ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی فواید و مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

فواید و مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

فواید و مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

اگر قصد دارید از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین توسط اساتید مجرب خانم و آقا استفاده نمائید ... اگر می خواهید با شرکت در کلاس های مجازی و اینترنتی زبان با سرعت بالا زبان انگلیسی را یاد بگیرید .... در هر صورت ادامه این مطلب که در آن در رابطه با مزایا و فواید تدریس خصوصی آنلاین زبان توضیح داده شده است را مطالعه نمائید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان که به صورت انلاین و حضوری در همین سایت ایران مدرس در زمینه آموزش زبان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و هزینه کلاس online زبان هم مفید است.

در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین توسط اساتید مجرب خانم و آقا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- به صورت کلی هزینه کلاس های خصوصی زبان که به صورت حضوری در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس های آنلاین بیشتر است. اما در هر صورت بازدهی کلاس های حضوری هم بالاتر می باشد و اگر امکان آن را داشتید از کلاس حضوری استفاده کنید.




2- در کلاس های حضوری چون مدرس به صورت مستقیم تر و نزدیکتری با شاگرد ارتباط دارد و می تواند از زبان بدن و حرکت دست و حالت های مختلف چهره و ... هم برای ارائه درس استفاده نماید به احتمال زیاد بازدهی کلاس بیشتر است. اما کلاس انلاین هم مزایای خودش را دارد.

3- اگر محل زندگی مدرس و استاد زبان به شاگرد نزدیک است توصیه می شود از کلاس های حضوری در منزل استفاده شود. کلاس های حضوری می تواند با کیفیت بیشتری مطالب را به زبان آموز انتقال دهد. با این وجود کلاس های اینترنتی و مجازی هم فواید بسیار زیادی دارد.

مطالعه نمائید:
شهریه و هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران تضمینی، آنلاین و حضوری

4- یکی از مهمترین مزیت های کلاس آنلاین زبان انگلیسی این است که بحث مسافت دیگر مطرح نیست و برای استاد هم راحت تر است. یکی از چالش های کلاس حضوری تلف شدن وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس است و کلاس انلاین این مشکل را حذف می نماید.





5- نکته دیگر اینکه کلاس آنلاین تقریبا محدودیت زمانی را هم از بین می برد. در کلاس حضوری باید زمان برگزاری کلاس زبان به گونه ای باشد که برای خانواده شاگرد اشکالی ایجاد نکند. در کلاس آنلاین زمان برگزاری کلاس می تواند 11 شب هم باشد و مشکلی ندارد. خصوصا ایام امتحانات و شب امتحان این مورد خیلی مهم می شود.

6- یکی دیگر از مزیت های کلاس های انلاین زبان انگلیسی این است که استاد می تواند به سرعت فیلم و عکس و یا فایل های صوتی را با شاگرد خودش به اشتراک بگذارد و در نتیجه از این طریق بازدهی کلاس را افزایش دهد.

حتما بخوانید:
تدریس خصوصی آنلاین و مجازی زبان انگلیسی

7- اگر کلاس های زبان به صورت نیمه خصوصی برگزار شود از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ می توان برای چند شاگرد کلاس را برگزار نمود. در این حالت مانند کلاس حضوری لازم نیست شاگردها و استاد در آموزشگاه جمع شوند و یا شاگردها بخواهند در منزل یکی از آنها جمع شوند. در این حالت در وقت و هزینه استاد و زبان آموزان هم به مقدار زیادی صرفه جویی می شود.

8- به صورت کلی به دلیل استفاده از فیلم و پاورپوینت و فایل های صوتی و ... کلاس های آنلاین می تواند متنوع تر و جذاب تر باشد. در این کلاس ها استاد می تواند متناسب با مبحث تدریسی فیلم پخش کند و یا پاورپوینت و .... استفاده نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه نمائید:


چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم

تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟

بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1868 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image