ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین نرخ کلاس تدریس خصوصی ریاضی سال 1402 و 1403

بهترین نرخ کلاس تدریس خصوصی ریاضی سال 1402 و 1403

بهترین نرخ کلاس تدریس خصوصی ریاضی سال 1402 و 1403


اگر در جستجوی بهترین قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری در تهران، کرج و یا هر جای ایران و در سال های 1402 و 1403 هستید، در این مقاله توضیحات کاملی در رابطه با نرخ کلاس خصوصی و معلم خصوصی ریاضی ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 17 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها، مقطع تحصیلی، تعداد جلسات، تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسها و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد. ممکن است برای کلاسهای ریاضی یک مدرس که به تازگی کار خودش را شروع کرده است حتی با جلسه ای 70 هزار تومان هم کلاسها را برگزار نماید. ولی به هر حال اگر می خواهید از خدمات تدریس ریاضی و کلاسهای ریاضی که توسط مدرسین با سابقه و با تجربه برگزار می شود استفاده کنید، مسلما باید هزینه بالاتری را پرداخت نمائید. اینطور نیست که هر استادی با قیمت بالا ریاضی را تدریس کرد به این معنی باشد که تدریس عالی دارد. اما در هر صورت، اساتیدی که تجربه بالایی دارند و به صورت حرفه ای ریاضی را تدریس می نمایند خیلی ارزان تدریس نمی کنند. در همین سایت ایران مدرس (مرجع تخصصی معرفی معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس) برای تمامی مدرسین می توانید قیمت درخواستی مدرسین را ببینید.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل با قیمت بسیار مناسب



در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ریاضی خانم و آقا ارائه شده است و تا سال 1402 در وب سایت مذکور بیش از 27000 استاد ثبت نام نموده اند و در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. ریاضی برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم است چرا که در امتحانات، کنکور و حتی انجام محاسبات درست سایر دروس مانند فیزیک اثر زیادی دارد. اکثر دانش آموزان و دانشجویان در ریاضی اشکال دارند و استفاده از کلاس های خصوصی راهکار خوبی برای تقویت پایه ریاضی است. اکثر والدین و متقاضیان تدریس خصوصی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی دغدغه و سوال دارند و در این مقاله در زمینه هزینه کلاس خصوصی ریاضی در سال های 1402 و 1403 توضیحات کاملی ارائه شده است. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که انتخاب معلم خصوصی ریاضی توسط شما از این وب سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه است. در نتیجه کل مبلغ پرداختی شما به مدرس می رسد و چون واسطه ای در کار نیست می توانید کلاس ها را با نرخ مناسب تری هماهنگ نمائید.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


مزیتی که انتخاب استاد خصوصی ریاضی از سایت ایران مدرس دارد این است که اولا در سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید رزومه کاری و تحصیلی و مشخصات کاملی ارائه شده است (رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد، سوابق تدریس، رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و ....)، ثانیا شماره تماس مستقیم تمام مدرس های ریاضی قابل مشاهده است و می توانید مستقیم با اساتید حرف بزنید و ثالثا، برای تمامی اساتید نرخ درخواستی ایشان ثبت شده است. هزینه کلاس های خصوصی ریاضی از 50 هزار تومان برای هر ساعت تدریس تا 600 هزار تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. با افزایش تعداد جلسات هزینه هر جلسه معمولا شامل تخفیف خواهد شد و نرخ کلاس های آنلاین به نسبت تدریس خصوصی ریاضی در منزل کمتر است.



بسیار خوب است که در سال 1402 و 1403 کلاس های ریاضی را با قیمت مناسب و ارزان هماهنگ نمائید اما ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباید اولویت اول شما باشد. باید سعی کنید با یک معلم ریاضی خوب و عالی کلاس را هماهنگ نمائید. وقتی یک معلم عالی داشته باشید ممکن است هزینه هر جلسه تدریس ایشان بیشتر باشد اما چون در زمان کمتری درس را به پایان می رساند و کلاس های با کیفیت تری دارد در نهایت به نفع شما خواهد بود. یک روش خوب این است که بدون توجه به نرخ درخواستی اساتید 7 مدرس ریاضی خوب را انتخاب نمائید و در ادامه از بین این اساتید با استاد و معلمی که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین یا حضوری ریاضی تماس بگیرید. شماره تلفن و شماره موبایل تمامی اساتید ریاضی و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. اگر در جستجوی معلم عالی و فوق العاده ریاضی هستید در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی تهران و کل ایران معرفی شده اند: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


نحوه هماهنگ کردن معلم خصوصی ریاضی با قیمت ارزان و مناسب


در سال 1402 قیمت کلاس های ریاضی حدودا از 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است و با توجه به آن در سال 1403 شاید قیمت کلاس های خصوصی ریاضی از 60 تا 600 هزار تومان متغیر باشد. البته اینکه در سال 1403 چه قیمتی برای کلاس خصوصی ریاضی مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است برای یک استاد خوب ارزشش را داشته باشد که جلسه ای 470 هزار تومان هم پرداخت کنید و برای معلم دیگری که خوب تدریس نمی کند و رزومه خوبی ندارد همان 40000 تومان هم زیاد باشد. باید رزومه و سوابق تدریس اساتید، دانشگاه محل تحصیل استاد و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و نحوه تدریس ایشان در اولین جلسه را ببینید و بعد از آن می توان تشخیص داد که چه هزینه ای مناسب است. با اساتیدی کلاس داشته باشید که از دانشگاههای خوب مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران https://science.ut.ac.ir/web/math، دانشگاه علم و صنعت http://math.iust.ac.ir/ و ... فارغ التحصیل شده باشند و یا مثلا دبیر رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ باشند.



کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی


به جرات می توان گفت که مدرسین بسیار خوب و فوق العاده ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند و با قیمت منصفانه و کیفیت عالی تدریس را انجام می دهند. برای تمامی اساتید قیمت درخواستی ایشان را می توانید ببینید. استادی که در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را نوشته است با ایشان تماس بگیرید تا قیمت دقیق را به شما بگوید.


نکات تکمیلی برای داشتن تدریس ریاضی با قیمت پایین


اما چگونه می توان کلاس های ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کرد. راهکارهای مختلفی وجود دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از این راهکارها استفاده از کلاس های نیمه خصوصی ریاضی به جای استفاده از کلاس های خصوصی است. در کلاس های نیمه خصوصی معمولا بیشتر از یک نفر در کلاس حضور دارد و مثلا 2 یا 3 نفر شاگرد در این کلاس ها حاضر هستند و هزینه را با هم تقسیم می کنند. مثلا اگر کلاس یک نفره با هزینه 300 هزار تومان برگزار شود کلاس دو نفره را می توان با هزینه 400 یا 500 هزار تومان برگزار کرد و هم برای استاد ریاضی بهتر است و مبلغ بیشتری دریافت می کند و هم برای هر کدام از شاگردها هزینه مناسب تر خواهد بود (هر شاگرد 200 یا 250 هزار تومان پرداخت می کند).


برای اینکه کلاسهای ریاضی با هزینه پایینتری برای شما هماهنگ شود سعی کنید با مدرس و استادی کلاس را هماهنگ کنید که به لحاظ مکانی به شما نزدیک تر باشد. به عنوان مثال اگر شما ساکن محدوده صادقیه یا فردوس باشید و بخواهید با مدرسی که خوش ساکن تهرانپارس است کلاس داشته باشید، مدرس شما باید دو برابر زمان کلاس در راه باشد و در نتیجه هزینه بالایی را برای کلاسها در نظر خواهد گرفت.


مطالعه این مقاله هم مفید است: قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی به صورت حضوری در منزل و آنلاین و اینترنتی


قیمت تدریس خصوصی ریاضی کنکور 1402 و 1403


آزمون کنکور از حساسیت بالاتری برخوردار است و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت دارند باید سطح بالاتری از تسلط را داشته باشند. به همین دلیل تدریس ریاضی کنکور هزینه بیشتری دارد. قیمت کلاس های خصوصی کنکور برای 1 جلسه از ساعتی 70 یا 60 هزار تومان می تواند شروع شود و برای اساتید برند و معروف ممکن است به 1 یا 2 میلیون تومان هم برسد. البته این بدان معنی نیست که به هر میزان یک استاد و معلم با هزینه بالاتری تدریس کند در کار آموزش موفق تر است. بهتر است برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب ریاضی کنکور ملاک های دیگری به جز قیمت را در نظر داشته باشید. برای مشاهده تعدادی از بهترین مدرسین ریاضی کنکور که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند این مقاله را بخوانید: بهترین تدریس خصوصی ریاضی کنکور و 10 معلم ریاضی کنکور فوق العاده


نرخ کلاس خصوصی ریاضی در طول ترم و ایام امتحانات


مدرسین ریاضی چون در طول ترم وقت آزاد بیشتری دارند تخفیف های بهتری می دهند و با قیمت بهتری در کلاس حاضر خواهند شد. پس اگر می خواهید از کلاس های خصوصی ریاضی در منزل برای یادگیری بهتر این درس استفاده کنید در طول ترم کلاس داشته باشید. البته در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال این کلاس ها بازدهی بالایی دارد. نکته مهم دیگر اینکه ریاضی درسی است که باید در طول ترم خوانده شود و برای آن تمرین و نمونه سوال امتحانی حل گردد. استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی در طول ترم نه تنها باعث می شود با نرخ مناسب تری بتوانید معلم خوب پیدا کنید، بلکه باعث می شود درس را بهتر یاد بگیرید و بدون استرس در ایام امتحانات درس را مرور نموده و نمره عالی و حتی نمره 20 در امتحان ریاضی بگیرید.



شاید بتوان گفت در سال 1402 قیمت 250 یا 350 هزار تومان برای یک جلسه یک ساعت و نیم ریاضی قیمت متوسطی است. مدرسینی که در زمینه تدریس ریاضی دانشگاهی فعالیت دارند ممکن است قیمتهای بالاتری را درخواست کنند و در زمینه های دیگر شاید قیمت ها پایین تر باشد. البته در شهرهای کوچک شاید قیمت متوسط گفته شده زیاد به نظر برسد و در کل قیمت کلاسهای ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد.


حتما ببینید: فیلم آموزشی - شماره تماس بهترین معلم ریاضی و ارتباط بدون واسطه با اساتید ریاضی


پارامترهای موثر بر نرخ تدریس خصوصی ریاضی سال 1402 و 1403


قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد که تعدادی از آنها در ادامه ارائه شده است:


- شهر محل تدریس: هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگتر معمولا بیشتر است. به عنوان مثال نرخ کلاس خصوصی ریاضی در تهران، کرج، اصفهان، مشهد و تبریز به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. البته بیشتر برای کلاس های حضوری این درست است چرا که برای برگزاری کلاس حضوری وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس از دست می رود.


- سابقه مدرس ریاضی: مدرسینی که سابقه تدریس بالاتری دارند معمولا هزینه بالاتری برای کلاسهای خصوصی درخواست می کنند. استادی که 20 سال سابقه تدریس ریاضی دارد مسلما به نسبت مدرسی که تازه کار است و یکی دو سال است کار را شروع کرده است نرخ بیشتری درخواست می کند.


- درس تدریسی: ممکن است هزینه تدریس جبر و احتمال به نسبت ریاضی اول متوسطه بالاتر باشد. یا به عنوان مثالی دیگر، هزینه کلاس خصوصی ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی در سال 1402 و 1403 به نسبت کلاس ریاضی ششم مسلما بالاتر است. البته باز عوامل دیگر هم تاثیر دارد و این تنها عامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی ریاضی نیست.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


- مقطع تحصیلی: تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر سخت تر است و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارد. هزینه تدریس ریاضیات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به نسبت ریاضی متوسطه اول و دوم بالاتر است.


- تعداد جلسات تدریس ریاضی: هر چه تعداد جلسات تدریس بیشتر شود معمولا مدرسین قیمت کمتری برای هر جلسه در نظر می گیرند. استادی که برای هر جلسه تدریس ریاضی نرخ 400 هزار تومان را مد نظر دارد، اگر 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید 10 درصد و اگر 20 جلسه کلاس لازم داشته باشید 20 درصد تخفیف می دهد. یعنی در حالتی که 20 جلسه کلاس لازم داشته باشید با نرخ هر جلسه 320 هزار تومان و یا حتی 300 هزار تومان موافقت خواهد کرد. البته باید خودتان هم از استاد بخواهید و تقاضای تخفیف نمائید.


- کنکوری بودن یا نبودن کلاسها: قیمت کلاسهای تدریس ریاضی کنکور به نسبت ریاضی ابتدایی، متوسطه و دانشگاه بالاتر است. به عنوان یک قاعده کلی نرخ کلاس های خصوصی ریاضی کنکور توسط اساتید موفق، برند و معروف به نسبت کلاس های خصوصی ریاضی متوسطه و دانشگاه بالاتر است.


- تضمینی بودن کلاسهای ریاضی: هزینه کلاسهای تضمینی ریاضی به نسبت کلاسهای معمولی بیشتر است. حتی برخی از اساتید کل یا 50 درصد هزینه را بعد از موفقیت و نمره گرفتن شما دریافت می نمایند اما هزینه کلاس های ایشان به علت تضمینی بودن بالاتر است.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


- محل برگزاری کلاس های خصوصی: در سال 1402 و 1403 یا هر زمان دیگری هزینه کلاس های خصوصی به محل برگزاری کلاس ها (آموزشگاه یا منزل) هم بستگی دارد. اگر به عنوان مثال در محل مورد نظر استاد کلاس ها برگزار شود ممکن است با هزینه کلاس های خصوصی در منزل قیمتها متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عوامل موثر بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی این فیلم را ببینید.



حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی و پارامترهای موثر بر آن


شما می توانید به صورت حضوری (در منزل یا آموزشگاه) و یا به صورت اینترنتی و آنلاین از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. در کلاس های تدریس ریاضی به صورت مجازی و یا اینترنتی معمولا چون استاد مسیری را برای رسیدن به منزل شاگرد طی نمی کند، در نتیجه هزینه کمتری هم برای این کلاس ها در نظر گرفته می شود. بنابراین اگر درخواست کلاس آنلاین دارید هزینه این کلاس ها معمولا کمتر است. یک استاد ریاضی که هر جلسه تدریس را با هزینه 500 هزار تومان برگزار می نماید، کلاس مجازی و آنلاین را با هزینه 400 هزار تومان و یا شاید حتی 300 هزار تومان موافقت می کند. کلاس آنلاین برای اساتید دردسر کمتری دارد و وقت ایشان در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود در نتیجه تخفیف بسیار خوبی در نظر می گیرند.


نکات پایانی برای داشتن بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی سال 1402 و 1403


در سایت ایران مدرس بعضی از مدرسین برای اینکه اعتماد شما را جلب کنند جلسه اول را رایگان یا نصف قیمت برگزار می کنند و اگر اینطور باشد در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. دقت کنید که در ایران هزینه کلاس خصوصی ریاضی بسیار مناسب است و همانطور که در سایت https://www.prodigygame.com/main-en/blog/math-tutor-cost/ بیان شده است، در سایر کشورها متوسط ​​نرخ ساعتی برای معلم ریاضی 40 دلار آمریکا است که معمولاً بین 25 تا 80 دلار در ساعت است و نرخ بالایی می باشد. با در نظر گرفتن قیمت 40000 تومان برای دلار، هزینه هر ساعت تدریس ریاضی متوسط 1600000 تومان خواهد شد که به نسبت قیمت های مدرسین داخل ایران بسیار بیشتر است. از جمله سایت های فعال در زمینه معلم خصوصی ریاضی در خارج از ایران می توان به https://tutors.com، https://thetutorresource.com و ... اشاره نمود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


منبع: سایت معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 834 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image