ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس

مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس

مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس

در این مقاله به صورت خلاصه در رابطه با مزایای انتخاب مستقیم و بدون واسطه معلم خصوصی از همین سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. در وب سایت حاضر لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید و بدون واسطه با خود استاد تماس بگیرید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی هماهنگ کردن یک معلم خصوصی خوب با قیمت مناسب


مزایای انتخاب معلم خصوصی از ایران مدرس


چنانچه در جستجوی معلم خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و ... هستید ... اگر برای یادگیری بهتر دروس مختلف، قبولی و موفقیت در امتحانات با نمره خوب، افزایش معدل و یا یادگیری سریع و مفهومی هر درس، نرم افزار و یا مهارتی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید، برای هماهنگ کردن با یک معلم خصوصی روش های مختلفی وجود دارد.


می توانید با آموزشگاههای تدریس خصوصی در شهر محل سکونت خودتان تماس بگیرید و از ایشان بخواهید که یک معلم خصوصی را برای درس و رشته مورد نظرتان به شما معرفی نماید. می توانید روزنامه ها را مورد بررسی قرار دهید و یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که مثلا از همکلاسی خودتان که قبلا معلم خصوصی داشته است بخواهید شماره تماس ایشان را به شما بدهد.


1- بیشترین تعداد استاد ثبت نامی در ایران مدرس


در کنار این روش ها راهکار بسیار خوب دیگری برای انتخاب معلم خصوصی وجود دارد و ان هم این است که از همین سایت ایران مدرس معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در این وب سایت تا سال 1403 نزدیک به 31000 مدرس ثبت نام کرده اند و از هر جای ایران می توانید یک معلم و استاد خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی کلیک نمائید.



مطالعه مقاله اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب هم مفید است.



2- اطلاعات کامل برای انتخاب معلم خصوصی


یکی از مهمترین مزایای انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سایت ایران مدرس (همین سایت) این است که با آگاهی کامل و با در دست داشتن کاملترین اطلاعات مورد نیاز می توانید یک معلم خوب را برای خودتان انتخاب نمائید. در این وب سایت اطلاعات کاملی برای مدرسین نمایش داده شده است. از جمله اینکه برای هر استاد ثبت شده است که ایشان در چه رشته ای تحصیل کرده اند و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. به این ترتیب می توانید با یک استاد خوب که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده اند و حتی رشته تحصیلی ایشان همان رشته تحصیلی خودتان است کلاس ها را هماهنگ کنید.


3- مشاهده فیلم نمونه تدریس و قیمت کلاس ها


مثلا اگر در رشته مهندسی برق در مقطع دانشگاه تحصیل می کنید بسیار خوب است که با یک استاد که مدرک ارشد یا دکتری مهندسی برق دارند و از دانشگاه معتبری فارغ التحصیل شده اند کلاس را هماهنگ نمائید. برای اساتید ثبت نامی در این سایت سوابق تدریس و رزومه کاری هم ثبت شده است. در ضمن، بعضی از اساتید فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم درج کرده اند و در نتیجه می توانید با اگاهی کامل معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای بسیاری از افراد قیمت کلاس های تدریس خصوصی مورد سوال است. در این وب سایت هر کدام از اساتید ذکر کرده اند که برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس چه هزینه ای را در نظر دارند. بنابراین تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای انتخاب یک استاد خوب در ایران مدرس ارائه شده است.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


4- تماس مستقیم با مدرسین خصوصی


در ایران مدرس، علاوه بر سوابق تدریس، رزومه کاری، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، قیمت کلاس ها و .... شماره تماس اساتید هم ارائه شده است و می توانید مستقیما با خود مدرسین حرف بزنید. در اختیار داشتن شماره تماس اساتید تدریس خصوصی از جنبه های مختلفی مزیت دارد. اوال وقتی از بین اساتید مختلف دو یا سه نفر از اساتید را انتخاب می کنید و مطمئن نیستید که با کدام استاد کلاس داشته باشید، با تماس گرفتن با هر کدام از اساتید و حرف زدن با ایشان به صورت کلی در رابطه با میزان اعتماد به نفس و نحوه حرف زدن استاد و شیوه تدریس ایشان آشنا شده و راحت تر می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید.


5- امکان درخواست تخفیف از اساتید


در بسیاری از مواقع یکی دو دقیقه حرف زدن با معلم خصوصی به نسبت نوشته ها و توضیحاتی که در سایت ارائه شده است می تواند بیشتر در انتخاب مدرس به شما کمک کند. از طرف دیگر، وقتی شماره تماس استاد را در اختیار دارید می توانید با ایشان تماس بگیرید و برای کلاس از ایشان تخفیف بگیرید. در بسیاری از موارد، اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای دروس تدریسی خودشان جزوه و خلاصه جزوه هم ثبت نموده اند و در نتیجه می توانید از جزوات استفاده کنید و از طریق جزوه ارائه شده استاد به نسبت ایشان شناخت بیشتری هم پیدا کنید.


مطالعه نمائید: چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 703 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image