ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی

نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی

نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با نحوه تشخیص دادن قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید کلاس های خصوصی را با قیمت مناسب داشته باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب و ارزان


قیمت مناسب کلاس تدریس خصوصی


در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی (بیش از 30000 مدرس تا سال 1403) ارائه شده است. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در کنار ارائه اطلاعات کامل درباره خودشان و در کنار ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس و .... ذکر کرده اند که چه قیمتی برای کلاس های خصوصی در نظر دارند و همه ی اساتید در بخش هزینه تدریس، قیمت مد نظر خودشان برای کلاس های تدریس خصوصی را بیان کرده اند. به عنوان مثال، در عکس زیر تعدادی از قیمت های درخواستی مدرسین برای کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هشتم را می توانید مشاهده نمائید (قیمت های زیر مربوط با سال 99 است).


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی



همانطور که مشاهده می کنید اساتید مختلف قیمت های متفاوتی را برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر گرفته اند و شما باید رزومه کاری و سوابق تدریس هر استاد که به صورت کامل در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است را بررسی نمائید تا تشخیص دهید که هزینه درخواستی هر استاد به نسبت سایر اساتید مناسب است یا نه. مثلا برای همان درس ریاضی هشتم که قیمت های درخواستی بعضی از اساتید برای آن در بالا نشان داده شده است، هزینه ها از حدود 25 هزار تومان تا 100 هزار تومان متغیر است (قیمت ها مربوط به سال 99 است). البته همانطور که گفته شد برای هر استاد مشخصات کامل و سوابق تدریس ایشان و حتی دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ارائه شده است و می توانید قیمت درخواستی هر کدام از اساتید را با رزومه کاری ایشان در کنار هم قرار دهید تا مناسب بودن یا نامناسب بودن هزینه را تشخیص دهید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و قیمت های درخواستی اساتید در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی کلیک نمائید.


نکته دیگر که از قیمت های ارائه شده در بالا مشخص است این است که بعضی از اساتید هزینه را به صورت توافقی مشخص کرده اند و منظورشان این است که باید تماس بگیرید تا سر قیمت کلاس ها با شما به توافق برسند. اگر برای یک استاد یا معلم رزومه و سوابق تدریس خوبی که دارند را تایید می کنید و هزینه را توافقی ذکر کرده اند با ایشان تماس بگیرید. درخواست تخفیف کنید معمولا اساتید برای تعداد جلسات بالا یا در همان حالت عادی هم تخفیف خواهند داد. در همین سایت ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است.


پیشنهاد می شود مقاله بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران را بخوانید و یا فیلم آموزشی - نحوه مشخص شدن هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی را ببینید.



با توجه به عکس بالا مشخص است که تعدادی از اساتید هم قیمت کلاس ها را به صورت بازه ای مشخص کرده اند مثلا به (هزینه تدریس ریاضی هشتم: جلسه صد دقیقه ای مابین هشتاد تا صد هزارتومان) دقت کنید. هزینه ای که این اساتید برای کلاسهای خودشان در نظر می گیرند به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل به صورت بازه ای قیمت را ارائه کرده اند. مثلا اگر تعداد جلسات زیاد باشد یا فاصله منزل شما تا محل سکونت استاد کم باشد، ایشان احتمالا همان هشتاد هزار تومان را برای نرخ کلاس خصوصی در نظر می گیرند. البته همانطور که گفته شد، با هزینه های کمتری هم می توان کلاس برگزار کرد و برای هر استاد باید مشخصات کامل ایشان را ببینید تا متوجه شوید قیمت درخواستی مناسب است یا نه.


در ایران مدرس بسیاری از اساتید رزومه کاری و مدرک تحصیلی خودشان را هم ارائه نموده اند و حتی بعضی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس هم قرار داده اند. بنابراین می توانید با آگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برخی از اساتید هم قیمت کلاس ها را بسته به مقطع تحصیلی و درسی که ارائه می کنند متغیر در نظر گرفته اند. مثلا در همان تصویر بالا به (هزینه تدریس: ساعتی 10 هزار تومان متوسطه اول، ساعتی 15 هزار تومان متوسطه دوم) دقت نمائید. البته هزینه 10 و 15 هزار تومان در سال 99 برای کلاس های خصوصی بسیار پایین است و با این قیمت ها نمی توانید یک استاد خوب و مطمئن داشته باشید. برای دریافت خدمات با کیفیت بالا باید حاضر باشید قیمت مناسبی را هم پرداخت نمائید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هم مفید است.


وقتی که به قیمت های درخواستی اساتید برای کلاس های تدریس خصوصی نگاه می کنید دقت کنید که هزینه مورد نظر استاد برای یک جلسه کلاس است و یا نرخ را به صورت ساعتی مشخص کرده اند. به عنوان مثال در همان تصویری که در بالا ارائه شد، به موارد (هر جلسه 90 دقیقه، هزینه هر جلسه تدریس ریاضی پایه 8 فقط  40 تومان) و (هزینه تدریس: برای هر ساعت 25000) دقت کنید. مورد اول برای هر جلسه قیمت را ارائه کرده است و استاد بعدی هزینه هر ساعت را در نظر دارد. یعنی در واقع هر دو استاد حدودا هزینه 40 هزار تومان را برای هر جلسه کلاس خصوصی در نظر دارند. بنابراین وقتی لیست اساتید را بررسی می کنید و می خواهید تشخیص دهید که قیمت درخواستی کدامیک از اساتید مناسبتر است به این موارد دقت نمائید.


برخی از اساتید جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما به صورت رایگان برگزار می کنند. اساتیدی که به این ترتیب کار می کنند در متن تبلیغ خودشان این مورد را ذکر کرده اند. تعدادی از اساتید هر جلسه هزینه را تسویه می کنند و برخی دیگر به صورت تضمینی کار می کنند و کل یا نصف مبلغ را بعد از قبولی شما دریافت می کنند. این موارد را در نظر داشته باشید و با معلم خودتان قبل از شروع کلاس ها مواردی که گفته شد را مطرح کنید و تمام جنبه های کار را واضح و مشخص تعیین نمائید.



حتما بخوانید: 12 توصیه و راهنمایی انتخاب معلم خصوصی خوب با قیمت و هزینه مناسب


بسیاری از اساتید قیمتی که برای کلاس ها در نظر می گیرند به تعداد جلسات مورد نظر شما هم بستگی دارد. اگر تعداد جلسه بالایی (مثلا 10 جلسه کلاس) لازم دارید تقاضای تخفیف کنید. در پایان به عنوان جمع بندی می توان گفت نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و آموزش در منزل به این ترتیب است که لیست کامل اساتید تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را از طریق لینکی که در بالا ارائه شده است را مشاهده نمائید و با مقایسه رزومه کاری و سوابق تدریس هر استاد با نرخی که درخواست کرده است و همچنین با مقایسه قیمت درخواستی اساتید مختلف با یکدیگر در نهایت برایتان مشخص خواهد شد که حدودا چه قیمتی مناسب است.


کلام پایانی


توصیه می شود کیفیت را فدای ارزان بودن کلاس نکنید و اولویت اول شما این باشد که یک استاد خوب داشته باشید تا از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن شوید. می توانید ابتدا چند نفر از اساتید خوب را برای خودتان مشخص کنید و در نهایت از بین آنها با استادی که قیمت مناسب تری را درخواست کرده است کلاس برگزار نمائید.


مطالعه کنید: نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 928 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image