ارتباط مستقیم با 30679 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی قیمت تدریس خصوصی کارشناسی ارشد

قیمت تدریس خصوصی کارشناسی ارشد

قیمت تدریس خصوصی کارشناسی ارشد

در این مقاله در رابطه با قیمت تدریس خصوصی کارشناسی ارشد، نرخ کلاس های مقطع ارشد توسط اساتید مجرب و همچنین هزینه تدریس خصوصی کنکور ارشد و دروسی مانند ریاضی، آمار و .... برای مقطع ارشد توضیح داده می شود.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی کنکور ارشد فعالیت دارند و همچنین نرخ درخواستی هر استاد برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس، بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور ارشد کلیک کنید. مطالعه مقاله قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ساعتی هم مفید است.

قبل از اینکه در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی ارشد و عوامل موثر بر آن توضیح داده شود، تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید برای کلاس ارشد در ادامه ارائه می گردد. به موارد زیر دقت فرمائید.




تدریس خصوصی دروس کنکور ارشد و دکتری مشاوره

تدریس دروس کنکور ارشد و دکتری مشاوره، تدریس خصوصی آمار و روش تحقیق ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، آموزش مقاله نویسی. راهنمایی و ویرایش مقالات و تنظیم فرمت مقالات جهت چاپ در مجلات. آموزش پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی.، انجام تجزیه و تحلیل فصل چهارم پایان نامه با نرم افزارهای SPSS, lisrel, Amos, Maxqda، دارای مدرک دکترای مشاوره از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران . پژوهشگر برتر سال 1398. دارای مدارک بین المللی از کشور اتریش تحت نظارت شرکت IBM .

هزینه تدریس: 100000 تومان

تدریس خصوصی کلیه دروس مهندسی برق قدرت در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا

اینجانب دکتر عباسی، دارای مدرک دکترا مهندسی برق قدرت مشترک دانشگاه رازی و دانشگاه باری ایتالیا دارای سابقه 12 سال تدریس در هنرستان، فنی و حرفه ای و دانشگاه های مختلف از قبیل دانشگاه رازی، صنعتی کرمانشاه، آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و خرم آباد می باشم. علاقمند به انتقال اطلاعات و دانش تخصصی خود به دانشجویان و مهندسین رشته برق می باشم. با آرزوی موفقیت


حتما بخوانید: بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

هزینه تدریس: 100 تا 150 هزار تومان برای 60 دقیقه

تدریس دروس بین الملل عمومی، بین الملل خصوصی برای آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

با سلام و عرض ادب. اینجانب دانشجوی دکتری حقوق بین الملل دانشگاه تهران هستم. تدریس دروس حقوق بین الملل عمومی و بین الملل خصوصی را برای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری را برعهده می گیرم. محدوده تدریس هم انقلاب، بلوار کشاورز، هفت تیر، امیرآباد، ولنجک و درکه است. لطفا در صورت تمایل ایمیل بفرستید. با تشکر.

نرخ تدریس: ساعتی 120 هزار تومان

تدریس زبان کنکور- کارشناسی ارشد و دکتری

تدریس زبان کنکور تمامی مقاطع به صورت خصوصی و به صورت از راه دور، در صورت توافق تدریس به صورت تضمینی انجام می شود

هزینه تدریس: 1000000 ریال


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی

توضیحات بیشتر در رابطه با قیمت تدریس خصوصی کارشناسی ارشد

همانطور که در آگهی های ثبت شده توسط اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است، نرخ کلاس های خصوصی ارشد برای هر ساعت تدریس از 100 تا 150 هزار تومان متغیر است. یعنی اگر یک جلسه را 90 دقیه در نظر بگیریم می توان گفت که نرخ هر جلسه تدریس از 150 تا 220 هزار تومان تغییر می کند. البته قیمت های ارائه شده در بالا مربوط به سال 98 و 99 است و در زمان های دیگر ممکن است متفاوت باشد. بهترین راهکار این است که به صورت مقابل عمل کنید: بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید تا وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس شوید. در مرحله بعد، در بخش تدریس خصوصی اسم درس مورد نظر خودتان را در بخش جستجو وارد کنید تا لیست مدرسین و اساتید آن درس را ببینید (مثلا اگر برای درس آمار در مقطع ارشد در جستجوی استاد هستید، در بخش جستجو کلمه آمار و یا عبارت آمار ارشد را وارد نمائید). در مرحله بعد لیست مدرسین، رزومه کاری ایشان و نرخ درخواستی هر استاد به شما نشان داده خواهد شد و می توانید در رابطه با هزینه کلاس های ارشد اطلاعات خوبی را بدست بیاورید. خوبی و مزیت این روش این است که همواره قیمت های جدید و به روز شده را می بینید. در هر صورت، برای هر درسی در مقطع ارشد و یا هر مقطع دیگری می توانید در همین سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید و نرخ درخواستی ایشان برای هر جلسه و یا هر ساعت کلاس خصوصی را ببینید.

مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی و مشاهده فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.

هزینه کلاس های تدریس خصوصی کارشناسی ارشد به عوامل زیر بستگی دارد:

1- تعداد جلسات: اگر برای یادگیری دروس ارشد و یا برای موفقیت در کنکور ارشد به تعداد جلسات بالایی نیاز دارید اساتید معمولا برای تعداد جلسه بالا تخفیف در نظر می گیرند. بنابراین می توانید از ایشان تقاضای تخفیف کنید. اگر می خواهید به عنوان مثال در کنکور ارشد مهندسی مکانیک رتبه خوبی کسب کنید بهتر است با استادی که خود ایشان در کنکور ارشد رتبه خوبی کسب کرده اند تمام درس ها را هماهنگ کنید. به این ترتیب تعداد جلسات بیشتر شده و می توانید تقاضای تخفیف کنید.

2- خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس ها: هزینه کلاس های خصوصی ارشد به خصوصی یا نیمه خصوصی بودن کلاس هم بستگی دارد. به عنوان مثال اگر یک استاد برای دروس ارشد هر جلسه 200 هزار تومان را در نظر داشته باشد برای کلاس نیمه خصوصی احتمالا با جلسه ای 240 هزار تومان موافقت می کند و هر نفر 120 هزار تومان پرداخت خواهید کرد (در کلاس دو نفره). در این حالت 40 درصد ارزانتر کلاس را هماهنگ کرده اید و در 10 جلسه 800 هزار تومان به نفع شما خواهد بود.

3- سابقه تدریس استاد خصوصی: اساتیدی که مجرب هستند و در زمینه تدریس خصوصی دروس ارشد سابقه کاری بالایی دارند معمولا برای هر جلسه هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. البته واضح است که داشتن کلاس با چنین اساتیدی ضریب اطمینان بالاتری هم دارد. اگر برای موفقیت در کنکور ارشد قصد دارید از کلاس خصوصی استفاده کنید قویا توصیه می شود با استادی کلاس داشته باشید که مستند به شما نشان دهند در کنکور رتبه بهتری به نسبت آنچه مد نظر شما است کسب نموده اند. در این حالت اگر هزینه کلاس ها کمی بالاتر هم باشد ارزشش را دارد.

4- سایر پارامترها: نرخ کلاس های خصوصی ارشد به عوامل و پارامترهای دیگری هم بستگی دارد. هزینه کلاس به درس تدریسی هم بستگی دارد. به عنوان مثال نرخ کلاس تدریس خصوصی آمار و کاربرد آن در مدیریت ممکن است با قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی رشته کامپیوتر مقطع ارشد متفاوت باشد. کنکوری و یا غیرکنکوری بودن کلاس هم بر هزینه کلاس تاثیر می گذارد. نکته دیگر اینکه اگر کلاس های ارشد به صورت آنلاین برگزار شود هزینه آن به نسبت کلاس حضوری کمتر خواهد بود.

مطالعه کنید:
نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image