ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم خصوصی آنلاین و تدریس خصوصی آنلاین

معلم خصوصی آنلاین و تدریس خصوصی آنلاین

معلم خصوصی آنلاین و تدریس خصوصی آنلاین

اگر در جستجوی معلم خصوصی آنلاین هستید .... اگر می خواهید به صورت آنلاین و اینترنتی معلم و استاد خصوصی خودتان را انتخاب نمائید .... اگر قصد دارید در کلاس های خصوصی به صورت آنلاین شرکت کنید و دروس و مهارتها را یاد بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی که به صورت آنلاین و حضوری در زمینه آموزش دروس مختلف فعالیت دارند بر روی لینک معلم خصوصی آنلاین و حضوری کلیک کنید. مطالعه انتخاب انلاین معلم خصوصی هم مفید است.

مزیت های داشتن معلم خصوصی آنلاین

اینکه در کنار خودتان یک معلم و استاد خصوصی آنلاین داشته باشید مزیت های زیادی دارد. کلاس های آنلاین را در هر زمانی می توان برگزار نمود و وقتی کلاس از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری برگزار می شود محدودیت مکانی و زمانی از بین خواهد رفت. برای موفقیت در امتحان می توان از کلاس آنلاین ریاضی و تدریس آنلاین فیزیک و یا هر درس دیگری استفاده نمود و بهترین نتیجه را گرفت.

نحوه انتخاب یک معلم خصوصی خوب به صورت انلاین

در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید و استاد و معلم خودتان را به صورت آنلاین انتخاب نمائید. سعی کنید با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و سابقه کاری بالایی دارد. برای اساتید تدریس خصوصی قیمت درخواستی استاد و شماره تماس مدرسین هم ارائه شده است. می توانید به صورت مستقیم با خود اساتید حرف بزنید.

مقایسه قیمت معلم خصوصی آنلاین با حالت حضوری

به صورت کلی قیمت و نرخ کلاس های خصوصی آنلاین به نسبت کلاس حضوری پایینتر است. استاد و معلمی که هر جلسه کلاس خصوصی را با نرخ 150 هزار تومان برگزار می کند به احتمال زیاد برای کلاس های انلاین 20 درصد تخفیف می دهد و هر جلسه را با نرخ 120 هزار تومان هم موافقت خواهد کرد. در همین سایت ایران مدرس نرخ کلاس های اساتید ارائه شده است و می توانید یک معلم خوب با قیمت مناسب انتخاب نمائید. حتما بخوانید:
مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


چگونگی استفاده بهینه از کلاس خصوصی آنلاین

برای اینکه کلاس خصوصی آنلاین برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید سعی کنید در مرحله اول از یک اینترنت با سرعت مناسب استفاده نمائید. در ضمن، لپ تاپ یا کامپیوتر خودتان را در اتاقی قرار دهید که آرامش و سکوت کافی را داشته باشد. برای استفاده بهینه از کلاس های آنلاین باید کلاس های شما با تمرکز بالا برگزار شود. در فاصله زمانی کلاس ها درس بخوانید تا خود کلاس ها هم برای شما مفید باشد.

تعداد جلسات لازم برای تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین

اگر می خواهید معلم خصوصی ای که به صورت انلاین به شما درس بدهد بتواند شما را به نتیجه خوبی برساند باید تعداد جلسات کافی برگزار نمائید. برای اینکه بتوانید تعداد جلسات کافی داشته باشید باید کلاس ها را به موقع شروع کنید. اگر به موقع شروع نکنید و تعداد جلسات زیادی لازم داشته باشید، در نهایت نمی توانید تعداد جلسات کافی برگزار کنید و نتیجه خوبی نمی گیرید. برای رفع اشکال در حد 2 یا 3 جلسه و برای یادگیری مفهومی درس حدود 10 تا 12 جلسه ممکن است کلاس لازم داشته باشید. مطالعه مقاله
چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم و تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟ هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 579 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image