ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی راهکارهایی برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهایی برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی

راهکارهایی برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله روش ها و راهکارهایی برای پیشرفت در تدریس خصوصی ریاضی به عنوان یک کار و شغل نیمه وقت و یا تمام وقت ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: بهترین روش تدریس ریاضی در کلاس های تدریس خصوصی


نحوه پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی


تدریس خصوصی ریاضی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد بالا است. البته باید به ریاضی علاقه داشته باشید و بر آن مسلط شوید. در این مقاله راهکارهایی برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی و رسیدن به درآمدهای بالا و عالی از تدریس خصوصی ریاضی را توضیح داده ایم.


1- تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. برای کار تدریس خصوصی اینکه بر درس به صورت کامل و صد در صدی مسلط باشید بسیار مهم است. خصوصا در یکی دو جلسه اول باید بسیار مشخص باشد که عالی تدریس می کنید و پاسخ هر سوال را باید سریع بدهید.


2- همواره مطالب را از دید شاگرد خودتان ببینید و به گونه ای درس را ارائه نمائید که برای ایشان مفید باشد. باید در کلاس های خصوصی به صورت مداوم سوال بپرسید تا میزان یادگیری شاگرد خودتان را بدانید. اگر پاسخ سوال ها را بلد نبود باید نحوه تدریس را تغییر دهید و روانتر مطالب را ارائه نمائید.


3- در نظر داشته باشید که هر کدام از شاگردهای شما مشکلات خاص خودشان و میزان گیرایی متفاوتی دارند. باید حین تدریس با پرسیدن سوال شناخت کافی از شاگرد خودتان پیدا کنید. ممکن است شاگرد شما ضریب هوشی بالایی داشته باشد و با توضیحات زیاد ایشان را خسته کنید و یا برعکس.


مطالعه مقاله چگونه در تدریس ریاضی موفق تر باشیم؟ هم مفید است.



4- برای پیشرفت در کار تدریس خصوصی ریاضی باید سعی کنید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید. برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه تعدادی از این روش ها ارائه می گردد.


4-1- در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.TadrisRiazi.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. این دو وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند. البته سایت تدریس ریاضی فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی را پذیرش می کند.


4-2- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و یا سایر همکاران خودتان در ارتباط باشید. مثلا می توانید با یک معلم خصوصی فیزیک در ارتباط باشید و اگر شاگرد شما که ریاضی به ایشان درس می دهید معلم فیزیک لازم داشت همکار خودتان را معرفی کنید و در زمان مناسب ایشان هم جبران خواهد کرد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: درآمد بالای 30 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی



4-3- در اینترنت حضور فعال داشته باشید. فقط به درج تبلیغ در همین سایت های ایران مدرس و تدریس ریاضی بسنده نکنید. برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید و در شبکه های اجتماعی هم حضور فعالی داشته باشید. تبلیغات اینترنتی چون محدودیت زمانی و مکانی ندارد می تواند بسیار برای جذب شاگرد موثر باشد.


4-4- از روش های دیگری هم برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. مثلا می توانید تراکت چاپ کنید و در محله یا مدرسه و دانشگاه مورد نظر خودتان توزیع کنید. می توانید کارت خودتان را به شاگردهای فعلی ای که دارید بدهید و از آنها بخواهید در کلاس توزیع کنند.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: موفقیت در تدریس ریاضی و ویژگی های مدرسین موفق ریاضی


5- مهمترین عامل برای اینکه در کار تدریس خصوصی ریاضی موفق باشید و پیشرفت کنید این است که شاگردهای راضی و موفقی داشته باشید. تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید به کار ببندید. اگر شاگردهای شما نمره خوب بگیرند ترم های بعد هم با شما تماس می گیرند و شاگردهای دیگری را هم بدون اینکه به ایشان بگوئید معرفی خواهند کرد.


6- به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و یادگیری را فراموش نکنید. به عنوان مثال مطالعه این مقاله می تواند بسیار مفید باشد. به هر حال بر روی تسلط خودتان کار کنید و تمرینات و مسائل را مرتبا مورد بررسی قرار دهید و در عین حال روش های جدید و به روز را برای تدریس ریاضی آموزش ببینید.


7- چنانچه در جلسات و کلاس های خصوصی قبلی خودتان با چالش هایی رو به رو بوده اید آنها را یادداشت کنید و از تجربه آن برای پیشرفت استفاده نمائید. مثلا اگر شاگردی داشته اید که بعد از جلسه اول کلاس را ادامه نداده است ببینید که کجای کار شما ایراد داشته است که کلاس را از دست داده اید.


مطالعه مقاله نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی را هم پیشنهاد می کنیم.


کلام پایانی


در این مقاله در رابطه با نحوه پیشرفت در کار و شغل تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شد. به عنوان جمع بندی باید سعی کنید با علاقه به این کار بپردازید، به صورت مداوم تسلط خودتان را افزایش دهید و راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. تفاوتی نمی کند که معلم خصوصی ریاضی هشتم، نهم، کنکور، دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری هستید، در هر صورت، اگر عملکرد درستی داشته باشید مسلما نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کنید و جذب شاگرد داشته باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 644 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image