ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قوانین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

قوانین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

قوانین سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در این بخش قوانین استفاده از خدمات سایت تدریس خصوصی ایران مدرس ارائه شده است. استفاده از این وبسایت نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید.


برای مطالعه بیشتر در زمینه قوانین کار تدریس خصوصی به صورت کلی مطالعه کنید: قوانین تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه


متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید. لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. اساتید و کاربران استفاده کننده از خدمات سایت ایران مدرس www.IranModares.com حین درج تبلیغات تدریس خصوصی تیک مربوط به پذیرش قوانین سایت را علامت می زنند و بنابراین تمامی اساتید استفاده کننده از خدمات این سایت قوانین را پذیرفته اند و باید به آن پایبند باشند.


1- درج آگهي تدریس در سايت ایران مدرس رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده (معلم خصوصی) مي‌باشد. مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده توسط آگهی دهنده با خود ایشان است و ایران مدرس در این زمینه هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد. آگهی دهنده متعهد می شود هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به ایران مدرس می دهد، دقیق، جدید و صحیح است. اساتیدی که تبلیغ خودشان را به صورت رایگان در ایران مدرس ثبت می کنند، در صورت جذب شاگرد و کسب درآمد، شرعا و قانونا متعهد می شوند 10 درصد از درآمد خودشان را برای جبران هزینه های سایت به حساب ایران مدرس واریز نمایند. شماره حساب ایران مدرس در بخش تعرفه ارائه شده است.


حتما بخوانید: شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی


2- در صورتیکه آگهی دهنده تبلیغ خودش را به صورت ویژه در ایران مدرس ثبت نماید، بعد از ثبت تبلیغ، در صورت انصراف، هزینه برگشت داده نخواهد شد و در ضمن، بعد از ثبت تبلیغ تدریس خصوصی به صورت ویژه و مشخص شدن بازه زمانی نمایش آن، بازه زمانی نمایش تبلیغ تغییر داده نخواهد شد (این مورد برای بنرهای تبلیغاتی و به روز رسانی اتوماتیک هم صادق می باشد). انتقال اعتبار یک بنر تبلیغاتی به بنر دیگر، تبلیغ ویژه تدریس خصوصی به بنر و برعکس مجاز نیست. نکته دیگر اینکه، تغییر اساسی متن و عنوان آگهی رایگان و ویژه تدریس خصوصی و یا واگذاری آگهی ویژه به شخص دیگری در بازه زمانی نمایش آن مجاز نمی باشد. در صورت لزوم برای ثبت تبلیغ جدید، باید با نام کاربری جدید عضویت در سایت انجام گردد.


برای مشاهده جایگاه و هزینه بنرها و تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید.


در نظر داشته باشید 1 ماه ثبت تبلیغ ویژه، درج بنر و یا فعال کردن به روز رسانی اتوماتیک در ایران مدرس معادل 30 روز می باشد. در ضمن، مدت زمان ثبت موارد ذکر شده برای 3 ماه، 6 ماه و یک سال به ترتیب معادل 90، 180 و 360 روز می باشد. نکته بعدی اینکه هر استاد باید متن تبلیغ خودش را داشته باشد و کپی کردن متن تبلیغ سایر اساتید مجاز نمی باشد. چنانچه یک استاد و معلم خصوصی متن تبلیغ سایر اساتید را کپی نماید به گونه ای که واضح باشد متن تبلیغ کپی شده است به ایشان تذکر داده شده و باید در سریع ترین زمان متن تبلیغ خودش را تغییر دهد. در غیر این صورت، امکان ادامه همکاری با ایشان وجود نخواهد داشت. نکته بعدی این که آگهی های ویژه با تعداد ستاره 1 و بیشتر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند.



3- در صورتیکه آگهی دهنده در سایت ایران مدرس فیلم آموزشی، نمونه فیلم تدریس خصوصی، جزوه و یا سوال امتحانی ثبت نماید، این موارد آموزشی به هیچ عنوان از سایت ایران مدرس قابل حذف نخواهد بود. حتی اگر استاد یا معلم خصوصی تبلیغ خودش را از سایت ایران مدرس حذف کند، موارد آموزشی ثبت شده توسط ایشان از ایران مدرس حذف نخواهد شد.



مطالعه چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم هم مفید است.


4- چنانچه از طرف متقاضیان تدریس خصوصی به نسبت نحوه عملکرد و تدریس یک استاد نارضایتی و شکایتی وجود داشته باشد، در صورتیکه واضح باشد که تخلف و خطا از طرف استاد بوده است، حداکثر تا 3 بار به ایشان تذکر داده خواهد شد و اگر این روند ادامه داشته باشد مشخصات و تبلیغ استاد به صورت کامل از ایران مدرس حذف شده و هزینه پرداختی توسط استاد هم به ایشان بازگردانده نخواهد شد.


5- قیمت تدریس خصوصی، نرخ کلاس ها و خدمات ارائه شده توسط اساتید توسط خود ایشان مشخص شده و ایران مدرس در این زمینه دخالتی ندارد. در صورتیکه توسط استاد تخلفی روی دهد و تخلف ایشان کاملا واضح و محرز باشد، حداکثر تا 3 بار تذکر داده شده و بعد از آن تبلیغ ایشان از ایران مدرس حذف می شود. در چنین شرایطی، اگر استاد تبلیغ ویژه در ایران مدرس ثبت کرده و هزینه ای پرداخت کرده باشد، هزینه پرداختی توسط استاد به ایشان بازگردانده نخواهد شد. در مواردی که اختلافی بین شاگرد و استاد وجود داشته باشد حل اختلاف ایشان از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری بوده و ایران مدرس در این زمینه وارد نخواهد شد.


6- نظراتی که توسط متقاضیان تدریس خصوصی برای اساتید ایران مدرس در سایت ثبت می گردد، در صورتیکه حاوی توهین و مطالب نامناسب نباشد، در سایت نمایش داده شده و امکان حذف نظر وجود ندارد. این نظرات بازتابی از عملکرد اساتید در کلاس های خصوصی است و بنابراین با وضوح و شفافیت در سایت نمایش داده خواهد شد. با استفاده از این نظرات متقاضیان کلاس خصوصی می توانند به عنوان مثال بهترین معلم های آیلتس یا سایر دروس و رشته ها را از مدرسینی که در این زمینه عملکرد خوبی ندارند تشخیص دهند و بنابراین تلاش می شود نظرات به صورت واقعی و با شفافیت 100 درصد منتشر گردد.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: 30 راهکار برای موفقیت در تدریس خصوصی


7- از آنجایی که بازدهی تبلیغات در ایران مدرس به موارد متعددی از جمله نحوه نوشتن متن تبلیغ تدریس، دروس تدریسی استاد، سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان، میزان جدی گرفتن این روش برای جذب شاگرد توسط استاد و ... بستگی دارد، حتی برای تبلیغات تدریس ویژه، ایران مدرس جذب شاگرد توسط استاد را تضمین نمی کند و هزینه ای که دریافت می شود در قبال نمایش تبلیغ به مدت زمان محدودی است که در جدول تعرفه نمایش داده شده است. واضح است که در ایران مدرس تلاش بر این است که تبلیغات تدریس بیشترین بازدهی را برای اساتید داشته باشد، اما در هر صورت، مسئولیت جذب شاگرد برای اساتید را قبول نمی کند. کاربران گرامی دقت داشته باشند که حین ثبت بنر یا تبلیغات تدریس خصوصی ویژه به سایت های با زمینه کاری مشابه با سایت ایران مدرس لینک داده نمی شود. تشخیص مشابه کاری بودن سایت مقصد با ایران مدرس به عهده مدیریت سایت ایران مدرس می باشد.


8- هدف از نمایش آگهی در سایت ایران مدرس ایجاد ارتباط بین اساتید و دانش آموزان و دانشجویان به منظور برگزار جلسات تدریس خصوصی آنلاین و حضوری و پیشرفت تحصیلی و یادگیری بهتر دروس، نرم افزارها و مهارتهای مختلف توسط شاگرد است و هر نوع استفاده دیگری از فضای ایجاد شده در سایت ایران مدرس توسط اساتید یا سایر افراد مورد تایید ایران مدرس نبوده و مسئولیت آن با خود افراد می باشد. چنانچه دانش آموز و یا دانشجو خدماتی مشابه با تقلب در امتحان از اساتید دریافت کرده باشد، علاوه بر اینکه این کار اخلاقی و درست نبوده و مورد تایید ایران مدرس نیست، در صورت عدم رضایت شاگرد و ثبت کامنت توسط ایشان برای استاد، بدون اینکه بررسی شود حق با استاد یا شاگرد است کامنت نمایش داده خواهد شد و حذف نمی گردد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله معلم خصوصی برای حل امتحانات را مطالعه نمائید.


9- در رابطه با ثبت بنر در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس انتظار می رود که بنرهایی که ثبت می شود حالت معمول و متعارفی داشته باشند و اساتید گرامی از درج بنرهای با رنگ های زننده که بر روی دیده شدن دیگر بنرها و آگهی ها تاثیر منفی می گذارد خودداری نمایند. برای بنرهایی که امکان رزرو وجود دارد (مانند بنرهای هدر صفحه اصلی سایت و یا بنر هدر بخش تدریس خصوصی)، در صورتیکه یک استاد بنر را برای زمان مشخصی رزرو نماید، چون آن بازه زمانی برای دیگر اساتید جهت ثبت بنر در دسترس نخواهد بود و زمان های بعد از آن توسط سایر مدرسین رزرو می گردد، در نتیجه امکان لغو یا کنسل کردن بنر وجود ندارد و در صورت منصرف شدن استاد هزینه به ایشان برگرداننده نمی شود. برای آگاهی از تعرفه بنرها و مکان های در دسترس برای درج بنر و همچنین ابعاد و حجم بنرهایی که در ایران مدرس ثبت می گردد به بخش تعرفه که لینک آن در بالای همین صفحه قرار دارد مراجعه نمائید. www.IranModares.com بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و درج بنر مرتبط با آموزش و تدریس خصوصی در این وب سایت می تواند بازدهی خوبی داشته باشد. اگر می خواهید به عنوان بهترین استاد شیمی، ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری در کنار درج تبلیغات تدریس خصوصی ویژه شانس دیده شدن خودتان را بیشتر کنید از بنرهای تبلیغاتی در همین سایت ایران مدرس استفاده نمائید.


10- اساتیدی که در متن تبلیغات تدریس خودشان درس هایی را ذکر نموده اند که جزو دروس تدریسی خودشان نیست و در قالب گروه آموزشی تدریس چنین دروسی را به سایر مدرسین واگذار می نمایند، حین ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه باید 50 درصد هزینه بیشتر پرداخت نمایند. تبلیغات تدریس این اساتید در صفحات بیشتری از سایت نمایش داده شده و بازدید بیشتری هم خواهد داشت. در نتیجه، پرداخت هزینه بیشتر توسط ایشان منطقی و عادلانه است. به جز اساتیدی که به تناسب تعداد دروس تدریسی خودشان 50 درصد هزینه بیشتر برای تبلیغات تدریس خصوصی پرداخت نموده اند، سایر اساتید می توانند فقط دروسی را در متن تبلیغ درج نمایند که خودشان آن درس ها را تدریس می کنند و مرتبط با رشته تحصیلی خودشان است. به عنوان مثال، استادی که در رشته هایی مانند ریاضی و فیزیک یا رشته های فنی مهندسی درس خوانده است، نمی تواند در متن تبلیغ ذکر کند که تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی زیست، عربی، ادبیات و .... هم انجام می دهد. ممکن است یک مدرس ریاضی ادعا کند که بر زبان انگلیسی هم مسلط است و می تواند زبان را هم تدریس نماید. اما، طبق قوانین ایران مدرس در چنین شرایطی استاد باید دو آگهی مجزا ثبت نماید یا برای تبلیغی که دارد 50 درصد هزینه اضافه تر پرداخت کند. در ضمن، از بین دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و کامپیوتر هر استاد نهایتا می تواند 3 مورد را ثبت نماید. به عنوان توضیح بیشتر، اساتید از بین گروههای ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی، زبان انگلیسی و سایر دروس فقط 3 گروه را می توانند در تبلیغ خودشان ثبت نمایند. به عنوان مثال یک استاد و مدرس خصوصی نمی تواند تدریس دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست را هم زمان در یک تبلیغ بنویسد. مدیریت سایت حق اصلاح و تغییر متن آگهی های تدریس خصوصی اساتید را برای خودش محفوظ می دارد.


نکته بعدی اینکه، در صورتیکه یک استاد و معلم خصوصی در متن تبلیغ خودش شماره تماس بیش از 1 نفر را ثبت نماید، بسته به تعداد دروس تدریسی مدرسین تبلیغ دهنده، هزینه درج تبلیغ ویژه و به روز رسانی اتوماتیک از 20 تا 50 درصد افزایش می یابد. آگهی تدریس خصوصی در حالت عادی باید برای یک استاد و مدرس خصوصی ثبت گردد و در صورتیکه شماره تماس دو استاد در متن تبلیغ قرار گیرد منطقی است که چون دو نفر از درج تبلیغ تدریس خصوصی منتفع می شوند، برای چنین تبلیغی باید هزینه بیشتری به نسبت سایر اساتید پرداخت گردد.



در ایران مدرس اساتیدی حضور دارند که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا عربی، زیست، ادبیات و ... فعالیت دارند. اینکه اساتید مهندسی برق، مکانیک، مدرسین ریاضی، فیزیک، شیمی و ... همه بخواهند در کنار دروس تدریسی خودشان زبان انگلیسی یا سایر دروس را هم بنویسند باعث می شود تبلیغ اساتیدی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس چنین درس هایی فعالیت دارند اصلا دیده نشود. بنابراین توصیه می شود اساتید دروسی را در متن تبلیغ بنویسند که مرتبط با رشته تحصیلی و تخصص خودشان باشد و اگر به عنوان مثال یک مدرس رشته عمران در متن تبلیغ خودش زبان انگلیسی یا عربی را هم ذکر کند، بدون اطلاع دادن به ایشان این دروس از متن تبلیغ استاد حذف خواهد شد. نکته بعدی اینکه، هر استاد و معلم خصوصی در سایت ایران مدرس علاوه بر شهر محل سکونت خودش می تواند نهایتا اسم 5 شهر دیگر را در متن تبلیغ خویش ذکر نماید.


مطالعه نمائید: تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 9750 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image