ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی و 30 نکته مهم برای افزایش درآمد

درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی و 30 نکته مهم برای افزایش درآمد

درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی و 30 نکته مهم برای افزایش درآمد


در این مقاله در رابطه با درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی و نکات مهم برای افزایش درآمد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زیست متوسطه و کنکور توضیحاتی ارائه شده است. یکی از دروسی که تدریس آن درآمد بالایی دارد زیست شناسی است.


برای مشاهده لیست مدرسین زیست بر روی عبارت معلم خصوصی زیست شناسی کلیک کنید. مطالعه این مقاله هم مفید است: نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی


توضیحات کلی در رابطه با درآمد تدریس خصوصی زیست شناسی


یکی از دروسی که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی دارد درس زیست شناسی است. دانش آموزانی که در رشته تجربی درس می خوانند می دانند و متوجه هستند که زیست شناسی برای موفقیت در کنکور تجربی به چه میزان اهمیت بالایی دارد. برای قبولی در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ... کسب درصد بالا در زیست بسیار مهم است. بنابراین بازارکار بسیار خوبی برای تدریس زیست شناسی وجود دارد و اساتیدی که به تدریس زیست علاقه دارند و بر آن مسلط هستند می توانند به درآمد عالی از تدریس این درس مهم برسند. در زمینه بازار کار داغ تدریس خصوصی زیست و سایر دروس مطالعه مقاله بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی مفید است. به عنوان مثال فرض کنید که یک مدرس خصوصی خوب زیست شناسی برای هر جلسه تدریس مبلغ 300 هزار تومان را دریافت نماید (هر چند اساتید با تجربه و معروف نرخ های بسیار بالاتری دریافت می کنند) و ایشان در روز به صورت متوسط 3 جلسه کلاس داشته باشند. درآمد این استاد خوب زیست شناسی در روز 900 هزار تومان و در ماه 27 میلیون تومان خواهد شد. توجه کنید که این درآمد برای تدریس خصوصی زیست شناسی از درآمد بسیاری از اساتید دانشگاه بیشتر است. در ضمن، نرخی که برای هر جلسه در نظر گرفته شده است نرخ بالایی نیست و اساتید برجسته با هزینه های بیشتری تدریس را انجام می دهند. برگزاری تعداد جلسات بیش از 3 جلسه در روز هم کاملا ممکن و عملی است. به عنوان مثالی دیگر، استادی که نرخ هر جلسه تدریس زیست را 400 هزار تومان در نظر می گیرد و هر روز به صورت متوسط 4 کلاس دارد (6 ساعت تدریس در 1 روز)، ایشان درآمدی حدود 48 میلیون تومان در ماه می تواند داشته باشد.


حتما بخوانید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


نکات مهم برای افزایش درآمد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زیست شناسی


در این بخش مواردی بسیار مهم و کلیدی و نکات مهم برای افزایش درآمد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه شده است. زیست شناسی درسی است که به خاطر اهمیت بالای آن در کنکور تجربی پتانسیل اینکه بتوانید از تدریس آن به درآمدهای بسیار بالا برسید وجود دارد. برای کلاس خصوصی زیست متوسطه و کنکور تقاضای زیادی وجود دارد و کسب درصد بالا در زیست بسیار سرنوشت ساز است. بنابراین تمامی شرایط فراهم است و فقط شما به عنوان مدرس زیست شناسی باید عملکرد خوبی داشته باشید و آنقدر روی خودتان کار کنید که بتوانید به درآمد عالی برسید. در ادامه 30 نکته مهم و کلیدی ذکر شده است که با در نظر گرفتن آنها و عمل کردن به آنها می توانید با سرعت بالا در مسیر رسیدن به موفقیت های بزرگ و درآمدهای بالا حرکت کنید. نکاتی که در این مقاله گفته شده است بسیار مفید و کامل می باشد و حاصل تجربیات مدرسین موفق است. چنین نکات کاربردی و عملی ای را در سایت دیگری نمی توانید پیدا کنید بنابراین با دقت موارد گفته شده را مطالعه نموده و به آنها عمل نمائید.


1- تدریس خصوصی زیست شناسی را با علاقه انتخاب نمائید. اگر هر کاری را با علاقه انجام دهید مسلما بیشتر موفق خواهید بود و انجام تدریس زیست با علاقه باعث می شود کلاس های جذابتر و شاگردهای موفق تری هم داشته باشید. بنابراین در صورتی معلم خصوصی زیست شناسی شوید که به تدریس و به درس زیست شناسی علاقه داشته باشید. اگر در دوره متوسطه در درس زیست نمرات خوبی گرفته اید و در کنکور هم برای آن درصد بالایی کسب کرده اید مشخص است که به آن علاقه دارید و تدریس زیست می تواند کار مناسبی برای شما باشد. اساتیدی که به کار خودشان و دروس تدریسی خودشان علاقه دارند هم از زندگی لذت بیشتری می برند چرا که همواره در حال انجام کار مورد علاقه خودشان هستند و هم اینکه موفق تر و پردرآمدتر خواهند بود.



2- بر درس زیست کامل مسلط باشید و هر روز مطالعه کنید. حتی اگر در حال حاضر زیست شناسی را خیلی خوب بلد هستید باز هم مطالعه کردن و آموزش دیدن را متوقف نکنید. به صورت مداوم روی توانایی های خودتان کار کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید. اگر درس را خیلی عالی بلد نباشید و اطلاعات شما درست و به روز نباشد ممکن است شاگردهای خودتان را از دست بدهید. مطالعه نمائید: رگ های خونی و مویرگ ها از کتاب زیست دهم


3- با آموزشگاههای تدریس خصوصی و سایر مدرسین در ارتباط باشید. همکاری با آموزشگاهها احتمالا شما را به درآمدهای بالا نمی رساند و اگر بخواهید یک مدرس پردرآمد زیست شناسی باشید باید خودتان به صورت مستقل شاگرد جذب کنید. اما در هر صورت، اگر در ابتدای راه هستید و به تازگی تدریس خصوصی زیست را شروع کرده اید با همکاری با آموزشگاهها می توانید تجارب خوب و مفیدی را بدست آورید. در ضمن، با مدرسین سایر دروس هم در ارتباط باشید و تبادل شاگرد داشته باشید. فرض کنید با یک معلم شیمی در ارتباط هستید و شاگرد ایشان به استاد زیست نیاز دارد. در این حالت شاگرد را به شما معرفی می کند و اگر شاگرد شما هم به معلم شیمی نیاز داشت ایشان را معرفی می کنید. البته سعی کنید با اساتید موفق و برجسته همکاری داشته باشید.


4- تبلیغات خودتان را در همین سایت ایران مدرس ثبت کنید. درج تبلیغ در همین سایت www.IranModares.com رایگان است اما در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی زیست و سایر دروس در ارتباط باشید و جذب شاگرد داشته باشید. ایران مدرس بهترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نامی دارد. برای تدریس خصوصی زیست، ایران مدرس در موتورهای جستجو و گوگل جایگاه نخست را دارد.


5- تبلیغات خودتان را ویژه کنید تا جذب شاگرد بیشتری داشته باشید. همانطور که گفته شد، با درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه در همین سایت ایران مدرس جذب شاگرد و درآمد بیشتری خواهید داشت. وقتی تبلیغ خودتان را ویژه می کنید به نسبت سایر مدرسین تبلیغ شما در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و در نتیجه بیشتری دیده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد بالاتری هم خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه تبلیغات تدریس ویژه زیست شناسی و سایر دروس در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید.
6- تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را عالی بنویسید. برای اینکه بتوانید با درج آگهی تدریس به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب نموده و به درآمد بالا برسید باید تبلیغات تدریس خودتان را عالی بنویسید و برای نوشتن متن تبلیغ وقت بگذارید. این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید چرا که امکان دیده شده تبلیغ شما از کل ایران و جهان وجود دارد و می توانید بازارکاری به وسعت سراسر دنیا داشته باشید. تبلیغات اینترنتی در حال حاضر بهترین روش برای جذب شاگرد است. پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


7- سعی کنید تمام شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. مدرسین زیست موفق و با درآمد بالا شاگردهای موفقی دارند. اگر شاگردهای شما عالی نتیجه بگیرند نه تنها در مقاطع بالاتر برای کلاس خصوصی دوباره با شما تماس می گیرند بلکه شاگردهای جدیدی را هم به شما معرفی می کنند. اساتید موفق اکثر شاگردهای جدید خودشان را به این شکل و از طریق معرفی شاگردهای قدیمی جذب می کنند. دقت کنید که راز رسیدن به درآمدهای بالا از تدریس زیست و یا هر درس دیگری داشتن شاگردهای موفق است.
8- در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشید. در کنار سایر روش های گفته شده در بالا، سعی کنید که د شبکه های اجتماعی هم فعال باشید و از این طریق هم جذب شاگرد داشته باشید. به هر میزان حضور شما در اینترنت و سایت های معتبر مانند همین سایت ایران مدرس و یا شبکه های اجتماعی و ... پر رنگ تر باشد در نهایت جذب شاگرد بیشتر و درآمد بالاتری خواهید داشت.
9- نمونه ویدئوی تدریس زیست شناسی تهیه و در همین سایت ثبت نمائید. در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت نمونه ویدئوی تدریس خصوصی وجود دارد. با درج فیلم تدریس زیست می توانید بیشتر دیده شوید و متقاضیان کلاس خصوصی وقتی فیلم تدریس شما را می بینند بیشتر تمایل خواهند داشت با شما برای هماهنگی کلاس تماس بگیرند. در نظر داشته باشید که فیلم های عالی ثبت کنید و تعداد فیلم ها هم هر چه بیشتر باشد بهتر است.
10- روش های متعددی را برای جذب شاگرد امتحان کنید. در بالا روش های مختلفی توضیح داده شد. با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید، در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید، با سایر مدرسین در ارتباط باشید، برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید، در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام حضور داشته باشید و .... برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را هم بخوانید:
راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


11- حین جذب شاگرد جدید جلسه اول عملکرد عالی داشته باشید. در کار تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. جلسه اول استاد مورد ارزیابی قرار می گیرد و اگر کیفیت تدریس و یا نحوه ارائه درس خوب نباشد ممکن است کلاس کلا کنسل شود. اساتید مجرب اهمیت جلسه اول تدریس را به خوبی درک می کنند و سعی می کنند بهترین عملکرد خودشان را در جلسه اول داشته باشند. باید با زرنگی و هوشیاری سوالاتی را از شاگرد بپرسید تا سطح دانسته ها، توانایی و خواسته های ایشان را بدانید و متناسب با آن تدریس کنید. در این زمینه پیشنهاد می شود مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم را حتما بخوانید.
12- تدریس آنلاین و مجازی را هم مد نظر داشته باشید. برای اینکه بتوانید تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید باید در کنار تدریس خصوصی در منزل تدریس آنلاین را هم مد نظر داشته باشید و برای جذب شاگرد به صورت آنلاین تلاش کنید. با تدریس مجازی و آنلاین بازارکار تدریس خصوصی برای شما از شهر محل سکونت تان به کل جهان گسترش می یابد. در همین سایت ایران مدرس اساتید زیادی حضور دارند که از شهرهای مختلف ایران و از کشورهای دیگر هم شاگرد جذب می نمایند. برای کسب درآمد بالا از تدریس زیست شناسی حتما تدریس آنلاین را هم مد نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم را بخوانید.
13- برای هر شاگرد متناسب با سطح سواد و توانایی ایشان تدریس کنید. شاگردهایی که در کلاس های خصوصی خواهید داشت سطح توانایی و دانسته های قبلی متفاوتی دارند. باید با پرسیدن سوالاتی از همان جلسه اول در رابطه با سطح هوش و توانایی هر شاگرد اطلاعاتی بدست آورده و متناسب با آن مطالب را ارائه کنید. اگر حتی بسیار عالی تدریس کنید ولی شاگرد شما متوجه نشود کلاس را از دست خواهید داد.
14- به شاگردهای خودتان بگوئید شما را به دوستانشان معرفی نمایند. البته اگر عالی تدریس کنید و شاگردهای شما نتیجه بسیار خوبی از کلاس های شما بگیرند، ایشان بدون اینکه شما بگوئید شما را معرفی خواهند کرد. ولی خودتان هم می توانید به شاگردهایتان بگوئید اگر کسی استاد لازم داشت شما را معرفی کند. دقت کنید که بهترین و کم هزینه ترین روش برای جذب شاگرد این است که شاگردهای فعلی و قبلی شما شاگردهای جدیدی را معرفی کنند.
15- به تدریج رزومه خودتان را تقویت نمائید و قیمت کلاس ها را افزایش دهید. برای اینکه بتوانید به درامدهای عالی از تدریس زیست برسید باید قیمت کلاس های خودتان را کم کم افزایش دهید. البته مد نظر داشته باشید که باید به تناسب قیمت درخواستی خودتان، رزومه کاری تان را هم تقویت کنید و کیفیت کلاس هایی که برگزار می کنید را هم افزایش دهید. در همین سایت ایران مدرس متن تبلیغ را عالی بنویسید و هر روز آن را بهبود ببخشید. مطالعه نمائید:
آموزش زیست شناسی - یون ها در بدن ما


16- کلاس نیمه خصوصی تشکیل دهید. کلاس نیمه خصوصی هم برای استاد درآمد بیشتری دارد و هم برای شاگردهای حاضر در کلاس به صرفه است. به عنوان مثال اگر در کلاس خصوصی 300 هزار تومان دریافت کنید کلاس نیمه خصوصی را می توانید با هزینه 450 هزار تومان برگزار نمائید و هر شاگرد هم 225 هزار تومان پرداخت خواهد کرد. هم استاد زیست به درآمد بیشتری می رسد و هم شاگردها هزینه کمتری پرداخت می نمایند.
17- هر ترم برای خودتان اهداف مالی داشته باشید. هر ترم سعی کنید 15 تا 20 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. این روند افزایشی را سعی کنید حفظ نمائید و با ایده دادن و خلاقیت و با جذب شاگردهای بیشتر به آن برسید. بسیار مهم است که هر ترم مشخص کنید چقدر درآمد می خواهید کسب کنید.
18- کار اضافه انجام دهید و خارج از کلاس در دسترس باشید. در کار تدریس خصوصی باید سعی کنید روند کارها را به گونه ای پیش ببرید که شاگرد شما حاضر نشود با استاد دیگری کلاس داشته باشد. به شاگرد خودتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی درسی به ایسان کمک کنید. باید برای موفق شدن شاگردتان از خود ایشان بیشتر علاقه مند باشید تا به درآمد بالا و نتایج عالی برسید.
19- به کار خودتان متعهد باشید و پشتیبانی کنید. تعهد داشتن به کار بسیار مهم است و شاگرد شما و والدین ایشان وقتی متوجه شوند هدف شما از حضور در کلاس فقط کسب درآمد نیست و نتیجه گرفتن شاگرد برای شما اهمیت دارد مسلما حاضر نخواهند شد با استاد دیگری کار کنند. باید به صورت واقعی و صادقانه به کار خودتان متعهد باشید، از شاگردهای خودتان پشتیبانی کنید و برای موفقیت ایشان تلاش نمائید.
20- خلاصه جزوه هایی برای درس زیست شناسی تهیه کنید. همانطور که گفته شد، شما باید همواره در حال مطالعه کردن و یادگیری باشید. حین مطالعه مهمترین نکات را یادداشت کنید و جزوه های خلاصه و مفیدی برای شاگردهایتان تهیه نمائید. جزوه های خلاصه شده و جمع بندی شده برای شاگردهای شما می تواند بسیار مفید باشد.
21- بر روی تدریس خصوصی زیست شناسی متمرکز شوید. دقت کنید که افرادی که در کار خودشان بسیار موفق هستند هم به کار خودشان علاقه دارند و هم متمرکز همان یک کار را انجام می دهند. بهترین معلم زیست تهران و ایران فقط زیست تدریس می کند. شما اگر بخواهید درس های متعددی را تدریس کنید انرژی تان پخش شده و هیچ وقت نمی توانید مانند استادی که فقط زیست تدریس می کند عمل نمائید. اگر می خواهید جزو بهترین اساتید زیست شناسی باشید فقط زیست تدریس کنید.
22- برنامه ریزی برگزاری کلاس ها را بهینه انجام دهید. این مورد بیشتر برای کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل صادق است. به عنوان مثال اگر دو کلاس زیست دارید که شرق تهران هستند هر دو کلاس را صبح مثلا 8 تا 10 و 10 تا 12 برگزار کنید. به این ترتیب وقت شما در مسیر رسیدن به کلاس ها زیاد تلف نمی شود.
23- هر کلاسی را قبول نکنید. ممکن است در اوایل کار شما هر شاگردی را قبول کنید چون تعداد شاگردهای زیادی ندارید. اما به تدریج که کلاس های شما بیشتر شد هر شاگردی را قبول نکنید. حداقل قیمتی برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید و با نرخ کمتر از آن تدریس نکنید. یا کلاس هایی که خیلی دور هستند و وقت شما در مسیر زیاد تلف می شود را پذیرش نکیند. به عنوان مثال اگر ساکن غرب تهران هستید، کلاس خصوصی زیست در شرق تهران برای شما خیلی مناسب نیست و بهتر است کلاس هایی را قبول کنید که به شما نزدیک هستند.
24- به شاگردهای خودتان بگوئید در همین سایت ایران مدرس برای شما نظر ثبت کنند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. به شاگردهای موفق و راضی خودتان بگوئید در همین سایت و در صفحه خودتان برای شما نظر مثبت ثبت نمایند. به این ترتیب، وقتی متقاضیان کلاس خصوصی وارد صفحه شما شده و می بینند که شاگردهای قبلی شما رضایت داشته اند، ایشان هم بیشتر تمایل خواهند داشت که با شما برای برگزاری کلاس خصوصی زیست تماس بگیرند. همانطور که مشاهده می کنید داشتن شاگرد موفق و راضی در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است و در این قسمت هم برای ثبت نظر شما لازم دارید شاگردهای قبلی خودتان را به موفقیت رسانده باشید.
25- یادگیری را متوقف نکنید. قبلا هم گفته شد که شما باید بر درس زیست به صورت کامل و 100 درصد مسلط باشید. هر وقت فکر کردید که دیگر لازم نیست مطالعه کنید کهنه شدن اطلاعات شما شروع می شود. کتاب درسی را خودتان مرتب مطالعه نمائید و در رابطه با روش های جدید تدریس و روش های نوین و خلاقانه تدریس هم مطالعه کنید. به صورت مداوم در حال یادگیری و پیشرفت باشید. به عنوان مثال مطالعه مقاله
بهترین و موثرترین راهکارها و روش های تدریس موفق، خلاق و جذاب بسیار مفید است.
26- مطالب را از دید شاگرد ببینید و متناسب با آن تدریس کنید. این نکته به شکل های مختلف در همین مقاله توضیح داده شده است. مزیت کلاس خصوصی این است که استاد خودش را با شاگرد هماهنگ می کند و این کلاس ها انعطاف بالایی دارد. باید سعی کنید برای هر شاگرد روش تدریس مناسبی را انتخاب کنید. ببینید شاگرد شما در کدام بخش ها اشکالات بیشتری دارد و چه روش تدریسی برای ایشان موثرتر است. برای یک شاگرد ممکن است لازم باشد مطالب پایه ای زیست را تشریح کنید و برای شاگرد دیگری حل تست های سطح بالا ممکن است جواب بدهد. این مهارت را در خودتان تقویت نمائید تا به درآمدهای عالی برسید
27- در صورت صلاحدید و داشتن کشش شاگرد دو جلسه را یکی کنید. البته ممکن است نتوانید همواره از این روش استفاده کنید. بعضی از شاگردهای شما بیشتر از یک جلسه در کلاس دوام نمی آورند و برگزاری دو جلسه پشت سر هم برای ایشان درست نیست. اما اگر یکی از شاگردهای شما تمایل داشت می توانید با دادن استراحت در بین دو جلسه با هر بار رفت و آمد به منزل ایشان دو جلسه کلاس برگزار کنید و به این ترتیب در زمان شما صرفه جویی شده و می توانید به درآمدهای بیشتری برسید.
28- کلاس آنلاین را به نسبت کلاس حضوری زیست در اولویت قرار دهید و تخفیف بدهید. اساتید معمولا برای کلاس های آنلاین خودشان تخفیف خوبی در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر یک جلسه تدریس خصوصی زیست شناسی را با نرخ 400 هزار تومان به صورت حضوری برگزار می کنید، نرخ کلاس آنلاین را 300 هزار تومان در نظر بگیرید. کلاس های آنلاین برای اساتید به صرفه تر است چرا که وقت مدرس در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و تعداد کلاس های بیشتری در طول روز می توان برگزار نمود. مطالعه این مقاله هم مفید است:
بهترین معلم زیست کنکور، لیست 20 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور


29- شب امتحان یک جلسه رفع اشکال برگزار کنید. همانطور که گفته شد، شما برای نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید باید هر کاری انجام دهید. در بسیاری از موارد برگزاری یک جلسه رفع اشکال قبل از امتحان می تواند سرنوشت ساز باشد. اگر درس را تمام کرده اید در جلسه رفع اشکال جمع بندی را انجام دهید و نمونه سوالات امتحانی حل کنید.
30- حتی بعد از امتحان و کنکور پیگیر نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان باشید. بارها و بارها گفته شده است که با تعهد بالا و صادقانه برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان تلاش کنید. کسب درآمد بالای شما در گروه خوب نتیجه گرفتن شاگردهایی است که دارید. حتی بعد از امتحان زیست و کنکور هم پیگیر شاگردهای خودتان باشید چرا که نتیجه گرفتن ایشان برای شما مهم است و پیگیری شما بعد از امتحان تعهد، صداقت و حمایت شما را نشان می دهد. البته قبل از آزمون باید هر کاری که می توانید انجام دهید اما بعد از آزمون هم پیگیر باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3638 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image