ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله دروس دانشگاهی بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

در این مقاله در رابطه با بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی توضیح داده می شود. اگر می خواهید در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی اطلاعات خوبی بدست آورید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نرخ و قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


بهترین قیمت تدریس خصوصی دانشگاهی


برای بسیاری از رشته های فنی و مهندسی در مقطع دانشگاه یادگیری دروس کار راحتی نیست. بسیاری از دروس دانشگاهی برای یادگیری به پایه قوی ای نیاز دارند. دانشجویانی که به عنوان مثال در ریاضی و فیزیک پایه قوی ای ندارند ممکن است در یادگیری دروس دانشگاهی هم کمی مشکل داشته باشند.


در چنین مواردی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می تواند مفید باشد. تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مانند ریاضی و فیزیک دانشگاه و یا دروسی مانند استاتیک و مقاومت مصالح، مکانیک خاک، مدار و الکترونیک و .... به نسبت دروس مقطع ابتدایی و متوسطه کار سخت تری است و به سطح بالای سواد استاد نیاز دارد.


در نتیجه هزینه و قیمت کلاس های خصوصی دانشگاهی ممکن است به نسبت کلاس های خصوصی سایر مقاطع بالاتر باشد. البته باز هم با مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را برای خودتان هماهنگ نمائید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه قیمت تدریس خصوصی دروس دانشگاهی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی را بخوانید و برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.


عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی دانشگاهی


مانند هر مقطع دیگری، در مقطع دانشگاه هم قیمت کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اساتیدی که از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. به هر حال اینکه شما استادی را در کنار خودتان داشته باشید که خود ایشان از یک دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشند هم می تواند بسیار مفید باشد و بسیاری از افراد حاضر هستند نرخ بالاتری را برای داشتن کلاس با چنین اساتیدی پرداخت نمایند.


قیمت کلاس های خصوصی دانشگاهی به موارد دیگری همچون تعداد جلسات کلاس های تدریس خصوصی، زمان برگزاری کلاس ها، درسی که قرار است تدریس شود و اینکه مقطع درس تدریسی کارشناسی، ارشد و یا دکتری است و .... بستگی دارد. وقتی برای یک درس تعداد جلسات بالایی نیاز باشد معمولا اساتید به ازای هر جلسه تخفیف خواهند داد. اگر مثلا در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق می خوانید می توانید همه ی درس هایی که کلاس لازم دارند را با یک استاد که خود ایشان هم مهندسی برق خوانده است هماهنگ نمائید و به این ترتیب با افزایش تعداد جلسات می توانید به ازای هر جلسه درخواست تخفیف نمائید. حتی برای تسلط بر زبان عمومی 1 و 2 دانشگاه می توانید یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و برتر را در کنار خودتان داشته باشید.


مطالعه مقاله بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هم مفید است.


تدریس خصوصی دانشگاهی اوایل ترم بهتر است


نکته دیگر اینکه سعی کنید حتما اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی برای یادگیری دروس دانشگاهی استفاده کنید هم برای اطمینان از نتیجه گرفتن خودتان و هم برای اینکه با قیمت مناسب تری بتوانید کلاس ها را هماهنگ نمائید، از همان اوایل ترم با یک استاد خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید. اوایل ترم اساتید خوب وقت آزاد بیشتری دارند و با نرخ مناسب تری کلاس های خصوصی دانشگاهی را برای شما برگزار خواهند کرد.


در ضمن دروس مقطع دانشگاهی برای یادگیری به زمان نیاز دارند و اگر این دروس را به ایام امتحانات موکول کنید نه تنها پیدا کردن یک استاد خوب با قیمت مناسب برای شما سخت خواهد شد بلکه احتمال خوب نتیجه گرفتن شما هم پایین خواهد آمد. بنابراین زمان هماهنگ کردن کلاس ها هم روی قیمت کلاس های دانشگاه تاثیر دارد. همان استاد اگر اوایل ترم برای هر جلسه قیمت 600 هزار تومان را به شما بگوید ممکن است در ایام امتحانات برای هر جلسه هزینه 900 هزار تومان را درخواست نماید. می توانید با یکی از همکلاسی های خودتان در کلاس ها شرکت کنید و هزینه کلاس ها را دو نفره پرداخت نمائید.


مطالعه مقاله نرخ، قیمت و هزینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی را هم پیشنهاد می کنیم.


استفاده از جزوه اصلی در کلاس خصوصی مفید است


در مقطع دانشگاه چون برای هر درس معمولا منابع و مراجع مختلف و متعددی معرفی می شود، بهتر است در کلاس های اصلی خودتان در دانشگاه حضور داشته باشید و جزوه یادداشت کنید. در ضمن، در کلاس های تدریس خصوصی هم از همان جزوه اصلی که در کلاس های اصلی خودتان یادداشت کرده اید استفاده نمائید. توجه کنید که با درس خواندن خودتان در بازه زمانی بین کلاس ها بازدهی کلاس ها هم بیشتر شده و تعداد جلسات کمتری را لازم خواهید داشت. در نتیجه به لحاظ هزینه کلاس ها هم به نفع شما خواهد بود.


عبارت های کلیدی: بهترین قیمت کلاس های تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، نرخ و قیمت جلسات تدریس خصوصی در مقطع دانشگاه با نرخ ارزان و تخفیف مناسب، هزینه کلاس خصوصی دانشگاهی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 669 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image