ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی دکتر محمد بشردانش
مشخصات مدرس

به انگلیسی فکر کنیم. تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین و حضوری

درود
من حس میکنم بیشتر از این که یه معلم یا مدرس باشم یه مربیم، بیشتر یه هم تیمیم.
من معتقدم در کنار اینکه انگلیسی رو به عنوان یک زبان جدید فرامیگیریم، که یکی از ساده ترین و کاربردیترین زبانهای دنیاست، باید یاد بگیریم که چطور انگلیسی فکر و زندگی کنیم. شاید اولش کمی عجیب باشه ولی با کمی تمرین روی یکسری مهارتهای بسیار ساده و روزمره متوجه میشیم کارمون خیلیم سخت نیست و فقط لازم داریم کمی چاشنی اشتیاق و انگیزه بهش اضافه کنیم و در مرحله بعد به زبان، به چشم ابزاری نگاه کنیم، که وقتی کارمون رو راه انداخت، میره جزو چیزایی که بیشتر از بقیه دوسش داریم و همیشه میخوایم تو جیبمون باشه.
زبان انگلیسی رو به صورت آنلاین و حضوری در هر سنی که هستید با متد متفاوت و جذاب با من، فارغ التحصیل دانشگاه بلونیا (ایتالیا) و اولین فارغ التحصیل غیر ایتالیایی در رشته HBR، در سطح بین الملل و ببنیانگذار متد پلیرز (PLIRS: PUTTING LEARNERS IN REAL SITUATION) با سابقه تدریس زبان انگلیسی با همین متد به دانشجویان غیر ایرانی، غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس از سال ۲۰۱۵ فرا بگیرید.
در این متد تمرکز بر تحقق این جمله خواهد بود: "انگلیسی فکر کنیم". مهارتها را به گونه ای کاربردی فرا میگیریم تا در آزمونهای بین المللی همچون IELTS, TOEFL و ... و همچنین زندگی روزمره بسیار بهتر از انتظار عمل کنیم.
با هم میاموزیم که چطور به سوالات اسپیکینگ بدون استرس پاسخ دهیم و حتی در صورت نداشتن ایده (IDEA)، اون رو در کوتاهترین مدت تولید کنیم و با استفاده از همین تکنیک در رایتینگ نیز یک قدم بزرگ رو به جلو برداریم.
میدونیم که برای پیشرفت در هر مهارتی باید اونرو تمرین کنیم، باید انجامش بدیم، اما باید درست انجامش بدیم. خب تو این لحظه خیلی ها به کمبود وقت فکر میکنن و اینکه زمان کافی برای تمرین وجود ندارد. ما علاوه بر اینکه باهم یاد میگیریم چطور ازانگلیسی به عنوان یک ابزار در زندگی روزمره بهره ببریم، میاموزیم که چطور هر لحظه رو بدون نگرانی تبدیل به فرصت برای پیشرفت در انگلسی کنیم. در نهایت بدون نیاز به شركت در كلاسهای متعدد، روند آموزش زبان خود را كاملا موثر و مفيد به صورت خودآموز ادامه دهیم.
در دوره های آموزشی، اصول و مبانی گرامر را با تمرکز بر اسپیکینگ و لسینینگ فرا خواهیم گرفت و بدون متمرکز شدن بر گرامر، درک مطالب در لیسینینگ را تقویت میکنیم و روانتر صحبت خواهیم کرد.
اگر تاکنون در آزمونهای آکادمیک و جنرال نمره قابل قبول را کسب نکرده اید و نیاز به بالا بردن سطح زبان خود دارید، مفتخر خواهم بود تا در این مسیر و در جهت کسب نمره مورد نیاز در کنار شما باشم. روز قبل از آزمون و همچنین یک ساعت قبل از برگزاری امتحان با افتخار در کنار شما هستم و شما را در این مهم یاری خواهم کرد تا در آزمون بدون استرس و کاملا مسلط حاضر شوید.

جلسه مصاحبه و تعیین سطح برای همه عزیزان با وقت قبلی رایگان میباشد.

ترجمه همزمان، حضوری، کنفرانس، ویدیو کال، تلفنی پذیرفته میشود.

تماس مستقیم و واتس آپ: 09121930083
تماس مستقیم با خط اروپا و تلگرام: 00393664169384

ایمیل:
m.bashardanesh@gmail.com
m_bashardanesh@yahoo.com

عبارت های کلیدی: معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی در منزل، تدریس زبان در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، آموزش فشرده زبان انگلیسی، غرب تهران، شمال تهران، تضمینی، آموزش فشرده زبان انگلیسی، زبان با قیمت مناسب، شرق تهران، تافل، آیلتس، دولینگو، PTE، تضمینی، استاد مجرب زبان شرق تهران، تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، زبان انگلیسی جهت مهاجرت و مکاتبات بازرگانی، رایتینگ و مکالمه آسان و تضمینی، آموزش فشرده، سریع و در زمان کم، آموزش مجازی و اینترنت با کیفیت مشابه تدریس خصوصی در منزل شما، متوسطه اول و دوم، دبیرستان، کنکوری، تضمین نمره بالا در آیلتس، کلاس خصوصی فشرده و با کیفیت بالا، مدرس مجرب - آزمون دولینگو (duolingo)- کنکور - زبان بازرگانی، مدرک تافل (TOEFL) و GRE و دولینگو، TOLC, iTEP، GMAT, LSAT تضمینی، دوره ی EPT_MSRT- تولیمو. تصحیح و آنالیز رایتینگ ایلتس، GRE و تافل، معلم آیلتس خوب، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، محدوده خیابان فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد

دکتر محمد بشردانش
رشته تحصیلی: Engineering of building (HBR)
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: بلونیا-ایتالیا
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: متغیر
سابقه کار: آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان غیر ایرانی و غیر فارسی زبان و دانشجویان اراسموس در اروپا
خوب است بدانید:
دکتر محمد بشردانش، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 13209 بازدید داشته است.
09121930083 --- تلگرام: 00393664169384
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بازدید: 13210
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
فاطمه غانم ۱۴۰۳/۱/۵

First of all ,let me thanks for teaching us in order to achieve our target which is significant for us, and I'm really satisfied with this method of learning. I appreciate you and wish you health and wealth all the time.

4
0
فاطمه خجسته ۱۴۰۳/۱/۲

با تشکر از استاد واقعا بهترین و حرفه ای ترین کلاس زبانی که داشته با ایشونه و کاملا میشه رشد رو تو این کلاس در خودت ببینی

5
0
نیلوفر و امیر ۱۴۰۲/۱۲/۲۸

من قبل از آشنا شدن با ایشون تحقیق میکردم واسه استاد. وقتی داشتم در مورد ایشون تحقیق میکردم گفتم حتما باید بذارم تو گزینه هام. الان بعد از حدودا یکماهو نیم دو ماه که شاگردشونم(البته ما دوتاییم سر کلاس)، اومدم کامنتارو میخونم. میبینم تک تک چیزایی که خونده بودم درست بود. یه وقت خدایی نکرده بی احترامی به اساتید دیگه نباشه، اما اگه مجبور به مقایسه کردنیم، ایشون باید تو یه سطح دیگه ای مقایسه بشه، نمیدونم مثلا یکی از چیزا اینه که علوم رو باهم ترکیب کرده، خیلی جذابه وقتی میفهمی هر تمرین مجازا چه مفهوم عمیقی پشتشه. تمرینایی که باعث میشه اساس فکری تو زبان کلا تغییر کنه. خیلی باحاله تجربه خیلی خاصیه. لهجه و تسلطشم به انگلیسی که دیگه ولم کنید. احتمالا روانشناسم باید باشه (نمیدونم) و خودشونم خیلی خیلی ارتباطاتشون محشره و اینکه خوب بلده باچه کسی باید با چه روشی کارکرد. خلاصه دمشون گرم ما که خیلی بیشتر از راضیم 🙏

5
0
برازنده ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

ابتدا سپاسگزاری کنم از استاد عزیز جناب آقای دکتر بشر دانش که این مسیر سخت را قدم به قدم در کنار من بودند تا ساختار ذهنی ام تغییر یابد و به این سطح از آگاهی برسم که اگر تلاش مستمر در کنار امید به آینده باشد سختی ها، سهل خواهد شد و به هر آنچه که در ذهن داری روزی دست خواهی یافت. من بعد از سال ها تلاش و تجربه روش های مختلف یادگیری زبان و ناامید شدن از یادگیری این لازمه زندگی مدرن، و حدود ۵ سال دوری از زبان آموزی و فراموش کردن حتی ساده ترین لغات و ساختارهای آن، مجدد در کنار دکتر بشر دانش از صفر شروع کردم و پس از ۱۵ جلسه در مدت زمان کمتر از ۴ ماه، الان می‌توانم دست و پا شکسته صحبت کنم و منظورم را به مخاطب برسانم و مطالب انگلیسی را که میشنوم درک کنم. سبک آموزش ایشان در مقایسه با دیگر روش های که تجربه کردم بسیار سریعتر و ماندگار تر است. و البته این روش در کنار تجربه، خلق و خوی خوش، امید بخشی و روحیه شاد ایشان بسیار موثرتر بوده و دانش پذیران را به ادامه مسیر و لذت از یاد گیری ترغیب می‌نماید. و در آخر از جناب آقای دکتر بشر دانش و تمام عزیزانی که با تلاش بی وقفه به ارتقاء سطح آگاهی جامعه ما کمک می‌کنند سپاسگزاری میکنم.

10
0
هنگامه سرباز ۱۴۰۲/۱۲/۱۸

سلام. خیلی خلاصه بگم، یادگیری در کنار ایشون برام دنیای افتخاره. خیلی خوشحالم که همچین آدمایی پرباری هنوزم اطرافمون هستن. اسمشون برازندشونه، پر از علم و دانش و همچنین فروتن. عاشق کارشونن، احساس میکنید یکی هست که میشه همیشه روش حساب کرد، تنها نیستی. ازین آدما که وقتی تو یه کاری کنارتن دلت قرصه. همه چیزای سخت آسون میشه. نمیدونم دیگه چجوری بگم. در کنار اینها بسیااااااااااااار باشخصیت و در عین حال شوخ طبعیه خیلی خاصی که عینش رو هیچ کجا و در هیچکس ندیدم. اینم بگم که مصاحبشون خیلی جذاب و پرباره و اگر این فرصت رو بدست آوردین اصلااااا از دست ندینش که قبل با بعد مصاحبه تون یه آدم دیگه هستید.

0
0
امیر ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

سلام، خانومم و من تازه کلاسمون را با آقای بشر دانش شروع کردیم. متدی که ایشون دارند با ما کار میکنند برای ماجالب هستش و با توجه به تمرین و تکرار جملاتی که انجام میدهند خیلی سریع به اون سطح مدنظر میشه رسید.در کل کیفیت کلاس های ایشون به نظر من قابل قبول و بالاست. باتشکر

2
0
ZeinabAyini ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

سلام دوستان. با اطمینان بهتون میگم که استاد بشر دانش نحوه ب تدریسشون به گونه ای هست که، حتما عاشق زبان خواهید شد، و اگر تا حالا زبان براتون بک هدف دست نیافتنی بوده، این بار به راحتی میتونید بهش دست پیدا کنید. شما فقط تا حالا کلاسای خوبی نرفتید. من بعد از کلاسم با استاد بشر دانش فهمیدم میشه زبان رو شرو کرد و ازش دست نکشید تا به نتیجه ی قابل قبول رسید. اینا همش با کلاس پویا و شیوه ی تدریس بسیار جذاب استاد برای من میسر شد. طوری که منی که به زبان به دید یک درس نگاه میکردم الان برام یک هدفه که باید تمومش کنم. خوشحالم ازینکه یه روزی استارت این کلاس رو زدم. و ادامه میدم تا آخرش. یه بارم آخر کار میام براتون کامنت میزارم که مطمئن بشید این کلاسو ازون کلاساییه که میشه ادامه دادش.

2
0
Mehran Firoozi ۱۴۰۲/۱۱/۲۵

درود، جناب بشار دانش بسیار فردی پر انرژی هستند که انرژی خودشون رو در حین تدریس به دانش آموز خودشون انتقال میدن که باعث میشه افراد مختلف در سنین و تایمای مختلف شبانه روز جذب کلاسشون بشه. از جهت دیگه با علم بالا و اشراف کامل بر زبان انگلیسی به راحتی مطالب رو انتقال میدن، این تجربه رو من ۲ ترمی که با ایشون گذروندم از ایشون دریافت کردم و امیدوارم در ادامه راه با کمک ایشون به اهداف خودم برسم. استاد ممنونم از این هستی🙏🏻🙂

3
0
Mina ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

سلام خدمت همه عزیزان و جناب دکتر استاد صبور و با اخلاقم.الان حدود ۹ ماه است که افتخار زبان آموزی در کنار دکتر رو‌دارم و اینجا لازم میدونم از خودم تعریف کنم چون روز به روز که میگذرد شاهد پیشرفت خودم هستم.جناب دکتر در کنار بنده هم به دختر سه ساله من هم از روش های لازم استفاده کردن و شاهد فهمیدن و صحبت کردن این بچه هستیم.بسیار خوشحال هستم که طی این چند ماه مسیر خود را ادامه دادم و امیدوارم به روزی هستم که با کمک دکتر به مدرک و نمره خوبه آیلتس برسم.

10
0
آزاده ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

سلام. من کلاس های متعددی با استادهای متفاوتی داشتم اما واقعا سبک آقای دکتر بشر دانش خیلی متفاوته. ایشون کلا بحثشون زبان نیست، با متدی که دارند دریچه جدیدی از آموزش زبان را برای فراگیران باز می کنند. در ابتدا بسیار استرس داشتم اما این استرس با گذشت 5 جلسه داره کمتر و کمتر شده و با سرعت و کیفیت بسیار بالا نسبت به گذشته دارم یاد میگیرم. سبک مصاحبه ایشون هم برای تعیین سطح هم در نوع خودش بسیار جالب هست استادی بسیار با شخصیت، پر انرژی، الهام بخش و با معلومات بسیار بالا در زمینه های فلسفه، روانشناسی و زبان انگلیسی هستند که با شور و نشاط و انرژی ، مشوق فراگیران برای یادگیری زبان انگلیسی هستند .

5
0
ونوسا ت ۱۴۰۲/۹/۲۹

درود با عشق واحترام،حدود یک ترم با ایشان گذراندم و موضوعی که برای من اهمیت داشت این بود بعضی شگردها یا تکنیک های خاص یادگیری زبان را متوجه شدم،ومطالب که ازآن تکنیک ها استفاده کردم در ذهنم ماندگار شد بطور خلاصه چنانچه ازنظر مالی مساعد هستید میتوانید روی ایشان حساب کنید و چیزایی که در ذهنتون هست را ازشون درخواست کنید تا به بهترین شکل براتون شرح دهند .بهترین منابع را بهتون معرفی می‌کنند.و مساله ای که خیلی برام حائز،اهمیت بود طرز،برخورد محترمانه ایشان بود و اینکه همیشه راس،ساعت مرتب،و تمیز با تیپ رسمی سرکلاس حاضربودند و بیشتر از،ساعت مقرر زمان می‌گذاشتند از،زحمات ایشان بی نهایت سپاسگزارم ایشان اولین استاد زبان من بودند پس جاداره با متن زیر تشکر کنم .چرا که انسان همواره اولین استادش را فراموش نمی‌کند. حریم سینه ام دایره ای است که اهمیتی ندارد با چه شعاعی رسم می‌شود، تو همیشه در مرکز آن ایستاده ای.بدرود

3
0
زینب آیینی ۱۴۰۲/۹/۳

مدتیست زبان آموز استاد بشر دانش هستم، به شدعت تدریسشون جذاب و کلاسشون منعطفه.خیلی خیلی از پیشرفتم راضیم. خود استاد بسیار خوش اخلاق ، با حوصله و مهربون هستن.

25
0
مرتضی ۱۴۰۲/۹/۱

با شخصیت، جنتلمن، باسواد و خیلی متخصص. کامنتارو خوندم دیدم هیچی نمونده من بگم. از اون سلام اول کلاسش تا خداحافظی خاص آخرش که شاگرداش میدونن منظورم چیه فقط میخوای به حرفاش گوش کنی. حرف میزنه یاد میگیری. و اینکه اگر عجله نداشتید بنظرم دو ترم هم منتظر باشید تایمشون خالیشه شک نکنید کار درست رو کردید.

9
0
شهلا ربانی ۱۴۰۲/۸/۲۸

سلام. پدر بنده ۷۱ سالشونه و فوق لیسانسشون رو قبل از انقلاب گرفتن ولی هنوز هم بدنبال یادگیری هستن مخصوصا زبان انگلیسی. ایشون در سه سال چندین استاد تغییر دادن که همگی از اساتید خیلی بنام بودند که اسم نمیبرم. اما به دلایلی با هیچ کدوم از اساتید پیشرفت نکردند و بعد از نهاااایتا یک الی دو ترم قطع همکاری صورت گرفت که باعث شده بود کلا ناامید بشن ازینکه بتونن انگلیسی رو ادامه بدن. تا اینکه یکی از بستگان که سوئد زندگی میکنند جناب دکتر رو معرفی کردن. الان اگر به هر دلیلی یک جلسه کلاس پدرم (که قبلا با اساتید دیگه همیشه دنبال کنسل کردن بودن) با ایشون کنسل بشه زمین و زمان بهم میریزه. چنان عاشق کلاساشونن که حتی عروسی خواهرم با درنظر گرفتن کلاسای زبان پدر برنامه ریزی شد که تداخل نداشته باشه. پیشرفت پدرم با جناب دکتر به حدی بوده که با این سنشون ماه دیگه آزمون ماک دارن و حتی برای آزمون آیلتس برنامه ریزی میکنن. این موضوع انگیزه ای شده برای جوونترهای خانواده که البته بابا از همه شون جلو زده 😄. دکتر نفستون گرم باشه که انقدر انگیزه بخش بودید و هستید...

1
0
پگاه آرام فر ۱۴۰۲/۷/۲۵

استاد بشر دانش یکی از بهترین اساتید زبانی هستند که تا به حال داشتم با دانش گرامری بالا و دایره لغات وسیع.من از کلاسای ایشون واقعا لذت میبرم.به امید نمره خوب در آزمون PTE

0
0
رمضانی ۱۴۰۲/۶/۲۴

اقای دکتر کاملا حرفه ای وبا متود های روز دنیا اموزش میدن

1
0
Narjess Jaber ۱۴۰۲/۶/۲۱

باسلام.آقای دکتر بشر دانش از نظر شیوه تدریس ، و تسلط به مطالب اخلاق،و لهجه بسیار عالی هستند و بنده خیلی خیلی راضی هستم. خیلی به آدم انگیزه می دهند و اعتماد بنفس رو تقویت می کنند،خیلی با حوصله هستند ،روش تدریس ایشون خاص است و نمونه.

13
0
شهریار جهانبازی ۱۴۰۲/۶/۱۸

سلام. خیلی شنیدم این جمله رو که متد تدریس فلان استاد متفاوته، اما ایشون انگار کلا بحثشون زبان نیست، یکاری میکنن که مغز آدم قفلش بازشه. توضیحش سخته. اما حقیقتا دیگه استرس ندارم و با سرعت باورنکردنی و کیفیت بسیار بالا نسبت به گذشته دارم یاد میگیرم. تو کامنتا قبلا خونده بودم مصاحبه شون خیلی مفیده، و یا اینکه ایشون خیلی روانشناس خوبی هستن و یا اینکه خیلی با سوادن، اما اینجا لازم میدونم علاوه بر اینها چند نکته رو از برداشت خودم عرض کنم. شخصیت فوق العاده کاریزماتیک و پر انرژی که ترکیبش با معلومات ایشون (نه فقط در زبان، بلکه فلسفه و روانشناسی و ...) شور و انگیزه ای به مراتب بیش ازپیش به بنده داده که در خیلی از جنبه های دیگه ی زندگی هم فوق العاده مفید بوده. بسیار دقیق و هدفمند عمل میکنن و شخصا با علاقه زیاد پیگیر انجام تکالیف متفاوتشون هستم و همیشه با اشتیاق منتظر جلسه بعدی کلاس هستم...

0
2
پرنيان عزبي ۱۴۰۲/۶/۵

استاد بشر دانش يكي از با اطلاعات ترين و بهترين استاد هايي عستن كه تا به حال داشتم واقعا افتخاري هست شركت كردن در كلاس هاي ايشون اين نظر رو بعد از چندين روز و شايد ماه گشتن دنبال استاد خوب و در آخر پيدا كردن استاد بشر دانش ميگم. واقعا استاد درجه يكي هستن و من خيلي خيلي كلاس هاي ايشون رو پيشنهاد ميكنم. اگر به استاد خيلي عالي ميخوايد استاد بشر دانش اولين انتخابتون بايد باشند. ممنون از استاد كه انقدر عالي هستن و ما رو به اين خوبي جلو ميبرند 😊

0
0
Sara kazemi ۱۴۰۲/۵/۳۰

سلام عرض میکنم خدمت استاد بشر دانش عزیز من نظرم رو بعد از ۷ ترم درباره کلاس های استاد عرض میکنم بنظرم نحوه اموزش در کلاس های استاد بسیار جذاب و دوست داشتنی هست. که این باعث میشه به زبان انگلیسی علاقه مند شد. من در ترم اول به شدت از یادگیری زبان انگلیسی میترسیدم اما بعد از جلسه اول متوجه شدم که راه درستی رو برای یادگیری انتخاب کردم و بعد از چند جلسه تونستم با این زبان ارتباط بگیرم. و مهمتر از همه، استاد با صبر و حوصله مطالب رو توضیح میدن و کلاس ها اصلا خسته کننده نیست. از استاد برای صبر و حوصله زیادشون تشکر میکنم.

3
0
Urassaya and Malai ۱۴۰۲/۵/۲۸

Hi guys. We are truly fortunate to have had the opportunity to learn from someone as knowledgeable and dedicated as him. His ability to explain complex concepts in a clear and concise manner has greatly .enhanced our understanding of the English language.This comment serves as a humble tribute to his remarkable teaching skills, as well as an introduction for others who may benefit from his expertise. We cannot thank you enough for the positive impact you have had on our language skills.

1
0
Gilda daissè ۱۴۰۲/۵/۲۸

I am writing this comment in English for our English language teacher. In our class, there are three students including myself. One student is from Italy, while the other two of us are from Thailand. We had limited time and many students from various universities introduced him to us. This man is not only a scholar, but also a true gentleman with extensive expertise in the fields of language education and psychology. The valuable tips he shared with us have made a remarkable impact on our learning journey.

5
1
دکتر مینو عطامنش ۱۴۰۲/۴/۲۵

سلام. ای کاش از ایشون به عنوان یک مدیر در سیستم کلان آموزشی بهره ببرند‌. اولین بار یکی از دوستانم از ایشون وقت مصاحبه گرفت، به دلایلی نمیتونست در ساعت مشخص شده با ایشون تماس بگیره و چون من هم دنبال تقویت زبانم بودم بجاشون مصاحبه رو شرکت کردم 🤭😅.(امیدوارم خودتون این کامنت رو نخونید دکتر). اگه فقط همون مصاحبه رو در نظر بگیرم باید بگم کلا دیدم به خیلی چیزها عوض شد، نه فقط زبان. الان هم در خدمتشونم و خیلی خوشحالم که اون اتفاق افتاد و فکر نمیکنم هیچ مسیر دیگه ای میتونست انقدر باعث تحول در من بشه. سپاس بیکران 💐

9
0
سالار دیرباز ۱۴۰۲/۳/۲۱

بنظرم ایشون قبل از اینکه یک استاد برجسته بین المللی باشند یک روانشناس بی نظیرند. البته من هم شاگرد ایشون در زبان بودم و هستم و هم افتخار شاگردیشون در دوره ی «فیزیک کوانتوم و فلسفه» شون رو داشتم. متخصص و با سواد، دقیق و وقت شناس، پر از انرژی و انگیزه و البته که فروتن و درخت هرچه بارش بیش افتاده تر. هیچ وقت برای شروع هیچ کلاسی اینطور لحظه شماری نمیکردم. به همه ی عزیزان قویاااا توصیه میکنم مصاحبه ای که توسط خودشون انجام میشه رو از دست ندن. تا اونجا که میدونم حتی اگر تایم خالی برای کلاس نداشته باشند وقت مصاحبه میدن حالا یکی دوروز بالا پایین، اما بسیار بیش از یک مصاحبه ارزش داره و خیلی مطالب دستگیرتون میشه و قطعااااا در انتخابتون تاثیر میذاره، قطعاااا. افتخارید استاد، افتخار

0
0
Erfan emadi ۱۴۰۲/۳/۱۶

بهترین دوره زبانی هست که تا حالا شرکت کردم

0
0
سارا منتظر ۱۴۰۲/۳/۱۰

با سلام و احترام سالها ست مسیر زبان آموزی رو دنبال می کنم یک مسیر خسته کننده و شاید دلهره آور. با دکتر دانش این مسیر برایم ساده و جذاب شد. به نظرم روش ایشان تلاش چندین ساله ی من رو به نتیجه می رسونه. امیدوارم مدرسین دبیرستان و دانشگاه با رویکرد ایشان آشنا بشن تا بقیه عزیزان حداقل از سنین پایین بتوانند خوب انگلیسی صحبت کنند و کاربرد لغات رو به ویژه فرا بگیرند. استاد دانش قطعا یکی از بهترینها هستند. موفق باشید

0
0
مینا فعال ۱۴۰۲/۳/۱۰

سلام عرض میکنم خدمت آقای دکتر،بنده به تازگی با استاد عزیزم آشنا شدم جلسه اول پر از استرس بودم که چطور کلاس شروع میشه و چطور به پایان میرسد ولی چند دقیقه ایی نگذشت که استرس دور شد از بنده که این توانمندی استاد رو نشان میداد که با منه مبتدی چطور کار بشه،واقعا توی سه جلسه فکر نمیکردم بتوانم حتی چند جمله کنار هم قرار بدهم واقعا تغییر رو توی خودم به این زودی دارم میبینم هر چند توقع نداشتم البته بنده تعریف جناب دکتر رو زیاد شنیده بودم ولی خوب خودم این رو دیدم و مطمئنم که در کنار ایشون به نتیجه دلخواه خودم باید برسم انقدر با روحیه و راحت زبان رو آموزش میدن و از یه چیزهایی که شاید هیچکدوم ما فکرمون در ابتدا برای آموزش زبان نره استفاده کردن و بنده رو توی چالش گذاشتن که بیشتر به اطرافم دقت کنم و بتوانم به انگلیسی بیان کنم.واقعا ممنونم از ایشون که در ابتدا استرس رو از من دور کردن و با روحیه شاد و توان بالایی که در آموزش دارن بنده بنده لحظه شماری میکنم تا جلسه بعدی زودتر برسه و توی فضای کلاس قرار بگیرم.امیدوارم همیشه سلامت و پایدار باشن🙏

1
0
fatemeh ۱۴۰۲/۲/۷

سلام استاد ، از تدریس عالی و صبر حوصله ی شما در کلاس. ممنونم. من به تازگی با ٱقای دکتر ٱشنا شدم. با توجه به اینکه سالها اساتید متعددی را تجربه کردم و البته همچنان در نقطه ی صفر قرار دارم، از ٱشنایی با ایشون بسیار خوشحالم ، متد و نحوه تدریس استاد و خیلی دوست دارم ، تو کلاس اصلا نگران چیزهایی که نمیدونم ،نیستم . هر چند اینقدر استاد توی کلاس تشویق میکنند ، که انگیز م برای ادامه و یادگیری بیشتر شده . و برخلاف اساتید بزرگوار دیگه، به تنها چیزی که استاد توی کلاس توجه ندارند، زمان هست و تا زمانی که درس تمام نشه به تدریس ادامه میدن. من واقعا شرمنده میشم . بر خلاف همه عمر که از زبان و کلاس زبان فراری بودم، الان مشتاق شروع کلاس هستم . امیدوارم مثل همیشه در اوج باشند و بدرخشند . 🥰

1
0
محسن خسروشاهی ۱۴۰۲/۲/۶

بسیار استاد با انگیزه حرفه ای و دقیق بسیار عالی هستن و متخصص

1
0
Shadi ۱۴۰۲/۱/۵

من و برادرم با استاد بشردانش کلاس برداشتیم و بسیار راضی هستیم ، کلاس ها بسیار فان و جالب هست و تکنیک تدریس استاد باعث میشه خیلی راحت تر مطالب رو درک کنیم و یاد بگیریم .

2
0
Paniiz ۱۴۰۲/۱/۴

Hey! I absolutely enjoy your classes and appreciate it. Mr. Danesh, you're the best in English. Nice to have you in this country and I'm . proud of you. Best wishes

0
0
علیرضا سعیدنیا ۱۴۰۲/۱/۲

درود بر همگی استاد عزیز اقای بشر دانش بسیار استاد وقت شناس و دلسوز هستند بنده دو سه جلسه کلاس رفتم تا الان پیشرفت رو قطعا خودم حس کردم در هر جلسه امید وارم همیشه سالم و موفق باشند بی شک جزو بهترین هستند

2
0
امیر حسین اسدی ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

جناب دکتر بشر دانش بی شک بهترین مدرس برای یادگیری و ارتقاء بنده هستند، فکر می کنم طی همین مدت کمی که با ایشون کلاس های خودم رو شروع کردم بشترین پیشرفت رو داشتم، و فکر می کنم رمز موفقیت بنده متدهای جدید ایشان در آموزش بوده. واقعا ازشون ممنونم

0
0
فرزاد هاشمی پور ۱۴۰۱/۱۲/۹

استاد بشر دانش بسیار منظم و وقت شناس هستند و معمولا بیشتر از تایم کلاس برای یادگیری زمان میذارن،همچنین آموزش های استاد بقدری با کیفیت هست که با گذشت هر جلسه پیشرفت رو میشه احساس کرد و با توجه به پیگیری های استاد و متد تدریس منحصربفرد (PLIRS) به محض شروع آموزش متوجه بهبود مهارت های زبان میشین توصیه میکنم تعیین سطح رو انجام بدین قطعا روی انتخاب شما تاثیرگذاره

2
0
مهرداد هاشمی پور ۱۴۰۱/۱۲/۶

استاد عزیز آقای بشردانش، ممنون برای تدریس و متد فوق العاده‌تون. خواستم تشکر کنم از دلسوزی شما در تدریس زبان و همیشه وقت بیشتری اختصاص دادین برای تدریس. نکته ای که برای من جالب بود، تسلط کامل و آموزش دادن با سبک و متد جالب خودتون. من به وضوح پیشرفت خودم رو مشاهده کردم و تمایل دارم همچنان آموزش زبان رو ادامه بدم در کنار شما. دوستانی هم که دنبال یه استاد حرفه ای و مسلط هستند، پیشنهاد میکنم حتما از علم و دانش آقای دکتر بشردانش استفاده کنند.

0
0
سارا کاظمی ۱۴۰۱/۱۲/۳

آقای دکتر بشر دانش یکی از بهترین اساتید زبان هستند سبک تدریس ایشون با اساتید دیگر متفاوت است . من سطح زبان ضعیفی داشتم و راه های زیادی رو برای یادگیری این زبان امتحان کردم که نتیجه ای نگرفتم و از زبان انگلیسی توی ذهنم یه کوه ساخته بودم ،اما بعد از چند جلسه کلاس با آقای دکتر متوجه شدم که واقعا اشتباه میکردم وحس میکنم الان توی مسیر درستی هستم.

0
0
Rezvan Alvandi ۱۴۰۱/۱۲/۳

Dr. Bashardansh is excellent in teaching English and always worried about students if their meeting or in person classes was not the enough efficient for their students and by his particular ways in the shortest time level up students. Tank you Dr. Mr Bashardanesh

0
0
Rezvan Alvandi ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

اقای دکتر بشر دوست یکی از بهترین اساتید زبانی بودند که تا به حال داشتم سبک ایشون در اموزش زبان متفاوت با بقیه بوده که تا به حال داشتم. علاوه بر اون خیلی راحت با شرایط دانش اموزان زبان کنار میان معمولا در اخر هر جلسه نظر دانشجو رو در مورد کلاس میپرسند تا اگه لازم دیدند تغییرات لازم رو در نحوه برگزاری و روش تدریس زبان برای رسیذن به بهترین نتیجه بدن و مهمترین فاکتوری که من دیدم اجبار دانشجو ها در برگزاری ازمون ماک هست که تاثیر زیادی هم برای ازمون اصلی و هم در ارزیابی های ایشون داره

1
0
حسام ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

سلام من سطح متوسط هستم و فقط میخوام اسپیکینگم رو قوی کنم که تو محیط کم نیارم. ۴ ماه فرصت دارم آزمون هم نمیخوام بدم. خواستم بپرسم تو این فرصت امکانش هست؟

درود در صورت بهرمند بودن از برنامه ای مدون و دقیق و در نظر گرفتن شرایط ذکر شده (برقراری ارتباط کلامی و شنیداری در محیط و عدم نیاز به شرکت در آزمون)، چهار ماه زمانی مناسب جهت ارتقاء و پیشرفت شما میباشد.

2
0
محدثه صارمی ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

جناب دکتر سلام قبل از هر چیزی قلبا ممنونم برای همه چی. در آخرین جلسه ی دوره ای که بنده و دکتر زیوری آنلاین خدمتتون بودیم فرمودید بعد از این که پاسخ آزمون ماک اومد و نمره مدنظر شما رو گرفتیم دوره ویژه پلیرز رو میتونیم شروع کنیم. خواستم هم تشکر کنم هم اینکه بگم کارنامه ها رو هفته ی پیش ارسال کردیم براتون. چی دستور میفرمایید؟

1
0
سحر کاظمیان ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

استاد عزیز سلام. بنده سحر هستم اگر خاطرتون باشه. خیلی برام زحمت کشیدید، از طرف خودم و پدر مادرم ازتون ممنونم. اسپیکینگ 6.5 در اولین آزمونم کسب کردم. فقط زحمات شما بود...

1
1
علی نوری ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

دکتر دانش عزیز درود بر شما. فقط خواستم از این طریق ازتون تشکر کنم. از دلسوزی، زمان اکسترا ای که گذاشتین و پیگیریتون، حتی ساعتی قبل از امتحان که عملا باعث شد با آمادگی کامل سر امتحان حاضرشم و مهمتر از همه سواد حضرتعالی نه تنها در زبان بلکه در نحوه انتقال مطالب. ممنونتم

سلامت باشید، ثمره تلاش و زحمات خودتون بود

0
0
نوید آقایی ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

خیلی ممنون

3
0
نرگس رجبی ۱۴۰۱/۹/۲۳

من میخوام زیان رو فشرده یاد بگیرم چون باید یا یه استاد خارجی یه دوره رو بگذرونم و رشته ام روانشناسی هست میشه مشورت به من بدین ممنون شماره ای که برای چت در واتساپ گذاشتین ارور میده و میگه موجود نیست

درود میتوانید باشماره 09121930083 تماس تلفنی برقرار کنید و یا پیام ارسال کنید. همچنین میتوانید به تلگرام 00393664169384 پیام ارسال بفرمایید. راههای ارتباطی دیگر: m.bashardanesh@gmail.com m_bashardanesh@yahoo.com

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی