می شود یک استاد خوب و مجرب را انتخاب کنید و در عوض از نتیجه گرفتن خودتان و کیفیت کلاس ها مطمئن باشید. یک راهکار خوب این است که ابتدا بدون در نظر گرفتن قیمت و فقط با توجه به رزومه اساتید 5 استاد آلمانی خوب را انتخاب کنید و در ادامه از بین این اساتید خوب با مدرسی که نرخ مناسب تری پیشنهاد داده است تماس بگیرید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی آلمانی


در کنار استفاده از کلاس های خصوصی می توانید از کتاب های خودآموز خوب زبان آلمانی مانند کتاب های Teach Yourself German، کتاب German language of 128 Million، کتاب آموزش آلمانی German Demystified و .... هم استفاده نمائید. سری کتاب های Menschen هم می تواند بسیار مفید باشد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 6213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image