ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب

نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب

نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل را با بهترین و مناسب ترین قیمت هماهنگ کنید توضیح داده می شود. همانطور که می دانید کلاس های خصوصی ریاضی در منزل به نسبت کلاس های گروهی و یا کلاس خصوصی در آموزشگاه و یا به صورت آنلاین بازدهی بیشتری دارد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل با نرخ ارزان


تدریس خصوصی ریاضی با قیمت مناسب


همانطور که گفته شد، کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای یادگیری بهتر این درس و پیشرفت در درس ریاضی بازدهی بسیار خوبی دارد. کلاس های ریاضی که در منزل برگزار می شود می تواند منجر به پیشرفت در ریاضی و گرفتن نمره خوب در این درس گردد. در منزل معمولا جو راحت تری بر کلاس حکم فرما است و می توان با لباس راحت تری در کلاس حاضر شد. وقتی این کلاس ها در منزل برگزار می شود دانش آموز یا دانشجو وقتی را برای رسیدن به کلاس از دست نمی دهد و در ایام امتحانات این زمان بسیار اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. اما سوالی که در این مقاله می خواهیم به آن پاسخ دهیم این است که چگونه می توانیم کلاس های خصوصی ریاضی در منزل را با قیمت مناسب تر و بهتری برگزار نمائیم.


قبل از اینکه سراغ روش ها و راهکارهای انجام این کار برویم توجه داشته باشید که در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین ریاضی ارائه شده است و می توانید با کلیک بر روی عبارت مشاهده معلم های خصوصی ریاضی می توانید لیست مدرسین را ببینید و یک استاد خوب ریاضی برای خودتان انتخاب نمائید. در این وب سایت رزومه کاری، سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس ریاضی، نظرات شاگردهای قبلی، دروس تدریسی و اطلاعات بسیار کاملی برای تمام مدرسین ارائه شده است و می توانید از طریق شماره تماس اساتید به صورت مستقیم با خود ایشان در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. قیمت درخواستی هر استاد برای برگزاری کلاس خصوصی ریاضی در منزل هم ارائه شده است.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم مفید است.


نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی ریاضی ارزان


در ادامه به صورت موردی راهکارهایی که برای هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هفتم، هشتم، نهم و ... در منزل با قیمت بسیار خوب، مناسب و ارزان وجود دارد ذکر می گردد.



1- با کلیک بر روی لینکی که در بالا معرفی شد لیست کامل مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس را ببینید. در ادامه از لیست 5 استادی که به نظر خودتان اساتید خوبی هستند و رزومه کاملی دارند را انتخاب نمائید. از بین این 5 استاد با معلمی که بهترین و مناسب ترین قیمت را ارائه کرده است برای هماهنگی کلاس تماس بگیرید.


2- بر روی عبارت تدریس خصوصی ارزان کلیک کنید تا لیست اساتیدی که در همین سایت ایران مدرس ریاضی و سایر دروس را با قیمت ارزان تدریس می کنند و خودشان ذکر کرده اند که با قیمت ارزان تدریس می کنند را ببینید و از بین این اساتید یک معلم خوب را برای خودتان هماهنگ نمائید.


3- برای اینکه کلاس های خصوصی ریاضی را با نرخ مناسب و ارزان بتوانید برگزار کنید و در عین حال با یک استاد خوب کلاس داشته باشید می توانید به صورت نیمه خصوصی کلاس داشته باشید. با یکی از دوستان و یا همکلاسی های خودتان در کلاس ریاضی شرکت کنید و هزینه را بین خودتان تقسیم نمائید.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران



4- هر چند بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی به صورت حضوری در منزل بالاتر است اما می توانید از کلاس های خصوصی اینترنتی هم استفاده نمائید. کلاس های آن لاین هم بازدهی خوبی دارد و در منزل خودتان هم هستید. هزینه این کلاس ها معمولا به نسبت کلاس های حضوری 20 درصد ارزانتر است.


5- اگر کلاس های خصوصی ریاضی را به صورت حضوری در منزل می خواهید برگزار نمائید با استاد و معلمی که به لحاظ مکانی به شما نزدیکتر است هماهنگ کنید. وقتی استاد مسیر کمتری را در راه باشد حاضر خواهد شد با نرخ پایینتری کلاس را برای شما برگزار نمائید. به این ترتیب با قیمت مناسبتری کلاس ریاضی در منزل را خواهید داشت.


6- سعی کنید کلاس های خصوصی ریاضی را از همان اوایل و یا اواسط ترم شروع کنید. به این ترتیب اساتید چون وقت بیشتری دارند و سرشان خیلی شلوق نیست با نرخ مناسبتری برای شما کلاس برگزار خواهند نمود. در ایام امتحانات معمولا استاد خوب کمتر وقت آزاد دارد و اگر داشته باشد هزینه بالاتری درخواست می کند.


مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ هم مفید است.


7- به استاد و معلم ریاضی خودتان شاگرد جدید معرفی کنید و برای کلاس خودتان از ایشان تقاضای تخفیف نمائید. به عنوان مثال به ازای معرفی هر شاگرد می توانید برای کلاس های خودتان 10 درصد تخفیف بگیرید. در تعداد جلسات بالا این مبلغ مهم خواهد شد.


8- اگر مثلا در درس فیزیک هم اشکال دارید و استادی که ریاضی را به شما درس می دهد می تواند فیزیک هم تدریس کند کلاس های تدریس خصوصی فیزیک را هم با ایشان هماهنگ کنید. به این ترتیب تعداد جلسات بیشتر شده و می توانید تقاضای تخفیف کنید.


9- برای اینکه در کل هزینه مناسبتر و پایینتری برای کلاس های خصوصی پرداخت کنید و در عین حال احتمال نتیجه گرفتن خودتان هم خیلی بیشتر شود باید در کنار شرکت در کلاس های خصوصی خودتان هم درس بخوانید. به این ترتیب تعداد جلسات کمتری لازم شده و در کل هزینه کمتری پرداخت می کنید. احتمال قبولی خودتان در ریاضی با نمره بالا هم افزایش می یابد.


10- در نظر داشته باشید که اساتید خوب و مجرب ریاضی که سابقه کاری بالایی دارند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند با قیمت خیلی پایین هم کار نمی کنند. پس انتظار داشته باشید که قیمت مناسبی را پرداخت کنید نه هزینه خیلی پایینی را. با قیمت خیلی پایین و ارزان نمی توانید یک استاد عالی داشته باشید.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران


11- با کلیک بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی و نرخ کلاس ها را ببینید. لیست اساتید را بررسی نمائید تا مشاهده کنید که اساتید معمولا چه قیمتی برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر گرفته اند و قیمت حدودی را در دست داشته باشید.


12- اگر اشکالات و ضعف های زیادی در درس ریاضی ندارید می توانید در طول ترم درس بخوانید و در ایام امتحانات به صورت رفع اشکالی از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. به این ترتیب باز هم تعداد جلسات کمتری لازم بوده و هزینه کمتری خواهید داشت.



پیشنهاد می شود حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی ارزان ریاضی


جمع بندی و نتیجه گیری


در این مقاله تلاش شد راهکارهایی برای هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب ارائه شود. در ادامه توضیحات تکمیلی در این زمینه ارائه می شود. همانطور که گفته شد بسیار خوب است که کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب داشته باشید اما در هر صورت نتیجه گرفتن شما مهمتر است. وقتی در حال انتخاب معلم و استاد تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس ریاضی هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که اساتید خوب در هر صورت قیمت مشخصی دارند و واضح است که با یک استاد خوب بهتر نتیجه خواهید گرفت.


البته واضح است که می توانید یک معلم خصوصی ریاضی خوب را در کنار خودتان داشته باشید و در عین حال هزینه مناسبی هم پرداخت نمائید. اما باز هم باید این ذهنیت را داشته باشید که خدمات و کالای خوب قیمت مشخصی دارد و با نرخ خیلی ارزان نمی توان به کیفیت خوب رسید. اگر مثلا شما این ترم 10 جلسه کلاس با نرخ ارزان داشته باشید و نتیجه نگیرید ترم بعد مجبور خواهید شد با یک استاد خوب کلاس برگزار کنید و دوباره هزینه کنید و وقت و پول شما هم هدر خواهد رفت. بنابراین اگر مثلا با یکی دو جلسه اضافه تر می دانید که تسلط بیشتری پیدا خواهید کرد بهتر است این جلسات را داشته باشید. اما در هر صورت، با در نظر گرفتن این موارد، راهکارهای ارائه شده در بالا هم می تواند مفید و موثر باشد. بنابراین باید به گونه ای استاد خودتان را انتخاب کنید که نه سیخ بسوزد و نه کباب. سعی کنید کلاس را با قیمت خوب برگزار کنید و در عین حال کیفیت را فدای قیمت نکنید. نتیجه گرفتن خودتان مهمتر است.


مطالعه نمائید: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image