ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 توصیه کلیدی برای خوب پول ساختن از کار تدریس خصوصی

20 توصیه کلیدی برای خوب پول ساختن از کار تدریس خصوصی

20 توصیه کلیدی برای خوب پول ساختن از کار تدریس خصوصی

در این مقاله 20 توصیه کلیدی و مهم برای کسب درآمد بالا و خوب پول ساختن از کار و شغل تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و به درآمدهای عالی برسید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه با تدریس خصوصی پولدار شویم

1- اگر به تدریس خصوصی و فعالیت در این زمینه علاقه دارید این کار را انتخاب نمائید. برای موفقیت در هر کاری علاقه داشتن به آن شرط اول است.

2- دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که به آن درس ها علاقه دارید. دروسی که حین تحصیل خودتان در آن درس ها نمره خوبی گرفته اید گزینه های خوبی هستند.

3- دروسی را برای فعالیت به عنوان معلم خصوصی انتخاب کنید که متقاضیان زیادی دارند. در گوگل عبارت تدریس خصوصی را وارد کنید تا درس های پرمتقاضی را نشان دهد. به تصویر زیر دقت کنید.




4- موارد نشان داده شده در تصویر بالا تنها دروس پرمتقاضی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نیستند. درس ها و نرم افزارهای بسیار بیشتری وجود دارند و موارد بالا تنها چند نمونه هستند.

5- با توجه به موارد بالا، به علاقه خودتان به تدریس و دروس تدریسی و به تعداد متقاضیانی که برای کلاس خصوصی دروس مختلف وجود دارد دقت کنید. اگر به ریاضی یا زبان انگلیسی علاقه دارید بسیار خوب است چرا که متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارند.

حتما بخوانید:
درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


6- فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و نرم افزارهای تخصصی رشته های مختلف دانشگاهی هم می تواند بسیار پولساز باشد. اگر نرم افزارها را خوب بلد هستید نان شما توی روغن است.

7- گزینه بسیار خوبی که برای پول ساختن از این کار وجود دارد این است که دروس کنکوری را تدریس کنید. اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید و مثلا زیست کنکور را بالا زده اید، به عنوان معلم خصوصی زیست کنکور می توانید بسیار درآمد خوبی کسب کنید.

8- اگر در ابتدای کار شاگردهای زیادی نداشتید نا امید نشوید. اگر واقعا به این کار علاقه دارید روش های مختلفی را امتحان کنید و حتما موفق خواهید شد.

9- اینکه به چه میزان از تدریس خصوصی یا هر کار دیگری درآمد کسب کنید کاملا به خود شما بستگی دارد. شما عملکرد عالی داشته باشید و روی فرصت ها متمرکز شوید و شاگردهای شما هر روز بیشتر خواهد شد.

10- برای جذب شاگرد روش های مختلفی را امتحان کنید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و به صورت مستقیم با متقاضیان کلاس خصوصی در ارتباط باشید.




پیشنهاد می شود مطالعه کنید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

11- اگر ریاضی تدریس می کنید در سایت تدریس ریاضی هم تبلیغ خودتان را درج نمائید. سایت Tadris-Riazi.com به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد.

12- با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با سایر مدرسین هم ارتباط بگیرید و شاگرد معرفی کنید و شاگرد بگیرید.

13- رمز موفقیت در کار تدریس خصوصی و یا هر شغل و حرفه دیگری داشتن مشتری های راضی است. برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان تلاش کنید و شاگردهای شما هر روز بیشتر خواهند شد.

14- ذهنیت خودتان را مثبت نگه دارید و روی موارد خوب و اتفاقات عالی که می افتد متمرکز شوید. به شاگردهای خودتان امید بدهید و تا شب امتحان ایشان را حمایت نمائید.

15- برای خوب پول ساختن از تدریس خصوصی باید شاگردهای زیادی داشته باشید. برای داشتن شاگردهای زیاد باید جلسه اول عالی عمل کنید تا شاگرد جذب شود و با شما ادامه دهد.

مشاهده 
فیلم آموزشی - راهکارهایی برای خوب پول درآوردن و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هم پیشنهاد می شود.

16- فکر می کنید اساتید پردرآمد تدریس خصوصی اکثر شاگردهای خودشان را چگونه جذب می کنند؟ واضح است از طریق معرفی توسط شاگردهای قبلی خودشان. باید عالی کار کنید تا این اتفاق برای شما هم بیافتد.

17- به کار تدریس خصوصی متعهد باشید. هر کاری که بلد هستید را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان انجام دهید. به شاگردهای خودتان مشاوره بدهید و در برنامه ریزی درسی به ایشان کمک کنید.

18- در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مدرسین ویژه در صفحه اصلی سایت قرار گرفته و جذب شاگرد و درآمد بالاتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

19- همواره در حال آموزش باشید و دروس تدریسی خودتان را مرور نمائید. در جلسات و کلاس های خصوصی اگر نتوانید به سوالی پاسخ دهید کلاس ها کنسل خواهد شد.

20- هر ترم برای خودتان اهداف مالی مشخص کنید و ترم به ترم آن را افزایش دهید. به شرایط بیرونی کاری نداشته باشید. شما خالق زندگی خودتان هستید.

مطالعه
12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2089 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image