ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی مقایسه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با فیلم و کتاب کمک آموزشی برای یادگیری بهتر

مقایسه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با فیلم و کتاب کمک آموزشی برای یادگیری بهتر

مقایسه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با فیلم و کتاب کمک آموزشی برای یادگیری بهتر

در این مقاله کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با فیلم و کتاب های کمک آموزشی مقایسه می گردد و مزایای کلاس های خصوصی به نسبت سایر موارد آموزشی برای یادگیری بهتر درس ریاضی و پیشرفت در این درس بیان می شود. به جرات می توان گفت برای یادگیری بهتر درس ریاضی در کمترین زمان، کلاس های خصوصی بهترین گزینه است.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: مهمترین نکات برای انتخاب بهترین استاد و معلم تدریس خصوصی ریاضی در تهران

ریاضی یکی از مهمترین دروس از ابتدایی تا دانشگاه است. افرادی که به ادامه تحصیل در رشته های فنی مهندسی علاقه دارند و یا می خواهند رشته های علوم پایه را در دانشگاه بخوانند باید درس ریاضی را خیلی خوب بلد باشند. برای موفقیت در کنکور برای بسیاری از رشته ها تسلط بر درس ریاضی بسیار مهم است. خوب بلد بودن و یادگیری خوب درس ریاضی نه تنها برای گرفتن نمره خوب در این درس بلکه برای انجام تمرین درست تمرینات دروس دیگر مانند فیزیک و یا دروسی مانند استاتیک و دینامیک در مقطع دانشگاه ضروری است. بنابراین باید ریاضی به خوبی آموزش دیده شود. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به دلیل مطالعه نکردن این درس در ترم های قبل و یا به دلیل آموزش نامناسب و نداشتن یک معلم خصوصی خوب ممکن است در درس ریاضی ضعف پایه ای داشته باشند و یا حتی از این درس خوششان نیاید. برای تقویت پایه ریاضی راهکارها و روش های مختلفی وجود دارد. البته قدم اول باید خود دانش آموز یا دانشجو متوجه باشد که یادگیری خوب این درس لازم است و برای آموزش درست آن اراده کند. از جمله راهکارهایی که برای یادگیری خوب درس ریاضی وجود دارد می توان به استفاده از کتاب های کمک آموزشی، استفاده از فیلم های آموزش ریاضی، استفاده از کلاس های تقویتی گروهی که در آموزشگاهها برگزار می شود، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی، خواندن درس با دوستان و همکلاسی ها و .... اشاره کرد. از میان روش های ذکر شده، تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری خوب و درست ریاضی است و در ادامه در این زمینه توضیحات بیشتری هم ارائه می شود. 12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران

مطالعه مقاله موارد لزوم کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید.

اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس علاوه بر ثبت مشخصات کامل و شماره تماس خودشان، نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی و جزوات آموزشی و .... هم ارائه نموده اند. کلاس های خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس بسیار مفید است و به نسبت کتاب کمک آموزشی، فیلم آموزشی و یا هر روش دیگری مزایای زیادی دارد. نکته اول اینکه در کتاب های کمک آموزشی و فیلم های آموزشی مطالب و سرفصل های مشخصی تدریس می شود و ممکن است برای یک دانش آموز یا دانشجو سخت باشد و برای شخص دیگری پیش پا افتاده به نظر برسد. استاد و معلمی که در کلاس های خصوصی حضور دارد با انعطاف بالا برای هر شاگردی که دارد، به نسبت سطح دانسته ها و میزان گیرایی شاگرد، مطالب مناسبی را ارائه می کند. کتاب و فیلم آموزشی مطالب مشخصی دارد که سطح آسانی و سختی آن قابل تغییر نیست. اما در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، استاد خودش را با شاگردی که در کلاس حضور دارد هماهنگ می کند و مطالبی را ارائه می کند که حتما برای ایشان مفید باشد. استادی که در کلاس خصوصی حضور دارد از شاگرد خودش سوالاتی را می پرسد و اشکالاتی را تشخیص می دهد که ممکن است خود شاگرد هم از آن خبر نداشته باشد. یک دانش آموز یا دانشجو ممکن است در امتحان به خاطر ضعف هایی که از پایه های قبل دارد نمره از دست بدهد. یک معلم خصوصی ریاضی خوب نه تنها به سوالات شاگرد در کمترین زمان پاسخ می دهد بلکه خودش اشکالات را هم تشخیص داده و آنها را برطرف می کند. بازدهی کلاس های خصوصی اصلا قابل مقایسه با کتاب و فیلم آموزشی نیست.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونه درس ریاضی را شیرین کنیم - کلیک کنید: دانلود رایگان کتاب ریاضی

بنابراین اگر خودتان و یا فرزندتان قصد دارید ریاضی را به صورت پایه ای و مفهومی یاد بگیرید و در کمترین زمان بیشترین پیشرفت را داشته باشید و پایه ریاضی خودتان را تقویت کنید، استفاده از کلاس های خصوصی بهترین روش است. البته هزینه کلاس های خصوصی ریاضی به نسبت فیلم و کتاب آموزشی بالاتر است ولی به هر حال بازدهی بسیار بیشتری هم دارد. از کتاب و فیلم آموزشی نمی توان سوال پرسید. از معلم خصوصی ریاضی می توان هر سوالی را پرسید حتی اگر مربوط به پایه های قبلی باشد. کتاب و فیلم آموزشی هوشمند نیست که با توجه به نحوه پاسخ دادن شما به سوالات متوجه شود که چه اشکالاتی دارید. یک معلم خصوصی ریاضی خوب و مجرب حین تدریس سوال می پرسد و ارزیابی انجام می دهد. اگر شما نتوانید به سوالات پاسخ دهید دلیل را بررسی می کند و اشکالات شما را برطرف خواهد کرد. نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد این است که کلاس های خصوصی ریاضی هدفمند است. شما اگر در مبحث خاصی اشکال داشته باشید و یا بخواهید برای یک آزمون مشخصی با ویژگی های اختصاصی خودش شرکت نمائید، می توانید به معلم خصوصی خودتان هدف از شرکت در کلاس را بگوئید و ایشان در زمانی که کلاس برگزار می کند دقیقا متناسب با هدف شما مطالب را ارائه خواهد کرد. در کتاب های آموزشی و فیلم های آموزشی مطالب به صورت کلی ارائه شده است و شما باید تلاش کنید مبحث مورد نظر خودتان را پیدا کنید و آن را مطالعه نمائید.

این مقاله هم مفید است:
15 روش مفید برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل


با توجه به مطالبی که گفته شد، استفاده از فیلم و کتاب کمک آموزشی هم برای یادگیری ریاضی مفید است اما اگر در جستجوی بهترین روش با بازدهی بالا در زمان کم هستید، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی بهترین گزینه برای شما می باشد.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 926 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image