ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهای عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی

راهکارهای عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی

راهکارهای عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی

در این مقاله راهکارهایی بسیار خوب و عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و رسیدن به درآمدهای بالا از کار تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید از تجربیات مدرسین موفق استفاده کنید و در کار تدریس خصوصی به نتایج بزرگی برسید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی


نحوه کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی


در این مقاله راهکارها، توصیه ها و روش های عالی و فوق العاده برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی ارائه می شود. اگر می خواهید یک معلم خصوصی موفق، پردرآمد و پول دار باشید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید. تفاوتی نمی کند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، عربی، ریاضی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید، اگر عملکرد درستی را در پیش بگیرید مطمئنا به نتایج عالی خواهید رسید.


مقداری از وقت خودتان را برای ایام امتحانات آزاد نگه دارید


همانطور که می دانید در کار تدریس خصوصی به هر میزان به ایام امتحانات نزدیک می شویم تقاضا به صورت نمایی افزایش پیدا می کند. حال ممکن است بعضی از مدرسین از همان اوایل ترم با قیمت پایین و ارزان کلاس هایی را قبول کرده باشند و وقت ایشان کامل پر باشد. در چنین شرایطی اگر در ایام امتحانات تماسی با ایشان گرفته شود و پیشنهاد بسیار خوبی هم باشد چون وقت ندارند نمی توانند آن را قبول کنند. اگر در طول ترم پیشنهادهایی خوبی برای کلاس داشتید حتما آن را قبول کنید ولی قیمت کلاس ها را هم خیلی پایین در نظر نگیرید و از اینکه جذب شاگرد نداشته باشید نترسید. حداقل یک پنجم وقت خودتان را همیشه آزاد نگه دارید تا در ایام نزدیک به امتحانات برای پذیرش کلاس های بسیار خوب با قیمت بسیار خوب وقت داشته باشید.


دروس تدریسی خودتان را به روز کنید


با گذشت زمان ممکن است تقاضا برای کلاس خصوصی یک درس کم یا زیاد شود. اگر قبلا درسی را تدریس می کردید که متقاضیان زیادی داشت و الان فکر می کنید تعداد متقاضیان آن درس کم شده است می توانید تدریس خصوصی دروس دیگری را انجام دهید. در حال حاضر تقاضا برای تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست کنکور، زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه، تدریس خصوصی کامپیوتر و انواع نرم افزارها مانند اتوکد، مطلب، فتوشاپ و مهارت هایی که در بازار کار مورد استفاده است بسیار خوب می باشد. شما اگر در یک رشته خاصی تحصیل کرده اید نرم افزارهای تخصصی آن رشته به احتمال زیاد متقاضیان خوبی برای کلاس خصوصی دارد. خلاصه اینکه باید هر از چند گاهی بر روی دروس تدریسی خودتان بازنگری داشته باشید. زبان و کنکور هم همیشه متقاضیان خوبی برای کلاس خصوصی داشته است البته اگر معروف شوید و خوب تبلیغ کنید.



مطالعه مقاله نحوه خوب پول در آوردن از تدریس خصوصی هم مفید است.


قیمت مناسبی برای کلاس های خصوصی خودتان در نظر بگیرید


برای اینکه بتوانید در رابطه با قیمتی که اساتید تدریس خصوصی در حال حاضر برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر گرفته اند به بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس مراجعه کنید (در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید). اساتید ثبت نامی در این وب سایت علاوه بر رزومه کاری و سوابق تدریس و سایر اطلاعات ذکر کرده اند که چه قیمتی را برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر دارند. بنابراین با دیدن لیست اساتید می توانید برآوردی از قیمت کلاس ها داشته باشید و قیمت مناسبی برای کلاس های خودتان در نظر بگیرید. البته واضح است که به هر میزان رزومه کامل تر و پربارتری داشته باشید می توانید نرخ بیشتری برای کلاس های خصوصی خودتان در نظر بگیرید و در این حالت متقاضی هم برای کلاس خصوصی شما وجود خواهد داشت. اگر می خواهید به نسبت متوسط قیمت حال حاضر مبلغ بیشتری درخواست کنید باید در متن تبلیغ خودتان به اندازه کافی تمایز خودتان و کلاس های خصوصی خودتان را نشان دهید.


از تدریس خصوصی آنلاین استفاده نمائید


یکی از معضلات و چالش هایی که اساتید تدریس خصوصی خصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج با آن روبه رو هستند بحث زمانی است که در مسیر رسیدن به کلاس از دست می دهند. خصوصا اگر در زمان هایی بخواهند به منزل شاگرد خودشان بروند که ترافیک سنگین است ممکن است دو برابر زمانی که قرار است تدریس کنند را در مسیر رسیدن به کلاس و برگشت از آن از دست بدهند. اما با استفاده از تدریس خصوصی آنلاین این مشکل را به راحتی می توان حل کرد. با استفاده از نرم افزارهایی مانند اسکایپ می توان به راحتی از هر جای ایران با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بود و به ایشان درس را ارائه داد. در کنار کلاس های خصوصی حضوری ای که دارید تدریس آنلاین و اینترنتی را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید شاگردهای بیشتری را جذب کنید.



تدریس های نزدیک به خودتان را بپذیرید


همانطور که گفته شد، در شهرهای بزرگ مانند تهران یکی از چالش های کار تدریس خصوصی بحث ترافیک و زمانی است که در مسیر رسیدن به کلاس و برگشت از آن از دست می رود. اگر به عنوان مثال ساکن غرب تهران و محلات ستارخان، آریاشهر، ، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، کن و وردآورد و .... هستید مسلما اگر بخواهید از شرق تهران و محلاتی مانند تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی و .... شاگرد بگیرید، وقت شما در مسیر رسیدن به کلاس بسیار زیاد تلف خواهد شد. ترافیک اتوبان های حکیم و همت را حتما تجربه کرده اید. بنابراین بسیار خوب است که از محلاتی که به خودتان نزدیکتر است شاگرد بگیرید.


مطالعه کنید: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟


در همین سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی تبلیغ بدهید


برای این که در کار تدریس خصوصی موفق باشید و شاگردهای زیادی را جذب نمائید، مسلما باید بتوانید تعداد شاگردهای زیادی را جذب کنید. در همین سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به پنل کاربری تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. با درج آگهی در این وب سایت شماره تماس و مشخصات شما نشان داده خواهد شد و متقاضیان کلاس خصوصی به صورت مستقیم با خود شما تماس خواهند گرفت. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید هم می توانید به سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com مراجعه کنید و در آن وب سایت هم آگهی بدهید. درج تبلیغ در این سایت ها رایگان است و فقط در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید.


مشاهده کنید: تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه


روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید


برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری باید تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید. یک راهکار در بالا گفته شد و ثبت تبلیغ در همین سایت ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی می تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این دو روش روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله های راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی و چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) توضیح داده شده است. می توانید از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی شاگرد بگیرید و یا اینکه خودتان به صورت مستقیم و بدون واسطه برای جذب شاگرد اقدام نمائید. در مقالاتی که معرفی شد روش های مختلف جذب شاگرد توضیح داده شده است.



دو جلسه را یکی کنید


راهکار دیگری که می توانید با استفاده از آن در وقت خودتان صرفه جویی کنید و در طول روز تعداد کلاس های بیشتری داشته باشید و تعداد جلسات بیشتری را برگزار کنید این است که در هر بار مراجعه به منزل شاگردهای خودتان به جای یک جلسه، دو جلسه کلاس برای ایشان برگزار نمائید. البته باید هوای شاگرد خودتان را داشته باشید که با توافق ایشان باشد و در ضمن استراحت کافی در بین جلسات در نظر بگیرید تا بازدهی کار کم نشود. برای هر شاگردی هم ممکن است نتوانید این روش را پیش ببرید ولی تعدادی از شاگردهای شما موافقت خواهند کرد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: مقایسه آگهی تدریس خصوصی و استخدام تدریس خصوصی برای جذب شاگرد


کلاس های نزدیک به هم را در زمان های نزدیک به هم هماهنگ کنید


فرض کنید که امشب قرار است برای کلاس های فردای خودتان برنامه ریزی کنید و 4 جلسه کلاس قرار است برگزار شود. این 4 جلسه کلاسی که دارید اگر برای 4 شاگرد است قاعدتا می توانید زمان کلاس ها را به گونه ای هماهنگ کنید که وقت شما در مسیر کمتر تلف شود. مثلا اگر دو نفر از شاگردهای شما حول و حوش میدان ونک ساکن هستند می توانید کلاس این دو نفر را صبح برگزار نمائید و برای دو نفر دیگر هم کلاس ها را به بعد از ظهر موکول کنید.


عالی تدریس کنید و برای نتیجه گرفتن شاگرد خودتان تلاش کنید


شاید به نسبت تمام راهکارهای قبلی، این روش موثرترین روش باشد. اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند دلیلی ندارد ترم های بعدی هم برای کلاس دوباره با شما تماس نگیرند. شاگردهای موفق، شاگردهای جدیدی را هم به شما معرفی خواهند کرد. اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید باید در جستجوی راهکارهایی باشید که اکثر شاگردهای شما بهترین نتیجه را بگیرند. این مهمترین رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی است.


کارت خودتان را به شاگردتان بدهید


همانطور که گفته شد، اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند قاعدتا شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. اما در کنار تدریس عالی و در کنار اینکه تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان به کار می بندید، می توانید کارت خودتان را هم به شاگردتان بدهید و از ایشان بخواهید در کلاس توزیع کند. اگر از این طریق به ازای هر شاگردی که دارید 3 شاگرد دیگر هم جذب کنید تعداد شاگردهای شما آنقدر زیاد خواهد شد که وقت نمی کنید برای تعدادی از آنها کلاس بگذارید.


حتما بخوانید: فعالیت به صورت حرفه ای در زمینه تدریس خصوصی


هر ترم برای خودتان هدف مالی داشته باشید


هدف از انجام هر کاری در نهایت کسب درآمد است. شما در کنار اینکه به کار خودتان متعهد هستید و تلاش می کنید در کار تدریس خصوصی بهترین باشید و موفق ترین شاگردها را هم داشته باشید بسیار خوب است که بتوانید به درآمدهای بالا هم برسید. برای اینکه بتوانید به درآمدهای خوب از کار تدریس خصوصی برسید راهکار خوبی که وجود دارد این است که هر ترم یک هدف مالی برای خودتان در نظر بگیرید و ترم بعد سعی کنید مثلا به اندازه 20 درصد آن را ارتقا دهید. مشخص کردن هدف مالی باعث می شود در جستجوی راهکارهای محقق کردن آن باشید و پیشرفت کنید.


با افزایش کیفیت کلاس های خودتان قیمت را هم افزایش دهید


همانطور که گفته شد خوب است که قیمت مناسبی را برای کلاس های خصوصی خودتان در نظر بگیرید. اما مسلما اگر بتوانید به ازای هر جلسه مبلغ بیشتری را دریافت کنید، در نهایت به درآمدهای بالاتری خواهید رسید. برای اینکه حتی با درخواست قیمت های بالا برای کلاس های خصوصی بتوانید جذب شاگرد داشته باشید اولا باید رزومه عالی ای را در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان ارائه کنید و ثانیا نحوه تدریس خودتان را مرتبا بهبود ببخشید تا شاگردهای شما یا والدین ایشان اگر تقاضای هزینه بالاتری برای کلاس های خصوصی کردید موافقت کنند.



درآمد شما به دروس تدریسی شما بستگی دارد


نکته بسیار مهم دیگری که در کار تدریس خصوصی وجود دارد این است که برای بعضی از دروس شاید بتوان گفت سقف هزینه پرداختی برای کلاس های خصوصی مقدار مشخصی است. مثلا شاید برای تدریس خصوصی فیزیک هالیدی یا فیزیک دانشگاهی کسی حاضر نباشد جلسه ای بیش از 200 هزار تومان پرداخت کند اما یک معلم خصوصی فیزیک کنکور خوب و برند شاید برای هر جلسه 1 میلیون تومان هم دریافت کند. اگر می خواهید به درآمدهای بالا برسید شاید لازم است دروس تدریسی خودتان را مورد بازنگری قرار دهید.


کلام آخر


در این مقاله بسیار کامل راهکارهای عملی و کاربردی برای کسب موفقیت و درآمد بالا از کار تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی و سایر دروس ارائه شد. این توصیه ها حاصل سال ها تجربه است و بسیار مفید می باشد. با استفاده از این موارد می توانید به درآمد عالی از تدریس خصوصی برسید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: راهکارهایی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 732 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image