ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهای عالی برای گرفتن بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. البته در همین سایت ایران مدرس مقالات بسیار زیاد دیگری هم در این زمینه ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


بیشترین بازدهی تدریس خصوصی


برای اینکه کلاس های تدریس خصوصی بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد موارد زیر را در نظر بگیرید.


1- کلاس های خصوصی را به موقع شروع کنید.


اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید و در درس یا دروس خودتان اشکالات زیادی دارید از اوایل و یا حداقل از اواسط ترم شرکت در این کلاس ها را شروع نمائید. هر چه زودتر شروع کنید کلاس ها را ارزانتر می توانید هماهنگ نمائید و در عین حال با اطمینان بیشتری هم قبول خواهید شد و نمره بهتری هم خواهید گرفت. اگر مثلا در درس ریاضی اشکالات جزئی دارید در همان ایام امتحانات و فرجه ها کلاس تدریس خصوصی ریاضی داشته باشید کافی است.


2- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید.


درست است تمریناتی که معلم خصوصی به شما می دهد نمره ندارد ولی اگر می خواهید با نمره خوب قبول شوید و خوب نتیجه بگیرید تمرینات را کامل انجام دهید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان توجه نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.


3- خودتان هم عالی درس بخوانید.


فکر نکنید که چون در کلاس های خصوصی شرکت می کنید دیگر لازم نیست درس بخوانید و یا در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید. کلاس های تدریس خصوصی در کنار کلاس های اصلی خودتان و در کنار درس خواندن و حل تمرین و مسئله توسط خودتان مفید است. حتما در زمان های بین جلسات درس ها را بخوانید و مرور کنید.


4- در انتخاب معلم خصوصی دقت کنید.


برای اینکه کلاس های خصوصی برای شما مفید باشد قاعدتا باید با یک استاد خوب و مجرب و با سواد کلاس داشته باشید. در انتخاب معلم و مدرس خصوصی خودتان دقت کنید و استاد خوبی را انتخاب نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس و انتخاب معلم مورد نظر خودتان بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


5- برای تمام دروس کلاس خصوصی استفاده نکنید.


برای تمام دروس لازم نیست از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. شرکت در کلاس های زیاد هم خوب نیست. باید زمان هم برای درس خواندن خودتان باقی بماند. بنابراین بعضی از دروس که وضعیت بهتری در آنها دارید را خودتان بخوانید و برای دروس دیگر که اشکالات زیادی دارید و یا در کلاس های آن دروس حاضر نبوده اید کلاس خصوصی داشته باشید. به شکل دیگر برای دروسی که اشکالات زیادی دارید به صورت مرتب از ابتدای ترم کلاس در نظر بگیرید و برای دروسی که خودتان تا حد خوبی بلد هستید به صورت رفع اشکالی در ایام امتحانات کلاس برگزار نمائید.


6- یادداشت برداری کنید.


کاغذی را کنار دست خودتان بگذارید و حین درس خواندن و یا حل تمرین و مسئله هر اشکالی که برای شما پیش آمد را یادداشت نمائید تا از استاد و معلم تدریس خصوصی خودتان بپرسید. توجه داشته باشید که با این روش و با درس خواندن خودتان بین کلاس ها بازدهی خود کلاس ها هم خیلی بیشتر خواهد شد.


مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی کلاس های تدریس گروهی و خصوصی برای یادگیری بهتر دروس را هم پیشنهاد می کنیم.


7- از جزوه کلاسی استفاده نمائید.


در کلاس های تدریس خصوصی جزوه کلاسی که در مدرسه یا دانشگاه یادداشت نموده اید را استفاده کنید و مطالب را با توجه به آن مطالعه کنید. از مدرس خودتان هم بخواهید که همین جزوه را درس بدهد. چرا که جزوه خلاصه است و مهمترین مطالب را هم دارد. برای حل تمرین و مسئله و یا برای خواندن کاملتر مطالب می توانید از کتاب درسی استفاده نمائید.


سخن آخر


کلاس های خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل و افزایش معدل بسیار مفید است. البته باید خودتان هم خوب درس بخوانید و مواردی که در این مقاله گفته شد را مد نظر قرار دهید. البته برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی هم در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و مجرب می تواند بسیار مفید باشد. کلاس خصوصی فقط برای یادگیری دروس نیست و برای آموزش هر مهارت و هنری هم می توان از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمود.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1167 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image