ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت

راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت

راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت

در این مقاله راهکارها و روش هایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی با بهترین قیمت و با اساتید و مدرسین خوب و مجرب توضیح داده شده است. اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی ریاضی استفاده کنید و برایتان مهم است که کلاس را با بهترین نرخ داشته باشید، این مقاله را مطالعه نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و نرخ کلاس ها بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. در زمینه نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی مطالعه مقاله
12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران هم مفید است.

1- مهمترین نکته برای هماهنگ کردن کلاس ریاضی با بهترین نرخ: بهترین و مهمترین راهکار برای هماهنگ کردن کلاس های خصوصی ریاضی با بهترین قیمت و در عین حال گرفتن بهترین نتیجه از این کلاس ها این است که شروع کلاس ها را به ایام امتحانات موکول نکنید. البته به پایه درسی و تحصیلی شما هم بستگی دارد. اگر ریاضی را خوب بلد هستید و فقط برای رفع اشکال به معلم خصوصی نیاز دارید ایام امتحانات هم خوب است. اما اگر اشکالات پایه ای دارید و می خواهید ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید بهتر است کلاس ها زودتر شروع شود. در هر صورت، در ایام امتحانات نرخ کلاس های خصوصی ریاضی بالاتر است و اگر هزینه کلاس ها برای شما مهم است بهتر است زودتر شروع کنید. ریاضی درسی است که برای یادگیری به تمرین نیاز دارد و زودتر شروع کردن کلاس ها از این لحاظ که می توانید تمرینات بیشتری حل کنید هم مفید است.

2- تعداد جلسات بالاتر کلاس خصوصی ریاضی و نرخ کمتر برای هر جلسه: وقتی برای یک درس و یا به صورت کلی تعداد جلسات زیادی لازم است معمولا استاد و معلم خصوصی تخفیف بیشتری در نظر می گیرد. اگر تعداد جلسات زیادی لازم دارد حتما به معلم ریاضی یادآوری کنید که چون تعداد جلسات زیاد است باید تخفیف بدهد. راهکار دیگر این است که برای درس دیگری هم با معلم ریاضی کلاس داشته باشید و به این ترتیب تعداد جلسات بیشتر شده و برای هر جلسه می توانید تخفیف بگیرید. مثلا اگر برای یادگیری بهتر فیزیک قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی فیزیک استفاده کنید و معلم ریاضی شما می تواند فیزیک هم درس بدهد می توانید هر دو درس را با ایشان داشته باشید و با افزایش تعداد جلسات تدریس با این روش می توانید تخفیف بیشتری برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید.

مطالعه مقاله
بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ هم مفید است.

3- بهترین قیمت کلاس خصوصی ریاضی یا بهترین کیفیت کلاس: نکته بسیار مهمی در رابطه با هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با بهترین نرخ و قیمت ارزان وجود دارد. خیلی هم برای ارزان هماهنگ کردن کلاس ها اصرار نداشته باشید. ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که یک معلم خوب داشته باشید و نرخ کلاس را در اولویت دوم قرار دهید. دو دلیل مهم برای این کار وجود دارد. اولا نتیجه گرفتن شما مهمتر است. اگر هزینه کمی بیشتری پرداخت کنید و در عوض مطمئن باشید که درس را یاد گرفته اید و نتیجه خوبی گرفته اید ارزشش را دارد. ممکن است اگر فقط بخواهید کلاس های ارزانی داشته باشید و کیفیت کلاس را در اولویت بعدی قرار دهید خوب نتیجه نگیرید و هم زمان و هم هزینه شما هدر برود. دوما معمولا اساتید خوب و مجرب که برای هر جلسه هزینه بیشتری را در نظر می گیرند علاوه بر ارائه درس با کیفیت بالاتر، از زمان کلاس هم استفاده مفیدتری می کنند و در تعداد جلسات کمتری درس را به پایان می رسانند. به این ترتیب شاید برای هر جلسه هزینه بیشتری را پرداخت کنید ولی در عوض در تعداد جلسات کمتری درس تمام می شود و در کل ممکن است حتی هزینه کل پرداختی شما کمتر هم باشد. به عنوان مثال ممکن است یک استاد برای هر جلسه 80 هزار تومان را درخواست کند و در 10 جلسه درس را به پایان برساند و استاد دیگری هر جلسه را 100 هزار تومان بگیرد و در 7 جلسه درس تمام شود. در حالت اول کلا 800 هزار تومان و در حالت دوم 700 هزار تومان پرداخت کرده اید. بنابراین در حالت دوم هم کیفیت تدریس بالاتر بوده است و هم اینکه هزینه کمتری پرداخت کرده اید. این فقط یک مثال است. به صورت کلی اگر با یک استاد خوب کلاس داشته باشید و در عوض خوب نتیجه بگیرید ارزشش را دارد که هزینه کمی بیشتری را پرداخت نمائید. مطالعه مقاله
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.

4- قیمت بالاتر کلاس و رابطه آن با کیفیت تدریس خصوصی ریاضی: مطالبی که در بالا ارائه شد به این معنی نیست که کیفیت تدریس اساتید در کلاس های خصوصی ریاضی را با هزینه درخواستی ایشان بسنجید. اساتیدی که هزینه بیشتری درخواست می کنند لزوما بهتر تدریس نمی کنند. اما نکته ای که وجود دارد معمولا کالا و خدمات با کیفیت خوب را با نرخ خیلی ارزان نمی توانید داشته باشید. راهکار بسیار خوبی که وجود دارد این است که با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین متن ارائه شد لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس را ببینید. در ادامه بدون توجه به هزنیه درخواستی اساتید، 5 نفر از بهترین اساتید و بهترین معلم های خصوصی ریاضی که سوابق تدریس و رزومه کاری خوب و درخشانی دارند و با معیارهای مد نظر شما اساتید خوبی هستند را انتخاب نمائید. این اساتید را بدون توجه به هزینه ای که درخواست کرده اند انتخاب کنید. در ادامه از بین این 5 استاد خوب که انتخاب کرده اید با معلمی که مناسبترین و بهترین قیمت را درخواست کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید. به این ترتیب هم خیالتان راحت است که یک استاد و معلم خصوصی خوب ریاضی را در کنار خودتان خواهید داشت و هم در رابطه با هزینه هم سعی کرده اید بهترین نرخ را داشته باشید. بعضی از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. برای اینکه بدانید دقیقا چه هزینه ای مد نظر این اساتید است باید با ایشان تماس بگیرید. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید هم ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین تماس بگیرید و نرخ کلاس ها را بپرسید و حتی تقاضای تخفیف کنید.

این مقاله هم مفید است:
15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل

5- کلاس های نیمه خصوصی ریاضی و نرخ ارزان تر: روش دیگری که با استفاده از آن می توانید در کلاس های خصوصی ریاضی با بهترین نرخ شرکت کنید این است که با یکی از همکلاسی های خودتان به صورت نیمه خصوصی در این کلاس ها شرکت نمائید. به این ترتیب هزینه کلاس را می توانید بین خودتان تقسیم نمائید. معلم خصوصی ریاضی معمولا وقتی به جای یک نفر، دو نفر در کلاس شرکت می کند کمی هزینه را افزایش می دهد (مثلا به جای 100 هزار تومان هزینه را 120 هزار تومان در نظر می گیرد)، اما در عوض چون هزینه تقسیم بر دو می شود در نهایت نرخ بسیار کمتری برای هر جلسه پرداخت خواهید کرد. حواستان به این نکته باشد که با یکی از همکلاسی های خودتان در این کلاس ها شرکت کنید که وضعیت درسی ایشان به نسبت خود شما بهتر باشد یا حداقل مثل خودتان باشد. اگر با دوستی که پایه درسی بسیار ضعیف تری به نسبت شما دارد و ریاضی را اصلا بلد نیست در این کلاس ها شرکت کنید، با پرسیدن سوال های ابتدایی و سطح پایین وقت شما را تلف خواهد کرد و بازدهی کلاس برای شما خیلی کم خواهد بود. در کل بازدهی کلاس های خصوصی به نسبت کلاس های نیمه خصوصی بیشتر است. اما در هر صورت، برای کم کردن هزینه ها و با رعایت کردن نکاتی که گفته شد کلاس نیمه خصوصی هم می تواند مفید باشد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1079 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image