ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی نحوه استفاده بهینه، موثر و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده بهینه، موثر و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

نحوه استفاده بهینه، موثر و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله در رابطه با نحوه استفاده بهینه و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی توضیح داده شده است. اگر می خواهید در درس ریاضی و امتحان و کنکور ریاضی موفق باشید مطالعه این مقاله برای شما مفید است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تعداد جلسات تدریس خصوصی ریاضی لازم برای یادگیری خوب ریاضی


نحوه استفاده بهینه از تدریس خصوصی ریاضی


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و یا هر مقطع دیگری استفاده نمائید برای حصول بهترین نتیجه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. برای حصول بهترین نتیجه با استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:


1- کلاس خصوصی ریاضی را به موقع شروع نمائید


ریاضی درسی است که برای یادگیری آن به حل تمرین و مسئله و همچنین به زمان کافی نیاز دارید. بنابراین به تناسب تعداد جلساتی که لازم دارید سعی کنید کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را به موقع شروع نمائید. اگر اشکالات زیادی داشته باشید و یا درس را اصلا مطالعه نکرده باشید و یا مثلا در کلاس های اصلی خودتان حاضر نبوده باشید، نباید برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول کنید.


اگر بخواهید در چند روز به صورت فشرده درس را بخوانید ذهن شما فرصت هضم مطالب را نخواهد داشت و نمی توانید به اندازه کافی تمرین حل کنید. در نتیجه در جلسه امتحان بازدهی لازم را نخواهید داشت.


برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.



2- زمان شروع کلاس ها را با توجه به وضعیت خودتان درست تعیین کنید


با توجه به وضعیت تحصیلی خودتان در درس ریاضی و با توجه به میزان درسی که خوانده اید پیش بینی کنید که چند جلسه کلاس خصوصی لازم دارید و به تناسب آن به موقع کلاس ها را شروع نمائید. اگر اشکالات پایه ای و عمیقی دارید و ترم های قبل هم در درس ریاضی وضعیت خوبی نداشته اید، حتما هر چه زودتر شرکت در کلاس های خصوصی را شروع نمائید. به هر میزان زودتر شروع کنید بهتر است. اگر کلا 10 جلسه لازم دارید بهتر است این 10 جلسه در طول یک ماه برگزار شود تا در طول 10 روز. اگر تعداد جلسات کمی لازم دارید همان ایام امتحانات و ایام فرجه ها هم کفایت می کند. البته باز هم توصیه می شود در ایام نزدیک به امتحانات کلاس داشته باشید و برگزاری کلاس را به شب امتحان واگذار نکنید.


مطالعه مقاله قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی با نرخ ارزان و مشاهده فیلم آموزشی - دلایل استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت در امتحان و کنکور مفید است.


3- تدریس خصوصی ریاضی در طول ترم مفیدتر است


برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات علاوه بر اینکه احتمال قبولی شما و گرفتن نمره خوب را بالا می برد مزایای دیگری هم دارد. در طول ترم اساتید خوب وقت آزاد بیشتری دارند و می توانید از انها راحت تر وقت بگیرید. در ایام امتحانات اساتید با تجربه تدریس ریاضی وقتشان پر است و باید با سایر اساتید کلاس داشته باشید. در طول ترم به نسبت ایام امتحانات اساتید معمولا هزینه های مناسبتری را هم برای کلاس های خصوصی خودشان درخواست می کنند. در ضمن، در طول ترم استرس امتحان را هم ندارید و بهتر درس را یاد می گیرید. البته با وجود برگزاری کلاس ها در طول ترم، در ایام امتحانات و شب امتحان هم بد نیست یکی دو جلسه برای رفع اشکال داشته باشید.


4- کلاس های خصوصی را جدی بگیرید و تمرین و مسئله حل کنید


یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید تا کلاس های خصوصی ریاضی برای شما مفید باشد این است که این کلاس ها و تمریناتی که معلم به شما می دهد را جدی بگیرید. باید خودتان هم خیلی خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. درس ریاضی را بدون حل تمرین و مسئله نمی توانید یاد بگیرید. 100 جلسه کلاس خصوصی هم اگر برگزار شود بدون تمرین و مسئله فایده ای ندارد. باید در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید. به هر میزان در فاصله زمانی بین کلاس ها برای مرور درس و تمرین حل کردن وقت بیشتری در نظر بگیرید، خود کلاس های خصوصی ریاضی هم برای شما مفیدتر خواهد بود. چرا که اشکالات شما مشخص می شود و می توانید از معلم خصوصی خودتان این اشکالات را بپرسید. بدون درس خواندن خودتان چنین اشکالاتی هیچگاه مشخص نخواهد شد و در جلسه امتحان جلوی عملکرد خوب شما را خواهد گرفت.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی ریاضی و چرا کلاس خصوصی ریاضی از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر است؟ هم مفید است.


5- در کلاس خصوصی ریاضی از جزوه اصلی خودتان استفاده کنید


در کلاس های خصوصی ریاضی بهتر است از جزوه کلاسی خودتان استفاده نمائید. اگر خودتان در کلاس های مدرسه یا دانشگاه حاضر بوده اید و جزوه خوبی نوشته اید، همین جزوه بهترین منبع برای کلاس های خصوصی ریاضی است. اگر خودتان تعداد جلسات زیادی غایب بوده اید بهتر است از یکی از همکلاسی های خودتان که وضع درسی خوبی دارد جزوه را کپی کنید. جزوه کلاسی هم به نسبت کتاب حالت خلاصه تری دارد و هم اینکه مهمترین مطالبی که مد نظر معلم و یا استاد اصلی شما در مدرسه یا دانشگاه است را پوشش می دهد. بنابراین در کنار جزوه می توانید از تمرینات کتاب درسی و یا نمونه سوال امتحانی و ... هم استفاده کنید، اما حتما سعی کنید منبع اصلی مطالعه و تدریس در کلاس های خصوصی را همان جزوه کلاسی قرار دهید.


جمع بندی و نتیجه گیری


نحوه استفاده بهینه و خوب از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. به صورت خلاصه می توان گفت به موقع شروع کردن کلاس ها، برگزاری کلاس ها در طول ترم، حل تمرین و مسئله و خواندن درس توسط خودتان و استفاده از جزوه کلاسی در کلاس های خصوصی و .... می تواند به افزایش بازدهی کلاس های خصوصی ریاضی و گرفتن نمره بهتر در این درس کمک زیادی بکند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1042 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image