ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی بهاره مختاری (مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی با 15 سال سابقه)
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی آیلتس، تافل، دولینگو و GMAT توسط مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی

تدریس خصوصی آیلتس، تافل، دولینگو و GMAT توسط مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی

تدریس خصوصی آزمون های آیلتس، تافل و دولینگو و جی مت؛ توسط مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی مانند Languageline Solutions و TP. پنج سال سابقه تدریس و ترجمه خارج از کشور و در موسسه های زبان خارجی بین المللی.
روش تدریس مدرس، تلاش برای رساندن زبان آموز با سرعت و بازدهی بالا برای کسب نمره مورد نظر در آزمون میباشد. بسته به سطح زبان شما کتاب و جزوه معرفی خواهد شد. تمامی آزمونهای ESL در صورت بدست آوردن دانش کافی پایه و مهارتهای مواجهه با انواع تستها، بسیار آسان و اخذ نمره دلخواه شما در صورت اراده و تلاش دو طرفه مدرس-زبان آموز، به سادگی امکانپذیر است. هیچ هدفی، غیر ممکن نیست و هیچ تلاشی بی پاسخ نخواهد ماند.
در طول دوره بعد از اطمینان مدرس از حصول سطح دانش لازم برای آزمون توسط زبان آموز؛ هر مهارت با توجه به ازمونهای پیشین و نمونه سوالات احتمالی در ازمونهای پیش رو، به صورت کامل و روان، تمرین می شوند.
💯 تضمين پيشرفت تمامى مهارتهاى چهارگانه زبان با افزايش حداقل يك تا دو نمره در هر مهارت💯
در صورت تمایل و برای بالا رفتن اعتماد بنفس زبان آموز، امکان ترتیب و تمرین اسپیکینگ با native speaker وجود دارد.
اگه میخوای بصورت خود آموز برای تست آماده بشی و به هر دلیلی، نمیخوای برای کلاس خصوصی هزینه کنی، میتونی طی یک جلسه، تعیین سطح بشی تا بهت بگم باید از چه کتاب و جزوه ای استفاده کنی تا بهترین نتیجه رو بگیری!
در صورت تماس و عدم پاسخگویی لطفا از طریق پیامرسان تلگرام و یا از طریق پیامک در ارتباط باشید. کلاسهای حضوری با هماهنگی قبلی ساعات خالی مدرس، در شهر اصفهان برگزار میگردد.


کلمات کلیدی : رایتینگ، Writing، اسپیکینگ، Speaking, آیلتس، IELTS, ریدینگ، Reading, لیسنینگ، Listening, و تافل، TOEFL, زبان ارشد و دکتری، انگلیسی مصاحبه، انگلیسی کنکور، منحصرا زبان، مکالمه , زبانشناسی، آواشناسی، انگلیسی تجاری، گرامر، خصوصی، آنلاین، EPT, دولینگو، تضمينى، Duolingo, ،MSRT، TOLIMO، تولیمو، تدریس به صورت مجازی و آنلاین برای تهران، کرج، تبریز و سایر شهرهای ایران با بهترین کیفیت و تضمینی، زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی در منزل، استاد و مدرس آیلتس خوب تضمینی، آموزش فشرده زبان انگلیسی، تدریس خصوصی منزل شما، به صورت آنلاین، مجازی و اینترنتی، استاد، مدرس، دبیر، معلم، کلاس، آموزش، تضمینی، البرز، دانشگاهی، زبان عمومی 1 و 2، دبیرستان، متوسطه اول و دوم، استاد مجرب، فشرده، تدریس خصوصی زبان برای مهاجرت، دانشجویی

بهاره مختاری (مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی با 15 سال سابقه)
رشته تحصیلی: شیمی
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه اصفهان
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: اصفهان و کل ایران
هزینه تدریس: به زبان آموزان كوشا و سطوح زبان بالا تخفيف تعلق ميگيرد.
سابقه کار: ۱۵ سال
خوب است بدانید:
بهاره مختاری (مدرس و مترجم رسمی شرکت های بزرگ بین المللی با 15 سال سابقه)، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 386 بازدید داشته است.
09370527434
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۸
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
بازدید: 387
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
1
0
علی تهرانی ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

با درود من مدتی نزد این استاد آموزش دیدم و بسرعت نتایج مورد نظرم تأمین شد ایشان مدرسی مجرب و دارای سوابق درخشانی هستند روابط کلاسیک بین زبان آموز و استاد باعث پیشترفت کار در زمان محدود شده و آموزش به نتایج تعجب آوری میرسد نحوه آشنایی من با ایشان از جانب زبان آموزان ایشان بوده است

1
0
Parvaneh ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

من با ایشون ده جلسه کلاس آنلاین داشتم برای تقویت مهارت ریدینگ ورایتنگ تسلط شون روی مطالب عاالیه و با صبر و برخورد خوبشون و روش تدریس خاصشون اعتماد به نفس منو بالا بردن امیدوارم در آزمون پیش رو نتیجه بسیار خوبی بگیرم تشکر می کنم خانم مختاری عزیز

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی