ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی آنلاین و بهترین روش جذب شاگرد

راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی آنلاین و بهترین روش جذب شاگرد

راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی آنلاین و بهترین روش جذب شاگرد

در این مقاله در رابطه با نحوه ثبت نام برای تدریس خصوصی آنلاین و بهترین روش جذب شاگرد توضیحاتی ارائه می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی آنلاین یا حتی حضوری فعالیت داشته باشید، با روش های عالی شاگرد جذب کنید و به درآمد بالا برسید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی


نحوه ثبت نام برای تدریس خصوصی آنلاین


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com می توانید ثبت نام کنید و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و یا حتی تدریس حضوری در تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز و یا هر جای ایران فعالیت داشته باشید. فرقی ندارد که در زمینه تدریس خصوصی زیست، ریاضی، عربی، شیمی، فیزیک، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری فعالیت دارید، در هر صورت با عضویت در این وب سایت و درج تبلیغات تدریس خصوصی، شماره تماس شما به صورت مستقیم نمایش داده شده و می توانید با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای ثبت نام، ابتدا در بالای همین صفحه بر روی عبارت (عضویت در سایت) کلیک کنید. در ادامه فرم ثبت نام را تکمیل نمائید و وارد پنل کاربری شوید. سپس، گزینه (ثبت/ویرایش آگهی تدریس) را بزنید و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. برای درج آگهی تدریس باید یک عنوان مناسب و یک متن خوب را بنویسید. در نظر داشته باشید که این آگهی شما در سایت ایران مدرس نمایش داده می شود و متقاضیان تدریس خصوصی آن را خواهند دید. به هر میزان تبلیغات تدریس خودتان را بهتر بنویسید و آن را بیشتر جدی بگیرید، مسلما برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. در متن تبلیغ رزومه کاری و سوابق تدریس و افتخارات خودتان را بنویسید. اسم تمام دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید تا بهترین نتیجه را بگیرید.



در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موفق مطالعه کنید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


نحوه افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی


همانطور که گفته شد، وب سایت حاضر (ایران مدرس) یک سایت تبلیغات تدریس خصوصی است و با ثبت نام در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 بیش از 24000 مدرس ثبت نامی دارد. راهکارهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را افزایش دهید. اگر می خواهید به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید استفاده از روش های زیر برای جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر می تواند موثر باشد:


1- نوشتن عنوان آگهی جذاب: در لیست مدرسین اولین نوشته ای که از تبلیغ شما دیده می شود عنوان آگهی است. در عنوان آگهی تدریس خودتان مهمترین دروس تدریسی و یک ویژگی یا افتخار برجسته خودتان (مانند: 20 سال سابقه تدریس، رتبه دو رقمی کنکور، تدریس تضمینی و ....) را بنویسید تا بیشتر روی تبلیغ شما کلیک شود و بازدید بالاتری بگیرید.


2- ثبت متن تبلیغ عالی و کامل: وقتی متقاضیان تدریس خصوصی یا والدین ایشان روی تبلیغ شما کلیک می کنند و وارد صفحه شما می شوند، متن تبلیغ را مشاهده خواهند کرد. شما از طریق متن تبلیغ با متقاضیان کلاس خصوصی حرف می  زنید. باید در متن تبلیغ توضیحات عالی و رزومه قوی ارائه کنید تا افراد متقاعد شوند برای کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند.


3- درج عکس مناسب: مشابه عنوان آگهی تدریس خصوصی، عکس مناسب هم می تواند باعث شود در لیست مدرسین بر روی تبلیغ شما کلیک کنند و شما از بین اساتید انتخاب شوید. بسیار خوب است حین ثبت نام یک عکس رسمی و شیک را برای خودتان انتخاب نمائید. به این ترتیب بازدید صفحه شما بیشتر شده و در نتیجه تماس های شما هم افزایش خواهد یافت.



مطالعه نمائید: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر


4- ثبت مدرک و رزومه: در همین سایت ایران مدرس امکان ثبت مدرک و رزومه هم فراهم شده است. می توانید مدرک تحصیلی خودتان، رزومه کاری و تحصیلی و یا هر مدرک دیگری که به جلب اعتماد متقاضیان کلاس خصوصی کمک می کند را قرار دهید. به عنوان مثال اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارید می تواند مدرک TTC و یا مدرک آیلتس خودتان را ارائه نمائید.


5- ثبت کلمات کلیدی: حین ثبت نام برای تدریس خصوصی، در پنل کاربری بخش دیگری هم قابل مشاهده است که به آن کلمات کلیدی گفته می شود. بهتر است در این بخش عبارت های مرتبط با زمینه کاری و تدریسی خودتان را قرار دهید. مثلا اگر مدرس خانم هستید و شیمی تدریس می کنید عبارت هایی مانند تدریس شیمی توسط خانم، تدریس شیمی تضمینی و ... می تواند مفید و مناسب باشد.


6- درج آگهی تدریس خصوصی ویژه: یکی از روش هایی که برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی خودتان می توانید از آن استفاده نمائید این است که تبلیغ خودتان را ویژه نمائید. ثبت نام اولیه در همین سایت ایران مدرس هزینه ای ندارد اما برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه باید هزینه پرداخت کنید. مدرسین ویژه در صفحه اصلی سایت نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد. به عنوان مثال، اگر شما معلم خصوصی فیزیک هستید و تبلیغ خودتان را ویژه کرده اید، افرادی که از طریق گوگل یا سایر موتورهای جستجو با جستجوی عبارت هایی مانند معلم فیزیک، تدریس خصوصی فیزیک و ... وارد سایت ایران مدرس می شوند، ابتدا تبلیغ شما را خواهند دید و در مرحله بعد سراغ اساتیدی می روند که به صورت معمولی ثبت نام کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عبارت تعرفه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.



این مقاله عالی را از دست ندهید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده


7- درج نظرات شاگردهای قبلی: امکان خوب دیگری که در همین سایت ایران مدرس برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی اساتید در نظر گرفته شده است این است که شاگردهای قبلی اساتید می توانند نظرات خودشان را ثبت نمایند. شما به عنوان یک معلم خصوصی موفق و برتر می توانید از شاگردهای قبلی خودتان که راضی هستند و خوب نتیجه گرفته اند بخواهید در همین سایت و در صفحه شما نظرات مثبت خودشان را ثبت نمایند. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی وقتی می بینند شاگردهای قبلی شما خوب نتیجه گرفته اند مسلما بیشتر اعتماد می کنند و تماس ها و در نتیجه جذب شاگرد شما افزایش خواهد یافت.


8- ثبت فیلم نمونه تدریس: اگر می خواهید ثبت نام شما برای تدریس خصوصی واقعا نتیجه و بازدهی خوبی داشته باشد از این امکان فوق العاده هم استفاده نمائید. با ثبت فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس می توانید به شیوه ای متفاوت از متن و نوشته توانایی های خودتان را تبلیغ کنید. در همین سایت امکان ثبت هر تعداد فیلم وجود دارد. می توانید فیلم های عالی که روش تدریس فوق العاده شما را نشان می دهد را بارگذاری کنید و به این ترتیب بازدید صفحه خودتان را افزایش دهید و همچنین تماس های بیشتر و شاگردهای بیشتری داشته باشید. فیلم های نمونه تدریس در بخش های مختلف سایت نمایش داده شده و در کنار فیلم هم ذکر می شود که شما آن را درج نموده اید. در نتیجه به صورت مستقیم و غیر مستقیم بازدهی تبلیغ شما را افزایش می دهد.


9- ثبت جزوه و نمونه سوال امتحانی: بعد از ورود به پنل کاربری می توانید جزوه یا نمونه سوال امتحانی هم قرار دهید. این جزوه ها یا نمونه سوال های امتحانی در ایران مدرس به اسم خودتان منتشر می شود و به این ترتیب بیشتر دیده خواهید شد. در کنار جزوه اسم خودتان هم ذکر می شود و دانش آموزان و دانشجویان از این طریق هم با شما آشنا خواهند شد.


مطالعه این مقاله هم مفید است: ثبت نام برای تدریس خصوصی



سایر روش های جذب شاگرد برای تدریس خصوصی مجازی


علاوه بر ثبت نام و درج تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس روش های دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد. اما در نظر داشته باشید که برای فعالیت در زمینه تدریس آنلاین و اینترنتی باید در اینترنت حضور داشته باشید و دوره تبلیغ در روزنامه و چاپ تراکت و ... به پایان رسیده است. البته ممکن است بعضی از کسب و کارها هنوز به صورت محلی فعالیت داشته باشند و از این روش ها استفاده کنند. اما در تدریس خصوصی آنلاین و اینترنتی شما می توانید از کل ایران و جهان شاگرد جذب نمائید. بنابراین بهتر است در اینترنت حضور داشته باشید. اساتید زیادی در همین سایت ایران مدرس از کشورهای دیگر هم جذب شاگرد داشته اند. علاوه بر عضویت در این وب سایت می توانید از روش های دیگری مانند ایجاد سایت و وبلاگ برای خودتان، حضور در شبکه های اجتماعی و .... برای جذب شاگرد بیشتر استفاده نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه نمائید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1154 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image