ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 20 راهکار عالی و عملی برای کسب درآمد بسیار بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

20 راهکار عالی و عملی برای کسب درآمد بسیار بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

20 راهکار عالی و عملی برای کسب درآمد بسیار بالا از کار و شغل تدریس خصوصی


در این مقاله روش ها و توصیه هایی مفید برای تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق و پردرآمد و 20 راهکار عالی برای کسب درآمد بسیار بالا از کار و شغل تدریس خصوصی ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 12 درس پرمتقاضی برای تدریس خصوصی


نکات پایه ای برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی


ابتدا موارد اساسی و پایه ای که برای رسیدن به درآمد عالی و بالا از کار تدریس خصوصی لازم است ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و به درآمدهای فوق العاده برسید مطالبی که در این مقاله گفته شده است را با جدیت مورد بررسی قرار دهید. مطالب گفته شده در این مقاله اگر عملی شود می تواند شما را به درامدهای عالی به عنوان یک معلم خصوصی موفق برساند. دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، عربی، کامپیوتر، دروس دانشگاهی و کنکوری، دروس مقطع ابتدایی و ... متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارند و در نتیجه می توانید با تدریس چنین دروسی از کار تدریس به درآمد عالی برسید. به عنوان مثال، اگر مدرس زبان هستید با مطالعه مقاله درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید اطلاعات بسیار کاملی را بدست آورید. در ادامه راهکارهای مفید، عملی و مهمی برای رسیدن به درآمدهای فوق العاده از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ارائه شده است.


1- با علاقه کار تدریس خصوصی را انجام دهید.


اگر به تدریس و آموزش دادن علاقه مند هستید کار تدریس خصوصی برای شما بسیار مناسب می باشد. علاقه به کار باعث می شود هم از زندگی خودتان لذت ببرید و هم اینکه کار و تفریح شما یکی شود. اگر به تدریس علاقه داشته باشید کلاس های شما برای شاگردهایتان هم جذاب تر خواهد بود و به این ترتیب شاگردهای راضی و درآمد بالا خواهید داشت. علاقه به کار باعث می شود شما از تکنیک های مختلف برای موفقیت در تدریس بی نیاز شوید. وقتی با عشق کار خودتان را انجام می دهید خلاقیت هم سراغ شما می آید و کلاس های پرطرفداری خواهید داشت.


2- دروس تدریسی را درست انتخاب کنید.


بسیار خوب است در زمینه تدریس خصوصی دروسی فعالیت داشته باشید که به آن درس ها علاقه دارید و از تدریس و حتی یادگیری آن دروس لذت می برید. به عنوان مثال اگر به شیمی علاقه دارید، معلم خصوصی شیمی شوید. اگر در مدرسه و دانشگاه در درس ریاضی نمرات خوبی گرفته اید بهتر است ریاضی را تدریس نمائید. البته باید به پرمتقاضی بودن دروس تدریسی هم توجه داشته باشید. دروسی مانند ریاضی، زبان، شیمی، زیست، عربی و ... متقاضیان زیادی برای کلاس خصوصی دارند که اگر با علاقه شما ترکیب شود می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.



3- به صورت مداوم تسلط خودتان بر دروس تدریسی را افزایش دهید.


به هر میزان بر دروس تدریسی خودتان تسلط بیشتری داشته باشید در نهایت کلاس های شما مفیدتر بوده و شاگردهای بیشتری از تدریس شما رضایت خواهند داشت. در نتیجه درآمدهای بالاتر در انتظار شما خواهد بود. در یک حالت ثابت متوقف نشوید . به صورت مداوم در حال پیشرفت باشید. در جهان توقفی وجود ندارد. اگر بهتر نشوید در حال بدتر شدن هستید.



4- رزومه خودتان را به صورت مداوم تقویت نمائید.


به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید می توانید مدرک آیلتس یا TTC بگیرید و به این ترتیب رزومه پربارتری خواهید داشت. یا مثلا اگر مدرک آیلتس با نمره 7 دارید آن را به 8 و بیشتر ارتقا دهید.


حتما بخوانید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


5- هر ترم اهداف مالی مشخصی برای خودتان در نظر بگیرید.


برای اینکه بتوانید به درآمدهای بالا برسید اول باید تعریف خودتان از درآمد بالا را مشخص کنید. هر ترم بنویسید چقدر درآمد می خواهید کسب کنید و به مرور آن را افزایش دهید. هر ترم در حدود 15 تا 20 درصد به درآمد خودتان اضافه نمائید. در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی برای کسب درآمد بالا از تدریس دروس مختلف ارائه شده است. به عنوان مثال اگر معلم شیمی هستید مطالعه مقاله کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی شیمی می تواند برای شما بسیار مفید باشد. درست است که این مقاله برای پول ساختن زیاد از تدریس شیمی ارائه شده است اما نکاتی دارد که با در نظر گرفتن آنها می توانید از تدریس هر درس و مهارت دیگری به درآمد عالی برسید.


توصیه هایی برای جذب شاگرد بالا و رسیدن به درآمد عالی از تدریس


در ادامه در رابطه با نحوه جذب شاگرد توضیح داده شده و به این ترتیب با داشتن شاگردهای بیشتر می توانید به درآمد بالاتری هم برسید.


6- روش های مختلف و متعددی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید.


با آموزشگاهها همکاری داشته باشید، در سایت های معتبر و پربازدید تبلیغ خودتان را ثبت کنید، با سایر مدرسین همکاری داشته باشید و از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه پیدا کردن شاگرد خصوصی و راهکارهای عالی برای جذب شاگرد بر روی این لینک کلیک کنید.


7- در سایت های معتبر تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید.


یکی از بهترین سایت های تبلیغات تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com است که تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نامی دارد. اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید در سایت www.Tadris-Riazi.com هم آگهی خودتان را درج نمائید.



8- آگهی تدریس خودتان را عالی بنویسید و آن را جدی بگیرید.


اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی برای شما بازدهی خوبی داشته باشد باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. برای نوشتن آگهی قت بگذارید و افتخارات، سوابق تدریس و توضیحات بسیار کاملی ارائه دهید. درج تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و سایت های معتبر مانند همین سایت ایران مدرس امروزه یکی از بهترین روش ها برای جذب شاگرد است. با این روش می توانید از شهر محل سکونت خودتان، تهران و یا از هر جای دیگر ایران و جهان جذب شاگرد داشته باشید. اما باید تبلیغ خودتان را بسیار خوب و حرفه ای بنویسید. درج تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن تبلیغ وقت بگذارید.


مطالعه نمائید: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس


9- در شبکه های اجتماعی فعال باشید.


در حال حاضر برای کسب درآمد از تدریس و یا هر کار دیگری حضور در اینترنت و در سایت های معتبر و شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. برای جذب شاگرد بیشتر و برگزاری کلاس آنلاین در اینترنت و شبکه های اجتماعی حضور قوی داشته باشید.


10- اسم تمام دروس تدریسی خودتان را بنویسید.


برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی شما بازدهی بالاتری داشته باشد در متن تبلیغ اسم تمام دروس تدریسی و پایه ها را با جزئیات کامل بنویسید. به این ترتیب برای دروس بیشتری احتمال جذب شاگرد خواهید داشت. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید هندسه و جبر و احتمال و آمار را هم در متن تبلیغ بنویسید. یا اسم پایه ها (ششم، هفتم، هشتم و ....) را هم ذکر نمائید. اگر مدرس ریاضی هستید حتما این مقاله خوب را هم بخوانید: درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی


نکات بیشتر برای حفظ شاگردهای قبلی در کنار جذب شاگرد بیشتر


علاوه بر اینکه باید تلاش کنید شاگردهای بیشتری را جذب کنید حتما باید سعی کنید شاگردهای قبلی خودتان را هم حفظ نمائید. نکات زیر در این زمینه مفید است.


11- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.


اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند مسلما شما هم به درآمد بالا خواهید رسید. یک شاگرد راضی و موفق هم خودش دوباره ترم های آینده برای کلاس با شما تماس می گیرد و هم اینکه شاگردهای دیگری را معرفی می نماید. روی عالی نتیجه گرفتن شاگردهایی که دارید متمرکز شوید. مدرسین موفق و پردرآمد اکثر شاگردهای خودشان را با همین روش جذب می نمایند و شاگردهای قبلی ایشان شاگردهای جدیدی را معرفی می کنند. ساده ترین و کم هزینه ترین روش جذب شاگرد جدید این است که به شاگردهای فعلی که دارید عالی درس بدهید و این شاگردها افراد دیگری را به شما معرفی نمایند.



12- برای هر شاگرد برنامه ویژه خودش را داشته باشید.


شاگردهایی که شما جذب می کنید با هم متفاوت هستند. جلسه اول تدریس در ابتدای کار حین تدریس سوالاتی بپرسید تا متوجه شوید شاگرد شما چقدر درس را بلد است و چه هدفی از حضور در کلاس دارد. در ادامه برای هر شاگرد روش تدریس مناسب و سطح مطالب درست را انتخاب کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه یک معلم خوب باشیم و کلاس جذاب تری داشته باشیم؟


13- جلسه اول تدریس عالی عمل نمائید.


در کار تدریس خصوصی جلسه اول تدریس بسیار مهم است و عملکرد عالی یا ضعیف در جلسه اول معادل ادامه پیدا کردن و یا ادامه پیدا نکردن کلاس است. اگر می خواهید کلاس های شما ادامه دار باشد باید جلسه اول عملکرد بسیار خوبی داشته باشید و بهترین تدریس خودتان را در جلسه اول داشته باشید. در همان چند دقیقه اول سعی کنید از شاگرد خودتان سوالاتی بپرسید تا سطح دانش و دانسته های ایشان و هدف ایشان از شرکت در کلاس را تموجه شوید و متناسب با آن تدریس کنید.


14- کار اضافه انجام دهید و متمایز شوید.


به عنوان مثال، اگر از ابتدای هماهنگی کلاس ها قرار شده است که 90 دقیقه تدریس را انجام دهید می توانید 10 دقیقه بیشتر کلاس را ادامه دهید و به شاگرد خودتان مشاوره بدهید. همین 10 دقیقه اضافه تر ماندن در کلاس و ارائه مشاوره مناسب به شاگرد شما در ذهن ایشان و والدینشان باقی می ماند و باعث می شود حاضر نشوند استاد دیگری را جایگزین شما کنند و ترم های دیگر هم برای کلاس با شما تماس خواهند گرفت.


15- متناسب با اهداف و خواسته های شاگرد تدریس کنید


بسیار مهم است که تدریس شما در راستای اهداف و خواسته های شاگرد شما باشد. بسیاری از مدرسین عالی تدریس می کنند ولی مطالب را به گونه ای ارائه می کنند که یا از سطح دانسته های شاگرد بسیار بالاتر است و شاگرد چیزی متوجه نمی شود و یا اصلا در راستای خواسته ها و اهداف شاگرد نیست و در نتیجه کلاس کنسل می شود. شما باید متناسب با نیاز شاگرد تدریس را انجام دهید. همان ابتدای کلاس از ایشان سوالاتی را بپرسید تا سطح سواد و اهداف شاگرد را متوجه شده و متناسب با آن تدریس کنید.



نکات تکمیلی و نهایی برای رسید به درآمد بسیار خوب از کار تدریس خصوصی


برای اینکه به درآمدهای بسیار خوب از تدریس خصوصی برسید نکات تکمیلی زیر را مد نظر داشته باشید.


16- فیلم نمونه تدریس ارائه دهید.


در سایت ایران مدرس امکان ثبت نمونه فیلم و نمونه ویدئوی تدریس برای دروس تدریسی شما وجود دارد. با ثبت فیلم نمونه تدریس امکان جذب شاگرد شما افزایش می یابد. البته باید سعی کنید نمونه ویدئوی شما بسیار خوب و جذاب باشد که اثر مثبتی برای جذب شاگرد شما داشته باشد. فیلم های شما علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی روی دید مخاطب دارد خودشان هم می توانند از طریق موتورهای جستجو و گوگل بازدید گرفته و از این طریق هم جذب شاگرد برای شما ممکن خواهد شد.


این فیلم خوب را هم از دست ندهید: فیلم آموزشی - نحوه کسب درآمد بالای 10 میلیون تومان از کار و شغل تدریس خصوصی


17- نظرات شاگردهای موفق قبلی خودتان را درج کنید.


اگر از قبل شاگردهایی دارید که کلاس های شما برای ایشان مثمر ثمر بوده و نتیجه خوبی گرفته اند از ایشان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت ایشان را در متن تبلیغ خودتان در ایران مدرس و سایت های دیگر قرار دهید. به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما افزایش می یابد. وقتی متقاضیان کلاس خصوصی مشاهده کنند که شاگردهای قبلی شما رضایت داشته اند مسلما تعداد تماس های شما بیشتر خواهد شد.


18- به شاگردهای خودتان تمرین بدهید و ارزیابی را فراموش نکنید.


برای اینکه موفق و پردرآمد باشید باید شاگردهای شما موفق شوند. به این منظور، به ایشان تمرین بدهید و ارزیابی را به صورت مداوم انجام دهید. هر جلسه از شاگردهای خودتان سوال بپرسید و میزان یادگیری ایشان را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر روند پیشرفت مناسب نیست تغییراتی ایجاد کنید. هر جلسه از مباحث جلسه قبل سوالاتی بپرسید. اینطور نباشد که بدون ارزیابی فقط تدریس کنید. باید کاملا مراقب یادگیری مناسب شاگردهای خودتان باشید. تمرین بدهید و حل تمرینات را بخواهید. علاوه بر تدریس عالی و فوق العاده باید شاگردهای خودتان را در مسیر درست هم هدایت نمائید.


19- حین تماس تلفنی برای هماهنگی کلاس با اعتماد به نفس بالا حرف بزنید.


وقتی در سایت های مختلف و از جمله www.IranModares.com تبلیغ خودتان را درج می نمائید، والدین یا خود شاگرد با شما برای کلاس تماس خواهند گرفت. باید عالی حرف بزنید و روی حرف زدن خودتان کار کنید تا تعداد شاگردهایی که می گیرید افزایش یابد. البته واضح است که اگر بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و کار خودتان را همواره عالی انجام دهید با اعتماد به نفس بالاتری هم حرف می زنید و جذب شاگرد برای شما راحت تر خواهد شد.


مطالعه نمائید: بازار داغ تدریس خصوصی و نحوه کسب درآمد بسیار بالا به عنوان معلم خصوصی


20- به کار خودتان متعهد بوده و صادق باشید.


در نظر داشته باشید که وقتی به کار خودتان متعهد هستید، وقتی که صادقانه و با تمام وجود برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودتان تلاش می کنید و حمایت و پشتیبانی کامل را از شاگردهای خودتان به عمل می آورید، در نهایت شاگردهای شما هم بهترین نتیجه را گرفته و شما هم به موفقیت های بزرگی خواهید رسید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image