ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم

چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم

چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با نحوه پولدار شدن از طریق فعالیت در زمینه تدریس خصوصی توضیح داده می شود. اگر می خواهید یک معلم پولدار و ثروتمند باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نحوه خوب پول در آوردن از تدریس خصوصی


نحوه پولدار شدن با تدریس خصوصی


در همین سایت ایران مدرس تعداد زیادی مقاله در زمینه نحوه کسب درآمد از تدریس خصوصی، بازارکار تدریس خصوصی و چگونگی پول در آوردن از تدریس خصوصی ارائه شده است. در همین مقالات تعدادی از مقالات مرتبط هم معرفی می شود و در عین حال توضیحات کاملی هم ارائه خواهد شد. نکته بسیار مهمی را شاید در بسیاری از کتاب هایی که در زمینه موفقیت مالی هستند مطالعه کرده باشید و آن هم این است که هیچ کس با کار کردن برای دیگران ثروتمند و پولدار نخواهد شد. بنابراین از همین الان در نظر داشته باشید که اگر می خواهید با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، شیمی، فیزیک، عربی، زیست و یا هر درس دیگری پولدار شوید، باید برای خودتان کار کنید و به صورت مستقل و بدون واسطه شاگرد جذب نمائید.


به صورت مستقل تدریس کنید و شاگرد جذب نمائید


اگر می خواهید با تدریس خصوصی فقط پولی برای خرج و مخارج روزانه بدست آورید می توانید با آموزشگاهها همکاری کنید و این روند جذب شاگرد واسطه ای را ادامه دهید. البته باز هم باید بدانیم تعریف شما از پولدار شدن چیست؟ با کار کردن برای آموزشگاهها می توانید مقداری پس انداز هم داشته باشید ولی اگر به فکر درآمدهای بالا هستید باید مستقل کار کنید. اما برای اینکه بتوانید به درآمدهای بسیار خوبی از تدریس خصوصی برسید نباید خیلی عجله کنید و یک روند تکاملی را باید طی نمائید. اگر در شروع کار هستید، برای کسب تجربه همکاری با آموزشگاهها شاید بهترین گزینه باشد.


پیشنهاد می شود مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.


همانطور که گفته شد، پولدار شدن از طریق تدریس خصوصی کاملا ممکن است و می توانید به درآمدهای خوب برسید اما باید روند تکامل را طی کنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی تجربه ای ندارید با آموزشگاهها و موسساتی تماس بگیرید و از طریق آنها شاگرد جذب نمائید. در این حالت پول زیادی بدست نخواهید آورد ولی با روند کار آشنا خواهید شد. به هر حال تدریس خصوصی هم مانند هر کار دیگری شرایط و ویژگی های خودش را دارد و تا زمانی که عملا وارد این کار نشوید نمی توانید تجربه کسب کنید و چگونگی کسب درآمد را یاد نخواهید گرفت. آموزشگاهها معمولا برای جذب تعداد شاگرد بیشتر سعی می کنند قیمت کلاس های خصوصی را خیلی بالا در نظر نگیرند. به هیمن دلیل درآمد شما هم زیاد نخواهد بود. در ضمن درصدی را هم باید به خود آموزشگاه پرداخت کنید. ولی به هر حال برای کسب تجربه خوب است.



روی تدریس یک درس متمرکز شوید


بعد از این مرحله باید سراغ این بروید که خودتان چگونه شاگرد جذب نمائید. البته قبل از آن نکته دیگری را هم بیان کنیم خالی از لطف نیست. سعی کنید روی یک درس تمرکز کنید و بسیار عالی آن را ارائه دهید. خوب است که آن درس مورد علاقه خودتان باشد و متقاضیان زیادی هم داشته باشد. اگر بخواهید درس های مختلفی را تدریس کنید نمی توانید بر هیچ کدام از آنها صد در صد مسلط شوید و در نتیجه خوب نتیجه نمی گیرید. مثلا روی تدریس خصوصی ریاضی متمرکز شوید و آن را عالی انجام دهید و نفر اول شهر خودتان و حتی ایران شوید. اگر به ریاضی علاقه داشته باشید این درس بسیار گزینه خوبی است.


مطالعه کنید: راهکارهای عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی



مثلا اگر بخواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و روی آن متمرکز شوید می توانید جزوه های خوبی برای آن تهیه کنید و فیلم های خودتان را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید و به زودی معروف خواهید شد. وقتی شناخته شوید دیگر نان شما در روغن است. شاید به نظر خودتان هم رسیده باشد که در زمینه تدریس خصوصی کنکور فعالیت داشته باشید. اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید، مسلما یک راهکار عالی برای پول دار شدن از تدریس خصوصی تدریس دروس کنکوری است. مثلا اگر خودتان در کنکور زیست شناسی را خیلی خوب زده اید با تمرکز بر روی تدریس خصوصی زیست کنکور و با معروف شدن برای آن می توانید به درآمدهای بسیار خوبی برسید.


دروس تدریسی را با علاقه انتخاب نمائید


امروزه تدریس خصوصی نرم افزارهای تخصصی و تدریس کامپیوتر و حسابداری و بورس و .... هم می تواند درآمدهای خوبی را به همراه داشته باشد. باید ببینید از تدریس کدام درس لذت می برید. یکی از دروس پرمتقاضی که مورد علاقه خودتان است را انتخاب کنید و روی آن متمرکز شوید و نفر اول برای تدریس آن شوید. در این حالت پول خودش به دنبال شما خواهد آمد. در ضمن، برای پولدار شدن از کار تدریس خصوصی باید باور داشته باشید که می شود از این کار به درآمدهای بالا برسید و افرد زیادی همین الان با فعالیت در زمینه آموزش خصوصی دروس کنکوری شاید درآمد بالاتری از بسیاری از پزشک ها هم داشته باشند.


مطالعه مقاله با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید! هم مفید است.


در همین سایت ایران مدرس آگهی تدریس خصوصی خودتان را درج کنید


اما همانطور که گفته شد برای کسب درآمدهای خوب از تدریس خصوصی باید سعی کنید به صورت مستقل شاگرد جذب نمائید. راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد بدون واسطه وجود دارد. اولین راهکار این است که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با درج آگهی در این وب سایت مشخصات شما نمایش داده خواهد شد و متقاضیان تدریس خصوصی بدون واسطه با خود شما تماس خواهند گرفت. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس که تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نامی دارد (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین) در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری شده و تبلیغ خودتان را درج نمائید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید می توانید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید. با درج تبلیغ در این دو وب سایت می توانید مستقیما شاگرد جذب کنید و یک معلم پولدار شوید. البته راهکارهای دیگری هم وجود دارد. می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید، با همکاران خودتان گروه آموزشی تشکیل دهید و یا از روش های مختلف دیگری هم برای جذب شاگرد استفاده نمائید. برای تبدیل شدن به یک معلم ثروتمند و پولدار باید اراده کنید و قدم های اول را بردارید و مرحله به مرحله راه به شما نشان داده خواهد شد. تا زمانی که حرکت نکنید اتفاقی نمی افتد. حقیقتی که وجود دارد این است که اگر بخواهید و اراده کنید و نکاتی که گفته شد را در نظر بگیرید می توانید از تدریس خصوصی به درآمدهای عالی برسید.


در زمینه نحوه جذب شاگرد و راهکارهای مختلف آن مطالعه مقاله 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی هم مفید است.



جمع بندی و نتیجه گیری


به عنوان جمع بندی می توان گفت، برای پولدار شدن از تدریس خصوصی:


1- برای خودتان کار کنید و مستقل شاگرد جذب نمائید. کسی با کار کردن برای دیگران ثروتمند نشده است.


2- دروسی را تدریس کنید که متقاضیان زیادی دارد و در ضمن خودتان به یادگیری و تدریس آن دروس علاقه مند هستید.


3- بسیار عالی است که بر یک درس متمرکز شوید و در زمینه تدریس آن درس نفر اول شهر خودتان و حتی کل ایران باشید.


4- اگر در کنکور موفق بوده اید، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور را انتخاب کنید چون درآمد بالاتری دارد و پول بیشتری خواهید ساخت.


پیشنهاد می کنیم این مقاله عالی را هم مطالعه نمائید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 7598 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image