ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چرا سایت مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی؟

چرا سایت مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی؟

چرا سایت مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس برای انتخاب معلم خصوصی؟

در این مقاله در رابطه با انتخاب معلم و استاد از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. سایت ایران مدرس (همین سایت) به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد و کاملترین لیست مدرسین را ارائه نموده است.


چرا مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس؟


برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید بر روی لینک مشاهده اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. در سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی را می توانید پیدا کنید. در این وب سایت تا سال 1403 نزدیک به 30000 مدرس ثبت نام کرده اند و برای پیشرفت در هر درس و رشته ای می توانید استاد خودتان را از این سایت انتخاب نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران


نکته دیگر اینکه در سایت ایران مدرس اساتید رزومه و سوابق کاری خودشان را به صورت کامل ارائه نموده اند و حتی برای بعضی از اساتید خلاصه جزوه، ویدیوی آموزشی، نظرات شاگردهای قبلی و ..... ثبت شده است. بنابراین با آگاهی کامل و بدون هیچ واسطه ای می توانید استاد مورد نظر خودتان را از این سایت انتخاب نمائید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در جزئیات تبلیغ خودشان حتی قیمت کلاس های خصوصی در سال 1403 و یا هر زمان دیگری را مشخص نموده اند و بنابراین می توانید در کنار رزومه استاد و معلم مورد نظر خودتان، قیمت درخواستی هر استاد را ببینید و به این ترتیب یک معلم خوب با قیمت مناسب انتخاب نمائید.


نحوه انتخاب معلم و استاد خوب با قیمت مناسب در ایران مدرس


همانطور که گفته شد، در این وب سایت اطلاعات کاملی توسط هر استاد در زمینه سوابق تدریس، رزومه کاری و ..... ایشان ذکر شده است. در نتیجه انتخاب استاد برای شما آگاهانه و راحت تر خواهد بود. به علاوه باید سعی کنید رزومه کاری اساتید را بررسی کنید و در صورت لزوم می توانید مدارک لازم را برای تایید ادعاهای هر استاد درخواست کنید. بهتر است با یک استاد با تجربه که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است کلاس ها را هماهنگ نمائید. ممکن است دبیر رسمی بودن و یا استاد دانشگاه بودن برای شما مهم است. در این صورت با اساتیدی که این موارد را در متن تبلیغ خودشان ذکر نموده اند کلاس ها را هماهنگ نمائید.


مطالعه نمائید: معرفی 12 بهترین معلم زبان انگلیسی خانم آنلاین در تهران و کل ایران



بسیاری از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که جلسه اول را رایگان برگزار می کنند. برگزاری جلسه اول با این اساتید ریسکی را متوجه شما نمی کند و می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید. نکته آخر اینکه توصیه می شود با اساتید ویژه که کار تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند کلاس ها را هماهنگ نمائید. اساتید ویژه در ایران مدرس پس زمینه تبلیغ به رنگ طلایی دارند. به عنوان مثال، اگر برای درس ریاضی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید به صورت زیر عمل نمائید:


1- بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کلیک کنید تا وارد بخش تدریس خصوصی این سایت بشوید.


2- در بخش تدریس خصوصی و در قسمت جستجو عبارت تدریس خصوصی ریاضی را وارد کنید تا لیست مدرسین ریاضی را ببینید.


3- بر روی عنوان آگهی هر کدام از اساتید که خواستید کلیک کنید تا توضیحات کاملتری را برای آن استاد مشاهده نمائید. و در نهایت معلم خودتان را انتخاب کنید و برای هماهنگی کلاس مستقیما با خود استاد تماس بگیرید. در ایران مدرس شماره تماس اساتید هم نمایش داده شده است.


پیشنهاد می کنیم ویدیوی چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم را هم ببینید.



دروس و شهرهای مورد پوشش در ایران مدرس


در ایران مدرس برای هر درس و رشته ای از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی، اتوکد، سالیدورکس، آباکوس، آموزش کامپیوتر، ورد، پاورپوینت، خوشنویسی، دروس دانشگاهی، زیست شناسی کنکور و متوسطه و ..... و در هر جای ایران می توانید استاد و معلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید. به عنوان مثال اگر ساکن اصفهان هستید و برای درس ریاضی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید، در بخش تدریس خصوصی همین سایت عبارت تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان را جستجو کنید تا لیست مدرسین به شما نشان داده شود. یا اگر برای یادگیری زبان انگلیسی در مشهد می خواهید معلم داشته باشید عبارت تدریس خصوصی زبان در مشهد را جستجو نمائید.


موارد مهم و اولویت دار در انتخاب معلم خصوصی


البته در حالت کلی اینکه در انتخاب معلم خصوصی چه مواردی برای شما مهم است به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. ممکن است برای یک شخص مهم باشد که معلم خصوصی خودش دبیر رسمی باشد و برای شخص دیگری اینکه استاد سابقه کاری بالایی داشته باشید در اولویت قرار بگیرد. به هر حال موارد را می توان به صورت کلی ذکر کرد که در انتخاب معلم خصوصی خوب می تواند کمک کننده باشد. به عنوان مثال مواردی همچون قیمت مناسب، سابقه کاری و تجربه بالای معلم و استاد خصوصی، مدرک تحصیلی و دانشگاه معتبر محل تحصیل برای خود معلم، رزومه قوی و داشتن افتخارات مانند معدل بالا یا رتبه خوب کنکور و المپیاد و ..... می تواند در انتخاب معلم خصوصی مهم و مورد توجه باشد.


مطالعه مقاله نحوه کسب بیشترین بازدهی از کلاس های تدریس خصوصی هم مفید است.


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب استاد و معلم خصوصی از سایت ایران مدرس، نحوه انتخاب معلم و استاد خوب با قیمت مناسب در ایران مدرس و ..... توضیحاتی ارائه شد. در وب سایت حاضر برای هر درس و رشته ای و از هر جای ایران می توانید معلم و استاد مورد نظر خودتان را با آگاهی کامل و به صورت مستقیم و بدون واسطه انتخاب نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 798 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image