ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه تشخیص بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

نحوه تشخیص بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

نحوه تشخیص بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی را تشخیص دهید و اینکه چگونه یک مدرس خصوصی ریاضی خوب را برای خودتان هماهنگ نمائید توضیح داده شده است. با در کنار داشتن یکی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی می توانید در این درس نمره بالا و حتی 20 بگیرید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت
تدریس خصوصی ریاضی و یا عبارت بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران کلیک کنید. مطالعه مقاله 15 ویژگی یک مدرس ریاضی خوب هم مفید است.

برای اینکه بتوانید بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را تشخیص دهید و با یک مدرس خوب ریاضی کلاس داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- سابقه تدریس استاد: معمولا اساتید مجرب و با سابقه کار تدریس خصوصی را بهتر انجام می دهند و بیشتر می توان به ایشان اعتماد کرد. استادی که قبلا 10 شاگرد موفق داشته است، به نسبت استاد دیگری که تجربه ای در این زمینه ندارد، احتمال اینکه شما را به موفقیت برساند بیشتر است. بنابراین برای تشخیص یک معلم خصوصی خوب ریاضی سابقه کاری بالا را می توان به عنوان یک معیار در نظر گرفت. مطالعه مقاله
12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران هم مفید است.

2- دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی: ملاک دیگری که از آن برای تشخیص یک معلم خصوصی ریاضی خوب می توانید استفاده نمائید دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد است. اساتیدی که از دانشگاههای خوب و معتبر دولتی مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر و ... در رشته خوب درس خوانده اند واضح است که باهوش هستند و خودشان موفق بوده اند. بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشند.

3- فیلم نمونه تدریس ریاضی: در همین سایت ایران مدرس بسیاری از اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی فیلم نمونه تدریس خودشان را قرار داده اند. با مشاهده فیلم و ویدیوی نمونه تدریس این اساتید تا حدود زیادی می توانید در رابطه با نحوه تدریس ایشان و فن بیانی که دارند و میزان تسلط استاد بر درس اطلاعاتی را بدست اورید. به این ترتیب تشخیص یک استاد خوب برای شما کار سختی نخواهد بود.

مطالعه مقاله
مهم ترین ویژگی های یک معلم و دبیر ریاضی خوب – بخش سوم هم مفید است.

4- مدرک تحصیلی آپلود شده: در موارد قبل گفته شد که دانشگاه محل تحصیل استاد را هم در نظر بگیرید و با مدرسی کلاس داشته باشید که خود ایشان در یک دانشگاه خوب درس خوانده است. بسیاری از اساتید برای اینکه شما بیشتر اعتماد کنید حتی عکس مدرک خودشان را هم قرار داده اند. بنابراین اگر می خواهید مطمئن باشید بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که مدرک تحصیلی خودشان را ارائه نموده اند.

5- نظرات شاگردهای قبلی استاد: نکته مثبت دیگری که وجود دارد این است که در این وب سایت امکان ثبت نظر برای شاگردهای مدرسین هم وجود دارد. برای بسیاری از اساتید شاگردهای قبلی استاد نظرات قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند. بنابراین می توانید با اساتیدی کلاس برگزار کنید که نظرات شاگردهای قبلی برای ایشان ثبت شده است و شاگردهای قبلی ایشان موفق بوده اند.

6- نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی: برای اینکه یک استاد خوب را از یک استاد بد تشخیص دهید کافی است به صفحه استاد نگاهی بیندازید. اساتیدی که به صورت جدی کار تدریس خصوصی را دنبال می کنند برای نوشتن متن آگهی و تبلیغ خودشان وقت گذاشته اند و متن بسیار کامل و خوبی را ارائه نموده اند. این اساتید سوابق تدریس و موفقیت های خودشان را به صورت مفصل نوشته اند. با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید:
مهمترین نکات برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی در تهران

7- جزوه و خلاصه جزوه: در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه برای اساتید تدریس خصوصی فراهم شده است. بسیاری از اساتید برای درس ریاضی و سایر دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت کرده اند. می توانید از جزوه های ثبت شده اساتید استفاده کنید و در عین حال در نظر داشته باشید اساتیدی که جزوه قرار داده اند در کار خودشان جدی تر هستند و احتمالا اساتید خوبی هم هستند.

8- مدرسین ویژه: تعدادی از مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس برای ثبت آگهی تدریس خودشان هزینه پرداخت کرده اند و جزو مدرسین ویژه هستند. این اساتید چون حاضر شده اند برای درج تبلیغ در این وب سایت هزینه پرداخت کنند باز هم به احتمال زیاد در کار خودشان جدی تر هستند و در نتیجه بیشتر می توانید روی نحوه تدریس ایشان حساب باز کنید. بهتر است با اساتید ویژه تدریس ریاضی کلاس داشته باشید. تعدادی از این اساتید در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.

9- جلسه اول کلاس خصوصی: فرض کنید با در نظر گرفتن تمام مواردی که در بالا گفته شد یک استاد و معلم خصوصی خوب ریاضی برای خودتان انتخاب کردید. در نهایت باید یک جلسه با ایشان کلاس داشته باشید تا متوجه شوید که آیا از نحوه تدریس ایشان رضایت دارید یا نه. بسیاری از اساتید خوب ریاضی جلسه اول کلاس را در صورت عدم رضایت شما به صورت رایگان برگزار می کنند.

مطالعه کنید:
راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت

10- تماس تلفنی با استاد: راهکار خوب دیگری هم برای تشخیص بهترین معلم خصوصی ریاضی وجود دارد. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید ریاضی و سایر دروس شماره تماس ارائه شده است. می توانید با استاد و معلم خصوصی مورد نظر خودتان تماس بگیرید و با ایشان حرف بزنید. در بسیاری از موارد، با در نظر گرفتن رزومه کاری و سوابق تدریس استاد، همین حرف زدن با ایشان هم شما را متوجه خواهد کرد که آیا ایشان به کار خودش اطمینان دارد یا نه و آیا می خواهید با ایشان کلاس داشته باشید یا نه.

11- هزینه تدریس خصوصی ریاضی: عامل دیگری که برای انتخاب مدرس و معلم خصوصی ریاضی از نظر بسیاری از افراد شاید عامل تعیین کننده باشد هزینه و قیمت درخواستی استاد برای کلاس های خودش است. اساتید خوب ریاضی معمولا نرخ های مناسبی را در نظر می گیرند. برای تمام اساتید ریاضی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس هزینه درخواستی استاد ثبت شده است.

12- دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش: شاید برای شما مهم باشد که با یک معلم و دبیر رسمی آموزش و پرورش کلاس داشته باشید. در هر صورت، در همین سایت اساتیدی که معلم رسمی هستند هم حضور دارند و در توضیحات تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که دبیر رسمی هستند. اگر چنین معیاری را در نظر دارید می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید. کافی است در بخش جستجو عبارت (دبیر رسمی ریاضی) را سرچ کنید.

پیشنهاد می شود حتما بخوانید:
15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 948 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image