ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران

12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران

12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران

در این مقاله توضیحات و راهنمایی های ارائه می گردد که با استفاده از آنها می توانید بهترین استاد و معلم خصوصی ریاضی را برای خودتان انتخاب نمائید. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و اساتید ریاضی ارائه شده است و می توانید بهترین معلم ریاضی را از بین این اساتید انتخاب نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید و برای مشاهده تعدادی از بهترین اساتید مجرب ریاضی بر روی عبارت بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران و ایران کلیک کنید.


راهنمایی انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


با کلیک بر روی عبارت های ارائه شده در بالا می توانید لیست کاملی از مدرسین ریاضی را ببینید و از بین این اساتید بهترین معلم ریاضی را انتخاب نمائید. در ادامه توضیحاتی ارائه می گردد تا بدانید که چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را انتخاب نمائید.


1- مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل معلم ریاضی


هنگام انتخاب معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی نهم، دهم، یازدهم یا هر مقطع دیگری برای اینکه با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید سعی کنید با مدرسی کلاس را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر (مانند دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت و ....) فارغ التحصیل شده باشد. اساتیدی که در دانشگاههای معتبر تحصیل کرده اند با سواد تر هم هستند و بیشتر می توانید روی تدریس آنها حساب کنید. اگر در مقطع دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک (به عنوان مثال) درس می خوانید و قصد دارید برای درس ریاضی استاد خصوصی داشته باشید، بهتر است ایشان هم مهندسی مکانیک خوانده باشند. به این ترتیب علاوه بر آموزش درس ریاضی می توانند به شما کاربرد این درس در دروس اختصاصی را هم یاد بدهند.


2- سوابق تدریس و رزومه کاری معلم ریاضی


در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید ریاضی و سایر دروس سوابق تدریس و رزومه کاری توسط خود مدرسین ثبت شده است. برای اینکه با یکی از برترین اساتید ریاضی کلاس داشته باشید رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین را بررسی کنید و سعی کنید با یک استاد خوب که سوابق درخشانی دارد کلاس برگزار کنید. اساتیدی که در دانشگاه یا مدارس به صورت رسمی تدریس کرده اند، در کنکور موفق بوده اند، سابقه تدریس بالایی دارند، شاگردهای موفقی از قبل داشته اند و ... می توانند گزینه ها و انتخاب های خوبی برای شما باشند. برای تمامی اساتید اطلاعات کاملی در این سایت ثبت شده است. با مشاهده سوابق تدریس مدرسین ریاضی می توانید آگاهانه یک استاد خوب انتخاب نمائید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


3- فیلم نمونه تدریس استاد ریاضی


در ایران مدرس علاوه بر موارد گفته شده در بالا بسیاری از مدرسین فیلم نمونه تدریس خودشان را هم ثبت نموده اند. با مشاهده ویدیوی تدریس مدرسین می توانید در رابطه با نحوه تدریس ایشان دید خوبی را پیدا کنید و با یک معلم خوب ریاضی کلاس داشته باشید. البته تعدادی از اساتید هم به جای فیلم نمونه تدریس ریاضی خودشان فیلم های آموزشی را قرار داده اند. در هر صورت، با در دست داشتن اطلاعات کافی انتخاب یک استاد خوب در این وب سایت برای شما کار سختی نخواهد بود. برای مشاهده تعدادی از ویدیوها و فیلم های نمونه تدریس خصوصی بهترین مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید.


4- نظرات شاگردهای قبلی مدرس ریاضی


نکته بسیار جالب و خوب دیگری که وجود دارد و می تواند به شما در انتخاب یک معلم خصوصی خوب و موفق ریاضی کمک کند نظرات شاگردهای قبلی اساتید است. بسیاری از اساتید ریاضی و سایر دروس در کلاس های درس از شاگردهای خودشان نظرسنجی کرده اند و نتیجه را در این وب سایت قرار داده اند. البته امکان ثبت نظر به صورت مستقیم هم برای شاگردهای در همین سایت فراهم شده است. شما می توانید به صفحه اساتید مراجعه کنید و برای اساتیدی که نظرات شاگردهای قبلی خودشان را قرار داده اند این نظرات نشان داده شده و قابل مشاهده است. اساتیدی که شاگردهای قبلیشان موفق بوده اند اساتید خوبی هستند و می توانید با ایشان تماس بگیرید.


مطالعه مقاله چگونه یک معلم تدریس خصوصی ریاضی خوب داشته باشیم؟ هم مفید است.


5- اساتید ویژه تدریس خصوصی ریاضی


اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس برای تدریس خصوصی ریاضی یا سایر دروس ثبت نام کرده اند مشخصات خودشان را به دو صورت ثبت نموده اند. حالت اول این است که معلم ریاضی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تبلیغ خودش را ثبت می کند. اما اساتید ویژه که آگهی آنها با رنگ متفاوتی هم نمایش داده شده است برای ثبت اطلاعات خودشان در این وب سایت هزینه پرداخت کرده اند. تعدادی از مدرسین ویژه ریاضی را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. اساتید ویژه به صورت جدی تری در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند و بهترین اساتید معمولا جزو مدرسین ویژه هستند.


6- دبیر رسمی و یا سابقه تدریس در دانشگاه


بسیاری از اساتیدی ریاضی که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند دبیر رسمی و یا استاد دانشگاه هستند. اگر شخصی به صورت رسمی کار تدریس را در مدارس و یا دانشگاهها انجام می دهد و به صورت تخصصی در زمینه آموزش فعالیت دارد واضح است که بر مطالب هم تسلط بیشتری دارد. البته این نمی تواند تنها ملاک باشد بسیاری از اساتید خوب ریاضی حالت رسمی هم ندارند. اما اگر دبیر و معلم رسمی بودن برای شما مهم است در همین سایت اساتید دانشگاه و معلم های رسمی ریاضی هم حضور دارند و می توانید کلاس های خصوصی را با این اساتید هماهنگ نمائید.


7- نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی


معیار دیگری وجود دارد که با توجه به آن می توانید تشخیص دهید که یک استاد و معلم ریاضی دوازدهم تجربی یا هر مقطع دیگری چقدر در کار خودش جدی است و به جه میزان می توانید روی ایشان حساب کنید. همانطور که می دانید شخصی که به کار تدریس علاقه دارد و آن را جدی گرفته است، حتی وقتی در حال نوشتن توضیح برای جذب شاگرد است سعی می کند این کار را بسیار خوب انجام داده و توضیحات کاملی را بنویسد. اساتید که به صورت سطحی و غیرحرفه ای در این زمینه فعالیت دارند مسلما در یکی دو خط توضیحات مختصری را ثبت می کنند. بنابراین با دقت به نوع نوشتن توضیحات هر استاد می توانید مقدار جدی بودن ایشان در کار تدریس خصوصی ریاضی را هم تشخیص دهید.


8- تماس تلفنی و تشخیص بهترین استاد


در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید ریاضی و سایر دروس به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه شده است. بنابراین واسطه ای در کار نیست و شما می توانید با خود معلم ریاضی حرف بزنید. مزیتی که این روش دارد این است که شما قبل از برگزاری کلاس می توانید با اساتیدی که انتخاب کرده اید حرف بزنید و از نوع حرف زدن خود معلم ریاضی هم تشخیص دهید که ایشان چقدر به کار خودشان اعتماد دارند. با حرف زدن با مدرسین ریاضی به صورت کامل برای شما روشن خواهد شد که هر استاد چقدر کار خودش را جدی گرفته است و چقدر می توانید به ایشان اعتماد کنید. در کنار سایر موارد ذکر شده، حرف زدن با معلم ریاضی می تواند به شما کمک کند تا بهترین استاد ریاضی را داشته باشید.


پیشنهاد می شود مقاله دبیر خوب ریاضی، شماره تماس معلم های خصوصی ریاضی را هم بخوانید.


9- مدرک تحصیلی و رزومه ثبت شده


در این وب سایت سعی شده است از هر روشی برای ایجاد ارتباط موثر بین استاد و شاگرد استفاده شود. برای اساتید ریاضی و سایر دروس این امکان فراهم شده است که رزومه کاری و مدرک تحصیلی خودشان را در قالب فایل پی دی اف و یا ورد در این سایت بارگزاری نمایند. به عنوان مثال اگر استاد ریاضی ادعا می کند که مدرک فوق لیسانس ریاضی از دانشکده ریاضی دانشگاه تهران دارد، این امکان برای ایشان فراهم شده است که آخرین مدرک تحصیلی خودش را قرار دهد و اعتماد کاربران را بیشتر جلب نماید. با توجه به مدرک تحصیلی و رزومه کاری اساتید می توانید یک معلم خوب ریاضی انتخاب کنید.


10- جزوه و سوال امتحانی ثبت شده توسط استاد


امکان دیگری که در همین سایت ایران مدرس برای اساتید و معلم های خصوصی ریاضی فراهم شده است امکان ثبت جزوه و نمونه سوال امتحانی برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری است. اساتیدی که جزوات و خلاصه جزوات یا نمونه سوال امتحانی قرار داده اند واضح است که کار تدریس خصوصی را جدی تر گرفته اند و باز هم یک مرحله قابل اعتمادتر هستند. می توانید هم از جزوه های ریاضی اساتید استفاده کنید و ریاضی را بهتر یاد بگیرید و هم اینکه از روی نحوه نوشتن جزوه تشخیص دهید که استاد ریاضی چقدر بر مطالب مسلط است. این مورد هم در کنار سایر اطلاعات در انتخاب بهترین معلم ریاضی کمک کننده است.


11- قیمت ثبت شده برای کلاس خصوصی توسط مدرس


یکی از مهمترین سوالاتی که متقاضیان کلاس های خصوصی ریاضی یا والدین ایشان دارند این است که قیمت کلاس های خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ در مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) در این زمینه توضیحات خوبی ارائه شده است. قیمت کلاس های خصوصی ریاضی به پارامترهای مختلف از جمله سابقه تدریس استاد، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، مقطع تحصیلی شاگرد، تعداد جلسات، شهر محل تدریس و .... بستگی دارد. اساتید خوب ریاضی معمولا با قیمت مناسب تدریس می کنند. در این وب سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان هم نمایش داده شده است و اگر هزینه کلاس هم برای شما مهم است می توانید این مورد را هم در نظر بگیرید.


12- جلسه اول برگزاری کلاس


در نهایت اگر شما از بین تمامی اساتید تدریس خصوصی ریاضی ثبت نامی در این سایت یک استاد خوب را انتخاب کردید و برای هماهنگی کلاس با ایشان تماس گرفتید می توانید اولین جلسه کلاس را تشکیل دهید. بسیاری از اساتید خوب ریاضی در صورت عدم رضایت جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند. حتی اگر اولین جلسه تدریس خصوصی رایگان هم نباشد، در هر صورت شما به صورت دقیق با نحوه تدریس استاد ریاضی آشنا خواهید شد. اگر راضی بودید که کلاس را ادامه می دهید و اگر نحوه تدریس ایشان خوب نبود می توانید کلاس را با معلم دیگری هماهنگ کنید. در کلاس های خصوصی مزیتی که وجود دارد این است که شما در هر زمانی می توانید استاد را تغییر دهید و به این ترتیب در نهایت بهترین مدرس را در کلاس داشته باشید.


کلام آخر


در این مقاله راهنمایی بسیار کامل و 12 نکته مهم و کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی تهران و کل ایران ارائه شد. در نظر داشته باشید مهمترین عامل در عالی نتیجه گرفتن شما این است که با یک استاد و معلم خصوصی خوب ریاضی کلاس داشته باشید. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت کنید و با یکی از بهترین اساتید ریاضی کلاس داشته باشید.


حتما بخوانید: نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1119 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image