ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی

در این مقاله 20 روش خوب و با بازدهی بالا برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی و پول ساختن بیشتر از کار تدریس توضیح داده شده و مقالات خوبی هم در این زمینه معرفی خواهد شد. برای قرار گرفتن در لیست مدرسین پردرآمد ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

1- دروسی را تدریس کنید که متقاضیان بیشتری برای کلاس خصوصی دارد. با انتخاب دروس پرمتقاضی شاگردهای بیشتری هم جذب خواهید کرد.

2- روی افزایش کیفیت کلاس های خودتان تمرکز کنید. وقتی شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند و راضی باشند موفقیت شما حتمی است.

3- هر ترم اهداف مالی ای برای خودتان مشخص کنید. هر ترم به نسبت ترم های قبل حدود 30 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید.

4- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

5- تبلیغ خودتان را در همین سایت ایران مدرس ویژه کنید. اساتید و مدرسین ویژه بیشتر دیده شده و شانس جذب شاگرد بالاتری دارند.

مطالعه کنید:
چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم


6- روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. مطالعه مقاله 12 راهکار و روش عملی و موثر برای افزایش تعداد شاگردها در کار تدریس خصوصی در این زمینه می تواند مفید باشد.

7- روی دروس محدودی متمرکز شوید و برای آن درس ها بهترین باشید. اساتیدی که دروس محدودی را تدریس می کنند تسلط بیشتری دارند و موفق تر هم هستند.

8- با عشق و علاقه تدریس کنید. اگر به کار تدریس خصوصی علاقه داشته باشید به سرعت در این کار پیشرفت می کنید.

9- از بین دروس پرمتقاضی روی تدریس دروسی متمرکز کنید که خودتان از یادگیری و تدریس آن دروس لذت می برید. به این ترتیب بسیار موفق خواهید شد.

10- جلسه اول کلاس های تدریس خصوصی را عالی برگزار نمائید. برای اینکه کلاس های شما ادامه پیدا کند بسیار خوب است که در جلسه اول خیلی عالی تدریس کنید.

حتما بخوانید:
10 ویژگی بهترین معلم های تدریس خصوصی با درآمد بالا

11- برای هر شاگردی که دارید روندی را در نظر بگیرید که مختص ایشان باشد و در عین حال بازدهی بالایی داشته باشد. کلاس را متناسب با سطح سواد شاگرد برگزار کنید.

12- قیمت کلاس های تدریس خصوصی را مناسب انتخاب نمائید. قیمت را خیلی پایین در نظر نگیرید تا درآمد شما بتواند روند صعودی داشته باشد.

13- باور کنید که از کار تدریس خصوصی می توانید به درآمدهای بالا برسید. به هر میزان عالی تر عمل کنید و جایگزینی شما سخت تر باشد درآمد شما بالاتر خواهد رفت.

14- اگر به تدریس در زمینه کنکور و دروس کنکوری علاقه دارید می توانید در این زمینه به درآمد بالا برسید. درآمد مدرسین معروف کنکور بسیار زیاد است.

15- در اینترنت و همین سایت ایران مدرس و شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. به هر میزان بیشتر شناخته شوید درامد بیشتری خواهید داشت.

پیشنهاد می کنیم مقاله
10 نباید برای موفق شدن در کار تدریس خصوصی را بخوانید.

16- باز هم پیشنهاد می شود روی یک درس پرمتقاضی که به آن علاقه دارید متمرکز شوید و نفر اول ایران شوید. مثلا بهترین معلم ریاضی باشید. درآمد شما رویایی خواهد شد.

17- حامی و پشتیبان شاگردهای خودتان باشید. میزان موفقیت و درآمد شما ارتباط مستقیم دارد با میزان موفقیت و نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید.

18- کار اضافه انجام دهید. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید. نمونه سوال امتحانی به آنها بدهید و هر کاری که بلد هستید برای موفق شدن شاگردهای خودتان انجام دهید.

19- همواره در حال یادگیری باشید. با افزایش کیفیت کلاس های خودتان می توانید به تدریج قیمت کلاس ها را هم بالا ببرید و درآمد بیشتری بدست آورید.

20- اگر در ابتدای کار تعداد شاگردهای زیادی نداشتید نا امید نشوید و مداومت به خرج دهید. به مرور زمان و با در نظر گرفتن نکات گفته شده در بالا به درآمدهای بالا خواهید رسید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 896 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image