ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین معلم عربی کنکور، لیست 11 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور

بهترین معلم عربی کنکور، لیست 11 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور

بهترین معلم عربی کنکور، لیست 11 مدرس و دبیر برتر عربی کنکور

اگر در جستجوی بهترین معلم های عربی کنکور و بهترین اساتید و دبیران که عربی را برای موفقیت در کنکور تدریس می کنند هستید .... اگر می خواهید با شرکت در کلاس های خصوصی عربی با بهترین اساتید تهران و کل ایران در کنکور عربی را بالا و عالی بزنید .... در هر صورت، در این مقاله 11 استاد و معلم برتر عربی کنکور معرفی خواهند شد.


برای مشاهده لیست کامل اساتید و معلم های عربی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی عربی کلیک کنید.


بهترین معلم عربی کنکور


فکر می کنید یک معلم و استاد خوب عربی کنکور چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان تشخیص داد که یک معلم خوب عربی کنکور می تواند به شما در موفقیت در عربی کمک نماید ... یک استاد عربی کنکور خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ابتدا کمی در این باره توضیح می دهیم. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و اساتید عربی را می توانید مشاهده نمائید. بهترین مدرسین عربی معمولا خودشان در رشته عربی و یا رشته های مرتبط با آن درس خوانده اند و از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده اند. در همین سایت ایران مدرس IranModares.com رزومه کاری، سوابق تدریس، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید را می توانید مشاهده کنید.


مطالعه بهترین مدرسین عربی کنکور، لیست 10 استاد برتر عربی در تهران و کل ایران هم مفید است.


بسیاری از اساتید عربی مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند. بنابراین می توانید با آگاهی کامل استاد و معلم مد نظر خودتان را از این وب سایت انتخاب کرده و در عربی کنکور درصد بالایی بزنید. به توضیحات درج شده در متن تبلیغ اساتید دقت کنید و با استادی کلاس عربی را برگزار کنید که سوابق تدریس خوبی دارد و در کنکور خود ایشان عربی را بالا زده اند و یا شاگردهایی دارند که در کنکور موفق بوده اند. این موارد را در نظر بگیرید و تلاش کنید با یک استاد خوب کلاس داشته باشید.



بسیاری از مدرسین مجرب عربی و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس فیلم نمونه تدریس خودشان را هم ثبت نموده اند. با مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید می توانید از انتخاب خودتان مطمئن تر شوید. برای تمام مدرسین عربی و برترین اساتید در همین سایت ایران مدرس اطلاعات بسیار کامل و خوبی ثبت شده است اما فیلم نمونه تدریس شاید بیش از هر اطلاعات دیگری بتواند شما را به سمت انتخاب استاد خوب راهنمایی کند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی عربی


در ادامه لیست 11 مدرس و استاد برتر عربی کنکور ارائه شده است. توجه: برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس هر کدام از اساتید معرفی شده، در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.


1- استاد برتر عربی بهروز حیدربکی



مؤلف پروفروش‌ترین کتاب عربی بازار، سرگروه آزمون های گاج، دبیر مدارس برتر تهران و دبیر پروازی، به صورت آنلاین و حضوری، تدریس مکالمه و فن ترجمه عربی، تألیفات: تست: دوازدهم عمومی و انسانی؛ در دو ورژن متفاوت (خیلی سبز) / پایه عمومی و انسانی (خیلی سبز) / جامع عمومی و انسانی؛ در دو ورژن متفاوت (خیلی سبز) / عربی نردبام جامع عمومی (خیلی سبز) / عربی نردبام جامع انسانی (خیلی سبز) / تست یازدهم انسانی (خیلی سبز) / مجموعه کتاب‌های تستیک، دهم و یازدهم عمومی و انسانی (مشاوران آموزش) / عربی جامع انسانی ( مشاوران آموزش ) / عربی دوازدهم انسانی هدفدار؛ تست ( مشاوران آموزش ) / مجموعه کتاب‌های تیزشیم٫ عمومی و انسانی؛ جمع‌بندی (مشاوران آموزش) / ترجمه، تعریب و مفهوم ( مشاوران آموزش ) / - ۲۳ کتاب انسانی ( مشاوران آموزش ) / شبیه‌ساز کنکور ( مشاوران آموزش ) - بانک تست عربی انسانی ( مشاوران آموزش ) - تشریحی: هفتم تا یازدهم شب امتحان (خیلی سبز) / هفتم تا نهم کلاغ سپید (گاج) - تستی- تشریحی: دکتر‌‌آی‌کیو هفتم تا نهم (گاج) - آزمون: سرپرست آزمون گاج، طراح آزمون دوازدهم عمومی و انسانی و یازدهم عمومی و انسانی و تخصصی معارف گاج، طراح دوازدهم انسانی قلمچی، طراح آزمون مدارس برتر؛ عمومی و انسانی (نشانه؛ دهم یازدهم، دوازدهم) و طراح آزمون‌های دوازدهم انسانی خیلی‌سبز، سابقه طراحی آزمون تست، تدریس: ۱۰ سال سابقه در آموزشگاه‌ها و مدارس برتر تهران، علامه طباطبائی، آینده سازان، فرهیختگان، نوردانش، جردن، مطهری، سرای دانش و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس بهروز حیدربکی


پیشنهاد می شود مقاله عربی را برای کنکور چطور بخوانیم؟ را هم بخوانید.


2- یکی از بهترین مدرسین عربی تهران و ایران ذکریا رضایی



دبیر رسمی کارشناس ارشد آموزش و پرورش با ۲۵ سال سابقه، دبیر برگزیده دبیرستان های نامی تهران /مرجع بودجه بندی، بارم و شبیه سازی سوالات امتحانات نهایی و داخلی عربی. فارسی. عربی و فنون ادبی/ ..... !! مسلط به دستور زبان فارسی - عربی و انگلیسی/ تدریس تطبیقی همراه با مقایسه دستور فارسی با قواعد عربی به منظور پل ارتباطی و استفاده بهینه از پیش دانسته های زبانی/ تدریس قلمروهای زبانی، فکری و ادبی / قرابت، آرایه، علوم و فنون و عروض و قافیه. ویژه: پایه، دبیرستان، کنکور و دانشگاه تا دکتری /حضوری و آنلاین/ مولف کتب انتشارات بنام کشور: قلمچی - همگامان و.....


مشاهده پروفایل و شماره تماس ذکریا رضایی


3- استاد برجسته عربی مصطفی آزاده



مدرس شبکه یک - شبکه ۳ - شبکه ۴ - شبکه آموزش - مدرس برنامه های تلویزیونی مسیر برتر و گزینه ۴ - تدریس خصوصی عربی درهمه مقاطع تحصیلی - عربی با بهترین کیفیت توسط معلم عربی شبکه آموزش، شبکه ۳ و ۴ و ۱ صدا و سیما با روشی بسیار آسان که احتمال فراموشی ندارد. بین کلمه ها و معنی آنها ارتباطی خنده دار و فانتزی ایجاد کردم - نیاز به نوشتن و تکرار ندارد. فقط گوش بدین، حفظ میشین باید چیزهایی که میگم رو تویِ ذهنتون ببینین. شفاف. واضح و خودتونم توی تصویر باشین. اینطوری قدرت ثبت تصویر شما پنج برابر می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مصطفی آزاده


4- یکی از بهترین معلم های عربی کنکور استاد پرهیزکاری



رتبه سه رقمی کنکور سراسری انسانی - مشاور تخصصی انسانی - مدرس آموزشگاه اندیشمندان تهران - مدرس آموزشگاه آنلاین جهشینو - مدرس آموزشگاه استعداد های درخشان تهران - مدرس آموزشگاه قلمچی کرج - مدرس آموزشگاه بعثت کرج - مدرس آموزشگاه معراج اندیشه قزوین - مدرس آموزشگاه معراج نو قزوین - مدرس آموزشگاه علوم فنون قزوین - طراح سوالات آزمایشی - مدیرگروه کانون آموزش قلمچی - اولین مبدع تدریس عربی به صورت مفهومی و بدون نیاز به ترجمه - عضو هیت علمی عربی کشور


کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس استاد پرهیزکاری


5- استاد خوب عربی خانم مهتاب مَشاك



_تدریس خصوصی عربی‌ رشته ی انسانی، ریاضی و تجربی. (تمامى مقاطع تحصيلى و تمامى رشته ها) _تدريس خصوصى عربى راهنمايى. _تدريس به روش نوين آموزشى و متناسب با تغييرات كتابهاى درسى. تدريس اصولى و حرفه اى ويژه ى كنكور با رويكرد تستى-مفهومى. آموزش شيوه ى صحيح تست زنى و آمادگى براى امتحانات و كنكور. _مكالمه ى زبان عربى. (مبتدى و پيشرفته)


کلیک کنید: مشاهده پروفایل و شماره تماس استاد مشاک


مقاله مطالعه درس عربی برای کنکور را هم بخوانید.


6- استاد برجسته عربی علی جانی پور



رشته تحصیلی: عربی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: علامه طباطبایی - تدریس خصوصی حرفه ای کنکور عربی - تدریس خصوصی به صورت آنلاین برای دانش آموزان تهران و سایر استان ها - تقویتی سال هفتم، هشتم، نهم متوسطه اول - تقویتی عربی دبیرستان - حل تمرین و آزمون عربی متوسطه اول و دوم - برنامه کنکور از سال دهم - برنامه ککنور جامع عربی - ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس و برطرف نمودن ضعف عربی - کلید موفقیت شما در دستان ماست، اعتماد شما سرمایه ماست.


مشاهده پروفایل و شماره تماس علی جانی پور


7- استاد برتر عربی سید مجتبی فخراحمد



تدریس فشرده و تفصیلی ویژه داوطلبانی که هنوز عربی را شروع نکرده اند. تدریس فشرده و بخشی ویژه داوطلبانی که تمایل و فرصت آموختن کلیه مطالب را ندارند و هدفشان پاسخگویی تنها به تعدادی از (و نه همه) سوالات عربی کنکور می باشد. تدریس موضوعی و رفع اشکال ویژه داوطلبانی که در یک قسمت خاص ایراد دارند. روش حل مطمئن و سریع تست ویژه کلیه داوطلبان کنکور


عبارت های کلیدی: دانشجوی پزشکی در دانشگاه ییلدریم با یزید شهر آنکارا هستم و مدرس عربی برای پایه و کنکور ۱۰۰درصد تضمینی همراه با نکات کنکور و افزایش تراز و نمره برای امتحانات پایان ترم و امتحانات نهایی مخصوص رشته های تجربی ریاضی هنر فنی و پایه های اول متوسطه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم دوازدهم و کنکور جمع بندی برای کنکور ۹۹ در ۸ جلسه فشرده همراه با نکته و تست


حتما ببینید: فیلم آموزشی حل نمونه تست عربی کنکور


8- مدرس مجرب عربی کنکور خانم مهناز ابتی



تدریس زبان عربی توسط کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب - تدریس زبان عربی با متد پیشرفته درتمام مقاطع تحصیلی ( کنکوری _ خصوصی _تقویتی ) به صورت حضوری و آنلاین با استفاده از فایلهای صوتی ( ۱۰۰٪ تضمینی) ارائه راهکارهای برای یادگیری بهتر و آسانتر عربی. آسان و گیرا بودن زبان عربی در کلاس های آنلاین - با نازلترین قیمت: (رعایت حال دانش آموز).


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین عربی


عبارت های کلیدی: جلسۀ اوّلیّه به صورت رایگان و به منظور تعیین سطح و آگاهی از خواست و مطلوب فراگیر و اولیای ذیربط برگزار میشود و تعیین میزان حقّ التدریس ( به ازای هر 60 دقیقه تدریس) متناسب با سطح تدریس، به صورت توافقی انجام خواهد گرفت. تدریس به یکی از دو روش: 1. گروهی (2 تا 5نفره) 2. انفرادی در منزل فراگیر - در سطوح: آزاد، دبیرستان، کنکور (عمومی و انسانی)  سابقه کار: 28 سال سابقه تدریس عربی به صورت آزاد، راهنمایی و دبیرستان (کلاسی و خصوصی)


9- یکی از اساتید عربی کنکوری محمد مهدی حقی


عربی کنکور در ۱۰ الی ۱۵ جلسه - توسط رتبه برتر کنکور سراسری ریاضی سال ۹۲ - درصد عربی در کنکور: ۹۰% - تدریس در مقاطع متوسطه اول و دوم و کنکور به صورت امتحان نهایی و کنکوری - کاملا علمی و متناسب با سطح دانش آموز - مشاوره و پشتیبانی دانش آموز در طی هفته (در صورت درخواست)


دانلود جزوه نکته کنکوری ضمیر در عربی را هم بخوانید.


10- طاهر آگاه اجیرلو



تدریس عربی توسط دبیر آموزش پرورش به صورت خصوصی در خانه یا آموزشگاه همراه با حل تست های کنکوری، ارائه نکات ظریف کنکوری برای ترجمه و قواعد ( اعراب اصلی، محلی، فرعی، موصولات، فعل معتل و صحیح، معلوم و مجهول، معرفه و نکره، مفعول فیه، مفعول مطلق، مفعول له، حال، مستثنی، تمیز، اعداد، و....) توسط دبیر رسمی آموزش پرورش با 3 سال سابقه تدریس در مدارس دولتی و غیردولتی، تدریس تضمینی عربی با ضمانت قبولی صد در صد در هر امتحان و آزمونی *با متدی شیرین و قابل فهم برای تمام فارسی زبانان عزیز.* تدریس خصوصی-تدریس درمدارس. برای قبولی صددرصد عربی فقط کافیست با شماره تماس بگیرید.


11- استاد مجرب عربی کنکور علی کاظم زاده


بیان ساده ارائه پرسش های چهارگزینه ای طبقه بندی شده، ارائه نمونه سوالات استاندارد برای فهم بهتر درس و ... توسط دبیر آموزش و پرورش - دارای فوق لیسانس زبان و ادبیات عربی از دانشگاه سراسری (دانشگاه قم) - تدریس خصوصی عربی در تمام نقاط کرج ( آزادگان، جهانشهر، عظیمیه، رجایی شهر، شاهین ویلا، گلشهر و ...)


جمع بندی نکات قبل از کنکور عربی هم مفید است.


سخن آخر


لیست قواعد مهم و پرکاربرد عربی کنکور که با شرکت در کلاس های بهترین مدرسین عربی می توانید بر آنها مسلط شوید و در کنکور درصد بالایی بزنید شامل  انواع فعل – افعال ناقصه – حروف مشبهه بالفعل – لاء نفی جنس – حال – استثناء و اسلوب حصر – مفعول مطلق و .... است.


در کلاس های خصوصی اساتید برتر این مباحث تدریس می شود و در کنار آن مرور و حل تمرین خودتان می تواند بسیار مهم باشد. اساتیدی که در این مقاله معرفی شده اند جزو برترین مدرسین می باشند و می توانند در کمترین زمان به شما در رسیدن به درصد های بالای عربی کنکور کم نمایند. البته همواره تلاش و کوشش خودتان لازم است و با بهترین معلم عربی تهران و یا حتی بهترین استاد عربی ایران و کل جهان هم اگر کلاس داشته باشید درس خواندن خودتان قابل حذف کردن نیست و باید تلاش کنید با برنامه ریزی درست بهترین درصد را کسب نمائید. البته مدرسین خوب و مجرب عربی در این زمینه هم به شما کمک خواهند کرد.


برخی دیگر از مباحث و قواعد مهم عربی شامل اعداد – فعل – انواع جمله – معلوم و مجهولجار و مجرور – انواع اسم – اسلوب شرط – معرفه و نکره و .... است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: 12 بهترین معلم و استاد عربی کنکور نظام جدید آنلاین و حضوری


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 17268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image