ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها

قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها

قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها

در این مقاله در رابطه با قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است و در رابطه با عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی و قیمت معلم خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای توضیح داده شده است. اگر می خواهید در زمینه نرخ کلاس های خصوصی اطلاعات خوبی را بدست آورید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان


قیمت و هزینه مناسب تدریس خصوصی


در این مقاله به صورت مفصل در رابطه با قیمت و هزینه مناسب تدریس خصوصی و نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و ... با نرخ مناسب توضیح داده شده است.


چه هزینه ای برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟


به صورت کلی نمی توان خیلی قطعی در این زمینه اظهار نظر کرد. هزینه کلاس های خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه این پارامترها هم مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین هزینه و نرخ کلاس های خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد و اینکه چه هزینه ای مناسب است را نمی توان صد در صد مشخص نمود. اما به هر حال در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است و می توانید مشخصات کامل اساتید و نرخ کلاس های ایشان را ببینید و خودتان مشاهده نمائید که هر استاد با رزومه سوابق کاری ای که دارد چه هزینه ای را درخواست کرده است.


باید قیمت درخواستی هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید تا خودتان تشخیص دهید که آیا با توجه به سوابق کاری استاد هزینه درخواستی ایشان مناسب است یا خیر؟ به عنوان مثال ممکن است یک استاد تازه کار که از دانشگاه خیلی خوبی هم فارغ التحصیل نشده است برای هر جلسه کلاس خصوصی هزینه 500 هزار تومان را درخواست کرده باشد و به نظر شما برسد که زیاد است. اما شاید همین قیمت 500 هزار تومان را استاد دیگری که 10 سال سابقه کار دارد و مثلا از دانشگاه شریف فارغ التحصیل شده است درخواست کرده باشد و شما تایید نمائید که قیمت مناسب است. بنابراین اینکه چه هزینه ای مناسب است به رزومه کاری و سوابق تدریس استاد هم بستگی دارد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمت درخواستی هر استاد در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ هم در این زمینه مفید است. در عکس زیر تعدادی از قیمت های درخواستی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس نشان داده شده است (قیمتها مربوط به سال 99 می باشد).



چه پارامترهایی بر نرخ کلاس های خصوصی اثر می گذارد؟


همانطور که گفته شد، پارامترهای مختلفی بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند برای کلاس های خودشان هزینه بیشتری را در نظر می گیرند. معمولا قیمت معلم های خصوصی ای که دبیر رسمی هستند و یا در دانشگاه تدریس می کنند هم بالاتر است. نرخ کلاس های تدریس خصوصی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر معمولا هزینه های زندگی و هزینه رفت و آمد بالاتر بوده و در نتیجه اساتید قیمت بیشتری را هم درخواست می کنند. اگر بخواهید از کلاس های خصوصی تضمینی استفاده نمائید مسلما باید حاضر باشید نرخ بیشتری را پرداخت کنید.


در کلاس های تضمینی استاد نتیجه گرفتن شاگرد را تضمین می کند و کل مبلغ یا بخشی از آن را بعد از نتیجه گرفتن دریافت می کند ولی قیمت هر جلسه یا هر ساعت تدریس بیشتر است. نرخ کلاس های خصوصی به حضوری یا آنلاین بودن کلاس ها هم بستگی دارد. کلاس های آنلاین معمولا 20 درصد ارزانتر است. تعداد جلساتی که قرار است برگزار شود و درسی که قرار است تدریس شود هم روی نرخ کلاس ها اثر می گذارد. اگر تعداد جلسات بالایی لازم باشد اساتید معمولا برای هر جلسه هزینه کمتری دریافت می کنند و دروسی که تدریس آنها سخت تر است و به تسلط و دانش بیشتری نیاز دارد هم معمولا نرخ بالاتری برای کلاس خصوصی دارد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را بخوانید.


چگونه می توان کلاس های خصوصی را با قیمت ارزان تری هماهنگ کرد؟


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و قیمت درخواستی هر استاد برای کلاس های خصوصی ارائه شده است. با کلیک بر روی عبارت مشاهده لیست مدرسین ایران مدرس می توانید هم لیست کامل مدرسین و هم قیمت درخواستی اساتید را ببینید. از بین اساتید ثبت نامی در همین وب سایت برای درسی که در نظر دارید می توانید کلاس خصوصی را با معلم و استادی که قیمت پایین تر و مناسب تری را درخواست کرده است هماهنگ نمائید. البته راهکارهای دیگری هم برای ارزان تر هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی وجود دارد. بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید تا لیست مدرسینی که خودشان ذکر نموده اند تدریس خصوصی را ارزان انجام می دهند را ببینید.


اگر زودتر به فکر باشید و کلاس های خصوصی را از همان اوایل ترم هماهنگ نمائید، می توانید با نرخ های پایین تری کلاس خصوصی داشته باشید. اوایل ترم زمانی است که اساتید سرشان خلوت تر است و در نتیجه با نرخ ارزان تری کار می کنند. اگر برای دو درس به معلم خصوصی نیاز دارید (مثلا تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک)، می توانید هر دو درس را با یک استاد برگزار کنید و چون تعداد جلسات بیشتر می شود می توانید تقاضای تخفیف کنید. استفاده از کلاس های نیمه خصوصی هم می تواند راهکار دیگری برای پایین آوردن هزینه ها باشد.


در رابطه با کلاس های خصوصی ارزان قیمت مطالعه مقاله تدریس خصوصی ارزان، کلاس خصوصی با قیمت پایین مفید است.



قیمت کلاس های خصوصی در منزل بیشتر است یا کلاس های آنلاین و اینترنتی؟


همانطور که گفته شد، یک راهکار خوب برای اینکه بتوانید کلاس های خصوصی را با نرخ پایینتر داشته باشید استفاده از کلاس های خصوصی اینترنتی و مجازی است. در مقاله مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل قیمت و بازدهی کلاس های خصوصی حضوری و اینترنتی با هم مقایسه شده است. اگر امکان آن وجود داشته باشد که بتوانید از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید خوب بسیار خوب است که استاد و مدرس را در کنار خودتان داشته باشید. بازدهی کلاس های خصوصی حضوری که در منزل برگزار می شود بالاتر است. البته قیمت کلاس های حضوری در حدود 20 درصد به نسبت کلاس های اینترنتی بیشتر است.


در کلاس های حضوری هزینه اینترنت برای طرفین (استاد و شاگرد) وجود نخواهد داشت. البته در کلاس هایی که در منزل برگزار می شود چون استاد هم برای رسیدن به منزل شاگرد باید هزینه کند و هم اینکه زمانی را در مسیر رفت و برگشت از دست می دهد، در نتیجه معمولا برای کلاس های حضوری نرخ بالاتری درخواست می گردد. در کلاس های حضوری مشکلات قطع و وصل اینترنت و یا مشکلات دیگری از این دست وجود ندارد و استاد با حضوری که در کنار شاگرد دارد حتی از نحوه حرف زدن و نگاه کردن شاگرد خودش می تواند میزان گیرایی ایشان را متوجه شود. در کل هزینه کلاس های اینترنتی کمتر است اما بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است. کلاس های آنلاین مزیت های دیگری مانند امکان برگزاری در هر زمان و یا در هر فاصله زمانی بین منزل استاد و شاگرد را دارد.


در زمینه تدریس خصوصی اینترنتی و آنلاین مطالعه مقاله تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری؟ هم مفید است.


آیا می توان با نرخ ارزان یک معلم خصوصی خوب را هماهنگ نمود؟


سوالی که در این بخش پرسیده شده است سوال بسیار اساسی مهمی می باشد. همانطور که می دانید برای دریافت هر نوع خدمات با کیفیت و یا برای خرید هر کالا و محصول خوبی مسلما باید قیمت و هزینه ای متناسب با آن را پرداخت نمود. شما می توانید یک اتومبیل را با نرخ های متفاوتی خریداری نمائید و در حالتی که هزینه بیشتری پرداخت می کنید مسلما خودروی با کیفیت تری را هم تحویل می گیرید که امنیت و امکانات بیشتری دارد. برای هر نوع کالا و خدمات دیگری هم به هیمن شکل است. شما اگر بخواهید با یک استاد و معلم خصوصی با سابقه و با تجربه که فن بیان بسیار خوبی دارد، بر درس به صورت کامل مسلط است، قبلا شاگردهای بسیار موفقی داشته است و از یک دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است کلاس داشته باشید مسلما باید حاضر باشید قیمت مناسبی را پرداخت کنید. منظور از قیمت مناسب این است که نباید انتظار داشت یک استاد بسیار خوب با نرخ بسیار ارزان کار تدریس خصوصی را انجام دهد.


بنابراین در جواب سوالی که مطرح شد می توان گفت که با قیمت خیلی پایین نمی توان یک معلم خصوصی بسیار خوب داشت اما می توان از بین اساتیدی که خوب تدریس می کنند و رزومه و سابقه کاری خوبی دارند یک معلم خوب با نرخ مناسب تر به نسبت بقیه را انتخاب کرد. به عنوان مثال، شاید نتوانید با پرداخت 100000 تومان برای هر جلسه یک معلم خصوصی ریاضی خوب داشته باشید ولی با نرخ 400 هزار تومان می توانید با استادی کلاس را هماهنگ کنید که هم تراز با استاد دیگری باشد که مثلا برای هر جلسه قیمت 600 هزار تومان را در نظر دارد.


مطالعه مقاله نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب هم مفید است.


بهترین روش برای اطلاع از قیمت کلاس های تدریس خصوصی کدام است؟


همانطور که در بخش های قبلی همین مقاله گفته شد، در سایت ایران مدرس (همین سایت) لیست کاملی از مدرسین خصوصی به همراه شماره تماس آنها و سوابق تدریس و هزینه درخواستی اساتید ذکر شده است. در عکسی که در بالا ارائه شد قیمت درخواستی تعدادی از اساتید ارائه شده است. در عکس زیر هم نشان داده شده است که برای یک استاد در کنار مشخصاتی مانند مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و ... هزینه درخواستی استاد هم ارائه شده است. بنابراین، بهترین راهکار برای کسب اطلاع در رابطه با قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی این است که به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس سر بزنید، لیست کامل مدرسین و قیمت درخواستی ایشان را ببینید و از نرخ کلاس ها اطلاع حاصل نمائید.


این روش به این دلیل بهترین روش است که اولا این طور نیست که فقط قیمت کلاس ها را ببینید بلکه برای هر استاد و معلم خصوصی اطلاعات کاملی را می بینید و در کنار این اطلاعات کامل مشاهده خواهید کرد که استاد چه قیمتی را درخواست کرده است. بنابراین تصمیم گیری برای انتخاب معلم خصوصی برای شما کار راحت تری خواهد بود و انتخاب درست تری خواهید داشت. در عین حال اساتید قیمت های درخواستی خودشان را به روز می کنند و می توانید همواره قیمت های جدید کلاس های تدریس خصوصی را ببینید. در این وب سایت شماره تماس مدرسین هم نمایش داده شده است و می توانید با خود مدرسین تماس بگیرید و برای کلاس ها تقاضای تخفیف کنید (قیمت عکس زیر مربوط به سال 99 است).


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی (توضیحات کامل و دقیق)



چرا باید برای کلاس های خصوصی هزینه کرد؟


برای یادگیری دروس مختلف، آموزش کامپیوتر و انواع نرم افزارها، تسلط بر زبان انگلیسی و سایر زبان های خارجی و ... علاوه بر کلاس های خصوصی روش ها و راهکارهای دیگری وجود دارد که ممکن است به نسبت کلاس های خصوصی ارزان تر تمام شود و ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد؟ نکته ای که وجود دارد این است که هیچ کدام از موارد کتاب های کمک آموزشی، فیلم های آموزشی، کلاس های گروهی و .... به اندازه کلاس های خصوصی بازدهی ندارند.


شما اگر بخواهید برای انجام یک پروژه دانشجویی نرم افزاری را یاد بگیرید و از کتاب آموزشی استفاده نمائید، ممکن است ساعت ها برای یادگیری نرم افزار وقت بگذارید و در نهایت نتوانید آن طور که باید و شاید کار را پیش ببرید. اما اگر یک معلم خصوصی خوب و مسلط را در کنار خودتان داشته باشید طی یکی دو جلسه نکات مهم را به شما خواهد گفت و به صورت پروژه محور نرم افزار را به شما یاد خواهد داد. برای موفقیت در امتحان و کنکور و یا هر آزمون دیگری هم کلاس های خصوصی بالاترین بازدهی را دارد و در کمترین زمان شما را به نتیجه مطلوب می رساند. بنابراین اگر برای کلاس های خصوصی هزینه کنید مسلما پیشرفت خیلی سریعتر و قابل توجه تری خواهید داشت و به سرعت مطالب را یاد خواهید گرفت. البته همواره مطالعه و مرور و درس خواندن خودتان لازم است.


مطالعه مقاله هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آموزشگاه با قیمت مناسب هم پیشنهاد می شود.


کلام آخر


در این مقاله به صورت مفصل در رابطه با قیمت و هزینه مناسب (ساعتی و جلسه ای) برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی توضیح داده شد. باز هم تاکید می شود در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه شده است و با کلیک بر روی عبارت تدریس خصوصی در بالای همین صفحه می توانید لیست کامل مدرسین، شماره تماس ایشان، نرخ کلاس ها و .... را مشاهده نمائید. سعی کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید و خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس ها اصرار نداشته باشید. خوب است که با قیمت مناسبی کلاس هماهنگ شود ولی اولویت اول را برای این در نظر بگیرید که یک استاد خوب و مجرب که از دانشگاه خوبی فارغ التحصیل شده است را داشته باشید.


اگر یک استاد خوب را در کنار خودتان داشته باشید خوب نتیجه می گیرید و از هزینه ای که پرداخت کرده اید راضی خواهید بود. اگر فقط سعی کنید از تدریس خصوصی ارزان استفاده نمائید، ممکن است مبلغ کمتری را پرداخت کنید ولی همان مبلغ کم هم هدر خواهد رفت و زمان را هم از دست خواهید داد. بنابراین ابتدا بدون نگاه کردن به قیمت های درخواستی اساتید در همین سایت ایران مدرس 5 یا 6 معلم خصوصی خوب را برای خودتان انتخاب کنید و در ادامه از بین این اساتید با استادی کلاس خصوصی را هماهنگ کنید که نرخ مناسبتری را در نظر گرفته است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image