ارتباط مستقیم با 30688 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی چگونه ریاضی را آنلاین تدریس کنیم

چگونه ریاضی را آنلاین تدریس کنیم

چگونه ریاضی را آنلاین تدریس کنیم


اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین و مجازی فعالیت داشته باشید و به درآمدهای عالی برسید در این مقاله توضیحات خوبی در این زمینه ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس آنلاین داشته باشیم


نحوه تدریس آنلاین ریاضی


برای اینکه در زمینه تدریس آنلاین ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی به صورت مجازی فعالیت داشته باشید در مرحله اول باید به درس ریاضی علاقه داشته باشید و بر آن مسلط باشید. در ادامه روش های مختلف جذب شاگرد همچون درج تبلیغ تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس، درج آگهی تدریس در سایت Tadris-riazi.com، همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی و .... را امتحان کنید. سپس باید با استفاده از نرم افزارها، سایتها و اپلیکیشن های مختلف تدریس آنلاین را انجام دهید. می توانید از گوگل میت https://meet.google.com اسکای روم skyroom.online زوم https://zoom.us و ... برای تدریس آنلاین درس ریاضی استفاده کنید. اگر در جستجوی نرم افزار تدریس مجازی ریاضی ششم، نرم افزار آموزش ریاضی دبیرستان و ... هستید مطالعه این مقاله برای شما بسیار مفید است.


بسیاری از مدرسین ریاضی از اسکایپ، واتساپ، ادوبی کانکت www.adobeconnect.ir و ... هم برای برگزاری کلاس های خصوصی مجازی ریاضی استفاده می کنند. بنابراین، استفاده از نرم افزارهای Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning و ... هم برای برگزاری کلاس های مجازی می تواند مفید باشد. به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی مجرب باید تحقیق مختصری انجام دهید، نرم افزارها و سایتهای مختلف را امتحان کنید و در نهایت نرم افزار یا سایتی که کاربری راحت تر و امکانات بهتری دارد را انتخاب نمایید.


حتما مطالعه کنید: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی



چگونگی جذب شاگرد برای تدریس مجازی ریاضی


خوبی و مزیت تدریس خصوصی آنلاین ریاضی این است که بازار کار تدریس خصوصی برای شما از شهر محل سکونت خودتان به کل دنیا افزایش می یابد. به عبارت دیگر وقتی تدریس خصوصی ریاضی دهم (به عنوان مثال) در منزل را انجام می دهید فقط می توانید از شهر محل سکونت خودتان جذب شاگرد داشته باشید. اما در حالتی که تدریس مجازی ریاضی را انجام می دهید می توانید از کل ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید و به این ترتیب به درآمدهای خیلی بهتری هم می رسید.



برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی باید حتما حضور قوی و پر رنگی در اینترنت و سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی (مانند همین سایت www.IranModares.com یا سایتTadris-riazi.com ) داشته باشید. همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و ... برای جذب شاگرد بسیار مفید است. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس که تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم خصوصی ثبت نامی دارد، شماره تماس شما مستقیم نمایش داده شده و بدون واسطه از کل ایران و جهان می توانید جذب شاگرد داشته باشید.


مطالعه کنید: مقایسه هزینه و بازدهی کلاس های خصوصی اینترنتی و آنلاین با کلاس خصوصی در منزل


راهکارهای کسب موفقیت بیشتر در تدریس اینترنتی ریاضی


برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی و اینترنتی ریاضی هفتم، هشتم، نهم یا هر مقطع دیگری به موفقیت های عالی برسید باید در مرحله اول کار تدریس خصوصی ریاضی را درست انتخاب کرده باشید و از علاقه خودتان به آن مطمئن شوید. حتما سراغ کاری بروید که به آن علاقه دارید. در مرحله بعد به صورت مداوم روی خودتان کار کنید و تسلط خودتان را افزایش دهید. تمرینات بیشتری حل کنید و راه حل های مناسب تر و راحت تری برای حل مسائل پیدا کنید.


همزمان روی بحث جذب شاگرد بسیار زیاد کار کنید. در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شوید. امکان ثبت فیلم نمونه تدریس و جزوه هم در این سایت وجود دارد و بازدهی و بازدید تبلیغ شما را افزایش می دهد. هر شاگردی که جذب شد سعی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرد به این ترتیب، همین شاگرد فعلی ای که دارید، شاگردهای جدید به شما معرفی می کند و یا ترم های بعد دوباره با شما کلاس می گیرد. از امکانات خوب و به روز مانند قلم نوری، اینترنت پرسرعت و ... استفاده کنید تا کیفیت کلاس های خصوصی شما عالی باشد.


این مقاله هم بسیار مفید است: 10 راهکار عالی برای داشتن بهترین تدریس خصوصی ریاضی آنلاین



مزایای تدریس ریاضی آنلاین


تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، دوازدهم، کنکور و ... به صورت آنلاین هم برای استاد و هم برای دانشجویان و دانش آموزان مزایای زیادی دارد. برای معلم خصوصی ریاضی کلاس آنلاین همانطور که گفته شد باعث می شود بتواند از شهرهای دیگر و حتی کشورهای دیگر جذب شاگرد داشته باشد و در نتیجه درآمد بیشتری را کسب کند. در ضمن، به عنوان مثال در تهران، مشکل ترافیک به مقدار زیادی وجود دارد و با استفاده از کلاس مجازی وقت استاد در مسیر رفتن به و برگشت از کلاس تلف نمی شود.


برای دانشجویان و دانش آموزان هم کلاس های مجازی ریاضی محاسن زیادی دارد. این کلاس ها محدودیت زمانی و مکانی ندارد و شاگرد می تواند هر زمانی از شبانه روز با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس خصوصی هماهنگ نماید. به عنوان مثال، شب امتحان ریاضی که ممکن است اشکالاتی باقی مانده باشد می توان از کلاس های اینترنتی ریاضی استفاده کرد.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image