ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 راهکار عالی، کاربردی و موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین

10 راهکار عالی، کاربردی و موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین

10 راهکار عالی، کاربردی و موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین

در این بخش روش های بسیار مفید و راهکارهای عالی، کاربردی و موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین ارائه شده است. اگر می خواهید از آگهی تدریس خصوصی نتیجه بسیار خوبی بگیرید ادامه این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


راهکارهای بسیار موثر برای داشتن بهترین تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی


1- اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید


تبلیغ شما در وب سایت حاضر برای دروسی به متقاضیان تدریس خصوصی نمایش داده می شود که در متن تبلیغ خودتان ثبت کرده باشید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای مهندسی مکانیک فعالیت دارید اسم تک تک دروس و نرم افزارهای مد نظر خودتان را بنویسید. به عنوان مثال اگر نرم افزار انسیس را تدریس می کنید حتی کلمه انگلیسی آن یعنی ANSYS را هم بنویسید. به هر میزان متن تبلیغ شما کاملاتر نوشته شود نتیجه بهتری می گیرید.


2- در سایت های معتبر مثل همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید


سایت ایران مدرس www.IranModares.com اگر پربازدیدترین و بهترین سایت تبلیغات تدریس ایران نباشد بی گمان یکی از 3 سایت برتر است. این وب سایت برای عبارت های مرتبط با تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ... در موتورهای جستجو و گوگل جایگاه بسیار خوبی دارد و با درج تبلیغ در این سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.


حتما بخوانید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی





3- به شاگردهای موفق خودتان بگوئید صفحه تبلیغ شما نظر ثبت کنند


وقتی شما بدانید که یک مغازه یا شخصی مشترهای قبلی راضی ای دارد مسلما برای خرید تمایل بیشتری خواهید داشت. به شاگردهای قبلی خودتان که نتیجه خوب گرفته اند بگوئید در صفحه شما در ایران مدرس نظر مثبت ثبت نمایند و به این ترتیب افرادی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند وقتی می بینند شاگردهای قبلی شما خوب نتیجه گرفته اند با احتمال بیشتری با شما تماس خواهند گرفت.


4- فیلم نمونه تدریس ثبت نمائید


در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت فیلم نمونه تدریس وجود دارد. پیشنهاد می شود حداقل یک فیلم نمونه تدریس را درج نمائید. برای تعداد فیلم های آموزشی و نمونه تدریسی که می خواهید در این سایت ثبت کنید محدودیتی وجود ندارد و هر تعداد فیلم که بخواهید می توانید درج کنید. نکته مهم اینکه به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری فعالیت دارید می توانید برای مباحث مختلف گرامر زبان فیلم های کوتاهی را قرار دهید و به این ترتیب بازدهی تبلیغ شما بسیار بیشتر خواهد شد. فیلم های آموزشی و نمونه تدریس در بخش های مختلف سایت مانند بالای مقالات و جزوات دانلودی مرتبط نمایش داده شده و باعث افزایش بازدهی تبلیغ شما خواهد شد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: نکات طلایی و حرفه ایی برای موفق شدن و پیشرفت در تدریس خصوصی


5- متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را کامل و عالی بنویسید


در متن تبلیغ خودتان افتخارات و موفقیت های خودتان را بنویسید. سوابق تدریس و رزومه کاری خودتان را به صورت کامل درج نمائید. حتی اسم مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههایی که تدریس کرده اید را ذکر نمائید. توجه داشته باشید که به هر میزان متن تبلیغ شما کاملتر باشد بهتر نتیجه می گیرید. مهمترین موارد را در پاراگراف اول بنویسید.


6- جزوه یا خلاصه جزوه ثبت کنید


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه هم وجود دارد. با درج جزوه در این وب سایت در کنار جزوه ذکر می شود که شما آن را ثبت کرده اید و به این ترتیب امکان دیده شدن تبلیغ شما افزایش خواهد یافت.


مطالعه نمائید: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



7- مدرک یا رزومه خودتان را ثبت نمائید


علاوه بر موارد ذکر شده می توانید در وب سایت حاضر مدرک، رزومه یا هر گواهی دیگری را با فرمت pdf یا ورد و یا به صورت عکس ثبت نمائید. فرض کنید شما در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعال هستید. در این حالت می توانید مدرک آیلتس خودتان را ثبت کنید و به این ترتیب اعتماد کاربران بیشتر جذب شده و احتمال جذب شاگرد شما باز هم بیشتر خواهد شد. برای تعداد مدارکی که در این سایت می توانید ثبت کنید هم محدودیتی وجود ندارد.


8- نتایج درخشان شاگردهای قبلی خودتان را ثبت کنید


بسیاری از اساتید حاضر در ایران مدرس علاوه بر نظرات شاگردهای قبلی خودشان سعی کرده اند تعدادی از مدارک که نشان می دهد شاگردهای ایشان خوب نتیجه گرفته اند را هم درج نمایند. به عنوان مثال اگر شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت دارید و عکسی از کارنامه شاگرد خودتان که در ریاضی کنکور درصد بالای 80 زده است را قرار دهید مسلما باعث جلب اعتماد بیشتر و جذب شاگرد بیشتر توسط شما خواهد شد.


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


9- عنوان تبلیغ تدریس خصوصی را جذاب بنویسید


تبلیغ شما در صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی ایران مدرس در کنار آگهی تدریس سایر مدرسین نمایش داده خواهد شد. اگر عنوان تبلیغ تدریس خصوصی را عالی بنویسید، در لیست اساتید بر روی تبلیغ شما کلیک شده و بازدید بیشتر و در نتیجه جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. از عبارت هایی مانند تضمینی، جلسه اول رایگان و .... استفاده کنید و برجسته ترین و مهم ترین ویژگی یا افتخار خودتان را در کنار دروس تدریسی در عنوان تبلیغ بنویسید.


10- از کلیدی به روز رسانی به صورت مداوم استفاده کنید


در همین سایت ایران مدرس در پنل کاربری کلیدی به اسم (به روزرسانی دستی) وجود دارد. با کلیک بر روی کلید مذکور اگر تبلیغ شما ویژه 7 ستاره ثبت شده باشد در لیست اساتید در جایگاه اول قرار خواهید گرفت. در طول روز هر چند بار که توانستید بر روی کلید به روزرسانی کلیک کنید.


مطالعه کنید: 7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی


نکات تکمیلی برای درج تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق


برای اینکه آگهی تدریس شما بازدهی بسیار خوبی داشته باشد می توانید تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. تبلیغات تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. سعی کنید به صورت مداوم روی تبلیغ خودتان کار کنید و آن را به روز نمائید. به هر میزان این روش برای جذب شاگرد را بیشتر جدی بگیرید در نهایت نتیجه بهتری خواهید گرفت.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 495 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image